Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Nooremvend kirjutas:Okei, eks ma siis katsetan, ja ei küsiks,kui oleks manual. Eks ma pean siis uurima kuidas seda kalibreeritakse täpselt, tänud --dogfood-- ja carvikule
, äsja pikalt tööpäevalt tulnud, egas see mõttevõime väga tugev hetkel ole, seepärast ka sellesse teemasse ta paigutasin!
Variant 1:
a) Ava selline sait http://www.google.ee
b) Kirjuta otsingusse: sigma 1200 või sigma 1200 manual
c) Heureka
Variant 2:
a) Ava sait http://www.sigmasport.com
b) Navigeeri end suppordi kaudu mudelini 1200 ja laadi manual alla (http://www.sigmasport.com/en/allgemein/ ... 00_nat.pdf)
c) Heureka
Tarkusetera: Kasuta otsingut!!!
Let the good times roll.
Re: Rumalad küsimused
Ja veel üks tarkusetera: isegi rumalate küsimuste teemasse ilmub varem või hiljem keegi kes hakkab tarkuseteri pilduma
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mis saab poliitikutega siis kui neile anda Viagrat? kes eile k2 vaatas see teab
Re: Rumalad küsimused
Bad Boy X kirjutas:Mis saab poliitikutega siis kui neile anda Viagrat?
kes eile k2 vaatas see teab
no aga mina näiteks ei jõudnud vaadata
nii, et räägi lähemalt äkki ?

Re: Rumalad küsimused
RKsilver kirjutas:Bad Boy X kirjutas:Mis saab poliitikutega siis kui neile anda Viagrat?
kes eile k2 vaatas see teab
no aga mina näiteks ei jõudnud vaadata
![]()
nii, et räägi lähemalt äkki ?
poliitikud kasvavad pikemaks..
Re: Rumalad küsimused
joa kirjutas:RKsilver kirjutas:Bad Boy X kirjutas:Mis saab poliitikutega siis kui neile anda Viagrat?
kes eile k2 vaatas see teab
no aga mina näiteks ei jõudnud vaadata
![]()
nii, et räägi lähemalt äkki ?poliitikud kasvavad pikemaks..
Ma arvan, et nad hakkavad väga jäika poliitikat ajama...
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Rumalad küsimused
Tere.
Vahetatud 125ccm 2 takti endurorattal kolb ja rõngad. Mitu km peaksin tegema sissesõitu ja üle mitme pöörde ei tohiks lasta sissesõidu ajal ? Kas õli kogust bena sees peaks ka muutma ?
Andres.
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
kus kohast ma tallinnast saaksin osta Masei kiivrile peegelvisiiri?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
sinilind123 kirjutas:Tere.
Vahetatud 125ccm 2 takti endurorattal kolb ja rõngad. Mitu km peaksin tegema sissesõitu ja üle mitme pöörde ei tohiks lasta sissesõidu ajal ? Kas õli kogust bena sees peaks ka muutma ?Andres.
Hoia üks 500 km jooksul 5-6 kilo rpmi piiriks ja ära täisgaasi anna. Peale seda võib vast veidi leebemaks minna, aga enne 1000km ei soovita pikalt täisgaasi kasutada. Õli võid panna rohkem küll, aga ära liialda - mõtle ise midagi välja, kui palju sa oam ratast poputad. Tehase soovitusega (näiteks õlipumbaga rattad kus kasutaja segu vahekorda muuta ei saa) saab ka edukalt sissesõitu teha. Sõida muutliku kiirusega ja ära mootorile liigset koormust anna - kui jõudu väheks jääb, lükka 1 või mitu käiku alla, sõida suts kõrgemate tuuridega nii et jõudu oleks ja korras.
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:sinilind123 kirjutas:Tere.
Vahetatud 125ccm 2 takti endurorattal kolb ja rõngad. Mitu km peaksin tegema sissesõitu ja üle mitme pöörde ei tohiks lasta sissesõidu ajal ? Kas õli kogust bena sees peaks ka muutma ?Andres.
Hoia üks 500 km jooksul 5-6 kilo rpmi piiriks ja ära täisgaasi anna. Peale seda võib vast veidi leebemaks minna, aga enne 1000km ei soovita pikalt täisgaasi kasutada. Õli võid panna rohkem küll, aga ära liialda - mõtle ise midagi välja, kui palju sa oam ratast poputad. Tehase soovitusega (näiteks õlipumbaga rattad kus kasutaja segu vahekorda muuta ei saa) saab ka edukalt sissesõitu teha. Sõida muutliku kiirusega ja ära mootorile liigset koormust anna - kui jõudu väheks jääb, lükka 1 või mitu käiku alla, sõida suts kõrgemate tuuridega nii et jõudu oleks ja korras.
Oota, mismõttes 2T 125sel 1000km? See teeb juba mingi 15-20 sõidutundi ju vähemalt.
Pool eluiga lännu, nagu targemate jutust on meelde jäänud..
