Mitte ainult joonis ehk Biker paremaks

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

rutshkade soojendus.

Algne variant oli, et mootori väljalase juhiti läbi raami ja/või läbi lenksu, see siis soendas neid. Pidi päris ebamugav olema :)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

HeitiKender kirjutas:
rutshkade soojendus.

Algne variant oli, et mootori väljalase juhiti läbi raami ja/või läbi lenksu, see siis soendas neid. Pidi päris ebamugav olema :)
Õige vastus, jätka.
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Kus ja kes sõitis esimest korda süsinik-ketaspiduritega võistlustel?

rada
sõitja
saavutatud koht
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

1988 aasta AP Racing tiim. Sõitjaks Wayne Rainey, Briti GP'l (Silverstone rada) ja saavutas esikoha.

Ehk läks täppi :roll:
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Villem kirjutas:
1988 aasta AP Racing tiim. Sõitjaks Wayne Rainey, Briti GP'l (Silverstone rada) ja saavutas esikoha.

Ehk läks täppi :roll:
inämb-vähemb :)

Ma arvan, et võib õigeks lugeda, Briti GP oli Doningtoni rada siis juba :)

Rainey tegi u 1 sekund iga ringiga edumaad. See oli ka tema ainuke võit sel aastal, ilmselt ülejäänud vaatasid, et carbon tõesti tegus asi on :)

pane siis edasi :)
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Noh, eriline küsimusesepp ei ole aga miskit võiks ju siiski küsida.

Nimelt 1895. aastal püstitati Eestis esimene sisepõlemismootoriga püstitatud kiirusrekord ja seda just mootorrattaga. Millal täpsemalt see toimus, mis oli ratta mark, kes oli juht ning kui suur kiirus saavutati.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

Villem kirjutas:
Nimelt 1895. aastal püstitati Eestis esimene sisepõlemismootoriga püstitatud kiirusrekord ja seda just mootorrattaga. Millal täpsemalt see toimus, mis oli ratta mark, kes oli juht ning kui suur kiirus saavutati.
Millal -> 8.sept.1895.a.
rattaks oli -> Hildebrand & Wolfmüller
juhiks oli -> John Schümann
kiirus -> 36,57 km/h
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Õige ta on :wink:
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Ja nagu Eestis kombeks:

" Viimati olevat nähtud seda mootorratast Haapsalus, kus 1960-ndail lihtsalt tarbetu kolana prügimäele visati või vanarauana utiili läks"
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

1km distantsi tagarattal sõitmise kiiruserekordit parandati sel suvel, eelmine rekord oli sama tegelase käes. Milline oli kiirus distantsi lõpul ja kes on see tegelane?
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Terry Calcott
172.9mph ehk siis 276.8km/h (mph > km/h arvutatud kasutades http://www.digitaldutch.com/unitconverter/),
eelmine tema nimel olnud rekord oli 156,5mph.

Sellest ma küll aru ei saa, miks räägitakse kilomeetrist ja samas antakse kiirus miilides... :roll:

http://www.wheeliefast.com/ kirjutas:
Guinness World of Records

On Tuesday 11th July 2006, Terry broke the old record of 156.5 mph with an incredible 172.9mph just on the back wheel after wheelieing for a massive 1 kilometre. It WAS NOT just a case of quickly lifting up the front at high speed, you have to keep it up for a kilometre with your terminal speed being registered for the record. If you cannot keep it up, it does not count!

The event was held on 9th, 10th and 11th July at Elvington Airfield in Yorkshire.
Viimati muutis sys, 10 Aug 2006, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

Pall sinu käes.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Kui jutt juba pallile läks, siis küsiks, et mitut mootorratast per mäng tohib võistkond kasutada motopalli 2006 EM'il?
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

sys kirjutas:
Kui jutt juba pallile läks, siis küsiks, et mitut mootorratast per mäng tohib võistkond kasutada motopalli 2006 EM'il?
Peaks vist 10 olema ? :roll: Ja korraga mängus võib 5 olla.

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Kokku tohib kasutada tõesti kümmet. Edu küsimisel. Kui reeglid täpsemalt huvitavad, siis http://www.uem-online.org/ abiks.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Parem küsigu keegi teine. Mul ei tule praegu head küsimust pähe :P

pit

.

Lugemata postitus Postitas pit »

küsin siis ise..

mis jalgrattafirma tootis aastatel 1950 kuni 70-ndate keskosani välja minarelli kahetaktiliste mootoritega mopeede?


loodan et polnud liiga raske ega lihtne ja loodan et tõlkisin saksa keelest suht õieti.. :twisted:
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: .

