Re: Rumalad küsimused
Keegi teab mis värk seal maarjamäe memoriaali juures toimus täna kella 8 ajal õhtul? Keegi nagu ähvardas sealt alla hüpata või mis? Politsei, päästeamet ja kiirabi olid kohal..
Keegi teab mis värk seal maarjamäe memoriaali juures toimus täna kella 8 ajal õhtul? Keegi nagu ähvardas sealt alla hüpata või mis? Politsei, päästeamet ja kiirabi olid kohal..
Pihelgas kirjutas:Kipsi kirjutas:Kes on see mode, kes lükkab lampi teemasid kinni
?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=10&t=51563
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=12&t=49620mina.
Miks? Siin ju oluliselt tobedamaid teemasid, mis pole lukustatud...
Mis temperatuuril on tsikli rehvid nö soojad? Kuidas aru saada?
Siin on miski ingliskeelne artikkel sinu vastusele. Aga kokkuvõtteks peaks olema umbes nii et sõidad 20min maantee kiirusega ja siis katsud palja käega rehvi, rehv peaks olema mõnusalt soe. Eks kõik oleneb rehvitüübist ja margist jne jne
http://en.allexperts.com/q/Motorcycle-S ... ssures.htm
Ja siin veel üks artikkel kus rinkamehed soovitavad tund aega sõita ja rehv peaks jõudma temperatuurini 73 Celsiuse järgi.
http://www.sportrider.com/tips/146_0810 ... index.html
Kas see on normaalne, et aku klemmid tsikllil oksüdeeruvad paarikuuga nii siniseks, et ta enam ei käivitu?
Kas neid saab mingi keemilise plögaga üle käia, et mitte paar korda hooaja jooksul lihvida?
ega see väga normaalne vist ei ole, et aku klemm paari kuuga kontakti ei anna. üldiselt lastakse aga vasemääret (poes müüakse Copper Spray nime all) klemmide peale.
mis on 99.a R 6 valge pärlmutter värvi värvikood?
ghost-r kirjutas:mis on 99.a R 6 valge pärlmutter värvi värvikood?
0390 Bluish White Cocktail #1 (BWC1)
kui kallilt hoonitake AP motos hiinaka silindrit? 50cc
Aga miks sa neilt seda ei küsi?
Treplo kirjutas:Kas see on normaalne, et aku klemmid tsikllil oksüdeeruvad paarikuuga nii siniseks, et ta enam ei käivitu?
Kas neid saab mingi keemilise plögaga üle käia, et mitte paar korda hooaja jooksul lihvida?
Selline oksüdeerumine tekib siis, kui aku plaadid on ära sulfateerunud ja aku varsti õhtal. Tuleb hakata uue jaoks raha koguma.
Kas kuskil on mõni niisugune kataloog PDF-ina alla laetav, kust ma saan Wiseco või muu taolise tootja kolbide mõõtmeid (silma kaugus ülemisest äärest ja rõngastopperite asukohad)? Ma Wiseco kodukalt kõige kättesaadavamatest kataloogidest leidsin küll terve rodu diameetrilt sobivaid kolbe aga see ei ole kolvil kahjuks ainus mõõt, mis loeb ja muud peale selle seal kirjutatud polnud. Originaalosi 20 a. vanale rattale saada ei ole ja netipoodides pakutavad odavad 500 kroonised kolvid ei hiilga just eriti, vähemalt rõngad on küll ülimalt pasad. Olen ma nüüd jama otsija või nad tõesti kodukal kõike mõõte ei ütle?
Või siis teine variant, on kellelgi parasjagu 83 või 84 aasta Honda CR80 kolbi võtta et mõõta mulle kolvisilma kaugus ülemisest ja alumisest äärest ja võib-olla ka lukupilude kaugus üksteisest?
Kas kiirendusmasinatel pannakse ette kitsam rehv, mis on kergem aga talub kiirusi ning performansilt puudulik. Samas sobilik otse sõitmiseks, seeläbi saaks ka kergema ja väiksema velje panna jne.
Treplo kirjutas:Kas see on normaalne, et aku klemmid tsikllil oksüdeeruvad paarikuuga nii siniseks, et ta enam ei käivitu?
Kas neid saab mingi keemilise plögaga üle käia, et mitte paar korda hooaja jooksul lihvida?
Klemmid logisevad (ei pruugi tunda olla) aku küljes ja happe aurud teevad oma töö.
Tekis küsimus:
et kus tsiklimehed hoiavad oma piduriketta lukke sõidu ajal? kas kellelgi on mingi spets luku hoidmise koht/agregaat..., va. tasku?
Oleks huvitav teada saada sest taskus koguaeg sellist raudkolakat hoida on ju ebamugav...
sadula alla ei mahu sul see lukk?
