10. leht 180-st
Postitatud: 22 Mai 2007, 13:18
Postitas max07
Säga kirjutas:intruder ja primo.. mis te nüüd tühja pärast kaklete.. kallistage ja leppige ära
arutage parem selle üle, kellel oli süü. Kas autol, et ta ette keeras, või mootorratturil, et ta liiga madalalt lendas ?
mis siin ikka arutada... mõlemad süüdi!
Postitatud: 22 Mai 2007, 14:02
Postitas Intruder
Üdiset mida siin arutada...keeras auto ette või ei, kui ratta kiirus on 220 km/h või rohkem ...... - ja ültse vahet pole inimene on ju surnud, ning tänu videole vahetult peale juhtunud äkki mõni õpib midagi.
Postitatud: 22 Mai 2007, 14:51
Postitas HeitiKender
"üldse".
Tegelt võiks foorumisse teha automaatfiltri mis asendaks enamlevinud vead. Jääks palju mõttetuid (mõtetuid!) ja teemasse mittepuutuvaid postitusi - nagu ka minu oma - ära

Postitatud: 22 Mai 2007, 14:57
Postitas bash
Ega kõik teavad niigi mis 220km/h kiiruselt toimub kui midagi valesti läheb.
Teiseks tean inimesi, kes ei õpi isegi siis kui matsu panevad ja haiglas ära käivad.
Postitatud: 22 Mai 2007, 15:12
Postitas saqu
bash kirjutas:Ega kõik teavad niigi mis 220km/h kiiruselt toimub kui midagi valesti läheb.
Pean tunnistama, et mina ei tea, minu ratas nii kiiresti ei sõidagi...

Postitatud: 22 Mai 2007, 15:53
Postitas Kermik
Täna hommikul oli siis järjekordne laks Kadaka teel, kus kokku panid sõiduauto volvo ja mootorratas suzuki. Tsikli juht viidi haiglasse

Postitatud: 23 Mai 2007, 22:26
Postitas munaz
Nonii. Tänan jumalat, et saan probeemideta siia praegu kirjutada.
Sõitsin mööda Gonsiori tänavat Lasnamäe poolt kesklinna suunas. Laial ristmikul kaubamaja kõrval läksin autode vahele (foor oleks eeldatavasti kohe pidanud roheliseks minema) ning endale tundus, et foor läks roheliseks, andsin minna. Keset ristmikku aga tuli paremalt (CC Plaza poolt) Nissan, millele külje pealt täpselt keskele sisse põrutasingi. Kuigipalju jõudsin veel maha pidurdada, kuid sellegi poolest leidsin end auto katuselt. Endal ainus viga ülipisike kriim vasakul jalal.
Kohe vaatasin taha, kõik autod mu selja taga justkui seisid, mistõttu järeldasin, et sõitsin ikkagi punasega ristmikule välja, kuid samas ei saa välistada ka võimalust, et sain lihtsalt autodest tunduvalt kiiremini liikuma ning need ammulisui enne ristmikku seisma jäid. Igatahes, pea oli laiali otsas ja tunnistasin end süüdi.
Mootorrattaks siis VFR 750 F '96. Katki on vasak peegel, eespoolsed gondlid üldisemalt, siduriheebel. Rahaliselt suurim viga ilmselt kõverad amortisaatoritorud (esihark). Mootor käib kenasti ja muu paistab kõik korras olevat.
Kirjutasin automeestele siis avarii skeemi ja avalduse. Neil olevat super-kasko. Pean ilmselt homme kindlustusest läbi käima või pole see vajalik? Millised probleemid võivad tekkida õige kategooria (olemas A2) puudumisega?
Postitatud: 23 Mai 2007, 23:18
Postitas Aizar
munaz kirjutas: Igatahes, pea oli laiali otsas ja tunnistasin end süüdi.
Kirjutasin automeestele siis avarii skeemi ja avalduse. Neil olevat super-kasko. Pean ilmselt homme kindlustusest läbi käima või pole see vajalik? Millised probleemid võivad tekkida õige kategooria (olemas A2) puudumisega?
Kui Sina jääd süüdi, siis ei oma mingit tähtsust, mis kindlustus teisel poolel on. Maksab Sinu liikluskindlustuse teinud firma ja vastavalt liikluskindlustuse seaduse
§ 48. Tagasinõudeõigus
(2) Kindlustusandjal või Garantiifondil on õigus esitada tagasinõue:
4) kahju tekitanud sõiduki valdaja või omaniku vastu, kui sõidukit juhtinud isik ei omanud vastava kategooria sõiduki juhtimise õigust või sõidukijuhtimise õigus oli peatatud või sõiduki juhtimine oli üle antud vastava kategooria sõiduki juhtimise õiguseta isikule;
Ehk siis, hea, et terveks jäid. Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Postitatud: 25 Mai 2007, 10:45
Postitas saqu
Seal ristmikul peaks kaameraid ka üleval olema, uuri, igaks juhuks, järsku jäid filmile

