Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Ma pean vist siis Youtube-sse konto tegema jah ? Mul pole seal.. Võiksid ise panna küll jah :)

Gmaili prohviil kõlbab ka :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Sain uploaditud naise konto alt :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

:bsmile: väga kõva!

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Deiv kirjutas:

:D Pull lugeda neid turbomuljeid . Ja ikka ma imestan,miks neid turbokaid siinmail pole :wink: Seda ei saa rahasse panna,nii kui sa turborattaga sõidad on kogu see vaev ja raha asja ette läind :P

Krt.,kus ikka Soomes kannatab kihutada ma vaatan :roll:
Oot,mis nagu 280 peal läheb rattasse aga esimeste käikudega ei lähe või ??? Ei saa täpselt aru :roll:
Mis sul segu näitab sellel hetkel,kui suurel kiirusel maha lased gaasi ja siis uuesti peale keerad :?: Kas kütuserõhuregulatoril on ka rõhu sisend (vaakumvolik) küljes ???

Läheb läheb iga käiguga tagaratta peale, aga keerata saab rohkem kui on 5-6 käik, siis näen boost ka üle 0,5 bari. Rõhuregulaatoril on vaakum küljes ja kõik toimib. Seda tundlikust seletati mulle nii et boostil on kõige magusam koht ja siis pidigi nii reageerima, seda pidavat saama ka leevendada, kui lisada mingi gaasiasendi anduri lisa vidin.... mis täpselt ma ei süvenenud. Küttesegu ma ei näe!
Arvan et see on lihtsalt harjutamise asi.
Praegu käib ratta võim minust üle, aga üritan harjutada just kiirenduse momenti, et tabada see max kiirendus, nii et esiratas maas püsiks. Selle sama r1 ga sõitsin üle eelmisel aastal veerand miili ajaks 10,020 sek.( eelmisel aastal gsx-r 1000 ga 10,400 )
seda siis täiesti tavalise R1 ga :) Sellel aastal tahaks näha kui palju see aeg turbotatuna tuleb.

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Sain uploaditud naise konto alt :D

Päris hea vilin, minu ratas ei vilise millegipärast, See suits.... teeb veic murelikuks, kas see loik mis rattal all on on mingi muu vedelik kui õli?
Muidu SUPER!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

See loik on jahutusvedelik, mis ühest klambrivahelt välja nirises :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

See loik on jahutusvedelik, mis ühest klambrivahelt välja nirises :)

Et kindel olla ja kui viitsid võta sisselaske toru korra lahti ja vaata, kas on seest õline..... mul on selle õliga kurb kogemus!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõtled boostitoru ? See oli seest puhas..ma ise loodan et turbo õlitatud saab, et see vilin ei tuleks selles et õli pole turbos :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Mõtled boostitoru ? See oli seest puhas..ma ise loodan et turbo õlitatud saab, et see vilin ei tuleks selles et õli pole turbos :mrgreen:

Ei ei, see vilin on ok, mul rattal on summuti, Sul on otse toru, sellepärast ongi vile paremini kuulda :) Sinine suits peaks tähendama et õli on kolvi peal? Boosti toru mõtlesin jah, aga kui see on seest kuiv siis peaks olema kõik korras ja arvatavasti tahab mootor sissekäimist saada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Aa okei, no asi seegi siis :) suits ma arvan et on sellest mootori kokkupaneku õlist, tahab sisse töödata.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Võib olla laseb kuumakoja poolne tihend läbi ja kuuma turboga hakkab suitsema. Oletus kõigest, ei pruugi väga tõenäoline olla.

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

jegesmesh kirjutas:

Võib olla laseb kuumakoja poolne tihend läbi ja kuuma turboga hakkab suitsema. Oletus kõigest, ei pruugi väga tõenäoline olla.

Turbo peaks sellel uus olema!


