Honda XRV 750 Africa Twin
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Nende andmetel peaks see mootor venitama selle kütusekogusega 200-250miili. Ehk suhteliselt sama mis kõigil. R2 on 270 vändaga väga öko oma suuruse kohta. Seda pikalt tõestatud. Tõsise reisimise jaoks võiks see muidugi reservi osa veel lisaks olla. Näiteks 4liitrit vms...
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Sibirsky Extreme võttis teema üpriski tabavalt kokku.
https://www.facebook.com/sibirskyextreme?fref=nf
"How did Honda do it? How did they manage to make a parallel twin that will compete head to head with BMWs already heavyish F800GS, and make it over 20 kgs heavier again! Words fail me. 208 kgs dry? Dear oh dear. Amazing when you think that a year or so ago when the rumours started surfacing that Honda wanted to resurrect the Africa Twin the rumoured weight was about 175kg."
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2016- ... -we-hoped/
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
tallant kirjutas:Sibirsky Extreme võttis teema üpriski tabavalt kokku.
https://www.facebook.com/sibirskyextreme?fref=nf
"How did Honda do it? How did they manage to make a parallel twin that will compete head to head with BMWs already heavyish F800GS, and make it over 20 kgs heavier again! Words fail me. 208 kgs dry? Dear oh dear. Amazing when you think that a year or so ago when the rumours started surfacing that Honda wanted to resurrect the Africa Twin the rumoured weight was about 175kg."
http://www.advpulse.com/adv-bikes/2016- ... -we-hoped/
Hondast tuleks muidugi ka aru saada, et taheti ikka sinna samma auku tampida, kuhu kõik teisedki ja saada suurest pirukast oma tükki.
Aga neil oli võimalus olla see tõeline "game changer" nagu nad ise kirjeldasid. Peale oma fafa automaatkasti sinna peale pakkumise pole sel rattal aga midagi seda mängu seal changemas.
Vedrustus ei ole isegi 990 tasemel, ega ka mitte 1190 või gessude tasemel, 270 kraadi vändaga mootor on tore, öko aga 1000 cc kohta pisut jõuetu siiski jäänud, et nende teistega võistelda ja kui eesmärgiks oligi teha midagi ktm-i kõrvale, siis seda oleks võinud teha transalp-ist või varaderost, mitte africa twin-ist.
Ilus on vaadata küll, nii kere kui värvi lahendused aga sadul on madal ja seat-to-peg vahemaa on kitsaks aetud ja tasakaal on tänavarattalikult ette upakil ning velje pöiad on sama "poolkõva" kräpp nagu 990 standard versioonil, mis ei kannata ühtki kõvemat auku ega kiviga kohtumist. LOE: pole ette nähtud offroad rehvi rõhku langetada, et saaks pidamist juurde ja ilmselgelt valitud laius pidades silmas onroad rehvi omadusi.
See 175 kg kuivkaal oleks mõningaste mööndustega tehtav olnud Hondale. Aga ilmselgelt seda ei soovitud.
Samuti nagu ei tehtud cb500x rattast päris offroad ratast vaid jäeti see võimalus siis järelturu arendajatele. Tolle kaal koos uue vedrustuse ja teiste velgede ja mõne muu väikse muudatusega on märjalt selline kena 200kg.
Lisaks siis veel see üks pisike mure - see dollari märkidega. Kui paljud lootsid, et sellest saab "game changer" siis said nüüd korralikult vasta näppe.
Aga starbucksi ette sobib ilusti.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Milliste sidemetega motosõbrad meie kandis on. Isegi ajakirjanikud pole veel Twin'i testida saanud, aga meil on juba tehtud võrdlev test KTM-i ja BMW-ga, proovitud velgede tugevust, rehvide pidamist ja kõike muud olulist. Impressive. Loodetavasti saame sellest testist pikema ja üksikasjalikuma kirjelduse mõne olulise motoväljaande vahendusel.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Päevalõpuks jääb ikka kõlama see tõde, et uued dual sport rattad on tehtud "nõudlikumale" kliendile, kes eelistab mugavust ja kindlamaid teid. Adventure meestele jääb üle vaid osta endale enduro ning kallis kit sinna juurde a la KTM 690 + Basil.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Siin eestikeelne jutt ka olemas,hind meil alates 12990.-
http://moto.catwees.ee/uudised/uus-16ym ... /loe-edasi
Kaal on automaat kastiga ikka kopsakas jah, 242kg,mis ligineb juba Varderole ehk ikka raskem ratas.Suur Gessu vist seal ainult mõni kilo raskem.