Lugemata postitus Postitas Villem »

pit kirjutas:
küsin siis ise..

mis jalgrattafirma tootis aastatel 1950 kuni 70-ndate keskosani välja minarelli kahetaktiliste mootoritega mopeede?


loodan et polnud liiga raske ega lihtne ja loodan et tõlkisin saksa keelest suht õieti.. :twisted:
Hmm, Carabella, Legnano, Tempo <-- üks neist äkki ?
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Cotton?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Siin täielik nimistu mopeedidest, mis kunagi Minarelli mootoritega ringi on veerenud:

Aprilia, Aspes, Atala, Beta, Bimotor, B.M., Carabela, Casalini, C.F., Chiorda, Cimatti, Empolini, Everton, Fantic Motor, F.M.B., Gabbiano, Gazelle, Gerosa, Gimk, Gitan, Gitane, Giulietta, Indian, Intramotor, Italjet, Legnano, Malanca, M.B. Milani, Mebea, Mondial, Moto Bimm, Moto Gori, MZV, Oemmeci, Omer, Otus, Peripoli, Power, Rieju, Rocvale, Romeo, Sulky, Technomoto, Testi, Torpado.
Aermacchi, Alpino, Benelli, Bianci, Demm, Ducati, Garelli, Gilera, Guazzoni, Innocenti, Itom, Motobi, Moto Guzzi, Motom, Moto Morini, M.V. Augusta, Piaggio, Santamaria.

...a jumalparaku, pole õrna aimugi, paljud neist makaroni,- riisi-ja konnaõgijate firmadest täpselt jalgrattaid tootsid... (crash) kardan, et rohkem kui üks... :D

...ja kas Cotton mitte söerajatsikleid ei tootnud?
Kasutaja avatar

Jannes
Postitusi: 249
Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
Tsikkel: R1200R -17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Jannes »

isakene kirjutas:
Siin täielik nimistu mopeedidest, mis kunagi Minarelli mootoritega ringi on veerenud: Bianci
...a jumalparaku, pole õrna aimugi, paljud neist makaroni,- riisi-ja konnaõgijate firmadest täpselt jalgrattaid tootsid... (crash) kardan, et rohkem kui üks... :D
Õigekiri küll longab, kuid kauaaegne ja mainekas jalgrattatootja on Bianchi - järelikult võiks see õige vastus olla...
Sui generis

pit

.

Lugemata postitus Postitas pit »

sorry et halb küsimus ja pikk viivitus kuid ma mõtlesin selle all torpadot..


isakene jätka:P
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Lihtne küsimus: tsikli tootja, mark, kaubanduslik nimetus ja tootmisaasta(d)?

EDIT: thnx, kutsa :bsmile:

http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg
Viimati muutis isakene, 16 Aug 2006, 20:01, muudetud 2 korda kokku.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg

Zone.ee pilte ärge pange IMG koodiga vaid URL-iga kuna zone.ee serveri pilte ei kuvata pildina vaid IKKSINA :roll:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

kutsa99 kirjutas:
http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg

Zone.ee pilte ärge pange IMG koodiga vaid URL-iga kuna zone.ee serveri pilte ei kuvata pildina vaid IKKSINA :roll:
ISAKENE:: Mul see pilt ei avane.. :evil:
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Mõuki kirjutas:
kutsa99 kirjutas:
http://www.zone.ee/ValgeHunt/P8120038resiz.jpg

Zone.ee pilte ärge pange IMG koodiga vaid URL-iga kuna zone.ee serveri pilte ei kuvata pildina vaid IKKSINA :roll:
ISAKENE:: Mul see pilt ei avane.. :evil:
Kui kellelgi sama mure, saatke mailiaadress, saadan personaalselt foto kohale.

...ja öelge mõni tasuta ftp server, mis otselinkimist sallib? :evil:

Medved

Lugemata postitus Postitas Medved »

Zone.ee'st pilti linkides lisa aadressi lõppu ? ( küsimärk ). Sellisel juhul peaksid kõik pilti nägema.
Otselinkimist lubas ( ma arvan, et lubab siiamaani ) hot.ee. Samuti kõikvõimalikud pildiüleslaadimislehed nagu imageshack.us.

Mõuki
Postitusi: 182
Liitunud: 21 Apr 2006, 13:29
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Mõuki »

Medved kirjutas:
Zone.ee'st pilti linkides lisa aadressi lõppu ? ( küsimärk ). Sellisel juhul peaksid kõik pilti nägema.
Otselinkimist lubas ( ma arvan, et lubab siiamaani ) hot.ee. Samuti kõikvõimalikud pildiüleslaadimislehed nagu imageshack.us.
Medvedi vihje töötab täiesti... :)
Küsija suu pihta ma ei löö!
________
FJ 1100 -->Kawasaki GPZ 1100
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Pildil peaks olema kujutatud Honda CX500. Bikez.com arvab, et seda toodeti aastatel 1978-1984 (muuhulgas ka turboversioon), lisaks veel suurema mootoriga CX650 1983-1985 (samuti evis torbotversiooni). Üks versioon kandis muideks ka nime Silver Wing :)
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1280
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

sang kirjutas:
Pildil peaks olema kujutatud Honda CX500. Bikez.com arvab, et seda toodeti aastatel 1978-1984 (muuhulgas ka turboversioon), lisaks veel suurema mootoriga CX650 1983-1985 (samuti evis torbotversiooni). Üks versioon kandis muideks ka nime Silver Wing :)
Loeme vastuse õigeks :) tegelikult on pildil Honda CL 500 Silver Wing aastast 82. Pilt on tehtud möödunud nädalavahetusel Lätis Meleku Licis kokkutulekul. Tegemist on läbi aegade ühe Honda vastupidavaima mootoriga. Ka üliõnneliku olemisega lätlasest omaniku pildil oleva ratta odomeeter hakkab teist ringi lõppu kerima ja tsikkel veel vähimaidki väsimuse märke ei ilmutavat.

sang jätkab...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”