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Mis te mehed defekteerite siin :D Kuna alguses kütuserõhk oli liiga kõrge (suuremad pihustid ju ka kasutusel ) ja segu nagu videos ka näha on 7AFR kandis , (lol) (loe: niiiiiiiikuradirikasetmaisaaarukuidasseeüldsetöötasselliseseguga - alla 9AFR tavaliselt väga ei plahvata silindris ) siis arvata võib,et käis nagu diiselrong alguses !!! Peale mõningast telefoni teel konsultatsiooni sai asi juba parem ma usun :bsmile:
Fak. lahe,et hetkel kõik sujub - väiksed pisiasjad veel ja see tuleb ikka peale dynomist väga cool asi :P
Hakka tagapontsikuid varuma Rasmus (togi)
Deiv 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Deividist on tõesti olnud suur suur abi! Helistatud nii mõnedki korrad :D Aga..kuigi ma sättisin rõhuregulaatorist paika nii, et käivitub ja tûhikãik on nagu originaalil, pöördesse läheb kenasti, aga afr näitab ikkagi 7.4, mis keiss sellega on huvitav ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Kas segukellale anduri õpetamise tegid peale paigaldust :?:
http://www.innovatemotorsports.com/supp ... %201.2.pdf
NB :!: 2.4 Sensor Calibration

Deiv 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kuradikuradikurat tegematta jäi..nädalavahetusel lähen garaasi tegutsema siis peab ära tegema :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Seda ma imestasingi,et kuidas see pill nii rikka seguga nii viisakalt käib :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss :mrgreen:

:)Kindlasti tasub- ole mureta :)

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

RasmusL kirjutas:

Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss :mrgreen:

tere
rõhusolenoidi mineva vooliku saad ehk kompressoriga proovi mõttes survestada. näed vähemalt kas survelüliti töötab.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Endal tuli ka sama mõte, suuga ei jõua vist puhkuda :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Vaata,et ennem kompressorist tuleva rõhu maha keerad regulaatorist ,muidu kütad sinna rõhulülitile mingi 8 atm.peale ja asi mutt. Ma kasutan aktiveerimispunkti välja regumiseks boosti kella , ühendad lihtsalt kolmikuga kompressori külge .
Kas segukell hakkas toimima ???

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänane seis siis:
Pilt

Deiv, segukella panen homme paika, tahan pilli välja viia garaasist ja lasta tal pikemalt kohapeal käia ja timmida seda kütuseregulaatorit, et saaks asja paremini paika..täna proovisin siis turtsus ja köhis mis jube..

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

RasmusL kirjutas:

Tänane seis siis:
Pilt

Deiv, segukella panen homme paika, tahan pilli välja viia garaasist ja lasta tal pikemalt kohapeal käia ja timmida seda kütuseregulaatorit, et saaks asja paremini paika..täna proovisin siis turtsus ja köhis mis jube..

Kui ratas koos, vii Sami juurde, küll ta kõik paikka krutib, säästad oma aega ja närve! Minu oma on ka uuesti dünos, reedel peaks kätte saama. Eelmine nädal oli mingi valge kawa ka eestist käinud Sami juures aga ma ei tea kas oli turbotatud ja palju jõudu peale tuli :)
Aga pilti vaadates... tundub et ongi nagu ratas koos ju, nüüd dünosse ja palli põletama :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ma vist mõned näpukad ise sisse teind lambda asetusega väljalaskesse jne..aga välimuselt valmis exotikaks
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1825
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 221 korda
Tänatud: 90 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

like :D

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

lauri393
Postitusi: 105
Liitunud: 21 Apr 2008, 18:41

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas lauri393 »

rumal küsimus vb, aga miks Sa jalarauad nii palju eemale oled toonud?

If you find wearing proper gear is too hot, you are just not fast enough !
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vaata pilte, kustkohast kett jookseb, siis saad aru :) Keti hammakat on ju selle tagarehvi pärast niipalju välja toodud

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Tuono

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Sadul ja käepidemed mustaks siis on 5+ (see sadula ja käepidemete punane ja on nagu võõrkeha) :bsmile:

Kasutaja avatar

ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ducatu »

Väga viis. Tulen kindlasti exoticale vaatama. Plussi paneks kui esiots ka jämedaks läheks. Mõõda oma torud üle ja kui mul garaažis nukralt seisev toru peaks peale istuma siis võin nv.-l Tartusse kaasa võtta. Niisama. Toru sisemine läbimõõt on 55mm, mistõttu peaks amordi välimine läbimõõt pisut väiksemaks jääma, samas aga alumine serv peaks jälle suurem olema, et oleks kuhu toru toetada.
Kokkuvõttes teeb esiotsa pisut raskemaks ja ehk aitb isegi paremini rulli suitsetada :)
Väike skeem ka kuidas ma omal lahendasin.
Pilt

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”