Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Kawasaki 2-takti "widowmaker" peaks ju päris hea toorik olema, palju neid liigub on iseasi muidugi.
Kawasaki 2-takti "widowmaker" peaks ju päris hea toorik olema, palju neid liigub on iseasi muidugi.
Hull peast, lesestajad maksavad nii kosmilist hinda, et puhta ulme. Ja mis on vähegi söödavama väärtusega saadaval, neile on vaja originaaltükke, mis on ju ka sigakallid... Kui muidugi nii kuldsete käpakestega ei ole, et kõik vajamineva ise valmis teed. Hiinast saab ka ilmselt kahetaktirelvadele suht palju tegelikult värki? Aga muidu jah Mach 3 läheb korras mootoriga 200 ja rohkem See oleks tõsine pätitamisecafekas, iseasi, kas raatsiks sellisele korralikule rällakat sisse lüüa.
Hoi!
Ma ei tea, mitu põlve enne ja pärast Su suguvõsa ära neatakse selle eest, kui relakat sellisele masinale näitad
Mul oma KZ margifoorumis sai üks norrakas mingi 5 lehte rämedat hukkamõistu, et mingile tonnisele(väidetavalt haruldus) kohviku ümberehitust tegema hakkas.
edu
Kui teemat nati vintage masinatega laiendada siis mu mobile.de list ja lootus bingoloto võiduks oleks: Honda: cx, cl, cd, cm + vanad suured siibiid, Yamu: sr, rd, xs, Suzu: gs, Kawa: kz/z
Euroopa suht meelega kõrval jäänud, neid ei jõua osta-pidada ka lotovõiduga. Ülejäänud tsiklid - miks mitte aga jalaraudade etteviimisega siin teemas imo missitiitlit naljalt ei saa teema geeni ikka vaja kui juba lõikamiseks läheb
fk, nyyd siin mul ka mototeoreetiku nakkus
tormavtellis kirjutas:Uijah. Miks sest masinast gynekoloog oli vaja teha? For real nagu.
Muud asjad mis pahe tulevad peamiselt selle teema pealkirjaga haakumisega seotud. Tegelukult paras figter, kus keegi on jalarauad pool meetrit august mooda torganud.
Sry a peab ikka tugevama filtri teemale peale panema
Masina vastu pole miskit, jalaruad ... ning ei ole see oige teema talle. Kui keegi miskit midaiganes kokky keerab, siis ei pea kohe siia toppima. Hate me now.
kui ei ole oige teema, siis kustutan oma eelmise posti ära. minu arust ta paras rotikas siiski mul on. jalaraudade kohta ei oska ka muud öelda, et mulle meeldib ja on üsna mugav
Mis tehtud, see tehtud, mis siin ikka kustutada
Kui su paintjob maksaks rohkem, kui tsikkel, siis akki kisuks rotiks, seni aga naeb ju masin overall paris korralik ikka valja ta lihtsalt on fighter voi naked voi tont teab mis, aga mitte cafe v scrambler v ... smth smth selle levinumas mottes.
Minu subjektiivne-debiilne arusaam asjadest lihtsalt räuskab whooot theee fuuuuk selle jalaraudade teema peale nii kurvis kui asfaldilt maas oleks palju rohkem potentsiaali kannad perseall.
Muud miskit. Ja mis pohiline - sa vahemalt tegid miskit, enamus tundub niisama prääksuvat.
Hõissa, ratas valmis, aga ARK ei võta Tallinnas veel eksameid vastu.
Kas keegi hea inimene, kellel aega üle, koolitaja luba ei tahaks teha, saaks sõita ja pärnusse avamisele minna??
Maksaks kinni ja oleks väga tänulik! Motokool sai.läbitud with flying colors
Cheers!
Tort kirjutas:Pole absoluutselt nõus. Kuna praktiline võidusõiduväärtus kohvikutel enamasti üleldse puudub ja suhkamit saadakse teoreetiliselt iga suvalise touringu käest, siis ainult välimus, hõng ja feel loevadki.
Unustasid sellise asja nagu "ton". Põhjus, miks Yamaha RD-de (ja nt Honda CB750) baasil cafekaid tuleb USAst nagu Vändrast saelaudu, on lihtsalt see, et kuurialused on neid tsikleid täis. Odavalt kättesaadav toorik ei tähenda aga sugugi, et sel peaks cafekaks eeldusi olema. Siinmail tuleb toorikud kalli raha eest sisse osta ja seda enam tasuks kaaluda, kas 350-sest Jawa tiba kiiremini liikuv tsikkel on ikka tõsine caferacer.
€goist kirjutas:Pane siis palun oma parim
cafe põhja valik
Tehniliselt: Yamaha RD400, Suzuki GT550, Kawasaki KH400
Emotsionaalselt: Kawasaki H1, Suzuki T500, Yamaha RD400
RD400 on tehniliselt üldse kõige õnnestunum õhkjahutusega japsi kahetaktiline, jõuline mootor koos väga hea veermikuga. Aga ketaspiduritega ees ja taga minu jaoks tiba liiga moodne. Arhailsed pillid nagu H1 ja T500 paeluvad rohkem.