ja saad teada, kas sõitsid rohelise või punasega.
Postitatud: 25 Mai 2007, 10:53
Postitas pritsu
Aizar kirjutas: Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Mis mõttes? Kas seda mitte kindlustus ei kata?
Rattaga kraavi
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:00
Postitas Bladyhell
No nii, hooaeg on siis uhkelt alanud ja tänu autojuhtide segadustekitavale sõidustiilile sai eile ektreemolukordades käitumist harjutada.
Töristan siis eile õhtul rahulikult (100-110 km/h) Tallinnast Ardu suunas, seljakott peal ja meel hea peatse kojujõudmise üle. Ees sõidab juba paarkümmend kilti miski Mazda 6, pikivahe normaalne, teisi liiklejaid pole, mööda sõita ei viitsi. Peale Koset ca 10 kilti tuleb kurv metsavahelt välja ja algab ilus sirge, sõidad nagu ameerika filmis mõnusasti õhtusse.
Mazda mehel tuli vist tukk või väsimus peale ja otsustas auto keset teed kinni pidada. Esialgu ei vaevunud ta suunatulega jändama, võttis telgjoone ligidale ja usinalt pidurdas. Vaatasin, et keerab vist vasakule teelt maha (miski tee sealt läks). Võtsin kiirust pisut maha ja hoidsin paremale, et kui auto lõpuks keerama hakkab, siis saan paremalt mööda pöristada (ruumi oli juba laialt, lai see jaapani auto ikka on).
Noh, autojuhil tuli vist meelde, et ta on keset teed peaaegu seisma jäänud ja see ei ole arvatavasti kõige parem mõte. Parem ikka pärisuuna teepeenral elu üle põhjalikult ja "turvaliselt" järele mõtelda. Laksas parema suuna sisse ja blokkis rahulikult diagonaalstiilis sõites väga eeskujuliku ja sujuva esitusega minu sõidujoone ära.
Mazda numbrilaud silme ees virvendamas kasutasin kõike mis võimalik, et saaks ratta ja tagapamperi kontakti vältida. Ise mõtlen, et kas seljakott püsib taga peal või ei. Meelde tuli vormelisõit, kus liider katab tagumise möödamineku katsed - krdi hea esitus autojuhilt tuleb tunnistada (kompliment) - kuhugi peale kraavi pöörata enam polnud. Puud paistsid kraavis ka ilusad ja rohelised.
Viimase abinõuna, ise juba kruusa peal, tõmbasin veel tagumise ratta blokki ja rikkusin sellega ilusa teepeenra ära. Vajusime mõnusasti rattaga teepeenrast ca meetri jagu alla, oli hea ja pehme pinnas, ratas jäi ilusasti püsti seisma.
Autojuht istub autos, kui hakkasin tema poole minema, siis tuli välja ja vabandas mis hirmus. Küsib, et kuidas teie siia saite (20 kilti sõitsin ahvil taga!) Aitas ratta väljagi lükata

Soovitasin teinekord suunatuld kasutada ja varakult selgusele jõuda sõidusuuna osas ning sõitsime edasi koju. Mis sa ikka teed kui mees ise nii õnnetu ja uim, ei taha nagu niisama kakelda ja kiskuda ka... Aga krt hinge teeb täis kui niimoodi välja rammitakse sind.
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:07
Postitas GSX400E
julm kohe lugeda sellisest lollist autojuhist. no fakk mitte midagi nad tähele ei pane. kuradi uimased ahvid rooli taga!
Nuhtlus kuluks kyll ära sellistele! aga jah mis sa ikka lolli peksad

Postitatud: 25 Mai 2007, 11:13
Postitas Virx123
Mul oli mõned ajad tagasi samasugune seis Tallinn - Tartu maantee mitmerealisel,kus eessõitev autojuht otsustas lihtsalt keset teed seisma jääda,ning kui ma möödunud olin siis sõitis terve tee kuni Paideni sabas täis tuledega

