caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Ega ma ei kavatsenudki veene saagida :) Mängime rahus ja ärme nuta. Muidu tore, et siin vahest miski elu ka on ikka.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

CNC pingil freesitud ja treitud jupid cafe küljes on küll saatanast. Õigeid ajastukohaseid produkte valmistatakse ikka väntasid keerates! :mrgreen:

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas t2g »

Olete te välja suland lõpuks ?? Ma rookisin täna talve konnad karpast välja ja võiks pühapäval tiirutama minna.
Tuleb keegi veel tallinnast?


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kalamajas nägin lõuna ajal punase sabaga kohvikut, piloodil oli punane pärla kiiver ka vist, kulgeti koos trobikonna tavaliste ratastega.


Aspelund
Postitusi: 515
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 3 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Aspelund »


wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas wulfi »

Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.

Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas v301060 »

wulfi kirjutas:

Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.

Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?

Kas sa tõesti usud, et mõni ülevaataja teab, millised näevad välja sinu ratta originaalsummutipütid?
Ma olen küll alati kõige kohta - isetehtud springeresihark kaasaarvatud, öelnud, et selline oligii kui Ameerikast toodi.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600


wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas wulfi »

v301060 kirjutas:
wulfi kirjutas:

Nonii, peagi aeg ülevaatusele ukerdada. Jagate äkki infot, kus Tallinnas oleks mõistlik teha. Kui palju üldse cafe ehituste peale näppu vibutatakse? Sisuliselt midagi ma ei muutnud, lenks, tuled, sadul, kellad vahetatud ja muu kola eemaldatud. Ainuke asi, mis võib ülevaatuse minu silmis keeruliseks teha on ise tehtud summutipütid. Need teevad vaiksemat häält, kui originaalid... Tehniliselt on asi muidugi korras, muidu ei hakkaks sellega sõitmagi, aga no hirmujutte ülevaatuselt tuleb siit ja sealt, nii kui väike muutus rattale tehtud.

Igaljuhul pmst on küsimus see, et palju torgitakse kosmeetilise raviga 30 aastast ratast ja kuhu minna?

Kas sa tõesti usud, et mõni ülevaataja teab, millised näevad välja sinu ratta originaalsummutipütid?
Ma olen küll alati kõige kohta - isetehtud springeresihark kaasaarvatud, öelnud, et selline oligii kui Ameerikast toodi.

good point... tglt küsisingi võimalikult asjatundmatult, et tuleks ka loogilisena tunduvaid vastuseid ;)


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kui seaduse järgi on su tuledele tähiseid vaja peale, siis neid kindlalt kontrollitakse. Muu on suva suht.


wulfi
Postitusi: 48
Liitunud: 09 Mär 2014, 18:50
Tsikkel: Custom Gpz400

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas wulfi »

tuled suutsin sebida tähistega, seega seda muret ei ole. Aga siis on hea kui ülejäänu lebo, äkki mõnel veel tekib selline küsimus, siis teab. Cheers :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Juttude järgi tundub tõesti, et igasuguseid trandulette selle talvega nagu seeni peale vihma tekkinud.
Äkki saan enda meteoriiditabamuse ka liikvele paari ndl jooksul. Ahvides igasuguseid ameeriklasi ja asju, siis võiks ju miski päeva kuskil mai keskel välja kuulutada ja kokku ajada neid masinaid nii palju kui tuleb. Miski väike sõit ja siis tsill-grill kuskil. Tuleb 3 v 30, savi.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

[youtube][/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=3MMyIUb6_CY

ja siis kõigile kohvikuehitajatele vajalik tööriist :arrow: http://smldg.com/hipster_bike_shop/
...tao refreshi :)

Viimati muutis tormavtellis, 22 Apr 2014, 14:21, muudetud 1 kord kokku.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tort kirjutas:

Kui seaduse järgi on su tuledele tähiseid vaja peale, siis neid kindlalt kontrollitakse. Muu on suva suht.

Aga 30 aastat vanal rattal ei pea küll mingeid E-tähiseid kuskil olema.


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ilmselgelt mitte jah, peaks al 1996 olema.

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... /lisa2.pdf#

Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.

Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi :)

Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.

Jalatugede kohta ei leia midagi, aga imho kui on 2 kohaline motikas, siis peavad eide jaoks ka jalatoed olema.