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
1000km kahetaktilise võrriga on täiesti mõttetu kui kolvi terve eluiga on 7000km (mõnel vähem, mõnel rohkem). Pealegi on vahetatud ainult kolb ja rõngad, seega pole ammugi nii tihe kui uus mootor. Minu soovitus on 200km jooksul järjest pöörete suurendamine, sõida vahelduvate pööretega ja jälgida temperatuuri.
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
sinilind123 kirjutas:Tere.
Vahetatud 125ccm 2 takti endurorattal kolb ja rõngad. Mitu km peaksin tegema sissesõitu ja üle mitme pöörde ei tohiks lasta sissesõidu ajal ? Kas õli kogust bena sees peaks ka muutma ?Andres.
Krossiratastel soovitatakse panna kohapeal käima kuni mootor soe (katsu käega silindrit või radikat), ära liiga kuumaks lase. Sureta välja ja lase korralikult maha jahtuda. Siis pane käima ja sõida mingi poole gaasiga ca 15-20 min. Lase maha jahtuda. Ja nüüd edasi anna hagu. Segu jääb samaks.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Selle jutu lugasin ma kunagi ammu mingi 2T yamu manualist. Vist oli isegi DT125. Selge see et mootor pole päris uus kuid tuleb vähemalt niikaua vaikselt võtta kuni rõngad vähekenegi silindriga sobitunud. Sarnasel endurokal, ka 125 mootoriga, ei olnud näiteks peale 100 km läbimist rõngas mõnest kohast erilisi töötamisjälgi peale saanudki.
Lahjema forsseeringuga masinatel kestab kolb ikka veits rohkem kui 7000 km. Jutt ei ole ju krossikast... või on?
-
- Postitusi: 317
- Liitunud: 02 Aug 2009, 19:36
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
hannes1337 kirjutas:kuskil krossirataste laenutus on?harjumaa piires?
ITMOTO
Let the good times roll.
Re: Rumalad küsimused
Küsimus küll auto kohta aga siit see tuleb-
Kui mitme inimesega võib sõita autobussiga kui on kapsa leht? Küsimus on nii Eesti kui ka Soome kohta, kas Soomes ei ole mingit piirangut?
Seda ma tean et Soomes pole vahtra lehte, aga tahaks täpsemalt uurida. Plaan minna praamiga põhjamaale reisile mingi 8 inimesega.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad küsimused
Kui on vahtraleht, siis see kehtib ainult eestis, mujal sõidad täpselt nii, nagu tolle riigi seadused seda lubavad/keelavad.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Rumalad küsimused
sentry kirjutas:Küsimus küll auto kohta aga siit see tuleb-
Kui mitme inimesega võib sõita autobussiga kui on kapsa leht? Küsimus on nii Eesti kui ka Soome kohta, kas Soomes ei ole mingit piirangut?
Seda ma tean et Soomes pole vahtra lehte, aga tahaks täpsemalt uurida. Plaan minna praamiga põhjamaale reisile mingi 8 inimesega.
B kategooria sõidukijuhi tunnistus annab õiguse juhtida kuni 9-kohalist sõidukit, mille täismass ei ületa 3,5 tonni. Vahtraleht pole määrav.
E: My bad.
Re: Rumalad küsimused
B-kat annab õiguse juhtida sõidukit, milles on lisaks juhile kuni 8 istekohta ehk MB Vito on täiesti okei, samuti transporter kui seal on 8 reisijakohta.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
bigdog kirjutas:B kategooria sõidukijuhi tunnistus annab õiguse juhtida kuni 8-kohalist sõidukit, mille täismass ei ületa 3,5 tonni, s.t. näiteks 9-kohalise MB Vito või VW Transporteriga juba sõita ei tohi, isegi kui sees istub ainult 8 inimest. Vahtraleht pole määrav.
Ärge nüüd inimesi segadusse ajage. 8 kohta + juht ehk siis kokku ikka 9-istekohaga sõiduk. Enamik pisibusse on selle arvestusega ka tehtud.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
- Tsikkel: Rinka tõugu ratas
- Asukoht: Tartu.
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Noja kindlasti mahuvad ka illegaalid ja paberiteta odavad tööjõud pagasiruumidesse,suusaboksidesse,mootoriruumi ning isegi varuratta asemele
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
Tervitused
Asi selles, et plaan panna ratas valvega parklasse. Kuid kui mingi ime läbi peaks seal sellega midagi juhtuma või haihtuma, kas valvega parkla töötaja vastutab ka millegagi ? Mul on õigus mingit raha saada vms ? Või on tal jumalast savi, kui mo rattaga seal midagi juhtuma peaks.
