9. leht 19-st
Postitatud: 09 Aug 2006, 11:18
Postitas HeitiKender
rutshkade soojendus.
Algne variant oli, et mootori väljalase juhiti läbi raami ja/või läbi lenksu, see siis soendas neid. Pidi päris ebamugav olema

Postitatud: 09 Aug 2006, 11:44
Postitas Kirs
HeitiKender kirjutas:rutshkade soojendus.
Algne variant oli, et mootori väljalase juhiti läbi raami ja/või läbi lenksu, see siis soendas neid. Pidi päris ebamugav olema

Õige vastus, jätka.
Postitatud: 09 Aug 2006, 21:13
Postitas HeitiKender
Kus ja kes sõitis esimest korda süsinik-ketaspiduritega võistlustel?
rada
sõitja
saavutatud koht
Postitatud: 09 Aug 2006, 21:50
Postitas Villem
1988 aasta AP Racing tiim. Sõitjaks Wayne Rainey, Briti GP'l (Silverstone rada) ja saavutas esikoha.
Ehk läks täppi

Postitatud: 10 Aug 2006, 06:44
Postitas HeitiKender
Villem kirjutas:1988 aasta AP Racing tiim. Sõitjaks Wayne Rainey, Briti GP'l (Silverstone rada) ja saavutas esikoha.
Ehk läks täppi

inämb-vähemb
Ma arvan, et võib õigeks lugeda, Briti GP oli Doningtoni rada siis juba
Rainey tegi u 1 sekund iga ringiga edumaad. See oli ka tema ainuke võit sel aastal, ilmselt ülejäänud vaatasid, et carbon tõesti tegus asi on
pane siis edasi

Postitatud: 10 Aug 2006, 13:36
Postitas Villem
Noh, eriline küsimusesepp ei ole aga miskit võiks ju siiski küsida.
Nimelt 1895. aastal püstitati Eestis esimene sisepõlemismootoriga püstitatud kiirusrekord ja seda just mootorrattaga. Millal täpsemalt see toimus, mis oli ratta mark, kes oli juht ning kui suur kiirus saavutati.
Postitatud: 10 Aug 2006, 14:01
Postitas Salvo Kelk
Villem kirjutas:
Nimelt 1895. aastal püstitati Eestis esimene sisepõlemismootoriga püstitatud kiirusrekord ja seda just mootorrattaga. Millal täpsemalt see toimus, mis oli ratta mark, kes oli juht ning kui suur kiirus saavutati.
Millal -> 8.sept.1895.a.
rattaks oli -> Hildebrand & Wolfmüller
juhiks oli -> John Schümann
kiirus -> 36,57 km/h
Postitatud: 10 Aug 2006, 14:04
Postitas Villem
Õige ta on

Postitatud: 10 Aug 2006, 14:05
Postitas Pikk
Ja nagu Eestis kombeks:
" Viimati olevat nähtud seda mootorratast Haapsalus, kus 1960-ndail lihtsalt tarbetu kolana prügimäele visati või vanarauana utiili läks"
Postitatud: 10 Aug 2006, 15:09
Postitas Salvo Kelk
1km distantsi tagarattal sõitmise kiiruserekordit parandati sel suvel, eelmine rekord oli sama tegelase käes. Milline oli kiirus distantsi lõpul ja kes on see tegelane?
Postitatud: 10 Aug 2006, 15:35
Postitas sys
Terry Calcott
172.9mph ehk siis 276.8km/h (mph > km/h arvutatud kasutades
http://www.digitaldutch.com/unitconverter/),
eelmine tema nimel olnud rekord oli 156,5mph.
Sellest ma küll aru ei saa, miks räägitakse kilomeetrist ja samas antakse kiirus miilides...
http://www.wheeliefast.com/ kirjutas: Guinness World of Records
On Tuesday 11th July 2006, Terry broke the old record of 156.5 mph with an incredible 172.9mph just on the back wheel after wheelieing for a massive 1 kilometre. It WAS NOT just a case of quickly lifting up the front at high speed, you have to keep it up for a kilometre with your terminal speed being registered for the record. If you cannot keep it up, it does not count!
The event was held on 9th, 10th and 11th July at Elvington Airfield in Yorkshire.
Postitatud: 10 Aug 2006, 15:40
Postitas Salvo Kelk
Pall sinu käes.
Postitatud: 10 Aug 2006, 16:36
Postitas sys
Kui jutt juba pallile läks, siis küsiks, et mitut mootorratast per mäng tohib võistkond kasutada motopalli 2006 EM'il?
Postitatud: 10 Aug 2006, 17:05
Postitas Villem
sys kirjutas:Kui jutt juba pallile läks, siis küsiks, et mitut mootorratast per mäng tohib võistkond kasutada motopalli 2006 EM'il?
Peaks vist 10 olema ?

Ja korraga mängus võib 5 olla.
Postitatud: 10 Aug 2006, 18:19
Postitas sys
Kokku tohib kasutada tõesti kümmet. Edu küsimisel. Kui reeglid täpsemalt huvitavad, siis
http://www.uem-online.org/ abiks.
Postitatud: 10 Aug 2006, 22:14
Postitas Villem
Parem küsigu keegi teine. Mul ei tule praegu head küsimust pähe

.
Postitatud: 10 Aug 2006, 22:51
Postitas pit
küsin siis ise..
mis jalgrattafirma tootis aastatel 1950 kuni 70-ndate keskosani välja minarelli kahetaktiliste mootoritega mopeede?
loodan et polnud liiga raske ega lihtne ja loodan et tõlkisin saksa keelest suht õieti..

