10. leht 56-st

Postitatud: 01 Juun 2008, 00:39
Postitas kahro
pritsu kirjutas:

Mida nendest 4-5 viimasest arvate? Mida tähendab lühend TT?
http://motokaup.ee/index.php?cPath=112_113_181

Mina Mitase E08-t enam ei osta - polnud ta kuskil sõites hea - odav hind ei tasu nende puhul üldse ära.
Enda SuperTenere alla sai ostetud Michelin Anakeed, kuna sõidan valdavas enamuses asfalti. Kui oleks teine jooks velge ka olemas läheks sinna peale arvatavasti Continental TKC80.
Hea hinnaga saab pastlad aadressilt: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... tland.html


Postitatud: 01 Juun 2008, 15:58
Postitas VWman

2001.a manuaal ütleb kütuse kohta "regular unleaded gasoline".. mis see meil on, 95 või ?


Postitatud: 01 Juun 2008, 16:30
Postitas pritsu
VWman kirjutas:

2001.a manuaal ütleb kütuse kohta "regular unleaded gasoline".. mis see meil on, 95 või ?

Vähemasti on minu auto manuaali järgi see võrdne 95-ga, jah.


Postitatud: 08 Juun 2008, 22:23
Postitas yeekim

Netiavarustest jäi silma http://jbx9.free.fr/tdm/index.php

Edu

PS Hoidke mulle pöialt, lähemalt homme :D


Postitatud: 09 Juun 2008, 08:31
Postitas kris.

Sai siis nädalavahetusel ka esimene pikem sõit tehud ning kütusekuluks 4.4-4.5l/100km. Trassiks Tallinn - Pokerrun - Tallinn. Vahepeal ka 50km kruusateid. Ballastiks tagaistuja ja pilegini täis kohver. Ratas endiselt TDM 850 MkII. Ehk siis kütusekuluga on OK aga esiklaasi poolt tekitatava tuulemüraga ei ole sugugi OK :evil: . Tõused sõidu ajal püsti - täielik vaikus! Nagu maha istud tuleb kogu õhumass otse kiivrisse :evil: . Peale õhtust sõitu oli hästi näha kuidas sääskede surnuaed algas umbes poole kiivri klaasi pealt ja jätkus kuni ülesse välja... Esiklaas on vahetatud Allright-is müüdava kõrgema aftermarket klaasi vastu kuid võrreldes originaaliga on tulemus vaat et hullemgi ... Proovida on veel 2 varianti - üldse klaas minema visata või tekitada klaasi ja gondli vahele õhuvahe ...

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Postitatud: 09 Juun 2008, 09:30
Postitas saabastegakass

OEM klaas on natsa vaiksem kui kõrge aftermarket. Kõrge klaas võtab lihtsalt natuke rohkem tuulesurvet maha, aga tekitab rohkem turbulentsi.

Oma eelmisel rattal (xj600s) katsetasin ka klaasi ja gondli õhuvahega. Tuntavat erinevust ei olnud (ainuke märgatav erinevus oli see, et peale ratta pesu ei jäänud gondli ja klaasi vahele vett). Aga võib-olla oli see õhuvahe liiga väike (ca 5...7mm)

Praegusel rattal on ka kõvasti klaasi poolt tekitatud turbulentsi. Kui end kümmekond sentimeetrit kõrgemale upitada, on ikka palju vaiksem.


Postitatud: 09 Juun 2008, 12:26
Postitas yeekim
ants01 kirjutas:

Netiavarustest jäi silma http://jbx9.free.fr/tdm/index.php

Edu

PS Hoidke mulle pöialt, lähemalt homme :D

Niisiis, ära sai võetud 99/00a TDM 850. Kollane, küljekohvritega. Esmamulje harjumatu, ei julge veel eriti sõitta, nagu teiselt korruselt üritaks põlve maha saada.
Kuna masin on nats seisnud, tuleb mõningad elementaarsed hooldused ära teha. Karpad, küünlad tahavad puhastamist, madalate pööretega sõites katkub natuke.

Kas kellelgi suurt manuaali on? netist leidsin vaid 1,6M hoolduse oma.