Mootori andmed on mulle küll meeldivad.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Väljavõte Catweesilt: "Tugev ja lineaarne jõu- ja väändemoment..." Mis perverssus see veel on? Uus suurus mehaanikas?
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Mis siin nii väga pervot..eks ikka tahetakse öelda, et väänet on palju ja seda jagub kogu pöörete ulatusse.
Mis aga kasutaja Aspelundi kommentaari puutub, siis mullegi tundub, et meil on ikka kohati ülinõudlik üliadveture publik ja teooria käib kõrgeimal võimalikul tasemel. Millegipärast meenuvad tasakaaluks vanad ajad, kui ümber muna sõitmiseks olid kasutusel sellised aparaadid nagu XT500 ja XL600. Maakera ja inimkeha on jäänud nagu samaks, aga tundub, et kohati ei saa enam koduhoovist välja sõita kui pole kaks a4 täit üüber tingimusi ratta juures täidetud:) Ehh loota siiski võib, et kehtib ka ütlus, et parim matkaratas on see, mis sul olemas on ja tähtis on teekond ise.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Pill on samade andmetega nagu KTM 1050 adventure, mõlemil 70kw ja võimalus piirata A2 katile. Käisin selle KTM'iga ka sõitmas ja pole midagi halba ütelda, et päris mõnus pill. Hind tundub natsa KTM'i kasuks rääkima, sest abs juba peal, kuid hondale vist lisana(kas EU's vist oli mingist ajast kohustuslik).
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Yamaha T7
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
On arusaadav et mehed kes läbi venemaa sõidavad eelistavad kergemat ratast et seda oma jõududega poriaukudest välja ja kivimürakatest üle tõsta. Kuid kui suur osa selle klassi ratastest selliseid tingimusi üldse kunagi näeb? Samas ümber kera kuidagi ka raskete gessudega sõidetud küll ja veel. Kes siis sellest kaalust veel hoolib, nagu siin juttu oli starbucksi mehed kes õlle järgi lähevad ei hooli, mina aga ei olen kusagil vahepeal, lisaks õlle järgi käimisele käin vahel ka mitte kõige pehmematel metsateedel, kruusateedest rääkimata. Üleeile sõitsin Rannakülast kus telkisin mööda pehmet liivarada Peraküla telkimisalani. 4km vandumist, paar sisse kaevamist aga kohale jõudsin, ülejäänud aja nautisin kruusateid vunts naerul. Olusid kus kergem kaal oleks tõesti abiks tuleb ette 0,00 midagi % kogu hooaja läbisõidust. Kas mul oleks seetõttu mõistlik osta kerge ratas tuues ohvriks maanteesõidu omadused? Ei. Ehk siis sihtgrupi küsimus, kõiki korraga ei võida, kõva kattega teed ja liiva/porimülkad on selleks liiga erinevad keskkonnad. Ja pealegi, ootaks enne hävitavaid hinnanguid mõned korralikud review-d, või isegi proovisõidu ära. Minu põhiline etteheide Transalpile on kohati jõuetu mootor ja see saaks Twiniga kõrvaldatud, rahakotiga peab veel läbi rääkima kuna lootsin natuke paremat hinda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Ma Stingeri mõttekäiguga täitsa nõus.Ilmselt on uus AT ikka hea ratas.Minu jaoks kaal just liiga raske pole.Samas Nõvakandis Varaderoga seigeldes oli ikka piin seal liiva sees,sest oli ikka liiga raske.Pidin kaks korda otsa ringi keerama,sest kaevus ainult sisse.TDM-iga olen samas sellistes kohtades isegi kehvema rehviga liigutud saanud.Kaaluvahe neil vist umbes 50kg.Kui aga matkata tsiviliseeritud kohtades ka kruusateed,siis pole AT ühtegi liiga kopsakas,aga mootor on ilmselt suures vahemikus hea väändega,mis mulle väga meeldib.Ei meeldi see suur sumpa ühe külje peal,aga see on lõiv tänapäeva keskonnanõuetele ja sellest pole pääsu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Asi polegi ju selles, et sellise kaaluga sõita ei saa. Pigem selles, et raskeid matkakaid on juba valikut küllalt ning uuest Twinist oodatigi just sellist BAMi läbimise ratast. Ma nüüd marketingi spets ei ole, aga arusaamatu on milleks ronida turule, kus on juba niigi kitsas? Ainult sel juhul, kui konkurentidest midagi siiski on parem/erinev. Aga seda saab jah ilmselt alles siis teada, kui esimesed rattad füüsiliselt ka publikuni jõuavad.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
loota siiski võib, et kehtib ka ütlus, et parim matkaratas on see, mis sul olemas on ja tähtis on teekond ise.