Koos lukuga oli kott kaasas, mille sai raami külge kinnitada, aga see raske jurakas hakkas põhja alt läbi kulutama, et pidi tugevdust sisse ehitama.
Tõmbab tähelepanu ka millegipärast, nii et hoian tõmbluku lahti, kui midagi sees pole, et kratid sobrama ei tikuks.
Minu fzr 1000 on tegelikult selline väike metallplaat tagaotsa küljepeal.. mingi 2x5 cm .. manualist järgi vaadates peaks seal paiknema kiivri jaoks lukk, aga minul seda seal miskipärast ei olnud. Puurisin seal oleva augu veidi suuremaks ja nüüd ongi lukk seal, nö lukustatud asendis, kui ei kasuta. Ei jää jalgu ja näeb välja ka, nagu peakski seal olema.
kki kirjutas:Vapsik kirjutas:Keegi targem või paremate sõnaraamatute omanik äkki ütleb kuidas oleks PANDUS inglise ja soome keeles.
Proovi kaldtee?
Erinevad netiallikad andsid vasteid "inclined plane", "ramp"
Kui sa mõtled seda mida maja ümber valatakse betoonist siis see on Pantus.
pano ja inglis keeles fuck-up
sombreero kirjutas:sadula alla ei mahu sul see lukk?
Sadula all hakkab, läbi igasuguste aukude ja konarluste sõites, ebameeldivalt kolisema.
Pole just rumal a ei haanud ka uut teemat tegema. Huvitav kas asjalike küsimuste jaoks peaks olema eraldi teema ? Aga minu küsimus: kas keegi teab kui palju maksab mustamäe teel ( 189 vist ) olev valvega parkla teenus tsiklile. Tahaks ka tln tulla tsikliga, a ei julge maja ette jätta. Võite veel soovitada valvega parklaid, mis jäävad normaalsesse raadiusesse männiku parkgist/ttü ringist......soovitavalt kesklinna poole.
Tänud
Läikiv punane vidin, mis ei tee midagi kui suurendab su karbussi õhukanalite düüse, ülejäänud on pointless, lihtsalt ringiga sama asja vedamine.
rattaletõmmatud kirjutas:pano ja inglis keeles fuck-up
Hoopis imelikud pildid tulid kui ma need google pildiotsingusse panin:roll:
Minu rumal küsimus.
Nimelt mõtlesin et huvi pärast võiks panna krossikale sigma 1200 jalgratta spidoka peale...Et oma haiglaslikku uudishimu rahuldada.
Aga siit ka küsimus, kui kaugele tuleb magnet panna rattale? Et ikka õigemini näitaks ka, ise ei tea, äkki teie teate.
Nooremvend kirjutas:Minu rumal küsimus.
Nimelt mõtlesin et huvi pärast võiks panna krossikale sigma 1200 jalgratta spidoka peale...Et oma haiglaslikku uudishimu rahuldada.
Aga siit ka küsimus, kui kaugele tuleb magnet panna rattale? Et ikka õigemini näitaks ka, ise ei tea, äkki teie teate.
RTFM......viisakalt üteldes: LOE MANUALIST!
kui sa nüüd uuesti mõtled, siis kaugusel pole vahet. sest vahet pole kus ta on, siis ta kohtub sensoriga ühe ringi jooksul ikka sama palju. kalibreerida tuleb. mõõdad ratta ümbermõõdu ja sisestad spidosse.
Mõtle korra uuesti, nimelt ei oma see tähtsust kui kaugele sa magneti paned, üks tiir on ikka üks tiir, ainuke vahe on see kui pikk on üks tiir 17tollisel ja 21 tollisel rattal.
Või äkki sa rääkisid magneti ja herkoni kaugusest, see on max 2cm olenevalt magnetist ja herkonist.
E: Eelmise postiga üsna sarnane tuli
Okei, eks ma siis katsetan, ja ei küsiks,kui oleks manual. Eks ma pean siis uurima kuidas seda kalibreeritakse täpselt, tänud --dogfood-- ja carvikule , äsja pikalt tööpäevalt tulnud, egas see mõttevõime väga tugev hetkel ole, seepärast ka sellesse teemasse ta paigutasin!
carvik kirjutas:kui sa nüüd uuesti mõtled, siis kaugusel pole vahet. sest vahet pole kus ta on, siis ta kohtub sensoriga ühe ringi jooksul ikka sama palju. kalibreerida tuleb. mõõdad ratta ümbermõõdu ja sisestad spidosse.
Ei ole ikka päris nii, et ükskõik kui kaugele. Kui panna magnet rummust kaugele ehk rehvile lähedale, siis muutub magneti joonkiirus suurtel sõidukiirustel nii suureks, et herkon ei jõua enam reageerida ja spido hakkab valetama. Õige koht oleks ratta raadiuse esimese kolmandiku sisse. Kuigi jah, krossika kiiruste juures on selline viga suht vähe tõenäoline.