Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
http://www.postimees.ee/160507/esileht/ ... 261168.php
Täna õhtul põrkasid Tallinnas Sõle tänaval kokku mootorratas ja sõiduauto, mootorrattur sai avariis vigastada.
Põhja politsei pressiesindaja sõnul sai politsei 21.20 teate liiklusõnnetusest Sõle 37 maja juures, kus olid kokku põrganud Paldiski maantee suunas liikunud sõiduauto Nissan ja mootorratas Suzuki. Suzukit juhtinud 1980. sündinud Rene viidi haiglasse, Nissanit juhtinud 1957. sündinud Nikolai viga ei saanud.
Täna õhtul põrkasid Tallinnas Sõle tänaval kokku mootorratas ja sõiduauto, mootorrattur sai avariis vigastada.
Põhja politsei pressiesindaja sõnul sai politsei 21.20 teate liiklusõnnetusest Sõle 37 maja juures, kus olid kokku põrganud Paldiski maantee suunas liikunud sõiduauto Nissan ja mootorratas Suzuki. Suzukit juhtinud 1980. sündinud Rene viidi haiglasse, Nissanit juhtinud 1957. sündinud Nikolai viga ei saanud.
Aivar
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Nii sõitmisel kui ka kukkumisel tuleb tihtipeale käituda vastupidiselt tavaelus sisseharjunud refleksidele. Igaühel sisseharjunud liigutus on kukkudes n.ö. käsi ette panna. Tsikliavarii puhul võib see tähendada esmalt väikese sõrme luu murdu ning seejärel randme tagurpidi minekut. Viimast neist on eriti vastik ravida ja pärast uuesti liikuma saadaSuzumen kirjutas:Baik tõugatakse kukkumisel alati endast kaugemale. See väldib võimalust, kus ratas võiks Sulle lisakahjustusi tekitada. Baiki enda ees ei ole mõtekas lasta, kuna ta kokkupuutes takistusega võib õhku kerkida ja Sinu peale kukkuda. Lisaks on baigil liiga palju teravaid kohti, mis võivad nende otsa kukkudes lisakahju tekitada Sinu tervisele.Tsikkelröövel kirjutas:Lisaks, kui juhtubki halvim, siis käid käna küljele ja siis või ka sisse sõites läheb ratas sinust eespool, mis polegi ju nii paha võrreldes võimalusega hakatuseks peaga kaubikut rammida ja/või tagant tuleva ratta ette jääda.
Ma pole just eriline avarist olnud, paar küljelipanekut, sisse pole kellelegi sõitnud, aga asja kogenud või siis muidu teadjad, kuidas käituda, kui avarii on vältimatu?

terv
Kris.
XVZ-123 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
Politsei peatumismärguande eiramine lõppes avariiga
http://www.postimees.ee/170507/esileht/ ... 261264.php
Lubadeta!!! - Nagu "targad" räägivad - egas load siis sõida
Sõidke mõistlikult!
http://www.postimees.ee/170507/esileht/ ... 261264.php
Lubadeta!!! - Nagu "targad" räägivad - egas load siis sõida

Sõidke mõistlikult!
BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Hetkel on ratta seljas ikka tohutult palju neid, kellel pole lube.
Ise tean juba, mitte küll tuttavat , aaaga umbes 7 inimest vähemalt, kellel puudub vastav kategooria või kes sõidavad lubatust võimsama rattaga
Mina panustasin trahvi raha ikka lubade alla
ohutut liiklemist kõigile
Ise tean juba, mitte küll tuttavat , aaaga umbes 7 inimest vähemalt, kellel puudub vastav kategooria või kes sõidavad lubatust võimsama rattaga
Mina panustasin trahvi raha ikka lubade alla

ohutut liiklemist kõigile

Drive with your brain, not with your balls.
Nojah, ja sellest ajast peale on sul Planeta Spordi sidurilink, muinasjutt missuguneh0lger kirjutas:mina tegin avarii esmaspäeval tartus lõunakeskuse juures ringil. vihma sadas ja esipidur pole just kõige parem ja seega sõitis esimene ratas alt ära. Siinkohal ka suured tänud liikluspolitseile, kes sellepeale lihtsalt mööda sõitis, kuigi ma isegi käega tema poole viipasin.

