caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ega ma ei kavatsenudki veene saagida Mängime rahus ja ärme nuta. Muidu tore, et siin vahest miski elu ka on ikka.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
CNC pingil freesitud ja treitud jupid cafe küljes on küll saatanast. Õigeid ajastukohaseid produkte valmistatakse ikka väntasid keerates!
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Olete te välja suland lõpuks ?? Ma rookisin täna talve konnad karpast välja ja võiks pühapäval tiirutama minna.
Tuleb keegi veel tallinnast?
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Kalamajas nägin lõuna ajal punase sabaga kohvikut, piloodil oli punane pärla kiiver ka vist, kulgeti koos trobikonna tavaliste ratastega.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.
Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
wulfi kirjutas:Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.
Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?
Kas sa tõesti usud, et mõni ülevaataja teab, millised näevad välja sinu ratta originaalsummutipütid?
Ma olen küll alati kõige kohta - isetehtud springeresihark kaasaarvatud, öelnud, et selline oligii kui Ameerikast toodi.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
v301060 kirjutas:wulfi kirjutas:Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.
Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?
Kas sa tõesti usud, et mõni ülevaataja teab, millised näevad välja sinu ratta originaalsummutipütid?
Ma olen küll alati kõige kohta - isetehtud springeresihark kaasaarvatud, öelnud, et selline oligii kui Ameerikast toodi.
good point... tglt küsisingi võimalikult asjatundmatult, et tuleks ka loogilisena tunduvaid vastuseid
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Kui seaduse järgi on su tuledele tähiseid vaja peale, siis neid kindlalt kontrollitakse. Muu on suva suht.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
tuled suutsin sebida tähistega, seega seda muret ei ole. Aga siis on hea kui ülejäänu lebo, äkki mõnel veel tekib selline küsimus, siis teab. Cheers
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Juttude järgi tundub tõesti, et igasuguseid trandulette selle talvega nagu seeni peale vihma tekkinud.
Äkki saan enda meteoriiditabamuse ka liikvele paari ndl jooksul. Ahvides igasuguseid ameeriklasi ja asju, siis võiks ju miski päeva kuskil mai keskel välja kuulutada ja kokku ajada neid masinaid nii palju kui tuleb. Miski väike sõit ja siis tsill-grill kuskil. Tuleb 3 v 30, savi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
[youtube][/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=3MMyIUb6_CY
ja siis kõigile kohvikuehitajatele vajalik tööriist http://smldg.com/hipster_bike_shop/
...tao refreshi
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Kui seaduse järgi on su tuledele tähiseid vaja peale, siis neid kindlalt kontrollitakse. Muu on suva suht.
Aga 30 aastat vanal rattal ei pea küll mingeid E-tähiseid kuskil olema.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ilmselgelt mitte jah, peaks al 1996 olema.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... /lisa2.pdf#
Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.
Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi
Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.
Jalatugede kohta ei leia midagi, aga imho kui on 2 kohaline motikas, siis peavad eide jaoks ka jalatoed olema.
Porikate kohta ei leia ka esmapilgul midagi, mis L kategooria alla käiks.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Ilmselgelt mitte jah, peaks al 1996 olema.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... /lisa2.pdf#
Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.
Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi
Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.
Jalatugede kohta ei leia midagi, aga imho kui on 2 kohaline motikas, siis peavad eide jaoks ka jalatoed olema.
Porikate kohta ei leia ka esmapilgul midagi, mis L kategooria alla käiks.
No muidugi nad ei tea, reeglina. Seepärast ongi kõige õigem raiuda oma: ratas oligiii niisugune kui ta ostsin/välisriigist tõin. Ega's ilmaasjata öelda, et puhtsüdamlik ülestunnistus raskendab karistust.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.
aga vot ei pea
mul on üks 74a apparaat millel vasakpoolne peegel oli tol ajal lisavarustus ja paremat polnud ettenähtud. valmistajakiirus 120 km/h.
aga igatahes tänu igasugustele käkerdistele mis tüv ronivad ja pärast rõõmsalt maailmale teatavad kuidas nad lihtsalt sealt läbi said, on varsti vaja kas jurist sinna kaasa vedada või ise juristiks hakata. sest mind on tüv punktides kotitud ka täitsa stock rataste puhul, otsitud seda maagilist E tähekest 37+ vanal rattal ja isegi kiivril jne..
aga Tellise linkidega sobib see kah hästi, eriti meeldib mulle see nipukaga pidurilingi kinnitamine
[youtube][/youtube]
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Kirjas on nii:
7) peegel ei ole nõutud, kui sõiduki valmistaja ei ole peeglit ette näinud. Nõuet
rakendatakse sõidukile:
a) mis on valmistatud või esmakordselt kasutusele võetud enne 1. jaanuarit 1984. a;
b) mis on 30-aastane ja vanem.
Ma enne kõike ei kopeerinud, sest mul on paraku mõlema peegli kohad olemas. Tegelt ma ei saa aru, et kui sul on näiteks 85nda aasta tsikkel (mis pole valmistatud enne 1984 ja ei ole vanem kui 30 aastat), aga millele on ette nähtud 1 peegel tehasest, siis kas teoreetiliselt pead teise juurde installima?