Re: .
Postitatud: 15 Aug 2006, 17:45
Postitas Villem
pit kirjutas:küsin siis ise..
mis jalgrattafirma tootis aastatel 1950 kuni 70-ndate keskosani välja minarelli kahetaktiliste mootoritega mopeede?
loodan et polnud liiga raske ega lihtne ja loodan et tõlkisin saksa keelest suht õieti..

Hmm, Carabella, Legnano, Tempo <-- üks neist äkki ?
Postitatud: 15 Aug 2006, 18:24
Postitas scryth
Cotton?
Postitatud: 15 Aug 2006, 20:06
Postitas isakene
Siin täielik nimistu mopeedidest, mis kunagi Minarelli mootoritega ringi on veerenud:
Aprilia, Aspes, Atala, Beta, Bimotor, B.M., Carabela, Casalini, C.F., Chiorda, Cimatti, Empolini, Everton, Fantic Motor, F.M.B., Gabbiano, Gazelle, Gerosa, Gimk, Gitan, Gitane, Giulietta, Indian, Intramotor, Italjet, Legnano, Malanca, M.B. Milani, Mebea, Mondial, Moto Bimm, Moto Gori, MZV, Oemmeci, Omer, Otus, Peripoli, Power, Rieju, Rocvale, Romeo, Sulky, Technomoto, Testi, Torpado.
Aermacchi, Alpino, Benelli, Bianci, Demm, Ducati, Garelli, Gilera, Guazzoni, Innocenti, Itom, Motobi, Moto Guzzi, Motom, Moto Morini, M.V. Augusta, Piaggio, Santamaria.
...a jumalparaku, pole õrna aimugi, paljud neist makaroni,- riisi-ja konnaõgijate firmadest täpselt jalgrattaid tootsid...

kardan, et rohkem kui üks...
...ja kas Cotton mitte söerajatsikleid ei tootnud?
Postitatud: 15 Aug 2006, 20:35
Postitas Jannes
isakene kirjutas:Siin täielik nimistu mopeedidest, mis kunagi Minarelli mootoritega ringi on veerenud: Bianci
...a jumalparaku, pole õrna aimugi, paljud neist makaroni,- riisi-ja konnaõgijate firmadest täpselt jalgrattaid tootsid...

kardan, et rohkem kui üks...

Õigekiri küll longab, kuid kauaaegne ja mainekas jalgrattatootja on Bianchi - järelikult võiks see õige vastus olla...
.
Postitatud: 16 Aug 2006, 18:16
Postitas pit
sorry et halb küsimus ja pikk viivitus kuid ma mõtlesin selle all torpadot..
isakene jätka:P
Postitatud: 16 Aug 2006, 19:53
Postitas isakene
Lihtne küsimus: tsikli tootja, mark, kaubanduslik nimetus ja tootmisaasta(d)?
EDIT: thnx, kutsa
http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg
Postitatud: 16 Aug 2006, 19:55
Postitas RKsilver
http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg
Zone.ee pilte ärge pange IMG koodiga vaid URL-iga kuna zone.ee serveri pilte ei kuvata pildina vaid IKKSINA

Postitatud: 17 Aug 2006, 08:03
Postitas Mõuki
ISAKENE:: Mul see pilt ei avane..

Postitatud: 17 Aug 2006, 10:16
Postitas isakene
Mõuki kirjutas:
ISAKENE:: Mul see pilt ei avane..

Kui kellelgi sama mure, saatke mailiaadress, saadan personaalselt foto kohale.
...ja öelge mõni tasuta ftp server, mis otselinkimist sallib?

Postitatud: 17 Aug 2006, 12:27
Postitas Medved
Zone.ee'st pilti linkides lisa aadressi lõppu ? ( küsimärk ). Sellisel juhul peaksid kõik pilti nägema.
Otselinkimist lubas ( ma arvan, et lubab siiamaani ) hot.ee. Samuti kõikvõimalikud pildiüleslaadimislehed nagu imageshack.us.
Postitatud: 17 Aug 2006, 12:30
Postitas Mõuki
Medved kirjutas:Zone.ee'st pilti linkides lisa aadressi lõppu ? ( küsimärk ). Sellisel juhul peaksid kõik pilti nägema.
Otselinkimist lubas ( ma arvan, et lubab siiamaani ) hot.ee. Samuti kõikvõimalikud pildiüleslaadimislehed nagu imageshack.us.
Medvedi vihje töötab täiesti...

Postitatud: 17 Aug 2006, 13:01
Postitas sang
Pildil peaks olema kujutatud Honda CX500. Bikez.com arvab, et seda toodeti aastatel 1978-1984 (muuhulgas ka turboversioon), lisaks veel suurema mootoriga CX650 1983-1985 (samuti evis torbotversiooni). Üks versioon kandis muideks ka nime Silver Wing

Postitatud: 17 Aug 2006, 14:13
Postitas isakene
sang kirjutas:Pildil peaks olema kujutatud Honda CX500. Bikez.com arvab, et seda toodeti aastatel 1978-1984 (muuhulgas ka turboversioon), lisaks veel suurema mootoriga CX650 1983-1985 (samuti evis torbotversiooni). Üks versioon kandis muideks ka nime Silver Wing

Loeme vastuse õigeks

tegelikult on pildil Honda CL 500 Silver Wing aastast 82. Pilt on tehtud möödunud nädalavahetusel Lätis Meleku Licis kokkutulekul. Tegemist on läbi aegade ühe Honda vastupidavaima mootoriga. Ka üliõnneliku olemisega lätlasest omaniku pildil oleva ratta odomeeter hakkab teist ringi lõppu kerima ja tsikkel veel vähimaidki väsimuse märke ei ilmutavat.
sang jätkab...