Postitatud: 25 Mai 2007, 11:16
Postitas triplekix
pritsu kirjutas:Aizar kirjutas: Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Mis mõttes? Kas seda mitte kindlustus ei kata?
Kui vastava kat. juhiluba puudub siis ei tohiks kindlustus ju katta???
Võin ka puusse panna, ehk keegi parandab.
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:19
Postitas Aizar
pritsu kirjutas:Aizar kirjutas: Aga kui jääd süüdi LÕ põhjustamises, võid arvestada kannatanu masina remondiarvega.
Mis mõttes? Kas seda mitte kindlustus ei kata?
Ma väljendasin ennast ses mõttes valesti.. mitte kannatanu masina remondiarve ei ähvarda, vaid kindlustus esitab regressinõude summas, mis koosneb kannatanule korvatud kahjusummast (remondiarve jms) ja juhtumi käsitlemise põhjendatud kulust.
Kindlustus maksab kannatanule ära. Tagasinõudeõigus tähendab aga seda, et teatud oludes on kindlustusel õigus kahju tekitaja käest makstud summa sisse kasseerida: seda siis juhtudel, mida loetakse räigeks LE rikkumiseks. Näiteks juhul, kui juht on purjus või ei oma juhtimisõigust. Kuna nimetatud juhtudel (ja ma ei taha siin anda hinnangut käesolevale konkreetsele casele) on LÕ tõenäosus oluliselt suurem kui kaine ja juhtimisõigust omava juhi korral, siis on selline variant ainuvõimalik hoidmaks kindlustusmakset madalal.
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:23
Postitas ural
Virx123 kirjutas:Mul oli mõned ajad tagasi samasugune seis Tallinn - Tartu maantee mitmerealisel,kus eessõitev autojuht otsustas lihtsalt keset teed seisma jääda,ning kui ma möödunud olin siis sõitis terve tee kuni Paideni sabas täis tuledega

Kui sa ise eelnevalt täistuledega sõitsid või tuled regulleeritud nii, et ainult pimestavad eessõitjat peeglitest, siis ei mõistaks autojuhti hukka.
Re: Rattaga kraavi
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:42
Postitas Hans
Bladyhell kirjutas:No nii, hooaeg on siis uhkelt alanud ja tänu autojuhtide segadustekitavale sõidustiilile sai eile ektreemolukordades käitumist harjutada.
Töristan siis eile õhtul rahulikult (100-110 km/h) Tallinnast Ardu suunas, seljakott peal ja meel hea peatse kojujõudmise üle. Ees sõidab juba paarkümmend kilti miski Mazda 6, pikivahe normaalne, teisi liiklejaid pole, mööda sõita ei viitsi. Peale Koset ca 10 kilti tuleb kurv metsavahelt välja ja algab ilus sirge, sõidad nagu ameerika filmis mõnusasti õhtusse.
Mazda mehel tuli vist tukk või väsimus peale ja otsustas auto keset teed kinni pidada. Esialgu ei vaevunud ta suunatulega jändama, võttis telgjoone ligidale ja usinalt pidurdas. Vaatasin, et keerab vist vasakule teelt maha (miski tee sealt läks). Võtsin kiirust pisut maha ja hoidsin paremale, et kui auto lõpuks keerama hakkab, siis saan paremalt mööda pöristada (ruumi oli juba laialt, lai see jaapani auto ikka on).
Noh, autojuhil tuli vist meelde, et ta on keset teed peaaegu seisma jäänud ja see ei ole arvatavasti kõige parem mõte. Parem ikka pärisuuna teepeenral elu üle põhjalikult ja "turvaliselt" järele mõtelda. Laksas parema suuna sisse ja blokkis rahulikult diagonaalstiilis sõites väga eeskujuliku ja sujuva esitusega minu sõidujoone ära.
Mazda numbrilaud silme ees virvendamas kasutasin kõike mis võimalik, et saaks ratta ja tagapamperi kontakti vältida. Ise mõtlen, et kas seljakott püsib taga peal või ei. Meelde tuli vormelisõit, kus liider katab tagumise möödamineku katsed - krdi hea esitus autojuhilt tuleb tunnistada (kompliment) - kuhugi peale kraavi pöörata enam polnud. Puud paistsid kraavis ka ilusad ja rohelised.
Viimase abinõuna, ise juba kruusa peal, tõmbasin veel tagumise ratta blokki ja rikkusin sellega ilusa teepeenra ära. Vajusime mõnusasti rattaga teepeenrast ca meetri jagu alla, oli hea ja pehme pinnas, ratas jäi ilusasti püsti seisma.
Autojuht istub autos, kui hakkasin tema poole minema, siis tuli välja ja vabandas mis hirmus. Küsib, et kuidas teie siia saite (20 kilti sõitsin ahvil taga!) Aitas ratta väljagi lükata

