Re: Rumalad küsimused 2
Puht huvipärast küsimus, et mis rattal see niiiiiiilai on?
Puht huvipärast küsimus, et mis rattal see niiiiiiilai on?
oldmoped kirjutas:Puht huvipärast küsimus, et mis rattal see niiiiiiilai on?
Trial, mitte mototrial. Pakuks.
Soovitage head hoiupõrsast, kust on raha suhteliselt võimatu kätte saada ?
Kipsi kirjutas:Soovitage head hoiupõrsast, kust on raha suhteliselt võimatu kätte saada
?
Anna naise kätte
Kipsi kirjutas:Soovitage head hoiupõrsast, kust on raha suhteliselt võimatu kätte saada
?
Neljas varinat on jah hea .
Aga tegelikult pidasin silmas sentide jaoks.
Kipsi kirjutas:Neljas varinat on jah hea
.
Aga tegelikult pidasin silmas sentide jaoks.
Viska kaevu.
Parim online viirusescann?
Format:C
Tegelt oli siin hiljuti alles miski teema kah kus arvuti lahendusi lahati. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=3 ... t%C3%B5rje
miks on tsiklisummutid nii meeletult kallid ???
Ajasin sulejope peale diislit, korra käis ka masinas aga haiseb ikka. On kellegil soovitusi.
Lahja äädikalahus vahetab haisu teise vastu...
Keemiline puhastus oleks vbl parim mõte.
Soome sõber tahab eestist autot osta. Aga nii, et ta ise siia ei tule, vaid et mina viin.
Auto eesti registris. Mis on justnimelt mulle valutuim viis see auto sinna sõita. Ei tahaks käruga, kalliks läheb.
Kas pean ikka ARK-ist läbi käima või saab kuidagi ostumüügilepinguga mulle paberi ja ma viin selle lihtsalt üle ning ta ise asjatab soome arkiga edasi? Auto läheb seal varuosadeks.
analoogset asja ma kunagi siit küsisin aga nüüd on vastupidi.
Kui auto läheb varuosadeks, siis peab siin arvelt maha võtma. Kui ta selle soomes arvele võtaks, siis läheks eestis automaatselt arvelt maha.
Olen kunagi sõbra autot Soome müünud. Me pidime nii toimima. Autoga ARKI, auto arvelt maha,sealt anti ARK-i poolt mingid ajutised transiit numbrid külge, et nendega sai uus omanik sõita laeva ja siis laevast maha Soomes sealsesse ARKi. ARK käsk oli teha ka mingisugune uus kindlustus, vana lepingu pidi siin ära lõpetama. Uus omanik sai siit vaid ostu-müügi lepingu kaasa. Jube mässamine oli igatahes. Muidugi toimus see mingi 3 aastat tagasi, ehk on selle ajagi miskid seadused muutunud selles suhtes. Muidugi varuosadeks mineva autoga ehk peaks asi lihtsam olema. Vast küsi ARK-ist järgi igaks juhuks.
sõidad autoga soome, tõmbate juppideks, kere kuusakoskisse ja loodetavasti soome kuusakoski paber kõlbab ka lammuitustõendiks siinses ARK-s. ehk siis arvelt mahavõtmine oleks pärast lammutust. Volitust pole praegu vaja ülesõiduks (mingiaeg tehti sadamas reidi, siis just ise sõitsin mitte isikliku autoga ja uurisin). aga soome kuusakoski sobivus tuleks ennem kohalikus büroos selgeks teha.
tazavi kirjutas:sõidad autoga soome, tõmbate juppideks, kere kuusakoskisse ja loodetavasti soome kuusakoski paber kõlbab ka lammuitustõendiks siinses ARK-s. ehk siis arvelt mahavõtmine oleks pärast lammutust. Volitust pole praegu vaja ülesõiduks (mingiaeg tehti sadamas reidi, siis just ise sõitsin mitte isikliku autoga ja uurisin). aga soome kuusakoski sobivus tuleks ennem kohalikus büroos selgeks teha.
See on juba peaaegu see, mida mul vaja. Ainult et lammutust tahab sõps ise teha, tal läheb auto kohe juppideks... Tänud, proovin uurida.
Kui keegi täpsemalt teab, siis infost ära ei ütle - helistan ise maanteeametisse ka igaks juhuks.
Kas akulaadijat (CRX317, 5-70 Ah, 12V) saab ja tohib kasutada stardiabina? Manuaal ei ütle selle kohta midagi. Tsikkel seisab õues ja on müügis, huviline tahtis mootori häält kuulda, aga vastlaetud aku ei jaksanud starterile piisavalt jõudu anda, et too hangunud õli ringi keerutada suudaks. Kui lükkaks aku masina külge, laadija aku külge ja laadija juhtme pistikusse ning siis annaks starterit, siis mis või kes neist esimesena läbi kärssaks?
(kvalifitseerub kahtlemata rumalate küsimuste kategooriasse, kuna a. räägitakse, et pikalt külmaga õuesolnud ja mittekäivitatud masinat ei tasugi käivitada ja b. reeglina on odavama või keskmise hinnaklassiga toodetel üksainus funktsioon)
Maanteeamet kinnitas - lähen arki, maksan 60 euri, saan transiitnumbrid, sõidan soome ja kogu lugu, sest auto võetakse siit registrist maha.
