Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Re: Õnnetused mootorratastega
[quote="iksjott"]valus variant "baigi-east" välja kasvamiseks...
head paranemist ja hoia meel positiivsena!
Aru ei saa, mis see siia puutub?
Igaüks ikka sellega sõidab, millega tahab...
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Õnnetused mootorratastega
chief kirjutas:iksjott kirjutas:valus variant "baigi-east" välja kasvamiseks...
head paranemist ja hoia meel positiivsena!Aru ei saa, mis see siia puutub?
Igaüks ikka sellega sõidab, millega tahab...
sorri nende ees, kes ei saanu aru - see oli huumori prisma alt öeldud...
loomulikul on vaba valik, aga see on lihtsalt üks variant...
Re: Õnnetused mootorratastega
iksjott kirjutas:[väike joke]valus variant "baigi-east" välja kasvamiseks... [/väike joke]
head paranemist ja hoia meel positiivsena!PS Ega pulmi tulemas ei ole???
PPS (seoses selle värgiga üks tore vanasõna... mida tean omal nahal, kui 90 aastal poolteist kuud enne pulmi sai Iž Planeta 5'ga kiiruselt 120km/h loha lastud asfaltil - mootor tõmbas kinni ja tagumine ratas alt. Natuke "puiselt", aga valss sai tantsitud)
mis bike see bandit on 57kw...kõige nõrgem rida4 600cc suht eales
ja pulmi ega last ei ole tulemas
ummip kirjutas:täna siis kl.ühe ajal oli mingi bike kaarli kiriku taga külili .kaugelt ei saanudgi aru millega täpsemalt tegu.inimesed tundusid elus ja terved,keegi teab äkki väheke rohkemat.
see vend mul kõrval voodis parem jalg on katki, ja paar lõike haava, aga muidu ilusti terve
talle sõitis see furgoon külje pealt sisse....furgoonil oli punane
Re: Õnnetused mootorratastega
Ma sõitsin just koju ja nägin seda autot...pimedas ausalt öeldes ei näinudki ratast, mõtlesin, et keegi on vastu puud pannud! Sul on vist küll 9 elu, A Varik Kiiret paranemist!
Re: Õnnetused mootorratastega
Mida edasi sügise poole, seda rohkem on neid, kes kokku saades muljetavad oma "lahinguhaavadest". Omamoodi isegi koomiline. Tsiklisõidul on riskitegurid võrreldes autosõiduga siiski kõrgemad ning need valikud tehakse teadlikult. Kukkumised on üks osa sellest, õnnetused on paratamatult vahest osa sellest.. aga siiski, loodetavasti ei pea nii paljud sõitjad kui varasemalt, sel sügisel oma "kuulihaavu" meenutama. Tõesti hästi, et nüüd nendel avariides kannatanutel üpris õnnelikult läks ning tervis ka tagasi tuleb - head paranemist igal juhul.
Benelli TNT 1130
Re: Õnnetused mootorratastega
tyyp kirjutas:tahaks lube tegma minna aga sellised uudised panevad ikka 2x mõtlema asja üle..aga arvan, et ikka lähen
Mõtlemine on kasulik ja load võib ikka teha!
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Õnnetused mootorratastega
AVarik kirjutas:Täis varustus päästis,eriti täispikk seljakaitse
(tänud kasutajale hary kes mulle oma kaitse müüs ) kiiver oli tätsa terve, tähendab et peaga kuhugi sisse ei pannud.
Kel pole olnud õnne sündida õnnesärgis, ostku korralik turvis. Auto järgi hinnates pidi laks olema jõhker. Kiiret paranemist.
-
- Postitusi: 274
- Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
- Tsikkel: used to be Blackbird
- Asukoht: Pääsküla
Re: Õnnetused mootorratastega
Head paranemist sulle! Hea et elu sisse jäi, ratta saab alati uue osta.(omast kogemusest öeldud )

Re: Õnnetused mootorratastega
tyyp kirjutas:tahaks lube tegma minna aga sellised uudised panevad ikka 2x mõtlema asja üle..aga arvan, et ikka lähen
Aga sa võid ju lihtsalt sebra peal alla aetud saada või kodus vannis libisedes pea vastu kraanikausi nurka puruks lüüa või vennasrahva käest tühja koha pealt nii tappa saada, et elulooma ei saagi enam..
