Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
villy kirjutas:Catwees on alati proovipäevi korraldanud ja kindlasti võtavad ka AT demoratta(d) sisse.
Mingi info on, et Catwees korraldab septembris AT promo ürituse. Eks näis.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
sinilind123 kirjutas:Otsi ja otsi, enam ei leia. Kellelgi oli siin foorumis twinnil (tegelt võis tenere ka olla) püstised küljekotid, aga mitte klassikaliselt sadula kõrval vaid hoopiski paagi külgedel. Huvi pakubki, et kust selliseid püstise kujuga kotte leida võimalik?
Mul olid twinni küljes sellist tüüpi küljekotid ja paagikott. Tootja Hein Gericke, mudelinimi Tuareg. Ühe aluslapatsi peale sai neid laduda kõiki korraga või üksikult - kuidas parajasti ruumi vaja oli. Ma ei ole kindel, kas olin mina, kes siin neid kiitis või mitte (olin selle komplektiga väga rahul), aga ehk väikeseks abiks otsimisel.
parimat,
sokk
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Minu AT kütusekulu keskmine ca 5,5 sajale. Enda rattal olen täheldanud sellist jama, et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. Kiige ja amordi laagrid korras, amort õline ja tühi ei ole. Aga tunduks nagu see kolks tekib just siis, kui amort täies pikkuses välja tuleb. Ei tea kas hakkab õhtale minema, maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi
Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Divikas kirjutas:et auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi
Vahest äkki tagumine pidurisuport kolksub. Amort ei tohiks ei üles, ei alla liikudes kolkse teha, kui just kinnituspuksides (nõel)laagrid puruks pole. Mul ka treppis teid sõites taga koliseb aga see on just pidurisuport.
Pidurisuporti kolks oleks vaevu tuntav (kuuldav) kiivriga sõites kruusal. See tuleb tõenäoliselt sellest, et amort pikeneb aukudes maksimaalselt välja - ja see tekitab millegipärast kõrvaga (persega) tuntava kolksu.Vastupidine efekt sellele, kui amort käiks "põhja" Nagu vedru lükkaks amordi lõppu suure kolksuga..
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Hm....oskagi midagi kosta, kui amort "pikaks" lükata, on vedru pinge kõige väiksem, lisaks takistab amordis olev õli järsku liikumist (AT-l lisaks veel gaasi surve toimib samuti leevendina). Minu mõistus jookseb küll munadega tasa...selles amordis pole sees midagi, mis kõva kolksuga paugu võiks panna. On ikka multilingi laagrid ja amordi kinnitused ok ?
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
saemees kirjutas:auklikul kruusal kiiresti sõites vahes taga kolksub midagi. maantesõidul ei kolksu midagi ja amort töötab normaalselt.
Kas keskhark (kui ta rattal küljes on) ei või seda kolinat teha?
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Päris palju uut ja ägedat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
villy kirjutas:Päris palju uut ja ägdat videomaterjali uue AT kohta. Isegi liival sõidetakse sellega hehe Videos on sees lingid teistele, jagan ühte osa. Väga kena ratas peab ütlema.
Täitsa põnev jah
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
villy kirjutas:hmm juba ette tellitud? Mis värv ja variant?
Ettetellitud jah, punane ja manuaal.
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Hetkel ei tea. Enne aprilli sõitma nagunii ei hakka, sest see pole mulle majanduslikult mõistlik. Pean teise ratta maha müüma jne. Ilmselt märtsis juba põletab täiega ja tahan sõita (sel aastal alustasingi märtsis).
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Päris mitmeid review-sid on juba tekkinud ja üsna üllatav on pigem üldine rahulolu DCT-ga, seda ka vanade offroadi meeste puhul ja just natuke tehnilisematel radadel.
Pikaks ajaks ostetavate asjade puhul eelistan pigem mida lihtsam seda kestvam lähenemist, kuid krt hakka või ümber mõtlema.
Ega ta liiga lihtne ratas pole ka ilma DCT-ta ja DCT enda pikaajalise kestvuse kohta saab alles aastate pärast järeldusi teha.