Sadness kirjutas:Kas akulaadijat (CRX317, 5-70 Ah, 12V) saab ja tohib kasutada stardiabina? Manuaal ei ütle selle kohta midagi. Tsikkel seisab õues ja on müügis, huviline tahtis mootori häält kuulda, aga vastlaetud aku ei jaksanud starterile piisavalt jõudu anda, et too hangunud õli ringi keerutada suudaks. Kui lükkaks aku masina külge, laadija aku külge ja laadija juhtme pistikusse ning siis annaks starterit, siis mis või kes neist esimesena läbi kärssaks?
(kvalifitseerub kahtlemata rumalate küsimuste kategooriasse, kuna a. räägitakse, et pikalt külmaga õuesolnud ja mittekäivitatud masinat ei tasugi käivitada ja b. reeglina on odavama või keskmise hinnaklassiga toodetel üksainus funktsioon)
Väga rumal küsimus . Selle akulaadija max voolutugevus on 1,5A, käivitusvool aga suurusjärgus >100A.
Ei ole see laadija ette nähtud stardiabiks ja 99,9% tõenäosusega ei ole tema külgeühendamisest starteri nupu vajutamisel mingit abi, sest tsikli starteri käivitusvool on sadades amprites aga see akulaadija annab juurde vaid mõne ampri. Tsikli peal suure tõenäosusega midagi maha ei põle ja esimene "sabaabndja" oleks ilmselt akulaadija ise, kuigi ta ei pruugi seda teha kui ta piisavalt tark on. Enamasti ei mõju targemale küjesolevale laadijale laadimistsükli ajal stardinupu käivitamine.
Sinu olukorras on mõistlik lahendus soojema ilma ootamine või tsikli ajamine ööpäevaks kuskile soojemasse garaazi. Usun, et kui kogu selle metallist mootorimassi ja mootoriõli temperatuur on lõpuks 0-5 kraadi vahele jõudnud, siis saad ta ka käima. Alternatiivina võid ju proovida käivitamisabi krokodillidega autoakult aga sellisel juhul KINDLASTI MITTETÖÖTAVA MOOTORIGA autoakult. Vastasel juhul võib saada müügiprotseduurist remondiprotseduur.
mx77 kirjutas:Sadness kirjutas:Kas akulaadijat (CRX317, 5-70 Ah, 12V) saab ja tohib kasutada stardiabina? Manuaal ei ütle selle kohta midagi. Tsikkel seisab õues ja on müügis, huviline tahtis mootori häält kuulda, aga vastlaetud aku ei jaksanud starterile piisavalt jõudu anda, et too hangunud õli ringi keerutada suudaks. Kui lükkaks aku masina külge, laadija aku külge ja laadija juhtme pistikusse ning siis annaks starterit, siis mis või kes neist esimesena läbi kärssaks?
(kvalifitseerub kahtlemata rumalate küsimuste kategooriasse, kuna a. räägitakse, et pikalt külmaga õuesolnud ja mittekäivitatud masinat ei tasugi käivitada ja b. reeglina on odavama või keskmise hinnaklassiga toodetel üksainus funktsioon)
Väga rumal küsimus
. Selle akulaadija max voolutugevus on 1,5A, käivitusvool aga suurusjärgus >100A.
Mis see kerge 60-kordne ülekoormus laadijale ikka teeb... Küsimus samast sarjast: kas karteri puhuriga soojendamine kergendab käivitamist?
Puhuriga lased õlid soojaks peaks asi paranema oluliselt. Paks õli on ikka paras pidur.
tuttav töötas vanasti ETKVL-is ja tihti viisid sõidud ka kodumaja eest läbi, käis lõunal.
kui talvel väga külm oli, siis jättis ta oma gaz-i köögiakna ette, naine ulatas pikendusjuhtmega üheraudse pliidi ja see lükati karteri alla telliskivide peale, et karter väga maha ei jahtuks
Miks mitte popsuma akna alla? vanasti valati kütet ju kraavi nii palju oli seda
Kri§to kirjutas:Miks mitte popsuma akna alla? vanasti valati kütet ju kraavi nii palju oli seda
Paljud sisepõlemismootorid on võimalised suure külmaga tühikäigul tiksudes suht maha jahtuma.
Kri§to kirjutas:Miks mitte popsuma akna alla? vanasti valati kütet ju kraavi nii palju oli seda
Valati küll, jah, kuid mitte alati. St see valamine käis siis, kui sõitmist vähe oli aga normi ei jõudnud täita.
Piipz kirjutas:Maanteeamet kinnitas - lähen arki, maksan 60 euri, saan transiitnumbrid, sõidan soome ja kogu lugu, sest auto võetakse siit registrist maha.
Mina sõidaks soome , numbrid/ dokid kaasa ja võtaks eestis maha. soomes arvele ei võeta ju ja tuleb odavam arvatavasti...
Kuidas sa ta Eestis arvelt maha võtad, kui lammutustõendit ei ole?
Kas ostu-müügi lepinguga ei saa mitte ainult võõrandamisteadet teha?
Kui müüd piiri taha, siis saad arvelt maha ilma lammari tõendita.