Soovitasin teinekord suunatuld kasutada ja varakult selgusele jõuda sõidusuuna osas ning sõitsime edasi koju. Mis sa ikka teed kui mees ise nii õnnetu ja uim, ei taha nagu niisama kakelda ja kiskuda ka... Aga krt hinge teeb täis kui niimoodi välja rammitakse sind.
Siiralt hea meel, et asi siiski nii hästi lahenes
Seoses paremalt möödumisega meenub, et LE järgi enne ei tohigi seda manöövrit ette võtta, kui eessõitja on vasaku suuna sisse pannud. Vähemasti vanasti oli nii. Üldiselt tasub seda jälgida, sest:
1) annab veidi kindlama tunde, et vasaku suunatule vilkumine tähendabki seda, et ta tahab vasakule pöörata
2) annab õigusliku aluse hilisemateks vaidlusteks, kui juht siiski midagi muud ette võtab (ei pööra vasakule, vaid näiteks paremale teepervele)
Mina igatahes järgin seda põhimõtet, püsin sabas ja hoian kiiruse eessõitjaga võrdse seni, kuni vasakut suunda vilkumas näen ja alles siis...
Üldiselt on auto- ja muude juhtide seas levinud see, et kõigepealt pidurit (tagasõitja ei tea, mis edasi saab) ja alles siis suunda. Õigem oleks tagaliiklejale märku anda sellest mis plaanis (suunad) ja alles siis pidurit
Hans
Postitatud: 25 Mai 2007, 11:48
Postitas ishijupp
Täiesti omalaadse seltskonna moodustavad autojuhid, kes korviga vene ratastega liiklejates oskavad näha ainult teismelisi ja arvavad, et nende suhtes on nii ülbus kui sigadused igati õigustatud. Korduvalt on üritatud vasakust reast teostada parempööret- ja seda "läbi" minu. Kui olen oma pühas ülbuses keeldunud neid endast läbi sõita laskmast, siis on rusikad ja keskmised näpud õieli. Ühe sellise, eriti aktiivse sigatseja sain foori taga kätte. Roolis oli selline lakutud 30-35 aastane ametnikutüüpi jobu, kes minu tigeda näo ja 100 kg ületava kaalu tõttu (arvatavasti...) kaotas kogu oma bravuuri ja kukkus vabandama, et tema arvas lenksus olema mõne teismelise (!!!). Ehh, susi sülitagu sellistele silgukarpi!
Postitatud: 26 Mai 2007, 00:36
Postitas CB500
ishijupp kirjutas:Roolis oli selline lakutud 30-35 aastane ametnikutüüpi jobu, kes minu tigeda näo ja 100 kg ületava kaalu tõttu (arvatavasti...) kaotas kogu oma bravuuri ja kukkus vabandama, et tema arvas lenksus olema mõne teismelise (!!!).
t*** mis vahet seal on ma tahaks küsida selle ametniku käest, et nagu teismelise või alla 100kg juhist võib üle/läbi sõita või!????