+10
Uue AT puhul müüakse eelkõige imagot. Nii nagu ka bmw või mis iganes teise suure matkaratta puhul. Igale margile on olemas oma sihtgrupp ja see on tunduvalt laiem kui matkajad, rääkimata veel ekstreemmatkajatest. Viimastele ei hakka keegi masstoodangut tegema ega ei ole vaja ka, turg oleks lihtsalt väga väike. Bam teed sõidab aastas paar gruppi u kümmekond inimest kokku. Mongooliat võib sõita suvalise rattaga (seal on ka kuldtiivaga käidud). Ise arvan, et uus AT on suurepärane ratas ja sellega kilomeetreid neelata oleks lust, ja kindlasti leidub nende ostjate hulgas ka selliseid mehi/naisi, kes sellega matkama hakkavad. Aga kindlasti leidub ka neid, kes ostavad ratta vaid poosetamise pärast. AT ikkagi.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Honda nüüd halb olema ei saa pealegi mindi R2 skeemi juurde mis on oluliselt loogilisem komponentide paigutuse osas.
Pealegi AT lööb oma mainega! Üldiselt ma usun selle ratta edusse! Pealegi et säilitada konkurentsivõimelist hinda ei anna kaalus oluliselt alla minna. Mingist hetkest iga kilo hakkab minema vastupidavuse arvelt ja kui vastupidavust säilitada siis materjali kalliduse ja töötlemise arvelt. Augustatud turgevndatud poldid näit, rohkesti alumiiniumi ja komposiit materjale, titaan. Kõik on see kallis!
Ütleme oled sa Siberi külje all, murdunud alumiinium saba raamiga, kus kurat sa leiad TIG keevitust või OK alumiinium traatkeevitust?
Asi peab olema piisavalt robustne ja parandatav!
Me teepeal otsisime mitu päeva Gruusias kedagi kes oleks võinud jalatoe kinni keevitada, lõpuks mingis külas kohalik jörss ima maskita lasi asja kokku omamähitud elektrood keevitusega, mõtlesima küll kas see nüüd pidama ka jääb aga jõudsime koju ilusti ilma probleemidetta.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Seletage mulle ära, miks on 270 kraadi väntvõll parem kui 360.
netist: So, why the 270° crankshaft ? Simple answer: to make it feel and sound more like a cruiser… or to be honest, more like a Harley or KTM.
See ütleb nii mõndagi.
Jawa 350
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Jaffimees kirjutas:Seletage mulle ära, miks on 270 kraadi väntvõll parem kui 360.
netist: So, why the 270° crankshaft ? Simple answer: to make it feel and sound more like a cruiser… or to be honest, more like a Harley or KTM.
See ütleb nii mõndagi.
Täiesti ilma ironiseerimata - kas Sa teed nalja või mõnitad või küsid päriselt?
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Snowhite kirjutas:Jaffimees kirjutas:Seletage mulle ära, miks on 270 kraadi väntvõll parem kui 360.
netist: So, why the 270° crankshaft ? Simple answer: to make it feel and sound more like a cruiser… or to be honest, more like a Harley or KTM.
See ütleb nii mõndagi.Täiesti ilma ironiseerimata - kas Sa teed nalja või mõnitad või küsid päriselt?
Kuna ei saa sellest täpselt sotti, kas tegu nalja või päris küsimusega (teema selles, et mingi vastus nagu on ju oma tekstis olemas) siis üritan tehniliselt siia veidi selgitada.
270 kraadi vänt paralleel twin-idel on selleks tõesti kasutusel, et annaks töötamisel sarnase sõidu ja hääletunde nagu V2 mootor.
See 270 kraadi vänt ja tsükkel vähendab aga energiakulu tühikäikudele ja roteeruvate masside inertsidele.
Mure aga on see, et pöörded peavad üldjuhul olema piiratud ja vibratsiooni vastu peab kõvasti võitlema. Samuti on on teinud honda. Pöörete piiramine on nähtavasti tehtud sujuvam ja minu meelest oli kirjelduses sellel mootoril, et kasutatakse 2 tasakaalustusvõlli.
R2 "hea" häälestusega võib teha väga väljakutsuvat häält ja olla väga mõnusate sõiduomadustega ja selle kõige juures ka suhteliselt ökonoomne. (Võrdlus käib praegu siis teiste vähese silindriarvuga mootoritega).
Lühidalt, peale kommertsi, on sellel 270 vända kasutamisel ka praktiline pool siiski olemas.
näide 900cc 75KW R2 mootor, millel suhteliselt teravad nukad ja 270 vänt.