Krt sai ka eile esimene avarii tehtud. Need kes OMC-l käisid võisid mind näha Haapsalu kiltsi tankla juures kõhuli maas. Totaalselt enda viga ja lollus. Põrutasin vasakpõõret tegevale kaubikule sisse. Hoog oli nii nagu linnapiires lubatud, umbes 50. Ei märganud, et 30-ga liikuval kaubikul on vasaksuunatuled sisse lülitatud ja asusin mõõdasõidule, ise kiirust suurendamata. Küljepeale jõudes nägin, et suunad raiped vilguvad. Püüdsin hoida niipalju kui võimalik vasakule ja lootsin, et kaubik mind märkab ja paremale suudab hoiduda. Kahjuks nii ei juhtunud ja sadasin talle juhi ukse kohapealt sisse. Ise jäin suhteliselt terveks, ilmselt tänu kaitsmetega sõidujopele, kuid ratas sai päris paraja põntsu. Siinkohal tahangi paluda ratturitel, kel võibolla GS 500 juppe üle on, mulle ES saata. Eriti kui kellegil näiteks mootori parempoolset küljekaant ja genekat on.
Viimati muutis Elessar, 20 Mai 2007, 16:39, muudetud 1 kord kokku.
Täna sai tehtud väke maanteesõit ja ette mainides päris liiklusavariid ja lohisemist ei toimunud kuid ehmatus oli suur kui kahekesi sõittes ennem kurvi ja rauteeülesõidukohta pidurdades põlved vasta paaki surusin ja tuntsin , et misgi nagu ei ole päris õiga ja asja selgitades ühe herilase oma kintsus avastasin. Kahjuks liikus mulle kurvi peal ka teine auto vastu ja tänu erilase mahapühkimisega tegeledes läks kurvi võtmine laiaks, kuid õnnestus siiski mööda mahtuda. Pärast meenus, et oli jah mingi sitikas vastu jopet lennanud ja sealt vist uimasena kintsu peale toibuma jäänud. Paar aastat tagasi samal kuul sai maamajas seisnud tossud jalga tõmmatud ja ilusti tugevalt kinni seotud, ning paar sammu tehes tuli üks ilma lahtisidumatta väha kiirelt jalast ära. Hetkel on kõik erilasetaolised just ärkamas ja ringi tuiamas, nii et vaadake nendega ette.
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Et hakkasid paremalt poolt möödasõitu tegema?Elessar kirjutas:... Põrutasin parempõõret tegevale kaubikule sisse. Hoog oli nii nagu linnapiires lubatud, umbes 50. Ei märganud, et 30-ga liikuval kaubikul on paremsuunatuled sisse lülitatud ja asusin mõõdasõidule, ...
"No tule taevas appi ...!"
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
17.05 õhtul sõitsin Sõle tänaval, kui üks vastutulev minibuss otsustas hakata tegema tagasipööret üle topeltjoone selleks mitteettenähtud kohas. Vastassuunas liikuvat mootorratast ta tähele ei pannud. Ühesõnaga keeras täiega ette üle topeltjoone!

Mul käsi kipsis, ribid sees, peapõrutus ja mälestused puuduvad. Kõik eelpoololev on kirja pandud Raporti saate ja arsti info põhjal; endal paar päeva peas olev "salvesti" ei töötanud. Tsikkel läheb suure tõenäosusega mahakandmisele. Kena algus hooajale.