Nii on mõttetu mõelda, et oi-oi, see on nii ohtlik, kui igapäevaelus on palju rohkem võimalusi kastiminemiseks. Parem võta täiega, kuniks antud on
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Õnnetused mootorratastega
Vastavalt ARK statistikale kasvab tõenäosus aasta jooksul liiklusõnnetusse sattuda sõiduautost mootorrattale istudes 1,7 korda. Tõenäosus sõiduautol vastavalt 0,285% mootorrattal 0,477%. Siin ei ole arvestatud pisikesi plekimõlkimisi ja küllilikukkumisi. On's need tõenäosused nii hullud, et kaaluda tsikliga sõitmisest loobumist? Vaevalt küll.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
õemehe õemees kirjutas:Vastavalt ARK statistikale kasvab tõenäosus aasta jooksul liiklusõnnetusse sattuda sõiduautost mootorrattale istudes 1,7 korda. Tõenäosus sõiduautol vastavalt 0,285% mootorrattal 0,477%. Siin ei ole arvestatud pisikesi plekimõlkimisi ja küllilikukkumisi. On's need tõenäosused nii hullud, et kaaluda tsikliga sõitmisest loobumist? Vaevalt küll.
Statistiliselt toimub AINULT 30% kõigist liiklusõnnetustest joonud peaga, seega on STATISTILISELT ohutum šnapsusena sõita!
Head paranemist asjaosalistele
Paraku pean tunnistama, et:"Ma tean, mida Sa tunned!"
Re: Õnnetused mootorratastega
Eile oli plaanis väike saun teha ja kui sauna poole sõitma hakkasin, siis hakkas vihma sadama. Mõtlesin et sõidan vaikselt ja ettevaatlikult ning jõuan ohutult leiliruumi, kuid eksisin. Vasakpööre ja hopsti ratas libises alt. Täiesti tühja koha pealt kuid õnneks oli kiirus väike. Puus ja jalg teevad valu, a muidu ok. Peegel, suunakas muidugi katki ja gondel kriipe täis. Lisaks hakkas õli tulema kuskilt. Algul rohkem ja nüüd tilgub vaikselt. Oskab keegi öelda milles asi või midagi soovitada? (pole eriti pädev nendes küsimustes). Homme parandusse, ei taha et nad mulle seal mingeid asju kaela määrima hakkaks.
Ette tänades wiltord
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Õli võib tulla karterituulutus voolikust (näiteks õhufiltri korpusest), kui ratas külili käib ja mootor töös, siis võib vabalt sealtkaudu õli välja peksta.
See pole küll otseselt viga, kuid õhufiltri peaksid nüüd küll kindlasti üle vaatama. Kui on õline - siis puhastad ka korpuse ära ja paned uue filtri (juhul muidugi, kui pestav filter pole)
Ja oled sa kindel, et see on ikkagi õli? Bensiin võib ka õli moodi välja näha, kui ratas külili käib, eriti , kui ta mööda mootorit alla voolab ja mingit sodi kaasa korjab. See oleks siis näiteks paagist või karpadest välja voolanud kütus, kuid ka see ei tähenda, et midagi katki on.
Enne kui remontima hakkad midagi ja kui võimalus on, kontrolli õhufilter üle.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
wiltord kirjutas:Eile oli plaanis väike saun teha ja kui sauna poole sõitma hakkasin, siis hakkas vihma sadama. Mõtlesin et sõidan vaikselt ja ettevaatlikult ning jõuan ohutult leiliruumi, kuid eksisin. Vasakpööre ja hopsti ratas libises alt. Täiesti tühja koha pealt kuid õnneks oli kiirus väike. Puus ja jalg teevad valu, a muidu ok. Peegel, suunakas muidugi katki ja gondel kriipe täis. Lisaks hakkas õli tulema kuskilt. Algul rohkem ja nüüd tilgub vaikselt. Oskab keegi öelda milles asi või midagi soovitada? (pole eriti pädev nendes küsimustes). Homme parandusse, ei taha et nad mulle seal mingeid asju kaela määrima hakkaks.