[youtube][/youtube]
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Pole vaja kaugelt otsida:
Võrrelge kasvõi Yamu TDM 850 3VD või 4TX 'i mootori olemust...
edu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Jaffimees kirjutas:Seletage mulle ära, miks on 270 kraadi väntvõll parem kui 360.
netist: So, why the 270° crankshaft ? Simple answer: to make it feel and sound more like a cruiser… or to be honest, more like a Harley or KTM.
See ütleb nii mõndagi.
Oled 360 ja 270 töötamas kuulnud?Meil levinuim 270 vändaga on vist Yamaha TDM,360-se vändaga tänapäevast ei tule kohe ettegi,äkki mõni inglane veel on,aga ei tea seda.Tavliselt on 2 silindrilised 180-se vändaga.Mingi 350 Jawa mootor oli 360 vändaga,aga see pole vist seeria toode olnud.Põhimõtteliselt töötab 360kraadi vändaga mootor nagu 1 silindriline ja 270 vändaga nagu V2.Kõige suurem eelis vist on, 270-se vändaga kahesilindrilisel rida mootoril, rohkem väänet madalatel pööretel.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Kawasaki W800 on ka 360 kraadi väntvõlliga.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Hellõu twinnimehed. Rääkige, palju teil AT kütust rüüpab? Ma käisin tartu-nordkapp-tartu reisul ja keskmine tuli ikka 6 ja natukene peale sajale. Legaalsed kiirused koguaeg, üksi sadulas. Kui 130ga tulistada, siis tuleb see kulu pigem juba 7 sajale. Kas seda törts palju pole?
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Võimalik, et palju, aga mul umbes sama. Tegelikult tahaks mootor natuke tegemist, sest lisaks võtab ka õli. Justkui oleks kahetaktiline
Pigem on ikka sinna 7 kanti. Tõesti, kui 90-ga sõita, siis on väiksem kulu.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Krt ma tahaks seda asja oma käega proovida. Andmete poolest on samasugune sangpomm nagu SuperTenere, kui ST-le TDM-i mootor aiste vahele visata, saab mootori andmed ka ligilähedaseks. Kas Catwees proovipäevi ka korraldab...?

-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Catwees on alati proovipäevi korraldanud ja kindlasti võtavad ka AT demoratta(d) sisse.
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Huvitav, et vana Twin niipalju kütust võtab. Mu cbr1100xx võttis reisil kohvrite ja kaasreisijaga 4,5-5l/100. Karpadega mudel ja gaasikäega tagasihoidlik ei olnud.
KTM990ADV-l küttekulu reisil 5,8-6,3L/100km (kohvritega).
Jawa 350
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Huvitav, et vana Twin niipalju kütust võtab
Ei ta võta, kui asjad korras on. Olen korduvalt AT-ga koos pikemat maad sõitnud, kütusekulu suht samasse auku kui TA. ehk siis 5/100. Kruusateedel väikestel kiirustel 4-4,5/100. Karpasid ei tasu tehase seadest ära kruttida ja õhufilter peab puhas olema. Mõlemal rattal kasvab küttekulu suht järsult kiirustel 110 +. Õli ei tohiks kummagi ratta mootor võtta rohkem kui 1-2l/10000 km, juhul kui mootor korras. Korras mootoril kasvab õlikulu siis kui sõidetakse palju olukorras, mil ventikas pidevalt töötab.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 396
- Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
- Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
No vot. Sellest siis minu TA suurem õlikulu. Ei sõida just väga palju asfalti ja kruusa, ikka palju metsa mahub sõidu sisse ja seal ventikas ikka pidevalt tõõtab. Aga muidu selline 4 l/10000km
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda XRV 750 Africa Twin
Divikas kirjutas:Huvitav, et vana Twin niipalju kütust võtab
Ei ta võta, kui asjad korras on. Olen korduvalt AT-ga koos pikemat maad sõitnud, kütusekulu suht samasse auku kui TA. ehk siis 5/100. Kruusateedel väikestel kiirustel 4-4,5/100. Karpasid ei tasu tehase seadest ära kruttida ja õhufilter peab puhas olema. Mõlemal rattal kasvab küttekulu suht järsult kiirustel 110 +. Õli ei tohiks kummagi ratta mootor võtta rohkem kui 1-2l/10000 km, juhul kui mootor korras. Korras mootoril kasvab õlikulu siis kui sõidetakse palju olukorras, mil ventikas pidevalt töötab.
Eks ma uurin asja. Vahetan õhufiltri, küünlad ja lasen karpadele sünki teha. Äkki muutub paremaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.