Raske endu metsaradadele(Harju)
Moderaator: Moded
saame 11.00 statoilis (ot seal neid ju kolm tükki...) et siis viadukti kõrval mis on pet. mnt alguses. loodan et seal on seda mittelahustuvat korralikku oakohvi. siis tangime ennast ja rattaid ja anname tuld.[/quote]
Jep, pidasin silmas seda Stat'i, mis jääb Pet mnt algusesse, Tartu mnt poolt tulles viadukti alt läbi ja parempöörde kurvi peal. Oakohvi osas jään vastuse võlgu, reeglina Stat pakub masinakohvi, mis on täiesti arvestatav suurus. Nagu kokku lepitud, kell 11.00 selles Stati jaamas!
LC4 640
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
QRX kirjutas:saame 11.00 statoilis (ot seal neid ju kolm tükki...) et siis viadukti kõrval mis on pet. mnt alguses. loodan et seal on seda mittelahustuvat korralikku oakohvi. siis tangime ennast ja rattaid ja anname tuld.
Jep, pidasin silmas seda Stat'i, mis jääb Pet mnt algusesse, Tartu mnt poolt tulles viadukti alt läbi ja parempöörde kurvi peal. Oakohvi osas jään vastuse võlgu, reeglina Stat pakub masinakohvi, mis on täiesti arvestatav suurus. Nagu kokku lepitud, kell 11.00 selles Stati jaamas![/quote]
kaks endurot teiega liitumas. 56212885
Njah Tafkal oli täna liiga hea uni hommikul. Sai eile suurem ring lõuna eestisse tehtud. Soodla kanti jõudsin u 2 paiku alles. Mõtlesin,et leian seltskonna üles aga ei miskit kahjuks alles välja sõites metsas u4 paiku siis nägin Piibe mnt ääres 3-4 hardcore käru peal sõitmas. Eks järgmine kord üritan ka kohal olla:)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 729
- Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
- Tsikkel: Kawasaki GTR1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 6 korda
Sõit oli lahe, tempo oli hea aga kruus viskas lõpuks üle, järgminekord võiks rohkem tehnilist olla(muda,liiv,künkad). minul kukkus kokku 260km-tagasi oleks võinud siiski teiega läbi metsa tulla, seal läks vähem kütust kui maanteel, kõva vastutuul oli-lõpuks võtsin suurele liinibussile sappa ja sõitsin tema tuules tallinna, siis oli talutav.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
korjasin kahe päevaga maksimum punktid! eile sai piisavalt tehnilist ja kõva nikerdamist koos vihma ja läbuga. täna täiega kruusa pikalt ja kiirelt, päiksepaistel. nüüd toss täitsa väljas!
kindlasti lähen sinna Aegviidu kanti tagasi.
uskumatult suur seltskond tuli kokku ja püsisime ilusti koos. ainult kaks pidid loobuma. arusaadavatel põhjustel
kõigile tnx ja loodan et kohtume taas!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
RaPtile kirjutas:Kokku oli 12 ratast, kellest 2 kohe suht alguses ära kadusid :/
Selgus jah, et allpool nulltaset on veel midagi ja mina parasjagu kusagil seal Aga tulin ikka Piibe maanteele välja.
Ahjaa, klassikutel oli õigus - liiva peale on pehme kukkuda
Ma lähen nüüd kuuri nurga taha harjutama.
Ja tänud teile mõistva suhtumise eest!
ärge mu emale tsiklist rääkige. palun.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
janariin kirjutas:RaPtile kirjutas:Kokku oli 12 ratast, kellest 2 kohe suht alguses ära kadusid :/
Selgus jah, et allpool nulltaset on veel midagi ja mina parasjagu kusagil seal
Aga tulin ikka Piibe maanteele välja.
Ahjaa, klassikutel oli õigus - liiva peale on pehme kukkuda
![]()
Ma lähen nüüd kuuri nurga taha harjutama.
Ja tänud teile mõistva suhtumise eest!
soe soovitus liivasõitu harjutada tõenäoliselt kõige effektiivsem ja valutum ning odavaim viis õppida tunnetust. see "ujumine" kulub igas olukorras ära ja teeb väga lihtsalt selgeks kus on see alumine piir.
väga hea on männiku ümbruses. seal ruumi töristada ja pole ohtu kellelegi jalgu jääda. eks kindlasti on ka teisi kohti.
edu harjutamisel!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Liivas sõites KINDLASTI RATTA PEALE PÜSTI, keha kallutada tahapoole, et esirattal oleks vähem raskust ja rulli.Las see tagaosa rattal sipleb all, kui esiots on paigas, siis on kõik korras
EDIT: Rattal istudes on kukkumise tõenäosus väga suur...
EDIT2: Ja ongi nii
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
kraut kirjutas:Kuna ka mul on liiv selline koht, kus äpu olek kõige selgemini välja lööb, siis loen huviga tarku teooriaid.
teooria tuleb sinnapaikka (siia) jätta ja lenks pihku ning liiva sisse harjutama. kogu see jutt siin ei maksa midagi. sõitma peab!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Ei no nii see asi päris ikka ei käi, et lenks kätte ja sõitma. Kui sulle keegi ennem sõitu väikese teooriatunni annab on sõita ka palju lihtsam ning proovida uusi nõkse mida sulle räägiti mitte ei pea ise avastama. Ja see ise avastamise puhul on ka see halb külg, et võid midagi endale valesti sisse harjutada ja siis pärast on määä.
