Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lõplik vastus selgunud: mootor jookseb kokku ja auto läheb pressi alla. Vsjoo.
Lõplik vastus selgunud: mootor jookseb kokku ja auto läheb pressi alla. Vsjoo.
Ranel Aardla autoteenindus on üldse “parim” koht kuhu minna. Päris mitu halba kogemust seal ja sõpradel ka.
bitter kirjutas: ↑28 Jaan 2019, 11:37Proovi seal: https://www.facebook.com/groups/1757988561133043/
(Projektiautod Eestis)
See ei töötanud. Kinnine grupp, liituda ei õnnestu. Veel ideid?
Ju vist. Igatahes starteril sõi hammakad ära mootorit liigutada üritades. Lasti liigne õli välja ja pandi uus starter - aga ringi agregaat enam ei käinud. Kutupiilu. Ainult 24 aastat ja mingi 600-700 000 km see disla kestiski.
Mootorit lahti ei võetudki?
See aasta saab siis kaks ühes. Motoexotica ei majandanud end enam ära?
kas ILU pole mitte see üritus, kus naised meiki tegemas käivad? No iseenesest vist mingi nurga alt "kaval" lüke. Naised lähevad meiki tegema nii ehk naa (see on ilmselt mingi põhimõtte asi) ja kuna samal messil on palju naisi siis motomehed lähevad sinna rohkem eksootilisi naisi vaatama kui motoeksootika
Kas neid eksootilisi naisi plaanitakse sisse vedada või lastakse kohalikud läbi solaariumi?
Aga eks ta korraldaja poolt ole jah õige käik, naist ma näiteks Helsingisse motomessile kaasa ei suutnud meelitada, aga kui seal kõrval oleks mingi ilu-lilu üritus, siis ta oleks ilmselt käpp olnud ja pere eelarvesse oleks seetõttu "suurem auk" sisse lastud
Vaja oleks leida paar meetrit 12 soonega painduvat kaablit.
Kaablis liikuvad voolud on sellised ca100mA tuuri. Sagedust pole ollagi.
Kaabli soovin pistikusse joota, mitte krimpida, seega joodetavus on oluline.
Ideaalis võiks olla pigem must ja peenem, aga selles osas ei ole pirtsakas. Peamine on painduvus ja võime väntsutamist taluda.
Ise leidsin kaubandusvõrgust valge 12 soonelise signalisatsiooniteemasse käiva kaabli, kus AWG22 soon koosneb 7 peenest kiust, üldläbimõõduga ca 7mm. Müüdi muidugi 100m rulliga.
Kas see on parim saadaolev variant või on veel mingeid ideid?
https://ee.farnell.com/search?st=22awg% ... ne%20cable
silikoonkaabel peaks hästi painduma ja vintsutamist taluma.
Vihjesõnaks kontrollkaabel ja näiteks Esvika. https://www.esvika.ee/tootekategooria/k ... v-kaablid/
Vint kirjutas: ↑14 Veebr 2019, 18:46Vihjesõnaks kontrollkaabel ja näiteks Esvika. https://www.esvika.ee/tootekategooria/k ... v-kaablid/
12* mmo kaabel on põidla jämedune ja mitte väga painduv monoliit kaabel
Jah on. Vaata esimesest reast allapoole kah.
Mis on uute tsiklite tarneajad Eestis? Nii, et lähed poodi rahaga ja nõuad. Mõtlen eraldi tänavarattaid ja krossikaid.
Sõltub tootjast, mudelist ning nõudlusest ja sellest, millises hooaja otsas ostad. Kawasakid on täna suures osas salongi saadaval, kui pole siis tüüpiline tarneaeg on sinna nädala kanti. Triumphide puhul on enamus mudeleid salongis saadaval ja tarneaeg on umbase sama. Tõsi, Street Triple oli kahel eelneval aastal nii nõutud, et järjeokord oli 3 kuud (üle maailma). Pakun, et uus Triumph Scrabler 1200 saab olema nõutud kaup ja seda ei tarvitse salongis kohe saada vaid peab natuke ootama.
Indiani tarnetega oli möödunud suvel Polarisel raskusi, sest nõudlus ületas kauges kaares pakkumist. Kawa krossikate puhul on enamminevad mudelid kohe salongis saadaval. Tarneajad samad mis tänavaratastelgi.