Mhm, ma arvan, et xjr1300'st saaks asja tegelt.
2 vedru, õhkjahutus, mõni hobune. Teeb tonni küll.
Kus kohas te nende cafedega sõita plaanite, et +125 väheks jääb? Ainult Audruringil sõitmise jaoks jaoks cafet ehitada...
Sedasi huvi parast kysides, kas Eestis moni siin ehitatud cafe myyki ka pandud on?
Müüsin poolkõvalt mõned kuud eelmisel suvel, põhiline huvi tuli siiski põhjanaabritelt.
Ilmselgelt rumal küsimus ja oleneb algmaterjalist pluss ümberehituse kvaliteedist aga mis hinnaklassi selline ilma nipukatuuninguta korralikult ehitatud cafe jääda võiks? Äärmustesse laskumata siis
BikeShedi turunurgast saab päris hea pildi silme ette, hinnad seinast-seina. Samas enamik masinad kuskilt blogidest läbi käinud:
(Minu võrr on ka põhimõtteliselt saada)
Keegi võiks temaga jus sõita, kui mina seda ei tee.
Täna Kurtnas,
keegi projektikale mootorit ei taha?
Mis asi see rinkapill täpsemalt oli?
Vedeles vastu kellegi auto käru parklas, polnd keskilt kysida ka. Aga mingi 2t võrr tundus sumpa järgi. Rattad suht pisikesed nii kõrguses kui laiuses. Suht väikse kerega isend tegelikult. No kõige lahedam nähtud pill seal tänastest.
E. See oli huvitav, et istme all mingi eriti isane keskvedru oli. Väga horisontaalses asendis. Siis rinkatuuning või?
Ma pakuks, et tegu on Minskiga. Eks teadjad mehed parandavad kui vaja.
madispilt kirjutas:Ma pakuks, et tegu on Minskiga. Eks teadjad mehed parandavad kui vaja.
Mingi õhkjahutusega mootor tundub olema, aga raam peaks vist Vihuri oma olema, sellega vist minskiklassis (B125) ei tohtinud sõita.
Tegu jah ringraja minskiga, õnnestus ka seda vähe lähemalt uurida, kuid kahjuks selleks hetkeks oli juba müüdud.
madispilt kirjutas:Ma pakuks, et tegu on Minskiga. Eks teadjad mehed parandavad kui vaja.
Kas sellel rattal mingi väärtus ka on või on tegu mingitest suvalistest kättesaadavatest tükkidest tehtud "paremat pole võtta" stiilis asjaga? Äge näeb välja tõesti, aga väärtus tundub minu jaoks küll midagi Rex-i sarnast olevat (ehk siis mõttetu junn), mitte Estonia vormeli klassi asi. Kuuri-all-engineering. Samamoodi on väärtusetu käkk näiteks kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] delta. Ketaspidurid rikuvad kõige rohkem silma. Ehk ma muidugi eksin.
see peaks tehase toodang olema, arvatavasti on keegi seal oma loomingut ka natuke teinud http://www.cold-war-racers.com/minsk.html
see tundub tõesti päris huvitav ja haruldane pill olema. mina nägin meie motoklubis ja omal oli vaid selliseid minske:
Aga sellel pillil on lisaks ketaspiduritele ka hoopis teine silinder erinevalt eelmise mudeli lehvikupeast, mis pildil veidi paistab.
Tundus tiba "tuunitud" ММВЗ 3.227
Ei ole selles oma ketaspidurite ja koletu sabaga tõesti enam erilist "duhhi".
Eelmisel postil näidatud vanakooli "nr. 14" ( ММВЗ 3.216) sõber Tony oma.
Tal värskenduskuur juba läbitud, minu "rakett" alles ootab oma järge.
Sai ka varahommikul laadal asja uuritud, aga kuna "vanakool" kodus ootel, jäi järgmistele huvilistele võimalus jäetud.
Väga aus toorik auto24s. Hea pill ja hea hind.
Nii stiili kui sõidumõnu ja vastupidavuse suhtes üsna lagi toorik minu silmis
t2g kirjutas:Väga aus toorik auto24s. Hea pill ja hea hind.
Nii stiili kui sõidumõnu ja vastupidavuse suhtes üsna lagi toorik minu silmis
Link ka siis: http://www.mototehnika.ee/used/1688605
Ooot oot, mis moodi 33a vana täiesti uue masina konditsioonis BMW on toorik nii heas korras masinat ei tohiks küll saagida ega muuta, perfektne juba praegu
teab keski midagi selliste honda ( ? ) velgede kohta rääkida? mis mudel, aasta jne. osade cb750&900 küljes nähtud nt.
...tegelikult kui keski miskit tarka kodarvelgedele konversionist oskab räkida, ka tore. et kas mõni kodarvelg ilma mingite oluliste muudatusteta ka nt 81' cb900 alla istub.
honda cbx750 f 84. aasta velg peaks olema.
Garaasis oleval mainitud masinal selline all igastahes. (Ootab mootori vahetust)