Edu


Postitatud: 09 Juun 2008, 12:43
Postitas VWman
ants01 kirjutas:

Niisiis, ära sai võetud 99/00a TDM 850. Kollane, küljekohvritega. Esmamulje harjumatu, ei julge veel eriti sõitta, nagu teiselt korruselt üritaks põlve maha saada.
Kuna masin on nats seisnud, tuleb mõningad elementaarsed hooldused ära teha. Karpad, küünlad tahavad puhastamist, madalate pööretega sõites katkub natuke.
Kas kellelgi suurt manuaali on? netist leidsin vaid 1,6M hoolduse oma.
Edu

Õnne.. õlut ka saab we ? :D
Manuaalid on http://www.yamaha-motor-europe.com/comm ... anuals.jsp

Madalate pöörete katkumine võib tulla sellest, et karpad vaja sünkida ,
Ivar Yamust ütles "Karpade sünkroniseerimine mõjutab tühikäigult kuni 1/4 segusiibri tõusuni ratta minekut. Üle selle ei ole sünkrol enam tähtsust


Postitatud: 09 Juun 2008, 13:24
Postitas yeekim
VWman kirjutas:

Õnne.. õlut ka saab we ? :D
Manuaalid on http://www.yamaha-motor-europe.com/comm ... anuals.jsp

Madalate pöörete katkumine võib tulla sellest, et karpad vaja sünkida ,
Ivar Yamust ütles "Karpade sünkroniseerimine mõjutab tühikäigult kuni 1/4 segusiibri tõusuni ratta minekut. Üle selle ei ole sünkrol enam tähtsust

Ikke saab aga hiljem. Mingi aeg võiks kokku saada küll ja siis jõuan rohkem küsida, kui sada tarka vastata :D
Praegu katsun heaga hakkama saada, st puhastan komponendid ära.
Teeks õues juba midagi aga jube tuul on väljas (olen tööl).

Tuulemüraga praegu eelnimetatud põhjustel(tuul) tegeleda ei saa aga niisama lihtsalt peale vaadates ütleks ,et nurka saaks muuta ka lihtsamalt- alt jätaks kinni ja paneks ülemistele klaasi poltidele kummiseibid vahele. Tekkinud tühimiku varjaks laiema tihendiga. Lihtsalt selline esmane mõte.
Eks pean ise ka vaiksema ilmaga seda müra tsekkama, praegu on 54 kmh vastutuult!

Edu

EDIT Lähemal vaatlusel selgus, et mu isendil on juba kõrgem MRA klaas ees, eks paistab, ikka veel tuuline õues.


Postitatud: 11 Juun 2008, 21:08
Postitas yeekim

Nii, kiire küsimus: kuda te oma isenditel küünlaid vahetate?
Kas radikat eest lahti päästes on nats parem ligipääs?

Sai täna vedelikud ära vahetatud, pagan ja inimestele ei meeldi prantsuse autod! See insener, kes selle kokku pani, peab ikka täielik "kjeenjus" olema. Selliste lahenduste ja ligipääsude leidmisele on tõesti kõvasti saket abiks olnud?

Sai ka nats karpasid näpitud, katkumine jäi. Õhufiltri lutid olid na pahasti küljes, sai neid kohendatud.
Nüüd jääb üle- küünlaid vaadata, segunõelad 1 aste ülese? ja karpade sünka kui miskit ei muutu.
Muidu esimesed 200km oli puhas rõõm, ei mingit väsimust ja minekut on ka pillil küllaga.

Edu


Postitatud: 11 Juun 2008, 22:04
Postitas VWman
ants01 kirjutas:

Nii, kiire küsimus: kuda te oma isenditel küünlaid vahetate?

Ostan teenust :)
Aga remondi manuaalis oli vist kirjas, kuidas seda teha.

Sai täna vedelikud ära vahetatud, pagan ja inimestele ei meeldi prantsuse autod! See insener, kes selle kokku pani, peab ikka täielik "kjeenjus" olema. Selliste lahenduste ja ligipääsude leidmisele on tõesti kõvasti saket abiks olnud?