Porikate kohta ei leia ka esmapilgul midagi, mis L kategooria alla käiks.


v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Tort kirjutas:

Ilmselgelt mitte jah, peaks al 1996 olema.

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... /lisa2.pdf#

Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.

Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi :)

Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.

Jalatugede kohta ei leia midagi, aga imho kui on 2 kohaline motikas, siis peavad eide jaoks ka jalatoed olema.

Porikate kohta ei leia ka esmapilgul midagi, mis L kategooria alla käiks.

No muidugi nad ei tea, reeglina. Seepärast ongi kõige õigem raiuda oma: ratas oligiii niisugune kui ta ostsin/välisriigist tõin. Ega's ilmaasjata öelda, et puhtsüdamlik ülestunnistus raskendab karistust. :D

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Tort kirjutas:

Peeglid peavad küljes olema, mõlemad. L kategooria sõidukitele peab olema paigaldatud üks vasakul küljel või mõlemal küljel paiknev peegel. Kui valmistajakiirus ületab 100 km/h, peab peegel olema paigaldatud mõlemale küljele.

aga vot ei pea :D
mul on üks 74a apparaat millel vasakpoolne peegel oli tol ajal lisavarustus ja paremat polnud ettenähtud. valmistajakiirus 120 km/h.

aga igatahes tänu igasugustele käkerdistele mis tüv ronivad ja pärast rõõmsalt maailmale teatavad kuidas nad lihtsalt sealt läbi said, on varsti vaja kas jurist sinna kaasa vedada või ise juristiks hakata. sest mind on tüv punktides kotitud ka täitsa stock rataste puhul, otsitud seda maagilist E tähekest 37+ vanal rattal ja isegi kiivril jne.. :twisted:

aga Tellise linkidega sobib see kah hästi, eriti meeldib mulle see nipukaga pidurilingi kinnitamine :mrgreen:
[youtube][/youtube]

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kirjas on nii:

7) peegel ei ole nõutud, kui sõiduki valmistaja ei ole peeglit ette näinud. Nõuet
rakendatakse sõidukile:
a) mis on valmistatud või esmakordselt kasutusele võetud enne 1. jaanuarit 1984. a;
b) mis on 30-aastane ja vanem.

Ma enne kõike ei kopeerinud, sest mul on paraku mõlema peegli kohad olemas. Tegelt ma ei saa aru, et kui sul on näiteks 85nda aasta tsikkel (mis pole valmistatud enne 1984 ja ei ole vanem kui 30 aastat), aga millele on ette nähtud 1 peegel tehasest, siis kas teoreetiliselt pead teise juurde installima? :D

Lenksu otsa peeglitega võiks ka lutsu visata vist, sest pole selliseid ette nähtud?

Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

Tort kirjutas:

Koinida saaks aga ikka, kui vaja oleks. Näiteks: L kategooria sõidukile peab taha paigaldama vähemalt ühe piduritulelaterna. Piduritulelatern peab vastama valmistaja poolt ettenähtule ja olema paigaldatud valmistaja poolt ettenähtud kohale.

Mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud? Kas mudelipõhine jupp või jupp, mis vastab teatud nõuetele? Kust ark teab, mis nõuetele peab tehase meelest vastama näiteks 1975. aasta Yamaha tagatuli? Paljudel pole õiget tule kohtagi alles. Rääkimata sellest, et reg märgi paigutuse pärast tõmmataks teoorias vist iga teine läbi :)

Hiljuti Pärnu Ark-is käies uurisin seal tähtsamatelt onudelt, et mida tähendab, siis see "valmistaja poolt ettenähtud". Vastuseks sain algul, et noh selline nagu tehasest külge on pandud ja et sisuliselt võib panna ainult originaaljuppe. Mu muudetud sumpsi küsimuse peale tuli aga jutuks juba mingid muud näitajad, et peab muudele nõuetele ka vastama ja värki. Kokkuvõtteks ei saanud ma seal targemaks ja jäi mulje, et ega need onud seal ise ka päris hästi ei teadnud, mida tähendab valmistaja poolt ette nähtud, et kas siis originaal jupp, samasugune muu jupp, sarnane muu jupp, muudele nõuetele vastav uus jupp vms.