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: 15 Apr 2006, 20:30
- Asukoht: Talsinki
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Rumalad küsimused
Oleneb parkla eeskirjadest, kuid enamasti kipub olema, et nemad ei vastuta millegagi.... Vähemasit need, mida mina näinud.... kuid teevad "kõik selleks", et ei varastataks.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
Rattaks siis gixxeff, manuaal ütleb, et kasutata tuleks küünalt cr9ek - see on standard (kahe elektroodiga). Manuaal ütleb ka seda, et külmemate ilmadega maades on soovituslik cr8ek, kuumusastme pärast. Netist lugesin natuke ja väideti, et kahe elektroodiga küünlad on igas osas paremad, throttle response, mpg jne. Kuna sõidan linnavahel väga palju lühikesi otsi, siis see küünlavalik tähtis. Kas vesi ja/või õhkjahutus on ka mingi argument kuumusastme valimisel? Oskab keegi öelda kui suur on vahe cr8ek ja cr9ek meie klimaatilistes tingimustes? Ning oskab keegi ka kaheleketroodilise küünla "paremust" kinnititada või ümber lükata?
Parimat.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Üks on külmem ja teine soojem küünal, cr8 peaks olema külmem küünal ehk külmalt käivitub hästi aga väga sooja mootoriga ei taha hästi käia. cr9 on soojem küünal. Mõlema küünlaga töötab masin igaljuhul ning kütusekulu mõjutavad erinevad küünlad vägagi minimaalselt. Mul olid ühel masinalt nelja elektroodiga küünlad, sai proovitud ühe elektroodilisi, ning vahet ma ei näinud. Pealegi säde ei teki niikuinii kõikidele elektroodidele.
Sooja ja külma kohapealt ärge peksma tulge kui vastupidi oli (number ja soojusaste).
Re: Rumalad küsimused
Kui läpakas ei suuda wifiga netti ühenduda (limited connectivity vms), kuigi kõik driverid jms on ok, siis kuidas seda korda teha?
Pidi olema mingi IP-configi teema? Et XP ei suuda väga ise määrata mingeid ip-aadresse, kuigi peaks?
Hägune kirjeldus, aga ehk keegi teab une pealt, pidi olema XP tuntud viga..
Re: Rumalad küsimused
--DogFood-- kirjutas:Üks on külmem ja teine soojem küünal, cr8 peaks olema külmem küünal ehk külmalt käivitub hästi aga väga sooja mootoriga ei taha hästi käia. cr9 on soojem küünal.
Selle "külmem küünal - külmalt käivitub hästi" teooriapoolega ma ei nõustuks.
Kunagi ammu targutasin rollerite teemas küünalde hõõgarvu mõttest: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... rv#p263905
Re: Rumalad küsimused
reimps kirjutas:Kui läpakas ei suuda wifiga netti ühenduda (limited connectivity vms), kuigi kõik driverid jms on ok, siis kuidas seda korda teha?
Pidi olema mingi IP-configi teema? Et XP ei suuda väga ise määrata mingeid ip-aadresse, kuigi peaks?Hägune kirjeldus, aga ehk keegi teab une pealt, pidi olema XP tuntud viga..
Limited connectivity tähendab, et klient ehk siis läpakas ei saa DHCP-serverilt numbrit. Kui numbrit ei tule, siis paneb Windows ise omale numbri 169.254.0.0 võrgust. Ehk teisipidi, kui number sellise algusega, siis limited connectivity ja korralikku suhtlust pole. Automaatne numbri panek spetsiaalvõrgust on selle vastu hea, et kasutaja ei pea numbritest midagi teadma, paneb N arvutit juhtme või switchiga kokku ja masinad saavad omavahel suheldud ilma midagi konfimata. Windows käib nii, et käsurealt (cmd) ipconfig näitab võrgukonfi. ipconfig /renew küsib DHCP-serverilt uuesti numbrit.
Kasulik on jamade korral omada kõrval teist Wifiga seadet, et kontrollida, kas probleem on pigem ruuteri või kliendi poolel. Kui teine seade saab numbri, siis pigem kliendi, kui mitte, siis ruuteri poolel. Kui wifi-ruuter lolliks läinud, siis sellel korraks vool tagant võtta. Kui läppar ainukesena tõrgub, siis WiFi-võrguühendusele paremklõps ja Repair.
Wifi-purgid lähevad sõltumata tootjast aegajalt lolliks. Kui elutoas ei asu, siis kontrollida üle temperatuur ja niiskus. Kui väga tõrkuma kukub, siis hoida reset-nuppu 20-30 sekundit all, mis lähtestab kõik seaded, ja siis uuesti konfida. Ruuteri tarkvara uuendamine värskeimale versioonile ka paha ei tee ja veelgi kasulikum on tootjapoolse tarkvara asemele DD-WRT vms panna. Eks need Wifi-ruuterid kõik ühed minimalistlikud linuxitopsid ole.
Re: Rumalad küsimused
kõige lihtsam rohi selle vastu on arvutile ja ruuterile mõlemale restart teha. seal kaks varianti, kas läpakas ei suuda endale omistada ip-d või ruuter on veits kinni köhinud ennast ja ei suuda enam uusi ip-sid välja anda. kui oled kindel, et tegemist arvuti veaga siis võib aidata võrgu andmete reset. selleks: start->run->cmd käsureal: ipconfig /release (enter) ootad hetke, see läheb kiiresti ja siis ipconfig /renew (enter) see võtab veits aega.