2003 gsxr 1000 turborull RaulK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Keti pingsuse pärast ärge muretsege. Hetkel käik ca 4 cm ja võll asetseb kiige pilu keskel. Veljed lähevad mustaks. Tänud tankslapper . Täna sai veovõll ja tugilaagri plaadi puks külge. Treimist, keevitamist ja lõikumist oli omajagu ning kuigi esmalt tundus see suht lihtne ülesanne olevat, siis et kõik sirgelt ja ilma lõtkuteta paika saada tuli ca 12 tundi garages veeta
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
p**s. Siduri töösilinder ei mahu. Vaja sisse poole viia kuidagi aga tagapool on kohe ees veepumba korpus. Panin kapiotsa tagasi et mitte ennast rohkem välja vihastada. Tegeleb sellega siis kui kett peal ja plaat mõõtu lõigatud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ülekanne paigas ja siduri probleem lahendatud. Tõin töösilindri hoopis välja poole ja kinnitasin tugilaagri plaadi külge. Tõukur varras tuleb teha uus ja pikem. Käikuvahetus võllile sai jupp vahele ning laseriga esi tagu hammakas ühele joonele. Esihammaka kinnitamisega oli parajalt nikerdamist kuna suuremat kui 14 ei kannata panna ( keti ja siduri silindri vahe u 2mm) ning 50mm keskauk jättis keevisele ruumi suht napilt. Plaadilt lõikusin üleliigse maha. Kuigi praegu näeb välja päris rõve suur latakas, siis usun et jalarauad ja must värv parandavad olukorda tunduvalt.
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: 19 Dets 2010, 14:10
- Tsikkel: väike RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Seda plaati kannatab äkki veel trimmida?
Mõtle sinna mingi "äge" kujund välja ja freesi paika, pärast anodeeritud orantsiks ja voilaa
Hetkel tundub kujupoolest "ajutine"
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Jah. Väljapoole annab midagi teha küll. Kujupoolest väga väiksemaks enam ei saa.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Uus pütt käes. Sellega seoses mõningad muudatused. Saba läks lühemaks, torud sai ümber sätitud ning tuleb teha nullist uus sabaplast koos sadulaga. Ega kõik ei peagi lihtne olema Kuna torupõlved said hetkel otsa siis hakkangi homme styrofoami lõikuma.
Kui keegi soovib oma projekti vms jaoks mu vana sadulat (plastiga või ilma vahet pole) siis võib märku anda.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
"Säästsid" nii velgedes, kui ka kaameras
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
t*** nikub mind see projekt. Esivelg tuleb uus teha ja sabaplastiga ka kõvasti rohkem tööd kui arvasin. Söön kõhu täis ja ootan mõned vastused ära. Siis ka juba täpsemalt miks.
Häid jõule.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Jah. Väike vahe sisse tulnud siin aga projekt vaikselt edeneb. Vaja natuke veel mässata paari asjaga aga luban et laup-pühap tuleb juba pikem jutt koos piltidega.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ei edene see kuskilt otsast mis valetad siin, taandareng toimub
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Nii väike update siis. Esivelg tuli maha kanda kuna treial, disainer, keevitaja või keegi 4s pani konkreetselt puusse. Niipalju kui mina aru sain siis tuli selleks et küljed keskosaga sobima saada, teha need miskipärast imeõhukeseks, mille tulemusena tõmbas esiratas pärast paari nädalat kõveraks. Kuna kogu teema oli üpriski segane, keegi oma pangepanekut tunnistada ei tahtnud, siis läks sellele veljele kulutatud raha enamuses tuulde. Velg seisab nüüd garages ja ootab mõnda pidu, kus see arvatavasti puruks pekstakse. Tagasi sain seal niipalju et sai enam vähem kaetud depoost soetatud uue esivelje toorikute maksumus. Seekord siis asjad soomes ja loodetavasti juba nädala pärast ka käes. Kokkuvõttes ca 650 euri pikku perset.
Nagu ennist mainisin siis tuleb uus sabaplast. Algselt proovisin kasutada styrofoami. Jebisin mis ma jebisin, aga ei saanud neid kuubikuid nõnda viisi raami peale -vahele sätitud, et sealt miskit viisakat välja vormida. Küll jäi mingi nurk liiga õhuke, teine kord jälle liimitav pind liiga väike jne. Ühesõnaga peksin selle sinise jama sealt küljest ja läksin juba tuttavat teed. Lõikusin vana saba juppeks (sealt sai siis istumise aluse osa) ning kasutasin taas makrot ja pahtlit. Peale ca nädalast jebimist ja kolme rulli maalriteipi oli tulemus selline:
Ladusin vormile peale 3 kihti 600st matti
ning täna õnnestus see isegi läbi mingi ime sealt kätte saada.
.
Järgmisena plaanis üleliigne sealt maha lõigata ning siis vbla mõnda kohta veel riiet lisada. Sellega hetkel sabaplasti teema piirdub. Kuna ruumi jäi tagaotsas kõvasti vähemaks siis tuleb leida koht elektrile ning paisupaagile. Viimane tuleb arvatavasti teha uus, kuna tahaks selle kuidagi ikka saba sisse ära mahutada.
Nipet näpet pudinaid veel..
Tagapiduri support koos võllipuksiga keevitatud. Kolmnurk selle otsas hakkab toetuma vastu kiiget ja hoiab sadulat paigal.
Saksast jõudis kohale tihendite komplekt mootorile, depoost sain uue tagahammaka, suunad ja õlirõhu andur peaks teel olema.
Esiketaste väljatoomiseks puksid samuti olemas.
Vaadates palju veel teha on ei tundu kevad üldse enam nii kaugel olevat
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Ei normaalsed sepad. Pane kirja ka, kes, kus asja peeti keeras. Oma kuludega tuleks neil uus teha, aga noh. Jõudu ja jaksu!
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Võimalus oli ka lasta garantii korras uus teha, kuid selline velg mis nemad välja pakkusid ei sobinud kohe üldse.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
vikiii kirjutas:Nii väike update siis. Esivelg tuli maha kanda kuna treial, disainer, keevitaja või keegi 4s pani konkreetselt puusse. Niipalju kui mina aru sain siis tuli selleks et küljed keskosaga sobima saada, teha need miskipärast imeõhukeseks, mille tulemusena tõmbas esiratas pärast paari nädalat kõveraks. Kuna kogu teema oli üpriski segane, keegi oma pangepanekut tunnistada ei tahtnud, siis läks sellele veljele kulutatud raha enamuses tuulde. Velg seisab nüüd garages ja ootab mõnda pidu, kus see arvatavasti puruks pekstakse. Tagasi sain seal niipalju et sai enam vähem kaetud depoost soetatud uue esivelje toorikute maksumus. Seekord siis asjad soomes ja loodetavasti juba nädala pärast ka käes. Kokkuvõttes ca 650 euri pikku perset.
Spoiler
Nagu ennist mainisin siis tuleb uus sabaplast. Algselt proovisin kasutada styrofoami. Jebisin mis ma jebisin, aga ei saanud neid kuubikuid nõnda viisi raami peale -vahele sätitud, et sealt miskit viisakat välja vormida. Küll jäi mingi nurk liiga õhuke, teine kord jälle liimitav pind liiga väike jne. Ühesõnaga peksin selle sinise jama sealt küljest ja läksin juba tuttavat teed. Lõikusin vana saba juppeks (sealt sai siis istumise aluse osa) ning kasutasin taas makrot ja pahtlit. Peale ca nädalast jebimist ja kolme rulli maalriteipi oli tulemus selline:
Ladusin vormile peale 3 kihti 600st matti
ning täna õnnestus see isegi läbi mingi ime sealt kätte saada.
.
Järgmisena plaanis üleliigne sealt maha lõigata ning siis vbla mõnda kohta veel riiet lisada. Sellega hetkel sabaplasti teema piirdub. Kuna ruumi jäi tagaotsas kõvasti vähemaks siis tuleb leida koht elektrile ning paisupaagile. Viimane tuleb arvatavasti teha uus, kuna tahaks selle kuidagi ikka saba sisse ära mahutada.
Nipet näpet pudinaid veel..
Tagapiduri support koos võllipuksiga keevitatud. Kolmnurk selle otsas hakkab toetuma vastu kiiget ja hoiab sadulat paigal.
Saksast jõudis kohale tihendite komplekt mootorile, depoost sain uue tagahammaka, suunad ja õlirõhu andur peaks teel olema.
Esiketaste väljatoomiseks puksid samuti olemas.
Vaadates palju veel teha on ei tundu kevad üldse enam nii kaugel olevat
Ära puruks peksa! Lase 50€ eest pehme padi koos seljatoega teha, mis külili pandud velje peale kenasti hakkab. Saad 700€ kiiktooli, kui see velg Sul juba kõver on. Laua võib ka teha, mõte jääb samaks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Mängisin sumpatorud natuke ümber ja nüüd mahub ka originaal paisupaak saba alla ära. Täitmis avavus tuleb küll anuma teise külge teha kuid see väike mure. Torud kollektoriga ühendatud, nüüd tuleb väljalase täispikkuses maha võtta ja korralikult kokku keevitada. Kuni sumpapütini hakkab kõik olema ühes tükis, st et kiige tuleb eest ära võtta kui seda kätte vaja saada. Kuna eelmisel sadulal sai nurk natuke vale tehtud, siis avastasin pikematel otsadel end tihti kottidega paagi otsast. Uue saba esiotsa tõin kõrgemale ja tänu sellele mahub sinna nüüd aju ja vbla paar releed. Akule tegin uue kasti, asukoht jäi samaks.
Uus esivelg peaks ka hetkel kusagil keset lahte siia poole loksuma.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kle mu tehtud piltidel on copyright ja ilma luba küsimata on karistatav
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Kohe näha, et velg on asjatundjate poolt tehtud.
Tee leegikatele alla ühenduskohad vahele oled hiljem ise rõõmsam.
Aju ja paisupaak vii sumpatorudest ka kaugemale välistab hiljem ümbertegemist taas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
vikiii kirjutas:Nii väike update siis. Esivelg tuli maha kanda kuna treial, disainer, keevitaja või keegi 4s
Pakun,et siin pole peale keevitaja kedagi süüdistada,kui kõveraks tõmbas hiljem.Tegemist valesti(vales järjekorras) keevitamisega ja jäid pinged sisse,mis vedasid asja kõveraks.
Kas paisupaak seal sumpa kõrval ära ei sula?
Aga äge on jälgida su tegemisi,edu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Keevised olid tugevad, kuid velg ise oli treitud õllepurgi pleki paksuseks. See oleks esimeses tänava augus kandiline, rehv tühi ning mees pikali.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
RasmusL kirjutas:Keevised olid tugevad, kuid velg ise oli treitud õllepurgi pleki paksuseks. See oleks esimeses tänava augus kandiline, rehv tühi ning mees pikali.
Kui nii siis jah,see velg juba isegi sirgena, poleks olnud kõlblik.Aga kui algul oli sirge ja hiljem ise kõveraks vedas, siis peab ka keevitaja endale tuhka pähe raputama.Velje kohta võibolla jah liiga õhuke,aga ka õhukesi asju keevitatakse ja tehtu peaks ikka sirgeks jääma.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Njah oli kuidas oli aga nüüd uus velg käes ja homme lükkan rehvid peale. Saab ratastele lasta ning tugijala jms üle vaadata. Rasmuse käest sain z-i tagaamordi, peab proovima kui see vahele mahub siis vahetan praeguse välja. Paisupaaki ei anna väga kuhugi mujale panna, samas ei usu et torud seda põletama hakkavad. Seal ikka mitu cm vahet ja nii igaks juhuks mässin ülemisele osale kaltsu ka ümber. Plaat millel aju istub ca 3mm paks ja sama moodi toruga õhuvahe sees.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
aga siis nii, et ei oleks vastu plastikut muidu hakkab sulatama miski pool senti kuni cm võiks vahe olla
-
Teema algataja - Postitusi: 636
- Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
- Tsikkel: Suzuki RF900r
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 15 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
Veits tööd tekkis juurde. Esivelg muidu vinksvonks aga kiiruga toorikut otsides vaatasin vaid piduriketta auguvalemit. Nüüd tuli välja, et rumm teist mõõtu ehk siis küll suzuki alt, aga arvatavasti mõne väiksema ratta oma. Nüüd tuleb osta uued rattalaagrid et saaks olemas olevat võlli kasutada ning teha uued ka mõlema poole puksid. Uue velje rumm nimelt ca 4mm kitsam ja originaalis ka paar kolm mm väiksema võlliga. Z-i amort on 30mm praegusest pikem. Muidu vist isegi sobiks. Viin alumise kinnituse raami küljes alla poole, teen uued kondid, muudan natuke vasakpoolset tuletoru, liigutan akukasti ette poole ja siis vaatab edasi.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 98a. suzuki rf 900 projekt Vikiii
See uus velg on ilusti tehtud jahh krt.
Mul on näiteks selliseid tagaamortte paar tükki üle , äkki sobib sulle lihtsamalt kuidagi külge . http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=92&t=95969 Hinda võib ka ju meistrimehesõbralikumaks teha
(No offence Rasmus )
Pikka närvi
Deiv
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.