Mul käsi kipsis, ribid sees, peapõrutus ja mälestused puuduvad. Kõik eelpoololev on kirja pandud Raporti saate ja arsti info põhjal; endal paar päeva peas olev "salvesti" ei töötanud. Tsikkel läheb suure tõenäosusega mahakandmisele. Kena algus hooajale.

kris. kirjutas:Et hakkasid paremalt poolt möödasõitu tegema?Elessar kirjutas:... Põrutasin parempõõret tegevale kaubikule sisse. Hoog oli nii nagu linnapiires lubatud, umbes 50. Ei märganud, et 30-ga liikuval kaubikul on paremsuunatuled sisse lülitatud ja asusin mõõdasõidule, ...
"No tule taevas appi ...!"
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ma arvan, et kaubik tegi ikka vaskpööret ?Elessar kirjutas:Püüdsin hoida niipalju kui võimalik vasakule ja lootsin, et kaubik mind märkab ja paremale suudab hoiduda. Kahjuks nii ei juhtunud ja sadasin talle juhi ukse kohapealt sisse.
Tunnen sügavalt kaasa ja soovin kiiret paranemist sulle!!! Kõhedusega kuulan neid jutte kohe ja iga kord kui sõitma lähen on silmad kaks korda rohkem avatud!!!MrR kirjutas:17.05 õhtul sõitsin Sõle tänaval, kui üks vastutulev minibuss otsustas hakata tegema tagasipööret üle topeltjoone selleks mitteettenähtud kohas. Vastassuunas liikuvat mootorratast ta tähele ei pannud. Ühesõnaga keeras täiega ette üle topeltjoone!![]()
![]()
Mul käsi kipsis, ribid sees, peapõrutus ja mälestused puuduvad. Kõik eelpoololev on kirja pandud Raporti saate ja arsti info põhjal; endal paar päeva peas olev "salvesti" ei töötanud. Tsikkel läheb suure tõenäosusega mahakandmisele. Kena algus hooajale.
Täna kella 22.00 ajal toimus Tammsaare teel liiklusõnnetus, kus kokku põrkasid auto ja mootorratas.
Nimelt kõik juhtus nii, et autojuht sõitis esimeses reas ja hakkas tegema vasakpööret üle teise rea. Mina sõitsin siis teises reas ja sellest autost natuke tagapool.
Minu taga sõitis siis aga üks teine tsikklimees koos kaaslasega.
Samal hetkel kui see auto hakkas ootamatult üle teise rea vasakule keerama...siis ka pidurdas.
Mina põikasin mingit moodi sellest autost mööda- esimesse ritta.
(suunatuli läks õrnalt vastu)
Teine tsikklimees minu taga aga sõitis sellele autole tagant sisse.
Tsikklijuhil endal mingeid vigastusi minu teada ei olnud.
Kaaslane sai aga viga (loodetavasti kergelt) toimetati haiglasse.
Autojuht oli joobes ja käitus väga ootamatult.
Nimelt kõik juhtus nii, et autojuht sõitis esimeses reas ja hakkas tegema vasakpööret üle teise rea. Mina sõitsin siis teises reas ja sellest autost natuke tagapool.
Minu taga sõitis siis aga üks teine tsikklimees koos kaaslasega.
Samal hetkel kui see auto hakkas ootamatult üle teise rea vasakule keerama...siis ka pidurdas.
Mina põikasin mingit moodi sellest autost mööda- esimesse ritta.
(suunatuli läks õrnalt vastu)
Teine tsikklimees minu taga aga sõitis sellele autole tagant sisse.
Tsikklijuhil endal mingeid vigastusi minu teada ei olnud.
Kaaslane sai aga viga (loodetavasti kergelt) toimetati haiglasse.
Autojuht oli joobes ja käitus väga ootamatult.
t*** küll, olin ise ka nende pundis ja nägin kuidas asi juhtus. masendav vaatepilt oli.
olime neljakesi, kaks ees ja kaks taga. ise olin tee vasemas osas ja taga. siis kitseraip hüppas vasakult võsast dragile täpselt ette ja nii ootamatult...
kõigepealt oli laks kitsega, siis drag niitis kõrvaloleva 1100 virago külili ja naska pani oma tsikliga otsa juba külili olevatele tsiklitele, kole oli vaadata sädemepilvi, rulluvaid inimesi teel ja alla põllule lendavat naisterahvast suure tolmupilve sees. kuna ise hoidsin eessõitjaga veits pikemat vahemaad, siis jäin terveks koos tsikliga. suutsin pidurdada ja mööduda vasakult sellest külili lohisevast dragist. kitseraip lendas kaarega põllule ja kohe valma kah. dragimehel on marrastusi ja parem käeluu katki, naskal pölv katki, hiljem tehti kolm õmblust.. rattad purud kah.
nali oli see, et enne oli üks auto tee ääres mis oli ka ilmselt kitsega kergemini suhelnud, siis veidi maad edasi oli bike kitsega kokku saanud see lappis oma ratast...
üks igavene s**t lugu. kohale jõudnud politseibussi juhtinud politseinik rääkis, et seal olla pea iga nädal pauk kitsedega. see olevat üks kõikse pahem teelõik (6km enne kehtnat)
aga igal juhul jaksu ja paranemist neile
olime neljakesi, kaks ees ja kaks taga. ise olin tee vasemas osas ja taga. siis kitseraip hüppas vasakult võsast dragile täpselt ette ja nii ootamatult...
kõigepealt oli laks kitsega, siis drag niitis kõrvaloleva 1100 virago külili ja naska pani oma tsikliga otsa juba külili olevatele tsiklitele, kole oli vaadata sädemepilvi, rulluvaid inimesi teel ja alla põllule lendavat naisterahvast suure tolmupilve sees. kuna ise hoidsin eessõitjaga veits pikemat vahemaad, siis jäin terveks koos tsikliga. suutsin pidurdada ja mööduda vasakult sellest külili lohisevast dragist. kitseraip lendas kaarega põllule ja kohe valma kah. dragimehel on marrastusi ja parem käeluu katki, naskal pölv katki, hiljem tehti kolm õmblust.. rattad purud kah.
nali oli see, et enne oli üks auto tee ääres mis oli ka ilmselt kitsega kergemini suhelnud, siis veidi maad edasi oli bike kitsega kokku saanud see lappis oma ratast...