Mina pean oma otsuse tegema kevadel ja seni on aega kukalt kratsida.
Kui kellelgi siit on veel plaanis Twin osta, siis kumma valisite/valite ja miks?
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ma juba mõtlen, et äkki tegin vale valiku, et manuaali võtsin. Olen DCTga ka sõitnud ja mulle väga meeldis, ainus põhjus, miks manuaali valisin, oli hind. Ei jõua juba kevadet ära oodata, et esimene sõit temaga ära teha....
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Enamus testijad paistavad kiitvat jah seda DCT(nagu DSG).d sest saab rahulikult jalatugedel seista ja ei pea kõikudega ja sidruga mängima, raske rattaga maastikul nikerdades. Samas vajadusel saab lenksu pealt näpuvajutusega käike vahetada.
Edit: Kui raha oleks, et osta, võtaks siiski manuali, sest selle ratta juures just võlub mind lihtsus ja eeldatav lollikindlus teiste mammutitega võrreldes ja DSG tüüpi käigukast sinna kompotti mu arust ei kuulu.
Palju videosid ja reviewsid siin
-
Teema algataja - Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ega seda uut AT-d veel liiga palju testitud ei ole. Alles see anti ajakirjanikele näppimiseks kätte. Aga olemasolevad hinnangud on tõesti igati positiivsed.
Mis DCT-sse puutub, siis konkreetse rattaga peaks tõepoolest oma tagumikutunde järgi otsustama. Samas ma olen suve otsa tiba üle 13tkm DCT-ga sõitnud ja ei oska midagi halba öelda. Siiamaani on teinud just täpselt seda, mida vaja. Tõsi, sellega sõites on mõned nüansid, mida peab silmas pidama, aga sellega harjub kiiresti. Isegi siduriheebli järgi haaravad sõrmed jäävad peale paari päeva kenasti rutskat hoidma . Ja noh, keset liiklust on tervelt üks asi vähem, millele mõelda ning saab tähelepanu mujale keskendada.
Ootame, vaatame, lähme katsetame. Kes teab, äkki tuleb uus AT ka minu majapidamisse
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Uus AT nähtud, katsutud, peal istutud ja käima pandud. Sõita hetke ilmaoludega ei saanud.
Jättis väga hea mulje. Natuke olin pessimist, kas vastab ilupiltidel ja videodes nähtule. Vastab küll ja rohkemgi. Nii istumise kui püstiseismise asend oli mõnus ja mis minu jaoks peamine - põlveasend sobis.
Mõned üksikud asjad tuleb järelturu juppide vastu vahetada (pikemad jalarauad, alu radikakaitsed jms nipet-näpet).
Kevadel saab loodetavasti proovisõitu ka.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Netis levivad ka pildid täis touratechi rauaringiga AT-dest. No võtaks kõrvale küll
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ja minu oma on juba Eestimaa pinnal
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul kohe mitu küsimust Twinnimeestele. Jäi üks reis pooleli, sest sai 1990a Twinnil kütusepump otsa. Minu läbisõit rattal on 68k km. Lugesin, et pumbad lõppevadki vahemikku 60-80k km. Küsiks nüüd, et mis pumpa on mõistlik panna? Kas aftermarket pumbad kestavad paremini, kui originaal? Või on mõistlik seda originaali remontida?
Teiseks küsimuseks on, et mis veel ütleme ca 60-100k vahemikus twinnidel tavaliselt on vajanud tegemist, et ma järgmine aasta jälle reisi pooleli jätma ei peaks.
Või on mingeid kindlaid varuosi, mida juba ette on valmis ostetud ja pikematele sõitudele kaasa pakitud igaks juhuks?
EDIT:
Lõppes ka spidomeetri tigu. Sain selle Lätis Honda keskusest uue. 150km spidomeeter jälle liigutas seierit, kuid sai siis jälle uus tigu otsa. Milles seal viga võib olla?