Ette tänades wiltord
Pese rattal mootor ja selle ümbrus puhtaks, vaata õhufilter järgi ja muud ei saa seal olla, kui kuskile auku sisse ei löönud.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8873
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Korke: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 83#p395683
Krt, Avarik, sul üldse kohe ei vea Nii mitu pauku nii lühikese aja jooksul.
Re: Õnnetused mootorratastega
Piipz kirjutas:Korke: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 83#p395683
Krt, Avarik, sul üldse kohe ei veaNii mitu pauku nii lühikese aja jooksul.
Kle jah... 5500km jõudsin sõita ainult ja ratas selline http://fotoalbum.ee/photos/avarik/sets/849857
traadid pandi sisse paremasse randmesse ka veel.
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Re: Õnnetused mootorratastega
ants01 kirjutas:Statistiliselt toimub AINULT 30% kõigist liiklusõnnetustest joonud peaga, seega on STATISTILISELT ohutum šnapsusena sõita!
Mõtle nüüd veidi, palju on joonud inimesi liikluses ja palju on kaineid? Et siis iga mitmes kaine inimene satub õnnetusse ja iga mitmes täis peaga sõitja? Saad pihta ehk mõttekäigule. Täis peaga sõidavad võrreldes kaine peaga liiklejatega väga vähesed, aga need mehed suudavad ikkagi kõikidest laksudest 30% korda saata, mina saan nii aru sellest statistikast.
Re: Õnnetused mootorratastega
Tere,
Õnnetus juhtus mul küll ammu. http://www.postimees.ee/?id=150777 Õnnetuse tagajärjel sai käsi muljuda ja kolm pikemat sõrme olid ühepikad. Ehk kämblaluud puru, pandi plaadid sisse ja sõrmed ei taha normaalselt liikuda. Kuna peale õnnetust viidi mind sealt kiirabiga minema siis ei saanud tunistust anda. Käisin politseis peale oppi pärimas (kui tervis oli stabiilseks saadud) , et kas saab nüüd tunnistust anda. Aeti koguaeg minema ja öeldi, et ise kutsuvad. Nüüd helistati, et nädalapärast pean minema.
Siit ka küsimus. Õnnetus nägi selline välja, et oli järsk kurv ja peale seda pikem sirge, seega väga hea vaade. Mu ees sõitnud reka aga uimerdas ja sõitis alla lubatud kiiruse. Seega alustasin möödasõitu temast. Jõudes talle kõrvale alustas tema aga ilma suunata vasakpöörde sooritamist, mind mitte märgates. Nii ta mulle sisse sõitiski. Endal viskas pildi eest ja ratas lohises u 16m.
Nüüd vaevab küsimus, kas on mingi oht, et mind süüdlaseks tembeldatakse ? Näiteks kui väidab, et pani suuna õige aegselt jne. Kuid ta oleks´nii teinud, siis tingimata oleks ta kaa pidanud ju möödasõidul oleva liiklusvahendi läbi laskma.(Tuttav kindlustusest ütles, et ca 90% vasakpöörde tegijatest jäävad süüdi) Keegi on äkki sellises olukorras olnud. Jõle narr oleks kui peaks ise ratta kinni maksma ja varustuse, lisaks ise pilbas.
Aga jah, minu sõidud selleks hooajaks sõidetud. Ratas jäi isegi suht terveks kuna tabas mind küljele ja täpselt välja ulatuv käsi sai kabiinilt mõnusa lahmaka ning jääb eluksajaks vaevama.
Rait
Re: Õnnetused mootorratastega
Kas sul ratta juhtimiseks sobivad load olid? Ehk teistpidi – kas ratas vastas sellele, mida sa juhtid tohtisid. Uudise järgi 18 a ja ZX6R.