Krossikatega on lood reeglina sellised, et see mis poes olemas on saad sa kohe kätta ja mida pole seda on lootusetu saada. Krossikaid tehakse nimelt mingi konkreetne määr vastavalt sellele kui palju on diileritelt tulnud eeltellimusi ja millised on tootmisvõimsused (st. diilerid ei saa alati soovitud arvu kätte) ja rohkem mitte üks tükk.
Räägiks natuke uuest ägedast lühimenetlusest, tänu millele saab ülevaatuseta sõiduki juhtimise eest 80 euri koolirahaks maksta.
Nimelt ennemuiste oli seaduses selline punkt :
Kui ilma kehtiva ülevaatuseta sõidukil ei ole eriti ohtlikke rikkeid või puudusi, mis välistaksid omal jõul sõitmise, loetakse sõiduk tehnonõuetele vastavaks piiratud ulatuses kasutamiseks: sõiduks ainult mööda lühimat teed lähimasse remondikohta või ülevaatuspunkti või Maanteeameti liiklusbüroosse või tagasi garažeerimiskohta.
See punkt muutus kehtetuks 04.09.2017.
Kas nüüd saab ülevaatuseta sõidukeid liigutada ainult puksiiriga ? (Olles hästi seaduskuulekas kodanik)
Selle taga on kogu asi kinni. https://www.postimees.ee/6493798/riik-t ... trahviraha
Niisiis, näib et exelitabeligurud on juba aegsasti kõik plaanid valmis teinud.
Raitsraisk kirjutas: ↑17 Veebr 2019, 15:52Spoiler
Räägiks natuke uuest ägedast lühimenetlusest, tänu millele saab ülevaatuseta sõiduki juhtimise eest 80 euri koolirahaks maksta.
Nimelt ennemuiste oli seaduses selline punkt :
Kui ilma kehtiva ülevaatuseta sõidukil ei ole eriti ohtlikke rikkeid või puudusi, mis välistaksid omal jõul sõitmise, loetakse sõiduk tehnonõuetele vastavaks piiratud ulatuses kasutamiseks: sõiduks ainult mööda lühimat teed lähimasse remondikohta või ülevaatuspunkti või Maanteeameti liiklusbüroosse või tagasi garažeerimiskohta.See punkt muutus kehtetuks 04.09.2017.
Kas nüüd saab ülevaatuseta sõidukeid liigutada ainult puksiiriga ? (Olles hästi seaduskuulekas kodanik)
Seaduse punkti on muudetud, aga põhimõte sama
Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 72 sätestatule võib kehtivatele tehnonõuetele mittevastavat mootorsõidukit või selle haagist liikluses erandkorras kasutada juhul, kui sellel ei esine ohtlikku riket ega puudust, mis välistaks sõiduki kasutamise liikluses. Sellisel juhul on mootorsõiduki või selle haagisega lubatud sõita ettevaatlikult, ohu iseloomu arvestades, üksnes mööda lühimat teed lähimasse remondikohta, tehnonõuetele vastavuse kontrolli punkti, Maanteeameti teenindusbüroosse või parkimiskohta.
[RT I, 04.07.2017, 6 - jõust. 01.09.2017]
ovaaP kirjutas: ↑17 Veebr 2019, 18:34Spoiler
Raitsraisk kirjutas: ↑17 Veebr 2019, 15:52Räägiks natuke uuest ägedast lühimenetlusest, tänu millele saab ülevaatuseta sõiduki juhtimise eest 80 euri koolirahaks maksta.
Nimelt ennemuiste oli seaduses selline punkt :
Kui ilma kehtiva ülevaatuseta sõidukil ei ole eriti ohtlikke rikkeid või puudusi, mis välistaksid omal jõul sõitmise, loetakse sõiduk tehnonõuetele vastavaks piiratud ulatuses kasutamiseks: sõiduks ainult mööda lühimat teed lähimasse remondikohta või ülevaatuspunkti või Maanteeameti liiklusbüroosse või tagasi garažeerimiskohta.See punkt muutus kehtetuks 04.09.2017.
Kas nüüd saab ülevaatuseta sõidukeid liigutada ainult puksiiriga ? (Olles hästi seaduskuulekas kodanik)Seaduse punkti on muudetud, aga põhimõte sama
Lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 72 sätestatule võib kehtivatele tehnonõuetele mittevastavat mootorsõidukit või selle haagist liikluses erandkorras kasutada juhul, kui sellel ei esine ohtlikku riket ega puudust, mis välistaks sõiduki kasutamise liikluses. Sellisel juhul on mootorsõiduki või selle haagisega lubatud sõita ettevaatlikult, ohu iseloomu arvestades, üksnes mööda lühimat teed lähimasse remondikohta, tehnonõuetele vastavuse kontrolli punkti, Maanteeameti teenindusbüroosse või parkimiskohta.