Lenksu otsa peeglitega võiks ka lutsu visata vist, sest pole selliseid ette nähtud?
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.
Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi
Hiljuti Pärnu Ark-is käies uurisin seal tähtsamatelt onudelt, et mida tähendab, siis see "valmistaja poolt ettenähtud". Vastuseks sain algul, et noh selline nagu tehasest külge on pandud ja et sisuliselt võib panna ainult originaaljuppe. Mu muudetud sumpsi küsimuse peale tuli aga jutuks juba mingid muud näitajad, et peab muudele nõuetele ka vastama ja värki. Kokkuvõtteks ei saanud ma seal targemaks ja jäi mulje, et ega need onud seal ise ka päris hästi ei teadnud, mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud, et kas siis originaal jupp, samasugune muu jupp, sarnane muu jupp, muudele nõuetele vastav uus jupp vms.
Muidugi mainit ka ära, et raami muuta ei tohi üldse (kaasa arvatud saba natuke lühemaks võtta) ja nagu seadus nõuab, et ümberehitamiseks peab loa võtma neilt, siis et kust maalt algab ümberehitus ja kust mitte, ei saanud kah kohe kindlasti selgemaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tort kirjutas:... Nõuet
rakendatakse sõidukile:
a) .....
b) mis on 30-aastane ja vanem.
oot pmst ma võin siis oma 81' masinal peeglid yldse nahhui visata või? olgugi, et loomulikult stockis on nad olemas.
EDIT: ei, ei sry, jah. kui valmistaja pole ette näinud. mu oma on.
EDIT2: ja kui ma ikka peeglid ära keeran ning tüv'is kõrvad püsti ja nina kuklas väidan, et sel mudelil polnudki stokis peegleid... (...siis saab muidugi millegi muuga ära panna)
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ülevaatuse jaoks jah. Aga sõites kavatsen mina rakendada sätet "mootorrattur pole peegleid ette näinud". Nagunii ma ei usalda peegleid.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tjah, mul pole lenksuotsa mikihiirte vastu miskit. Harjunud ka. Eriti mitmekesi soites hea silmanurgadt pardipoegi lugeda.
Ei saagi aru tegelikult, et mis seal nii koledat on voi teil kiirused nii suured et peeglid tahendab -10 kmh tippkiirust?
Pluss toesti kui see nii kuradi yletamatu on siis igasuguseid odavaid bolton peegleid leiab ...ja muud jura, mis tyvi onudel naeratuse nakku toob.
...alati voite muidugi kommikarbiga ka minna ja kommid karbist ara syya ning viiesajasega asendada. Parast kindlasti raakige foorumis, kus kaisite ja kuidas laks.
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
näitan natuke oma talveprojekti siis pole küll cafe aga rotikad olid ka oodatud ju
toorik siis mille eelmine suvi koju tõin
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Ei saa vaielda, et äge ratas. Aga kas ma näen õigesti, et on ka tagaistuja jalarauad seal ning kuidas sellise nurgaga sadulal kahekesi sõita on?
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
mul naine 165cm ning 51kg ja ta ei kurda ega vaju selga ja temaga oleme juba paarsada kilti sõitnud aga täna ta just mainis , et ega temast suurem inimene sinna enam ära ei mahuks. varem ta loksus mul bike taga ja sellega võrreldes pidi väga mugav olema
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Jube kõrged esteetilised kriteeriumid, kui see rott on
...ja ovaroad: väga intiimne.
-
- Postitusi: 338
- Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
- Tsikkel: CB900
- Asukoht: Tartu / Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Renardi uue K75'e tagaamort paistab väga uhke olevat (kiigega paralleelne), huvitab vaid, mismoodi kõik need jõud välja arvutada, et õige vedru sobitada sinna, käik on sellisel juhtul ju imeväike.
-
- Postitusi: 2034
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Käik ei pea ilmtingimata pisem olema, sest kiige tagumises punktis on liikumine ju suurem, kui ees otsas. Mul insenerimehaanika kursus läbitud, aga rohkem mõelda ei viitsi
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Mul intruderil ka niipidi amort all, ja ei ütleks et lühikese käiguga
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Tere,
Kui kedagi peaks huvitama, siis mul üks cafe raceri toorik pakkuda.
Yamaha Virago XV920 1982a
Ja veel üks valmis Honda Dominator 1997.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
see bemm vist juba tykk aega tagasi ilutses neil seal striidi poes. kui ta isegi trt messil ei käinud ( ? )
lahe modern take siuksele vähe retrohõngulisele masinale. aga vedru vist lihtsalt peab piisavalt tugev olema, muus osas see trapets-romb-... smth konstruktsioon ju liigub nii, kuidas vaja. pole seal mingit piirajat peale vedru enda pikkuse. toimivad jõud on vist vähe suuremad muidugi, kui miskil tavalisel lahendusel
aga mõne asja peale siin ytleks küll, et
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.