Raske endu metsaradadele(Harju)

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Lugemata postitus Postitas QRX »

saame 11.00 statoilis (ot seal neid ju kolm tükki...) et siis viadukti kõrval mis on pet. mnt alguses. loodan et seal on seda mittelahustuvat korralikku oakohvi. siis tangime ennast ja rattaid ja anname tuld.[/quote]

Jep, pidasin silmas seda Stat'i, mis jääb Pet mnt algusesse, Tartu mnt poolt tulles viadukti alt läbi ja parempöörde kurvi peal. Oakohvi osas jään vastuse võlgu, reeglina Stat pakub masinakohvi, mis on täiesti arvestatav suurus. Nagu kokku lepitud, kell 11.00 selles Stati jaamas!

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

Siim
#609

suzupoiss

Lugemata postitus Postitas suzupoiss »

ega mul drz400 on ka suht slik kumm taga juba niiet ma ei hõiska midagi siin suure muda kallal :twisted:


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

QRX kirjutas:

saame 11.00 statoilis (ot seal neid ju kolm tükki...) et siis viadukti kõrval mis on pet. mnt alguses. loodan et seal on seda mittelahustuvat korralikku oakohvi. siis tangime ennast ja rattaid ja anname tuld.

Jep, pidasin silmas seda Stat'i, mis jääb Pet mnt algusesse, Tartu mnt poolt tulles viadukti alt läbi ja parempöörde kurvi peal. Oakohvi osas jään vastuse võlgu, reeglina Stat pakub masinakohvi, mis on täiesti arvestatav suurus. Nagu kokku lepitud, kell 11.00 selles Stati jaamas![/quote]

kaks endurot teiega liitumas. 56212885

Kasutaja avatar

Teema algataja
ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Tagasi :D
Kokku oli 12 ratast, kellest 2 kohe suht alguses ära kadusid :/
Aga muidu oli väga tore :D
Kilomeetreid tuli kokku üle 100 :D
Gaasitrossi sain ka parandada enne kui grupini jõudsin :D


suzupoiss

Lugemata postitus Postitas suzupoiss »

kui täpsem ollla siiis kilomeetreid oli 140...aga suht hea sõit oli täna võiks järgminekordki aga siis midagi füüsilesemat..Taavi mul on mõned pildid arvutis sa ei saaks neid kuskile netti yles panna?

Kasutaja avatar

Teema algataja
ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ht99 »

140 km :shock: lahe.
Järgmine kord, võiks võtta suuna üle piibe maantee kuskile metsa :D

Aga saada need pildid.


suzupoiss

Lugemata postitus Postitas suzupoiss »

msnis saadan jah yle piibeka võiks kyll minna mul pole selle vastu midagi aga siis mingi kolm nädalat ette rääkida kus kohas ja mis kell saaks jälle yhe suurema rahva jälle kokku :lol: :twisted:

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Njah Tafkal oli täna liiga hea uni hommikul. Sai eile suurem ring lõuna eestisse tehtud. Soodla kanti jõudsin u 2 paiku alles. Mõtlesin,et leian seltskonna üles aga ei miskit kahjuks alles välja sõites metsas u4 paiku siis nägin Piibe mnt ääres 3-4 hardcore käru peal sõitmas. Eks järgmine kord üritan ka kohal olla:)

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

Sõit oli lahe, tempo oli hea aga kruus viskas lõpuks üle, järgminekord võiks rohkem tehnilist olla(muda,liiv,künkad). minul kukkus kokku 260km-tagasi oleks võinud siiski teiega läbi metsa tulla, seal läks vähem kütust kui maanteel, kõva vastutuul oli-lõpuks võtsin suurele liinibussile sappa ja sõitsin tema tuules tallinna, siis oli talutav.

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

:D korjasin kahe päevaga maksimum punktid! eile sai piisavalt tehnilist ja kõva nikerdamist koos vihma ja läbuga. täna täiega kruusa pikalt ja kiirelt, päiksepaistel. nüüd toss täitsa väljas! :P
kindlasti lähen sinna Aegviidu kanti tagasi.
uskumatult suur seltskond tuli kokku ja püsisime ilusti koos. ainult kaks pidid loobuma. arusaadavatel põhjustel :)
kõigile tnx ja loodan et kohtume taas!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Batman
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:50

Lugemata postitus Postitas Batman »

väga mõnus oli, sealkandi kiired metsa- ja kruusateed juba igavust ei tekita, muda ja raba saime ka, niiet täismäng.

tänud kaasvõitlejatele ning järgmise korrani!