[RT I, 04.07.2017, 6 - jõust. 01.09.2017]
Juhul kui saad korduva, siis alla paremale nurka, paberile, pannakse kirja korduvülevaatuse kehtivuse aeg. Selle kuupäevani võid sõidukiga rahulikult liikluses liigelda, mitte mingisuguseid piiranguid pole. Kui saad omal jõul sõitmiseks kõlbmatu otsuse, siis pmst. võid ainult treilaga selle sõiduki ära pukseerida. Korduvülevaatust tänapäeval pole enam mõtet karta. Ning korduvale enam uut korduvat peale ei saa, nagu vanasti osad vennikesed pikendasid enda korduvat.
mism]ttes pole m]tet karta, mida seal varem rohkem voi v'hem karta oli?
mis siis yleyldse saab kui l'hed oma korduvale ja selgub, et ikka tahetakse uuesti tagasi kutsuda? noh, midagi niiv'ga ebatavalist seal ju tegelt ei olegi. korvuda kehtivuse aeg oli vist mingi kuu v]i suisa 2. okei, teed mingi asja korda ja l'hed uuesti...taiesti reaalne, et vahepeal voib olla midagi muud nihu lainud kuigi eelnev viga on parandatud. mis siis nyyd, kuulutatakse kolbmatuks v]i mismottes korduvale enam uut korduvat ei saa?
Aega ei pikendata. Muud ei olegi
will111 kirjutas: ↑19 Veebr 2019, 04:41mism]ttes pole m]tet karta, mida seal varem rohkem voi v'hem karta oli?
mis siis yleyldse saab kui l'hed oma korduvale ja selgub, et ikka tahetakse uuesti tagasi kutsuda? noh, midagi niiv'ga ebatavalist seal ju tegelt ei olegi. korvuda kehtivuse aeg oli vist mingi kuu v]i suisa 2. okei, teed mingi asja korda ja l'hed uuesti...taiesti reaalne, et vahepeal voib olla midagi muud nihu lainud kuigi eelnev viga on parandatud. mis siis nyyd, kuulutatakse kolbmatuks v]i mismottes korduvale enam uut korduvat ei saa?
Varem oli veel nii, et said korduva, siis võisid sõita töökotta ja tagasi üv punkti, rohkem ei võinud sa liikluses ju tegelikult osaleda.
Nüüd on niimoodi, et kui saad korduva, võid oma masinaga osaleda liikluses selle aja, kuniks korduv üv. kehtib. Paljud lihtsalt seda ongi põdenud, et saan korduva, ei tohi enam liigelda.
Ja kui vahepeal midagi nihu on läinud lisaks veel, siis lihtsalt aega ei pikendata ja jääb varasem korduva aeg kehtima, mis sul paberile kirja pandud oli. Kui see aeg täis, siis kõik, enam liikluses osaleda ei tohi selle sõidukiga.
See viimane variant on siis kyll paris kehva ausalt oeldes..ehk et teoorias peaks peale j'rgmise vea korvaldamist hakkama soidukit treilaga ylevaatusele tooma *veaks naiteks kassari trossi regullimise vajadus voi mingi selline suht mottetu asi.
Aga nojah, eks see on teoorias..
will111 kirjutas: ↑19 Veebr 2019, 17:38See viimane variant on siis kyll paris kehva ausalt oeldes..ehk et teoorias peaks peale j'rgmise vea korvaldamist hakkama soidukit treilaga ylevaatusele tooma
*veaks naiteks kassari trossi regullimise vajadus voi mingi selline suht mottetu asi.
Aga nojah, eks see on teoorias..
Sa ei pea ju kordusülevaatust viimasele päevale jätma. Käi järgmine päev uuesti ära, siis on aega ka lisandunud vigade kõrvaldamiseks.
Kas võib niimoodi asi jääda?. Selline tunne et kett ei hambu korralikult. Kett ja rattad uued. Ostetud mudeli järgi, ainult esimene 1 hammas väiksem.
Ei!
Esmapilgul tundub, et seda kinnitusplaati tuleks ka järgiaidata. Ei lase ketil korralikult hambuda.