Postitatud: 26 Mai 2007, 00:58
Postitas ishijupp
Küsisin sellelt jobult täpselt sama küsimuse, kuid selleks ajaks oli tal juba lennuilm niivõrd kadunud, et ei saanud muud vastust, kui "minu viga, ei tea miks ei märganud, ma tegelikult ei tahtnud" jne jne... ühesõnaga täpselt selline tüüp, kes oma naiselt saadud koosa elab välja tänaval, aga eelnevalt hoolikalt kontrollides, et "objekt" oleks vähemalt 20cm lühem ja 30 kg kergem kui ta ise. Sõnaga- jälk tüüp!
Postitatud: 26 Mai 2007, 01:03
Postitas ulmo
Täna sõitis Peterburi maanteel Tallinnas minu ees kahe sõiduraja vahel tuigerdades kollane IZ412, ei julgenud temast paremalt ega vasakult mööduda, kartes ootamatut suunamuutust ja küljepealt sissesõitu. Andsin signaali korra, teise, kolmanda pikemalt... läkiläkis vanamees mosse roolis hakkas kätega vehkima, ka suu liikus kiirelt, küllap sõimas mind, kuid siiski nihkus vasakule oma sõidurajale ja sain mööda sõidetud õnnelikult.
Mõnikord on küll tunne, et kui juhiloa saamiseks on vanuse alampiir, siis peaks olema sellele ka ülempiir, sest vanainimene jääb juhmiks ja ei suuda liikluses enam adekvaatselt käituda.
Joodikjuht motorolleriga..
Postitatud: 28 Mai 2007, 12:00
Postitas Aizar
http://www.postimees.ee/280507/esileht/krimi/263112.php
Laupäeval kell 4.50 juhtus liiklusõnnetus Võrus Räpina mnt 22 maja juures, kus mootorroller, mida juhtis alkoholijoobes Ovod (s 1987), kukkus kummuli.
Kaasreisijaks olnud alkoholijoobes Jaanus (s 1987), lubati pärast esmaabi kodusele ravile.
Postitatud: 29 Mai 2007, 21:01
Postitas rolero
Täna oli mäos pannud üks bike vend käbla maha pannud ja päris korralikult. Vist oli Yamaha fzr 600 aga võin eksida.
Bike pärnu mnt-l Vabaduse väljaku lähedal
Postitatud: 30 Mai 2007, 09:45
Postitas pix111
Tere
Eile õhtul kella 21 paiku oli üks must bike Pärnu mnt-l Vabaduse väljaku lähedal pikali. Juhti enam näha polnud. Kiirabi ja politsei oli väljas. Kas keegi teab - mis juhtus? kuidas juhi olukord on?
Postitatud: 30 Mai 2007, 14:14
Postitas sang
TALLINN, 30. mai, BNS - Tallinnas sai teisipäeval liiklusõnnetusse sattunud mootorrattur vigastada.
Õnnetus juhtus kella 20.55 ajal Pärnu maanteel, kus Jaanika (34) tegi Nissaniga tagasipööret üle kahekordse pidevjoone ning põrkas kokku Mardi (32) juhitud mootorrattaga Yamaha, teatas BNS-ile keskkriminaalpolitsei korrapidaja.
Mootorrattur sai vigastada ja viidi Mustamäe haiglasse.
Postitatud: 30 Mai 2007, 14:37
Postitas tollboy
Üks uljaspea keeras üleeila mustamäe teelt linnu teele keerates end kummuli.Krdi napilt autu ees

Postitatud: 30 Mai 2007, 16:25
Postitas tok-tok
Suzumen kirjutas:Ei tahaks küll ilkuda, kuid millal hakatakse LE rohkem hoolima kui oma vajadustest kuskil pöörata või miskit teha

See Kawe maja ees üle topelt pidevjoone tagasipööre on juba nii levinud autojuhtide seas, et preili Jaanika pidas seda juba ilmselt liiklustavaks. Kui kaamerad sellised tavatekitajad tuvastaks (kasvõi reg.numbri alusel) ja vastavalt ka hoiataks või karistaks, ei peetaks paljuks see väike ring teha nii, et eeskirju ei riku ja teisi ei ohusta

Postitatud: 30 Mai 2007, 16:49
Postitas Virx123
rolero kirjutas:Täna oli mäos pannud üks bike vend käbla maha pannud ja päris korralikult. Vist oli Yamaha fzr 600 aga võin eksida.
politseis teatakse rääkida et juht pääses marrastustega ja ratas vajas trantsporti.Peateel liikunud ratturile sõitis kõrvalteelt auto ette

Postitatud: 30 Mai 2007, 16:51
Postitas capten
..on veel üks liik autojuhte (keemiline valem MU2N), kes arvavad, et vastutulev tsikkel mahub koos temaga lahedalt teele ära...täiesti süüdimatult alustavad oma möödasõitu, kuigi näevad, et tsikkel tuleb vastu...ausalt öeldes...ühele sellisele andsin peale pikka (tema)näppudega vehkimist lõuga, rsk, elu tegi täis. Sõitsin teisele järgi, et uurida miks selline käitumine (tegelikult küsisin tungivalt, kui kätte reo sain), jagus ülbust veel küllaga.*ei propageeri vägivalda*
Postitatud: 30 Mai 2007, 17:10
Postitas Olts
capten kirjutas:..on veel üks liik autojuhte (keemiline valem MU2N), kes arvavad, et vastutulev tsikkel mahub koos temaga lahedalt teele ära...täiesti süüdimatult alustavad oma möödasõitu, kuigi näevad, et tsikkel tuleb vastu...ausalt öeldes...ühele sellisele andsin peale pikka (tema)näppudega vehkimist lõuga, rsk, elu tegi täis. Sõitsin teisele järgi, et uurida miks selline käitumine (tegelikult küsisin tungivalt, kui kätte reo sain), jagus ülbust veel küllaga.*ei propageeri vägivalda*
Seepärast ei julgetagi viimasel ajal mööda sõita sellises olukorras.

Ma pakun tavaliselt ise võimalust möödasõiduks, mida eriti ei kasutata.