Kasutaja avatar

janariin
Postitusi: 31
Liitunud: 16 Mär 2007, 15:11
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Harju

Lugemata postitus Postitas janariin »

RaPtile kirjutas:

Kokku oli 12 ratast, kellest 2 kohe suht alguses ära kadusid :/

Selgus jah, et allpool nulltaset on veel midagi ja mina parasjagu kusagil seal :? Aga tulin ikka Piibe maanteele välja.

Ahjaa, klassikutel oli õigus - liiva peale on pehme kukkuda :)
Ma lähen nüüd kuuri nurga taha harjutama.
Ja tänud teile mõistva suhtumise eest!

BMW F650 GS
ärge mu emale tsiklist rääkige. palun.
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

janariin kirjutas:
RaPtile kirjutas:

Kokku oli 12 ratast, kellest 2 kohe suht alguses ära kadusid :/

Selgus jah, et allpool nulltaset on veel midagi ja mina parasjagu kusagil seal :? Aga tulin ikka Piibe maanteele välja.

Ahjaa, klassikutel oli õigus - liiva peale on pehme kukkuda :)
Ma lähen nüüd kuuri nurga taha harjutama.
Ja tänud teile mõistva suhtumise eest!

soe soovitus liivasõitu harjutada :!: tõenäoliselt kõige effektiivsem ja valutum ning odavaim viis õppida tunnetust. see "ujumine" kulub igas olukorras ära ja teeb väga lihtsalt selgeks kus on see alumine piir.
väga hea on männiku ümbruses. seal ruumi töristada ja pole ohtu kellelegi jalgu jääda. eks kindlasti on ka teisi kohti.
edu harjutamisel! :)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

suzupoiss

Lugemata postitus Postitas suzupoiss »

Creativ tõesti oli täna tore sõit ja võiks weelgi siukseid sõite teha kuskil teselpool aegviidust aga siis peaks 2nädalat ette teatama foorumis et toimumas on midagi saaks jälle yhe normaalse pundi kokku :wink:

Suzuki drz400 sm

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Liivas sõites KINDLASTI RATTA PEALE PÜSTI, keha kallutada tahapoole, et esirattal oleks vähem raskust ja rulli.Las see tagaosa rattal sipleb all, kui esiots on paigas, siis on kõik korras :)

EDIT: Rattal istudes on kukkumise tõenäosus väga suur...

EDIT2: Ja ongi nii

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Primo kirjutas:

Liivas sõites KINDLASTI RATTA PEALE PÜSTI, keha kallutada tahapoole, et esirattal oleks vähem raskust ja rulli.

et käed sirgeks? muahhahaaa :D

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Mella, no sinu mängusajaga liivas sõites võib jalgadega sadula peale ka ronida, ei juhtu suurt midagi :twisted:

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

kaaluvahe on ju kõigest 50kg ;) mida 210kg mehed tegema peavad?

Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kraut »

Kuna ka mul on liiv selline koht, kus äpu olek kõige selgemini välja lööb, siis loen huviga tarku teooriaid.

Pilt
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

mella kirjutas:

kaaluvahe on ju kõigest 50kg ;) mida 210kg mehed tegema peavad?

210 kg käed veel sirgemaks ja rulli ka rohkem! :lol:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

kraut kirjutas:

Kuna ka mul on liiv selline koht, kus äpu olek kõige selgemini välja lööb, siis loen huviga tarku teooriaid.

teooria tuleb sinnapaikka (siia) jätta ja lenks pihku ning liiva sisse harjutama. kogu see jutt siin ei maksa midagi. sõitma peab! :wink:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

Batman
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:50

Lugemata postitus Postitas Batman »

lisaks harjutamisele võiks sõitjal ka võhma olla.
mina mõtlen küll jooksu või jalgrattasõidu peale, sest väsinuna motika seljas enam harjutamisest rääkida ei saa

Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

Ei no nii see asi päris ikka ei käi, et lenks kätte ja sõitma. Kui sulle keegi ennem sõitu väikese teooriatunni annab on sõita ka palju lihtsam ning proovida uusi nõkse mida sulle räägiti mitte ei pea ise avastama. Ja see ise avastamise puhul on ka see halb külg, et võid midagi endale valesti sisse harjutada ja siis pärast on määä.
Aga liivas sõitmiseks ikka vedu peale, keharaskus veidi tahapoole ja läheb :)

SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas creativ »

Yamu kirjutas:

Ei no nii see asi päris ikka ei käi, et lenks kätte ja sõitma. Kui sulle keegi ennem sõitu väikese teooriatunni annab on sõita ka palju lihtsam. Aga liivas sõitmiseks ikka vedu peale ja veidi tahapoole keharaskus ja läheb :)

võin enda pealt öelda, et mitte keegi ette ei ole mulle öelnud kuidas sõita. omal silmad lahti ja mõistus peas. vaatad sõitjaid rajal või kasvõi telekas.
kui on targemaid kelle käest küsida siis on hästi. ilma oma kogemuste, katsetamiste ja nö. kukkumiste ja hädade sõitu selgeks ei saa. teooria on hea ja kasulik, aga sel moel jääks elu seisma kui enne ootaksime teooriat ja siis hakkaks alles ise tegutsema. :wink:

seega üks ei välista teist ja mõlemad täiendavad ja on olulised. parimad teoreetilised nõuanded on seotud ohutusega ja neid peaks kõige rohkem tähele panema. seda nagunii lahti ei räägi ja täpselt ei kirjelda mis asi on persetunnetus. seda peab ise kogema :idea:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Lugemata postitus Postitas QRX »

Mina isiklikult plaanin küll hakata õhtuti Männikul käima. Selles osas on Creativ'il õigus, et liiv annab hea kooli ratta seljas võimlemisest. Ning nagu juba korduvalt räägitud, kukkuda on ka pehmem :) Isiklikult soovitan mitte karta kukkumist (pean siis silmas maastikusõitjaid), see on paratamatu, kui alles omandad vilumust. Kes läheb kätt harjutama kartusega kukkuda, see ei õpigi sõitma, julgusest jääb lihtsalt puudu sest alateadvus tapab selle ära.

Ja kuna klassikud on korduvalt rääkinud, et üksinda ei ole mõistlik harjutamas käia, siis vahest leidub veel õpihimulisi, et paari-kolmekesi liiva triikida?

Olavi

LC4 640

Batman
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:50

Lugemata postitus Postitas Batman »

ma tuleks küll Männikule liiva harjutama, nt. mõne tööpäeva lõpus.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

männikul on 2 kohta, kus on mõtet liiva harjutada.

  1. Tankodroomi tellismaja juurest üle tee Saku poole veekogu äärne.
  2. Tankodroomi lõpus (tellismajast mööda piki kruusateed) paremal väike krossirada.

Aga nõus ma selle "ise leiutan" teooriaga ei ole. Algul teooria, siis katsetused.
Muidu võib hakata valesti sisse harjuma ja muuta on raske.

Mina sõidan kergelt poolpüsti, kui keharaskus taha vaja viia, teen seda ainult tagumikuga, sest siis ei lähe käed sirgeks ja masin ei kaota jäikade käte tõttu juhitavust.

Võtmeks tundub olevat esiratas - see ei tohi kusagil hakata "juhtima" ning sellele ei tohi maanduda ega keharaskust viia. mis tähendab, et tagaratas peab suutma nina püsti hoida. Eeldab head rehvi ja/või suuremat kiirust.
Tsikli peal ei ole soovitav istuda, vaid poolpüsti, pea lenksu kohal, käed kõverdatud ja jalgadega kinni hoida (kas siis pahkluudest või kogu säärega).
Mõned eelistavad tsikkel kindlalt jalge vahele suruda, teised jälle lubavad veidi rohkem pillil all elada, hoides ainult alt.

Eks see sõltub kiirusest, tsiklist ja oskustest. (jutt käis künkliku liiva kohta. siledal sõites võib istuda ka, kuid tuleb valmis olla ootamatusteks).

Mida suurem kiirus, seda vähem suured liivas vänderdavad.

Ülalolev tekst ei pretendeeri tõele, kindlasti on ka teistsuguseid arvamusi.


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Lugemata postitus Postitas QRX »

Pühapäevasel sõidul täheldasin veel ühet huvitavat asjaolu (enda puhul). Vagudes sõites tekis selline effekt, et kui ma vaatasin trassi kaugemale, kui esiratta ette, siis toimis liikumine oluliselt rahulikumalt, ratas toimetas omaette tagumiku all ja kõik toimis suht valutult. Kui aga tekis moment, et ma vaatasin vagu stiilis, et sellest tuleb nüüd kõrvalt mööda saada, siis nagu kiuste juhtisin tegelikult ise ratta sinna vakku sisse ja oligi jälle p***o majas. Vahest targemad ja kogenumad seletavad natuke seda teadust lahti

Olavi

LC4 640

Batman
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Veebr 2008, 16:50

Lugemata postitus Postitas Batman »

minu tank kaalub tühjalt 180 kilo, kas selle kohta kehtivad sama reeglid või peaks midagi veel teadma?

miks räägin, sest niipalju kui oleme kambakesi sõitmas käinud, siis liivasõit läheb ikka täielikult aia taha, olen proovinud ka kerget enduurot, nii 115 kilost, millega on ikka tükimaad lihtsam liivas uhada.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”