Oota, õiget N tähega asja saad näha alles siis, kui aku vaja maha võtta :D


Postitatud: 11 Juun 2008, 22:10
Postitas yeekim

Manuaalis on kirjas: Võta küünlad maha ja kontrolli värvust ning vahesid :D


Postitatud: 12 Juun 2008, 10:52
Postitas Bean

Ma vahetasin ise küünlad ära ja radikas tuli eest lahti lasta. Hullem, kui töö ise oli sobiva küünlavõtme leidmine. Enamus tööriista ja autopoode sai tulutult läbi kammitud. Padrun peab olema suht õhukese seinaga, et ta üldse küünlale peale jookseks. Lõpuks ma oma kuldsete kätega midagi valmis aretasin, aga hulka tuld purskasin sel ajal küll.. :)


Postitatud: 12 Juun 2008, 11:36
Postitas Habib

Originaalvõtmega saab küünlad maha ja peale üsna hõlpsasti, ilma radikat näppimata, vast ehk 10 min töö. Mul see junn olemas, kui huvi on, siis 525 6665.
Mitas E-08 minul juba eelmisest aastast all(taga) ja ei oska midagi kurta, ei ole ta muidugi liiva peal sõitmiseks aga asfalt/kruus pole probleemiks. Ja ei paista kiiresti kuluvat. Ja kui ma võrdlen hinda (Kloostrimetsas oli ta mingi 970 eeku) teiste analoogide hindadega siis peab keegi mulle küll väga tõsised argumendid ette laduma et edaspidi marki vahetaksin.


Postitatud: 12 Juun 2008, 17:14
Postitas yeekim

Täna kohtasin kolme sakslast Super Tenere'dega tourimas, juhatasin neile teed ja siis tuli ka ratas jutuks. Nemad soovitasid samuti radika eest ära võtta.

Jutu käigus mainisid nad, et Saksas pidid paljud (ju nende ST tutvuskonnas) avariilise TDM'i ostma ja siis 850 mootori Super'ile peale kruvima, kinnitused pidid ilusti sobima.
Täna õhtul pidid sakslased Haapsalu kandis olema ja siis homme mööda rannikut Reval'i poole, ehk keegi trehvab?

Edu

UPDATE. Viga leitud, küünlad õhtal. Ju eelmine omanik pelgas tööd liiga keeruliseks ja sinna see jäi. Radika allalaskmisega töö max 10 min. tehtud.


Postitatud: 14 Juun 2008, 11:53
Postitas VWman

Kallid kaasvõitlejad TDM-idel, äkki teeks väikse kogunemise Rapla rajal mingi aeg?


Postitatud: 14 Juun 2008, 16:09
Postitas pritsu

Üldiselt ei ole paha mõte. Aga kui te vaid teaksite, milleks meie TDM-e kasutame... :oops:

Kohtume parem metsarajal ;)
Rõõm kuulda, et Mitas sobib. Otsustasin ka selle kasuks. Seni sain sileda rehviga ka metsas hakkama, aga murus ja heinas jama sõita.


Postitatud: 14 Juun 2008, 20:30
Postitas mõmm
VWman kirjutas:

Kallid kaasvõitlejad TDM-idel, äkki teeks väikse kogunemise Rapla rajal mingi aeg?

Nõus


Postitatud: 16 Juun 2008, 11:12
Postitas IPA

Tere TDM sõbrad! Mul mure selline, et mootorist on sõites kostuma hakanud tiksumist. Algab see ca 3000 pöörde juurest. Ratas 98 aasta oma ja läbisõit näidiku järgi 50000 + n. On keegi sarnase probleemiga kokku puutund?


Postitatud: 16 Juun 2008, 11:25
Postitas kris.

Kuidas TDM850- sidur üldiselt vastu peab, on keegi pidanud kettaid vahetama?

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Postitatud: 16 Juun 2008, 15:59
Postitas mõmm

küsimus minulgi TDMi omanikele. Külmalt sõitmist alustades sidur teeb natuke järsemal minekul häält ( käuks selline). kas nüüd siduril minek või lihtsalt anomaalia mis sellele kaunikesele omane??


Postitatud: 16 Juun 2008, 17:14
Postitas yeekim
mõmm kirjutas:

küsimus minulgi TDMi omanikele. Külmalt sõitmist alustades sidur teeb natuke järsemal minekul häält ( käuks selline). kas nüüd siduril minek või lihtsalt anomaalia mis sellele kaunikesele omane??

Enda masinal sama "käuks".

Edu


Postitatud: 26 Juun 2008, 12:06
Postitas Larka

Omal ulub kolmas käik TDM'il natuke. Kevadel sai pingeregulaator oksüdeerunud pistikute pärast maha põletatud :P ... niiet tuli uus panna ja tänu sellele ka uus aku ... aku vahetamine on jah asja juures kõige suurem k... , aga kui trikk käes siis saab 20 min. hakkama :P Muidu sõiduomadused väga 5+


Postitatud: 26 Juun 2008, 12:11
Postitas pritsu
Larka kirjutas:

...sai pingeregulaator oksüdeerunud pistikute pärast maha põletatud :P ... niiet tuli uus panna ja tänu sellele ka uus aku ...

Täpselt sama lugu


Postitatud: 26 Juun 2008, 14:14
Postitas VWman
mõmm kirjutas:

küsimus minulgi TDMi omanikele. Külmalt sõitmist alustades sidur teeb natuke järsemal minekul häält ( käuks selline). kas nüüd siduril minek või lihtsalt anomaalia mis sellele kaunikesele omane??

Otseselt "käuks" ei tee, aga sinu ütlemise peale kuulates, on jah mingi heli, mida hiljem ei olnud kuulda.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 01 Juul 2008, 14:41
Postitas kurisookaru

Tahaksin ka kiita Mitase E-08 rehve. Üleeile saabusin Euroopa ringreisilt kaugema punktiga Portugali lääne tipp Sarges. Läbitud sai 40 km vähem kui 11000 km ja tagarehv on võibolla veerandi jagu kulunud, esi rehvist ei saa midagi aru. Alla sai kruvitud need uuena enne reisi. Pidamine asfaldil oli minu jaoks küll eeskujulik. Mägiteedel võis julgelt kallutada. Natuke sai ka Hispaania punasel kruusal sõidetud ja ei midagi hullu. Kuna tegemist esimese enduurokaga Yamu Super Tenerega siis ei oska muidugi võrdlusi tuua teiste rehvidega. Tsikli kohta pean ütlema ainult kiidusõnu, ei ühtegi probleemi terve reisi koht. Isegi mitte 40 pluss kuumuses linnades ummikutes. Pigem sulasin ise selles kuumuses. Ka ketti ei ole siiamaani pidanud pingutama :D . Nii, et ei pea alati rattaks Honda olema. :lol:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 01 Juul 2008, 14:49
Postitas pulsar

oo-ooo, rõõm kuulda, et elusalt ja tervelt tagasi ! Tule siis muljetama
PS. Ratas võiks ikkagi olla Honda :bsmile:


Re:

Postitatud: 11 Juul 2008, 16:06
Postitas TDM
VWman kirjutas:

Kallid kaasvõitlejad TDM-idel, äkki teeks väikse kogunemise Rapla rajal mingi aeg?

Kuidas on selle mõtega?
Eile käsin seda rada proovimas, igati vahva tegevus ja masina tunnetust annab kõvasti juurde! :twisted:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 11 Juul 2008, 17:21
Postitas yeekim

Olen isegi Mitase 4.10-18 60P TL E-08
uurinud.
Mis mõõdus ise kasutasid ja kas on TL või TT?

Edu

EDIT- Tänud kahro'le, vaatan ikkagi teise rehvi, seda tänu E-08 kehvadele indeksitele- masin na raske ja kiirused kah vahest suuremad.

http://www.rehvikeskus.ee/mitas_mrattad.htm -siin vist kõige soodsamad rehvid?

Üks hea sait tellimiseks veel- http://www.intobikes.co.uk/products?sg= ... arch=&rt=0


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 11 Juul 2008, 19:01
Postitas kahro

Mina kasutasin mõni aasta tagasi Honda CB400T all E-08 ja ei jäänud sugugi rahule pidamisega niiskel/märjal asfaldil. Julgen arvata, et sama mustriga PIRELLI SCORPION MT 90 S/T peab paremini. Muidugi on olemas ka võimalus, et sain "sinisel esmaspäeval" toodetud esirehvi, sest tagumise pidamise koha pealt ei kurtnud.
Nüüd pisut teise rattaga (XTZ 750) sõites kasutan michelin anakeed - kattega teedel sõites pidamisega rahul (välja arvatud lahtine või lögane kruus), pinnasteedel ja teedeta aladel jääb liiga siledaks.
Kui Michelinid otsa saavad, mõtlen proovida Continental TKC80 TWINDURO , METZELER MCE KAROO , MITAS E09 või midagi sarnast. Muret tekitab kiirus- ja koormusindeksite väike number - kas kannatavad raske matkaenduro ja vahest ka suuremad kiirused välja? Mitase puhul kahtlen lisaks veel märjal asfaldil haakuvuses.