Aga liivas sõitmiseks ikka vedu peale, keharaskus veidi tahapoole ja läheb
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Yamu kirjutas:Ei no nii see asi päris ikka ei käi, et lenks kätte ja sõitma. Kui sulle keegi ennem sõitu väikese teooriatunni annab on sõita ka palju lihtsam. Aga liivas sõitmiseks ikka vedu peale ja veidi tahapoole keharaskus ja läheb
võin enda pealt öelda, et mitte keegi ette ei ole mulle öelnud kuidas sõita. omal silmad lahti ja mõistus peas. vaatad sõitjaid rajal või kasvõi telekas.
kui on targemaid kelle käest küsida siis on hästi. ilma oma kogemuste, katsetamiste ja nö. kukkumiste ja hädade sõitu selgeks ei saa. teooria on hea ja kasulik, aga sel moel jääks elu seisma kui enne ootaksime teooriat ja siis hakkaks alles ise tegutsema.
seega üks ei välista teist ja mõlemad täiendavad ja on olulised. parimad teoreetilised nõuanded on seotud ohutusega ja neid peaks kõige rohkem tähele panema. seda nagunii lahti ei räägi ja täpselt ei kirjelda mis asi on persetunnetus. seda peab ise kogema
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Mina isiklikult plaanin küll hakata õhtuti Männikul käima. Selles osas on Creativ'il õigus, et liiv annab hea kooli ratta seljas võimlemisest. Ning nagu juba korduvalt räägitud, kukkuda on ka pehmem Isiklikult soovitan mitte karta kukkumist (pean siis silmas maastikusõitjaid), see on paratamatu, kui alles omandad vilumust. Kes läheb kätt harjutama kartusega kukkuda, see ei õpigi sõitma, julgusest jääb lihtsalt puudu sest alateadvus tapab selle ära.
Ja kuna klassikud on korduvalt rääkinud, et üksinda ei ole mõistlik harjutamas käia, siis vahest leidub veel õpihimulisi, et paari-kolmekesi liiva triikida?
LC4 640
männikul on 2 kohta, kus on mõtet liiva harjutada.
- Tankodroomi tellismaja juurest üle tee Saku poole veekogu äärne.
- Tankodroomi lõpus (tellismajast mööda piki kruusateed) paremal väike krossirada.
Aga nõus ma selle "ise leiutan" teooriaga ei ole. Algul teooria, siis katsetused.
Muidu võib hakata valesti sisse harjuma ja muuta on raske.
Mina sõidan kergelt poolpüsti, kui keharaskus taha vaja viia, teen seda ainult tagumikuga, sest siis ei lähe käed sirgeks ja masin ei kaota jäikade käte tõttu juhitavust.
Võtmeks tundub olevat esiratas - see ei tohi kusagil hakata "juhtima" ning sellele ei tohi maanduda ega keharaskust viia. mis tähendab, et tagaratas peab suutma nina püsti hoida. Eeldab head rehvi ja/või suuremat kiirust.
Tsikli peal ei ole soovitav istuda, vaid poolpüsti, pea lenksu kohal, käed kõverdatud ja jalgadega kinni hoida (kas siis pahkluudest või kogu säärega).
Mõned eelistavad tsikkel kindlalt jalge vahele suruda, teised jälle lubavad veidi rohkem pillil all elada, hoides ainult alt.
Eks see sõltub kiirusest, tsiklist ja oskustest. (jutt käis künkliku liiva kohta. siledal sõites võib istuda ka, kuid tuleb valmis olla ootamatusteks).
Mida suurem kiirus, seda vähem suured liivas vänderdavad.
Ülalolev tekst ei pretendeeri tõele, kindlasti on ka teistsuguseid arvamusi.
Pühapäevasel sõidul täheldasin veel ühet huvitavat asjaolu (enda puhul). Vagudes sõites tekis selline effekt, et kui ma vaatasin trassi kaugemale, kui esiratta ette, siis toimis liikumine oluliselt rahulikumalt, ratas toimetas omaette tagumiku all ja kõik toimis suht valutult. Kui aga tekis moment, et ma vaatasin vagu stiilis, et sellest tuleb nüüd kõrvalt mööda saada, siis nagu kiuste juhtisin tegelikult ise ratta sinna vakku sisse ja oligi jälle p***o majas. Vahest targemad ja kogenumad seletavad natuke seda teadust lahti
LC4 640
minu tank kaalub tühjalt 180 kilo, kas selle kohta kehtivad sama reeglid või peaks midagi veel teadma?
miks räägin, sest niipalju kui oleme kambakesi sõitmas käinud, siis liivasõit läheb ikka täielikult aia taha, olen proovinud ka kerget enduurot, nii 115 kilost, millega on ikka tükimaad lihtsam liivas uhada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.