Muidugi mainit ka ära, et raami muuta ei tohi üldse (kaasa arvatud saba natuke lühemaks võtta) ja nagu seadus nõuab, et ümberehitamiseks peab loa võtma neilt, siis et kust maalt algab ümberehitus ja kust mitte, ei saanud kah kohe kindlasti selgemaks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Tort kirjutas:

... Nõuet
rakendatakse sõidukile:
a) .....
b) mis on 30-aastane ja vanem.

oot pmst ma võin siis oma 81' masinal peeglid yldse nahhui visata või? olgugi, et loomulikult stockis on nad olemas.
EDIT: ei, ei sry, jah. kui valmistaja pole ette näinud. mu oma on.
EDIT2: ja kui ma ikka peeglid ära keeran ning tüv'is kõrvad püsti ja nina kuklas väidan, et sel mudelil polnudki stokis peegleid... (...siis saab muidugi millegi muuga ära panna)


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ülevaatuse jaoks jah. Aga sõites kavatsen mina rakendada sätet "mootorrattur pole peegleid ette näinud". Nagunii ma ei usalda peegleid.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Tjah, mul pole lenksuotsa mikihiirte vastu miskit. Harjunud ka. Eriti mitmekesi soites hea silmanurgadt pardipoegi lugeda.
Ei saagi aru tegelikult, et mis seal nii koledat on :) voi teil kiirused nii suured et peeglid tahendab -10 kmh tippkiirust? :)
Pluss toesti kui see nii kuradi yletamatu on siis igasuguseid odavaid bolton peegleid leiab ...ja muud jura, mis tyvi onudel naeratuse nakku toob.

...alati voite muidugi kommikarbiga ka minna ja kommid karbist ara syya ning viiesajasega asendada. Parast kindlasti raakige foorumis, kus kaisite ja kuidas laks.

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas t2g »

näitan natuke oma talveprojekti siis :) pole küll cafe aga rotikad olid ka oodatud ju :)
Pilt
Pilt

toorik siis mille eelmine suvi koju tõin :)
Pilt

Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

Ei saa vaielda, et äge ratas. Aga kas ma näen õigesti, et on ka tagaistuja jalarauad seal ning kuidas sellise nurgaga sadulal kahekesi sõita on?

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas t2g »

mul naine 165cm ning 51kg ja ta ei kurda ega vaju selga ja temaga oleme juba paarsada kilti sõitnud aga täna ta just mainis , et ega temast suurem inimene sinna enam ära ei mahuks. varem ta loksus mul bike taga ja sellega võrreldes pidi väga mugav olema :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Jube kõrged esteetilised kriteeriumid, kui see rott on :)
...ja ovaroad: väga intiimne.

Kasutaja avatar

Sandrew
Postitusi: 338
Liitunud: 24 Apr 2005, 20:08
Tsikkel: CB900
Asukoht: Tartu / Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Sandrew »

Renardi uue K75'e tagaamort paistab väga uhke olevat (kiigega paralleelne), huvitab vaid, mismoodi kõik need jõud välja arvutada, et õige vedru sobitada sinna, käik on sellisel juhtul ju imeväike.

Pilt


Tort
Postitusi: 2034
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas Tort »

Käik ei pea ilmtingimata pisem olema, sest kiige tagumises punktis on liikumine ju suurem, kui ees otsas. Mul insenerimehaanika kursus läbitud, aga rohkem mõelda ei viitsi 8)

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Mul intruderil ka niipidi amort all, ja ei ütleks et lühikese käiguga

dr800 2x
Kasutaja avatar

tambet12
Postitusi: 75
Liitunud: 03 Apr 2006, 21:43

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tambet12 »

Tere,

Kui kedagi peaks huvitama, siis mul üks cafe raceri toorik pakkuda.
Yamaha Virago XV920 1982a

Ja veel üks valmis Honda Dominator 1997.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =960%2C540

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =960%2C720

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

see bemm vist juba tykk aega tagasi ilutses neil seal striidi poes. kui ta isegi trt messil ei käinud ( ? )
lahe modern take siuksele vähe retrohõngulisele masinale. aga vedru vist lihtsalt peab piisavalt tugev olema, muus osas see trapets-romb-... smth konstruktsioon ju liigub nii, kuidas vaja. pole seal mingit piirajat peale vedru enda pikkuse. toimivad jõud on vist vähe suuremad muidugi, kui miskil tavalisel lahendusel :)

aga mõne asja peale siin ytleks küll, et
Pilt

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”