Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit.
sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel
Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit.
sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Nov 2011, 20:50
Postitas janis
Väike tiiser jälle.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Nov 2011, 20:53
Postitas yeekim
noo ei saa olla
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Nov 2011, 21:11
Postitas Bad Boy
Päris kitsas apparaat tuleb. kas tuul sõidu ajal pealt minema ei vii?
aga muidu lahe proekt
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Nov 2011, 21:30
Postitas Andrea
väga äge taguots !
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Nov 2011, 21:36
Postitas matcho
ma ka vaatasin et kuidagi harjumatult kõhna on se ratas kui tagant vaadata
Hea on naha et teema pole sugugi surnud siiski.
See xt on kyll parajalt hull. Nagu miski shinya kimura aretis juba.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 08 Nov 2011, 20:03
Postitas bitter
IZH kirjutas:
...
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?
Seda kindlasti ka aga kinnitusi saab tugevdada. Pikali saad panna eelkõige sellise amordi, mis ka originaalis on mõeldud pikali olema ... eeldusel, et kasutad samatüübilise ja sarnase kaaluga ratta amorti. Raskema ratta amorti kergemale pannes peaks saama amordinurka kuigipalju vähendada. Lühikesekäigulise ja jäiga amordi saad üldiselt rohkem pikali keerata kui pikemakäigulise ja pehmema. Pehme vedru laseb porika vastu rehvi igas väikeses lohus (enne kui amort põhja jõuab.) Kui nii juhtub siis tuleb amordinurka suuremaks ajada või amort jäigema vastu vahetada. Insenerid lähenevad amordi geomeetriale kompleksselt - et amordi nurk, vedru jäikus, amordi käigu pikkus, keti teemad jm asjad omavahel sobiksid ja amort lõpuks normaalselt töötaks ka. Kõva katsetamine.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 08 Nov 2011, 20:56
Postitas tormavtellis
Ja siis vennad on lopuks oma video valmis saanud. Ajab ikka koledal kombel ila tilkuma... http://vimeo.com/31288625
Sa oled mu kangelane or samhing, vaga tige leht on toesti.
Edit: muidugi lahemal vaatlusel suht hea ja lihtsa kontseptsiooniga asi see leht, scoop on ju lihtsalt miski edev blogi mootor vms. Et siis pasted stuffi muudest portaalidest kokku ja ongi nagu olemas. Vahet pole, sisu on tal vaga tarbitav ja miskit ikka leiab, mida pburn voi efiks ei kajasta.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 16 Nov 2011, 16:39
Postitas Bad Boy
Hea leht tõesti..
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 16 Nov 2011, 21:28
Postitas Loff
Silme eest läheb kirjuks...
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 24 Nov 2011, 14:47
Postitas tormavtellis
huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.
sellest igast kurjasid masinaid kokku meisterdatud
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 24 Nov 2011, 16:48
Postitas kalle
tormavtellis kirjutas:
huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.
Lihtsalt mainin, et K75 on rida kolm.
Kk
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 24 Nov 2011, 17:13
Postitas tormavtellis
Mai bad. Rida kolm, neli takti, oige jah.
Aga muu jaab kehtima
On keskil kogemust ka, mis haalt see teeb ja kuidas mootor kaitub? Otsisin selle heli, sattusin sellise video otsa. Ylikova tee, sellisele tahaks isegi ara eksida. http://www.youtube.com/watch?v=7BUDmf2JaNc&sns=em. Videos selline ridanelja moodi vurri vilin rohkem. Miskis dynotesti vidikus oli veitsa parem heli, suht asjalikult urises.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 24 Nov 2011, 19:36
Postitas tsaar
Omnomnom rsk.
tsaar
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 25 Nov 2011, 09:40
Postitas tormavtellis
See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 25 Nov 2011, 13:03
Postitas HaLL
tormavtellis kirjutas:
See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?
Tea palju see K75 kohta käib, kuid K100 kohta on Kevin Ash öelnud:
"The 1984 BMW K100 , as much for the fawning reaction of so many people because of the badge blindness it generated. Still you can find many who’ll tell you what a breakthrough machine it was, how it was reliable, handled and performed when it was none of these. It vibrated nastily, it was heavy and slow, it was inexcusably unreliable and it didn’t even resist corrosion very well. It took another three years for BMW to finish it, but the engine was always fatally compromised by being laid out longways and horizontally: the combination of long stroke and too-short conrods—both essential to make it fit in the chassis—meant it would always feel unpleasant and laboured"