Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Ma pean vist siis Youtube-sse konto tegema jah ? Mul pole seal.. Võiksid ise panna küll jah
Gmaili prohviil kõlbab ka
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sain uploaditud naise konto alt
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
väga kõva!
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deiv kirjutas:
Pull lugeda neid turbomuljeid . Ja ikka ma imestan,miks neid turbokaid siinmail pole
Seda ei saa rahasse panna,nii kui sa turborattaga sõidad on kogu see vaev ja raha asja ette läind
Krt.,kus ikka Soomes kannatab kihutada ma vaatan
![]()
Oot,mis nagu 280 peal läheb rattasse aga esimeste käikudega ei lähe või ??? Ei saa täpselt aru![]()
Mis sul segu näitab sellel hetkel,kui suurel kiirusel maha lased gaasi ja siis uuesti peale keeradKas kütuserõhuregulatoril on ka rõhu sisend (vaakumvolik) küljes ???
Läheb läheb iga käiguga tagaratta peale, aga keerata saab rohkem kui on 5-6 käik, siis näen boost ka üle 0,5 bari. Rõhuregulaatoril on vaakum küljes ja kõik toimib. Seda tundlikust seletati mulle nii et boostil on kõige magusam koht ja siis pidigi nii reageerima, seda pidavat saama ka leevendada, kui lisada mingi gaasiasendi anduri lisa vidin.... mis täpselt ma ei süvenenud. Küttesegu ma ei näe!
Arvan et see on lihtsalt harjutamise asi.
Praegu käib ratta võim minust üle, aga üritan harjutada just kiirenduse momenti, et tabada see max kiirendus, nii et esiratas maas püsiks. Selle sama r1 ga sõitsin üle eelmisel aastal veerand miili ajaks 10,020 sek.( eelmisel aastal gsx-r 1000 ga 10,400 )
seda siis täiesti tavalise R1 ga Sellel aastal tahaks näha kui palju see aeg turbotatuna tuleb.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Sain uploaditud naise konto alt
![]()
Päris hea vilin, minu ratas ei vilise millegipärast, See suits.... teeb veic murelikuks, kas see loik mis rattal all on on mingi muu vedelik kui õli?
Muidu SUPER!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See loik on jahutusvedelik, mis ühest klambrivahelt välja nirises
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:See loik on jahutusvedelik, mis ühest klambrivahelt välja nirises
Et kindel olla ja kui viitsid võta sisselaske toru korra lahti ja vaata, kas on seest õline..... mul on selle õliga kurb kogemus!
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõtled boostitoru ? See oli seest puhas..ma ise loodan et turbo õlitatud saab, et see vilin ei tuleks selles et õli pole turbos
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Mõtled boostitoru ? See oli seest puhas..ma ise loodan et turbo õlitatud saab, et see vilin ei tuleks selles et õli pole turbos
Ei ei, see vilin on ok, mul rattal on summuti, Sul on otse toru, sellepärast ongi vile paremini kuulda Sinine suits peaks tähendama et õli on kolvi peal? Boosti toru mõtlesin jah, aga kui see on seest kuiv siis peaks olema kõik korras ja arvatavasti tahab mootor sissekäimist saada.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Aa okei, no asi seegi siis suits ma arvan et on sellest mootori kokkupaneku õlist, tahab sisse töödata.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Võib olla laseb kuumakoja poolne tihend läbi ja kuuma turboga hakkab suitsema. Oletus kõigest, ei pruugi väga tõenäoline olla.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
jegesmesh kirjutas:Võib olla laseb kuumakoja poolne tihend läbi ja kuuma turboga hakkab suitsema. Oletus kõigest, ei pruugi väga tõenäoline olla.
Turbo peaks sellel uus olema!
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis te mehed defekteerite siin Kuna alguses kütuserõhk oli liiga kõrge (suuremad pihustid ju ka kasutusel ) ja segu nagu videos ka näha on 7AFR kandis ,
(loe: niiiiiiiikuradirikasetmaisaaarukuidasseeüldsetöötasselliseseguga - alla 9AFR tavaliselt väga ei plahvata silindris ) siis arvata võib,et käis nagu diiselrong alguses !!! Peale mõningast telefoni teel konsultatsiooni sai asi juba parem ma usun
Fak. lahe,et hetkel kõik sujub - väiksed pisiasjad veel ja see tuleb ikka peale dynomist väga cool asi
Hakka tagapontsikuid varuma Rasmus
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Deividist on tõesti olnud suur suur abi! Helistatud nii mõnedki korrad Aga..kuigi ma sättisin rõhuregulaatorist paika nii, et käivitub ja tûhikãik on nagu originaalil, pöördesse läheb kenasti, aga afr näitab ikkagi 7.4, mis keiss sellega on huvitav ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas segukellale anduri õpetamise tegid peale paigaldust
http://www.innovatemotorsports.com/supp ... %201.2.pdf
NB 2.4 Sensor Calibration
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kuradikuradikurat tegematta jäi..nädalavahetusel lähen garaasi tegutsema siis peab ära tegema
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Seda ma imestasingi,et kuidas see pill nii rikka seguga nii viisakalt käib
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss
:)Kindlasti tasub- ole mureta
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Krt täna päev otsa sai kukalt kratsitud vesipritse juhtmeteemaga ja releega..pump töötab, kui otse akule ûhendada proovikorras aga siis kui relee ja rõhusolenoidiga ûhendada, siis proovida ei saa, kuna sinna rõhusolenoidi läheb ju rõhutorust voolik sisse ja see peaks siis pumba tööle panema, teatud rõhku saades nt 0.6, 0.8 vms bari..ehk siis seda vesipritset kas on õieti ühendatud saan teada alles siis, kui ratas rõhu peal sõidab.. ? Suht nõme sûsteem aga loodan et tasub ära see ajunuss
tere
rõhusolenoidi mineva vooliku saad ehk kompressoriga proovi mõttes survestada. näed vähemalt kas survelüliti töötab.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Endal tuli ka sama mõte, suuga ei jõua vist puhkuda
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaata,et ennem kompressorist tuleva rõhu maha keerad regulaatorist ,muidu kütad sinna rõhulülitile mingi 8 atm.peale ja asi mutt. Ma kasutan aktiveerimispunkti välja regumiseks boosti kella , ühendad lihtsalt kolmikuga kompressori külge .
Kas segukell hakkas toimima ???
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänane seis siis:
Deiv, segukella panen homme paika, tahan pilli välja viia garaasist ja lasta tal pikemalt kohapeal käia ja timmida seda kütuseregulaatorit, et saaks asja paremini paika..täna proovisin siis turtsus ja köhis mis jube..
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Tänane seis siis:
Deiv, segukella panen homme paika, tahan pilli välja viia garaasist ja lasta tal pikemalt kohapeal käia ja timmida seda kütuseregulaatorit, et saaks asja paremini paika..täna proovisin siis turtsus ja köhis mis jube..
Kui ratas koos, vii Sami juurde, küll ta kõik paikka krutib, säästad oma aega ja närve! Minu oma on ka uuesti dünos, reedel peaks kätte saama. Eelmine nädal oli mingi valge kawa ka eestist käinud Sami juures aga ma ei tea kas oli turbotatud ja palju jõudu peale tuli
Aga pilti vaadates... tundub et ongi nagu ratas koos ju, nüüd dünosse ja palli põletama
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma vist mõned näpukad ise sisse teind lambda asetusega väljalaskesse jne..aga välimuselt valmis exotikaks
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
like
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
rumal küsimus vb, aga miks Sa jalarauad nii palju eemale oled toonud?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vaata pilte, kustkohast kett jookseb, siis saad aru Keti hammakat on ju selle tagarehvi pärast niipalju välja toodud
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sadul ja käepidemed mustaks siis on 5+ (see sadula ja käepidemete punane ja on nagu võõrkeha)
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
- Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
- Asukoht: Kangru-Uuesalu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 62 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga viis. Tulen kindlasti exoticale vaatama. Plussi paneks kui esiots ka jämedaks läheks. Mõõda oma torud üle ja kui mul garaažis nukralt seisev toru peaks peale istuma siis võin nv.-l Tartusse kaasa võtta. Niisama. Toru sisemine läbimõõt on 55mm, mistõttu peaks amordi välimine läbimõõt pisut väiksemaks jääma, samas aga alumine serv peaks jälle suurem olema, et oleks kuhu toru toetada.
Kokkuvõttes teeb esiotsa pisut raskemaks ja ehk aitb isegi paremini rulli suitsetada
Väike skeem ka kuidas ma omal lahendasin.
566 97 936
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.