Kindlustuse seisukohast omab see tähtsust.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Õnnetused mootorratastega
Vasakpöörde sooritaja peab ikka veenduma et temast ei ole keegi mööda sõitmas.
Tema peaks ikka süüdi olema.
Aga noh, eesti riigis see otsest tähtsust ei oma
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Õnnetused mootorratastega
raunts kirjutas:Vasakpöörde sooritaja peab ikka veenduma et temast ei ole keegi mööda sõitmas.
Tema peaks ikka süüdi olema.
Aga noh, eesti riigis see otsest tähtsust ei oma
Enamasti on suuremad vasakpöörde kohad pideva joonega, ehk siis möödasõit on keelatud seal.
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Õnnetused mootorratastega
Noh jah. Muutuvaid asjaolusi on kindlasti.
Ei tea täpset kanti ega kurvi ega midagi kus see juhtus.
Aga kui ta jumal-teab-kuhu keeras siis võib olla et üldse pole mingeid jooni jne.
Aga noh, pole ma mingi ekspert lihtsalt minu arust peaks nii õige olema vms.
Re: Õnnetused mootorratastega
Pidevjoon seal küll puudus. Mingi teeots oli, mis laoplatsile vms kohta läks. Seal oli veel anna teed märk, selle teeotsa otsas. Ratas piiratud, 25kw.
Re: Õnnetused mootorratastega
Manöövri sooritaja peab veenduma manöövri ohutuses, põlegu tal suunad või mitte.
Re: Õnnetused mootorratastega
sang kirjutas:Manöövri sooritaja peab veenduma manöövri ohutuses, põlegu tal suunad või mitte.
Vaatan igat liikujat kui potensiaalset rikkujat. Sõidan tal senikaua 30km/h tunnis järgi kuniks ta kuskile ära pöörab või seisma jääb. Ei leidu inimest, kes nii teeks ja enda takistaja sabas liikleks. Lisaks nende rekade heitgaasid häirivad isegi legaalsel kaugusel temast . Tean , et see reegel aga noo olgem normaalsed ja mõelgem reaalselt..
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Õnnetused mootorratastega
No_name kirjutas:sang kirjutas:Manöövri sooritaja peab veenduma manöövri ohutuses, põlegu tal suunad või mitte.
Vaatan igat liikujat kui potensiaalset rikkujat. Sõidan tal senikaua 30km/h tunnis järgi kuniks ta kuskile ära pöörab või seisma jääb. Ei leidu inimest, kes nii teeks ja enda takistaja sabas liikleks. Lisaks nende rekade heitgaasid häirivad isegi legaalsel kaugusel temast . Tean , et see reegel aga noo olgem normaalsed ja mõelgem reaalselt..
Jah, reaalselt mõtlemine on üks asi ja politsei mõtlemine hoopis teine. Kas see rekka sõitis siis mingi 30 km /h ? Sest liiklusseaduses on kirjas, et alla 30km/h sõitev sõiduk peab mööda laskma endast kiiremad sõidukid, tõmmates siis paremale poole tee äärde või siis vajadusel üldse peatuma teepeenral.
Head paranemist
Re: Õnnetused mootorratastega
Kui ees oli järsk kurv ja pärast seda rekkamees teadis, et ta peab ära keerama, kuhu ta siis veel kiirendama pidi? Tagasõitja seisukohalt ta arusaadavalt "molutas"...
On keegi näinud, et vasakpöörde tegija enne paremal teeääres seisaks, et ikka kõik kaasliiklejad mööda jõuaks?
Re: Õnnetused mootorratastega
Mix kirjutas:On keegi näinud, et vasakpöörde tegija enne paremal teeääres seisaks, et ikka kõik kaasliiklejad mööda jõuaks?
Suurte masinate puhul lisandub veel see oht, et nende pöörderaadius on suur. Seega võib vabalt tekkida olukord, kus vasakpööret tegema hakkav juht aeglustab ja võtab paremale pervele. Kui suunda ei näita ja peeglisse ei vaata on kuri karjas.