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Muude asjade kohta ei oska rääkida, aga mul Transalbil oli spidokaga sama jama, uue teoga sai sõita esimene kord 70 km, teine kord 150 km, siis vahetasin trossi ka ära ja nüüd on kestnud mingine 3000 km. Trossil ilmselt mõni kiud puruks vmt, et vahepeal jooksrb kinni ja sinna ka see tigu läheb
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kütusepumbad lõppesid neil muteada sellepeale, kui kuivale jäid, nt kütust vähe ja ratas küljejala peal. Mul on pandud suvaline auto pump, marki ei tea. XRV foorumis kiidetakse FACETi pumpa (u 50 euri). Samas see ratas sõidab ilma pumbata ka, lihtsalt kütust peab rohkem sees olema ja voolik otse ühendatud.
Asi, mis päris tee peale jätab on pingeregulaator. See oleks mõistlik mõne mosfet tüüpi vastu vahetada, nt Shindegen (komplekt koos pistikutega oli vist u 100 eurot). Mul on nt Yamaha oma peal (vist R1), mis on sama tüüpi.
Juhtmestiku võiks nii vanal rattal üldse üle vaadata, et pistikud OK on, rüü kuskilt läbi kulunud pole jne. Ise olen osa pistikuid minema visanud vahelt. Korra olen tee peale jäänud, sest küljejala juhe oli katki hõõrunud. Tee servas viga ei leidnudki.
Korra olen veel teele jäänud, sest tuliuued laagrid jooksid laiali. Aga no see oli minu viga, mitte Twinni, sest unustasin distantspuksi sisse panemata
Muu värk võiks kesta kenasti.
Spidoka kohta - kui tigu on uus siis võib viga olla plastikust hammakas või on tross katki. Või on spidoka tagant tross väljas nt.
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Nii ma tulingi warsavist tartu eile, et ühendasin pumba otse. Aga ei teadnud, kui palju peab reaalselt kütet paagis olema minimaalselt, et ta nii sõidaks. Tankisin iga 50-80km tagant igaksjuhuks
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Minul aitas spidoprobleemide vastu see, kui neid tigu edasi vedavaid hambaid natuke väljapoole painutasin. Trossi võiks muidugi ära ka määrida igaks juhuks.
Mis puudutab pumpa, kui häda tsivilisatsiooni keskel kätte tuleb siis pmst suvaline autopudipadi pood müüb stiilis 30€ eest universiaalseid karpamootori kütusepumpasid, vt näiteks https://www.eemeli.ee/et/kutusepumbad/6 ... e-12v.html (konkreetne hind seal lingil on muidugi kosmos). Et noh, selle pisiasja pärast poleks küll pidanud koju tagasi tulema Pritse pump ei sobi. Lisaks ei kulu seal originaali juures mitte pump ise, vaid seal on mingisugune kontaktidega bimetallrelee, mida saab häda korral traadi, tati ja rohke venekeelse oskussõnastiku kaasabil veenda veel mõnda aega oma ülesandeid täitma. Noja inimesed on ka originaali lihtsalt korda teinud, koos probleemi elimineerimisega lisarelee abil: http://www.africatwin.ru/africafiles/ma ... elpump.pdf .
Üldiselt jah, kui miski üldse teele jätab siis elekter - kirjutan alla soovitusele panna uus pingekas, käia kõik pistikud üle, vaadata üle see suur jurakas relee-kaitse-pistik aku kõrval ja kogu süsteem selle pilguga üle käia, et keegi poleks seal kuskil midagi lihtsalt juhtmeotsi kokku keerates ja teipides lisanud - parandanud. Minu vokil oli keegi pingeka ja selle pistiku RD07 oma peale upgradenud, kokku keeratud juhtmed olid ära oksudeerunud ja kuna kogu kompott oli väliselt suht ilusti ära peidetud, siis jooksin ikka nädalate kaupa tsiklit käima ja otsisin taga, et kuhu karumustikasse see vool kaob
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
romulus kirjutas:Mul toimetab välimuselt täpselt selline juba aastaid:
Kas välimuselt selline või näitajatelt ka selline? 120l/h ja 0.1bar. Ehk siis mis vahemikku need numbrid peaksid jääma twinni puhul? Kui ma loogiliselt mõtlen, siis see rõhk võiks vist võimalikult madal olla, sest karburaatorid ei taha mingit julma rõhku?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.