caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
Re: caferacerid ja rotikad jms
janis kirjutas:yeekim kirjutas:Kõva projekt, retsept
![]()
AGA, tagaamordi nurk.......edu
Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit.
sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad jms
inimestel on tore
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Oil-Cooled kirjutas:inimestel on tore
sama tegelase Honda on päris lahe..
ja paar niisama ilusat pilti kah
Edit:
KTM-ist saab kah päris hea asja valmis..
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Piipz kirjutas:Kuidas seda nimetama peaks huvitav: ...
Survival bike? Mulle igatahes meeldib
Re: caferacerid ja rotikad jms
davidsoniharald kirjutas:Survival bike? Mulle igatahes meeldib
Täpselt!
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
reinz kirjutas:janis kirjutas:yeekim kirjutas:Kõva projekt, retsept
![]()
AGA, tagaamordi nurk.......edu
Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit.
sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Päris kitsas apparaat tuleb. kas tuul sõidu ajal pealt minema ei vii?
aga muidu lahe proekt
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
väga äge taguots !
Re: caferacerid ja rotikad jms
ma ka vaatasin et kuidagi harjumatult kõhna on se ratas kui tagant vaadata
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tore cafe toorik müügis http://www.soov.ee/vi/1396503.htm
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Hea on naha et teema pole sugugi surnud siiski.
See xt on kyll parajalt hull. Nagu miski shinya kimura aretis juba.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
IZH kirjutas:...
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?
Seda kindlasti ka aga kinnitusi saab tugevdada. Pikali saad panna eelkõige sellise amordi, mis ka originaalis on mõeldud pikali olema ... eeldusel, et kasutad samatüübilise ja sarnase kaaluga ratta amorti. Raskema ratta amorti kergemale pannes peaks saama amordinurka kuigipalju vähendada. Lühikesekäigulise ja jäiga amordi saad üldiselt rohkem pikali keerata kui pikemakäigulise ja pehmema. Pehme vedru laseb porika vastu rehvi igas väikeses lohus (enne kui amort põhja jõuab.) Kui nii juhtub siis tuleb amordinurka suuremaks ajada või amort jäigema vastu vahetada. Insenerid lähenevad amordi geomeetriale kompleksselt - et amordi nurk, vedru jäikus, amordi käigu pikkus, keti teemad jm asjad omavahel sobiksid ja amort lõpuks normaalselt töötaks ka. Kõva katsetamine.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ja siis vennad on lopuks oma video valmis saanud. Ajab ikka koledal kombel ila tilkuma...
http://vimeo.com/31288625
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Läti tuuning. Heas mõttes
http://www.draugiem.lv/caferacerlatvia/gallery/index
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Hullumaja puhvet, kus sellel lehel on kohvikuraasereid
http://www.scoop.it/t/cafe-racers

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sa oled mu kangelane or samhing, vaga tige leht on toesti.
Edit: muidugi lahemal vaatlusel suht hea ja lihtsa kontseptsiooniga asi see leht, scoop on ju lihtsalt miski edev blogi mootor vms. Et siis pasted stuffi muudest portaalidest kokku ja ongi nagu olemas. Vahet pole, sisu on tal vaga tarbitav ja miskit ikka leiab, mida pburn voi efiks ei kajasta.
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Silme eest läheb kirjuks...
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.
http://www.mototehnika.ee/used/774601
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
tormavtellis kirjutas:huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.
Lihtsalt mainin, et K75 on rida kolm.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mai bad. Rida kolm, neli takti, oige jah.
Aga muu jaab kehtima
On keskil kogemust ka, mis haalt see teeb ja kuidas mootor kaitub? Otsisin selle heli, sattusin sellise video otsa. Ylikova tee, sellisele tahaks isegi ara eksida. http://www.youtube.com/watch?v=7BUDmf2JaNc&sns=em. Videos selline ridanelja moodi vurri vilin rohkem. Miskis dynotesti vidikus oli veitsa parem heli, suht asjalikult urises.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
tormavtellis kirjutas:See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?
CB 750 http://www.bikeexif.com/1980-honda-cb750#more-13047
Tea palju see K75 kohta käib, kuid K100 kohta on Kevin Ash öelnud:
"The 1984 BMW K100 , as much for the fawning reaction of so many people because of the badge blindness it generated. Still you can find many who’ll tell you what a breakthrough machine it was, how it was reliable, handled and performed when it was none of these. It vibrated nastily, it was heavy and slow, it was inexcusably unreliable and it didn’t even resist corrosion very well. It took another three years for BMW to finish it, but the engine was always fatally compromised by being laid out longways and horizontally: the combination of long stroke and too-short conrods—both essential to make it fit in the chassis—meant it would always feel unpleasant and laboured"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.