üks igavene s**t lugu. kohale jõudnud politseibussi juhtinud politseinik rääkis, et seal olla pea iga nädal pauk kitsedega. see olevat üks kõikse pahem teelõik (6km enne kehtnat)
aga igal juhul jaksu ja paranemist neile

Suzuki 650 K7
Tjah karm.... ohtlik ei ole mitte kiire sõit vaid järsk seisma jäämine...
vot, mis võibkihutades juhtuda[/url]
ja kust küll on mul meelde jäänud, et kui ratturil on peale õnnetust saabas jalast ära tulnud....siis teda kahjuks ei ole enam meie hulgas....sellel ratturil saabas puudus..... hakka või uskuma

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Tark ei torma!!!
Sorry, et natuke offtopic aga.
Primo - sina kui inimene kes sellist ala kui meedia õpib, võiks väga hästi ju aru saada, et antud juhul oli sündmuspaigal abistajaid küllaga ning see töö mida see kaameramees tegi kohe kindlasti ei olnud hälmega vaid 12 punkti talle. Äkki see videolõigu vaatamine pani mõnda 220 kihutavat uljaspead mõtlema, et kui ka temaga selline pauk juhtuks siis oleks ka tema külm ning viiakse ära autoga jalad ees.
Primo - sina kui inimene kes sellist ala kui meedia õpib, võiks väga hästi ju aru saada, et antud juhul oli sündmuspaigal abistajaid küllaga ning see töö mida see kaameramees tegi kohe kindlasti ei olnud hälmega vaid 12 punkti talle. Äkki see videolõigu vaatamine pani mõnda 220 kihutavat uljaspead mõtlema, et kui ka temaga selline pauk juhtuks siis oleks ka tema külm ning viiakse ära autoga jalad ees.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Intruder, kui sa nüüd viitad sellele, et kaameramees oli ka shokis juhtunust ja kõigil oli plafoon viltu, ning see oligi põhjuseks, miks kaameramees kaootiliselt edasi-tagasi, kaamera näpus ringi jooksis, siis ei oleks pidanud seda üldse filmima.Äge on ju niisama käia, saapaotsaga purunenud ratta tükke toksida ja "mitte midagi" filmida.
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige