Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui seal sees on väikse võimsusega mootor siis ega ei olegi midagi võimsamaks teha. Kui just kuidagi mootorit asendama ei hakka, kuid ma väga kahtlen, et see oleks majanduslikult mõistlik ettevõtmine kokkuvõttes.
Parim lahendus tundub minna ja osta omale (kasutatud) pill, mis on toodetud enne kiiruspiirandute kehtestamist
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma saan sulle ühest pahast riigist võimsa masina tuua.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Lisaks EU seadustele, mis võimsust käsevad piirata, teeb oma karuteene ka see vaiksuse soov. Kuna masin väike, siis palju summutusmaterjali sinna sisse ei mahu ju ning mootorimüra ning õhuvoost tuleneva müra vaigistamiseks on lihtne lahendus lahjem aparaat.
Endal oli ennem Electroluxi mingi ultra silencer, vaikne oli tõesti võrreldes hetke Mielega. A tõmme on Mielel teisest klassist. Proovisin huvi pärast mõlemat korraga samas ruumis ja lasin Luxiga kõigepealt korralikult üle kuni see rohkem midagi ei eemaldanud. Ühesõnaga puhas ruum ju. Ainult, et pärast Mielega ületõmbamist oli näha, et polnud ikka puhas. See tõmbas veel paraja portsu tolmu ja manti kusagilt välja.
Rusikareegel on see, et efektiivsem lärmab ka rohkem. Muidugi on erandeid ka.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mis te põete, alati võib osta nn. "tööstusliku" tolmuimeja ja seda kasutada ning selle 850 Watti reegli peale vilistada. Näiteks see:
https://www.stokker.ee/tolmuimeja-t-151 ... /831321171
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Esitasin Maanteeametile järelepärimise, 30 päeva asemel vastasid nad mulle paari tunniga. Ootamatult tublid.
Maaneeameti vastus oli selline.
Tere,
Mootorrattale saab teha ülevaatust igal aasta ajal ja kõikides ilmastikutingimustes. Ülevaatusel tuleb kontrollida kuidas töötavad mootorratta pidurid, seda tehakse teekatsega. Tehnilistes normides on antud pidurdusteekonna pikkuseks 7,0 m kui pidurdamine on tehtud kuival kõvakattega teel algkiiruselt 30 km/h. See ei tähenda, et teekatset saaks teha ainult kuivades tingimustes. Sellisel juhul ei saaks ülevaatust teha ka näiteks suvel peale vihmasadu või sügisel või millal iganes kui asfalt on märg.
Kuivades tingimustes antud pidurdusteekonna pikkus on orientiir. Kui ilmastikuolud on muutunud, siis tuleb arvestada, et haardetegur on väiksem. Libedal või libedavõitu teel on haardetegur poole halvem ja seega on pidurdusteekond ka poole pikem.Turvalist liiklemist soovides
Ahto Ilves
Maanteeameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.mnt.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma nüüd ei saa aru kas see "libedavõitu" vastus on iroonia või siis see hmm... eee... noh... ongi pisut kuku?
-
- Postitusi: 223
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Minul sel aastal ülevaatusel testiti pidureid kohapeal. Tõmmati üks pidur peale, vaadati, kas pidurituli põleb ja prooviti pidur peal kohalt võtta.
Sama protseduur teise piduriga.
Kuna paigaltvõtt pidur põhjas ei õnnestunud, siis loeti pidurid toimivaks.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Madlobster kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 14:47Ma nüüd ei saa aru kas see "libedavõitu" vastus on iroonia või siis see hmm... eee... noh... ongi pisut kuku?
Ei ole iroonia, vastus on igati korrektne aga mulle tundub, et kirjutaja on muiet kõvasti tagasi hoidnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ilma riistvara ümber vahetamata on raske midag teha. Ainus mis pähe torkab - muretse endale sagedusmuundur, sellega saad sageduse 50Hz asemel 60Hz peale keerata.
Teine, lihtsam/ odavam võimalus oleks HEPA filter (kui muidugi on) vahelt välja visata ja jätta ainult esmane filter (=tolmukott/kanister vms).
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Uurisin Maanteeametist veel natuke juurde: ülevaatuspunktil on kohutus ülevaatus läbi viia sõltumata sellest, kas ilm neile meeldib või mitte.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No igavusest võiks ju sellise lumise ilmaga mõne rimakaga kuskile TÜV uksele kraapima minna MA kiri näpu vahel, et nüüd peab pidurisi testima hakkama ja, et kui on libedavõitu siis võib pidurdusmaa 2x pikem olla.
A sa küsi veel, et kas lumes peab kasutama esi, taga või mõlemat pidurit? Ja kui emme kumma piduriga eraldi normi täidab, kas siis teine võib rikkega olla
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Minge n***ige jah viimase normaalse ülevaatuspunkti töötajate ajud neljaks oma seadusandlusega, kõik puha "motokultuuri arendamise nimel"...
Re: Rumalad või segased küsimused jms
True that - lumhelbekesed võiks mul akna taga liuelda, mitte foorumis liigselt targutada.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
M.T. kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 16:51Spoiler
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Probleem on idiootsetes pöördumistes MNT-spetside poole ja mõttetute küsimuste tõstatamises.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oh jeerum ära hala.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Oleks normaalne siis ei viskaks klientidele ninale stiilis "ei tea kus ma sinu arvates peaks seda pidurdust tegema". Normaalsed teevad kas ära või selgitavad, et nad ei julge, mitte ei ülbitse.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Häbi pole sellise teemaarenduse üle? Jätke need ülevaatuspunktid rahule. Või siis võtke saag, istuge oksale ja hakake enda all olevat oksa saagima. Saate äkki sama kaifi.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul on, aga mitte enda osas. Naljakas on aga lugeda küll, kuidas "ninapealeviskamne" nii hinge läheb, et sellest halama peab.
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Viskan siia mototeemalise kondi närimiseks.
Kust saada 15mm betoonikruve? Hetkel 30mm, aga ise lõikand 15mm lühemaks.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ei saagi. pane katusekruvi. 25mm, koos paksu seibiga.
või sellised http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=127
-
- Postitusi: 3242
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
will111 kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 18:35ei saagi. pane katusekruvi. 25mm, koos paksu seibiga.
või sellised http://www.balticbolt.ee/toode.php?show ... ductID=127
Puurkruvi kõvadusastet/eluiga mootorratta rehvis tead öelda? Kiire googeldus ei paku vastust.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Suht kõvast materjalist, kui mõelda et nendega puuritakse ju metalli. Juba tavalist kipsikruvi pole mõtet minna maha puurima.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
puurkruvi (ehk siis kfr) nö. puurots on igatahes selgelt kõvem materjal kui tavalised kruvid. olen kunagi autodele jääraja rehve teinud nendega ja samas ka tavalisi kruve kasutades, mis siis olid igas muus mõttes identsed aga ilma selle puurotsata. tavalised kruvid sama auto all ja sama ajaga kulusid kiiremini tömbiks, mitte lihtsalt nüriks vaid ikka konkreetselt mitmeid millimeetreid lühemaks. kfr pidas küllaltki hästi vastu. ma sõitsin nende rehvidega kohati mingi maa ka puhtal asfaldil, mitte küll talda andes aga siiski. sama olen täheldanud hiljem ka tsikli all, kfr kruvi ots väga ei kulu.
ma ei tea kas see tähendab, et kogu kfr kruvi ongi kõvemast materjalist või on mingil moel ainult see puurots kuidagi nii valmistatud, aga sellised tähelepanekud igatahes.
samas kui sa paned kruvid sedapidi rehvi sisse, et hoopis pead jäävad välja siis ma arvan, et need ei kulu sul seal kunagi ära, kahjuks nad on suht ümmargused ka juba isegi uuest peast. mitte väga tihedalt kinni tambitud lume sisse ilmselt mingil määral haagivad, aga jää sisse nad ei tungi
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 03 Aug 2016, 00:30
- Tsikkel: Yamaha XJR1200
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
M.T. kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 16:51Spoiler
A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Ma ka ei tea kas TÜV töötajal üldse on luba/tahtmist teise inimese mootorrattaga pidurdustesti tegema hakata tundmata ratast ja selle pidurite seisukorda. Olen käinud kolmes erinevas ÜV Tartus erinevate ratastega ja kordagi ei ole keegi ise ratta otsa tahtnud ronida. Minu jaoks tundub see ulme lihtsalt, et TÜV töötaja peaks päevast-päeva pidureid testima võõraste ratastega. Ja kui on õnnetus, kes siis süüdi jääb? Kas sina, et pidurid olid korrast ära või TÜV töötaja maksab ratta kinno?? Siis on ju huvitav katse vigase rattaga ülevaatusele minna ja matsu ootama jääda.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
no kuulge, pidureid testida saab ka matsu panemata, isegi talvel ja/või isegi kui need pidurid ei toimi. pole mõtet üle mõelda iga väikest asja.
kui ülevaataja pidureid testides tõmbab piirajasse ning siis 20m enne betoonseina üritab mingit stoppiet tõmmata siis on see tõesti tema enda mure, et ta selline idioot on.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eelmise nädala Autolehes oli uudis, et A-ülevaatusel pidi kuskil mootorrataste piduristend ka olemas olema. Täpsemat infot küll polnud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Hipponen kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 23:30Spoiler
M.T. kirjutas: ↑17 Jaan 2019, 16:51A milles siin probleem on? Kas pidurdustesti peab kindlalt läbi viima TÜV töötaja. Kui ma viimati käisin, siis tegin seda ise. Ja kui mõni rattur tahab nii väga minna, las siis läheb ja teeb. TÜV mees lükkab need jooned seal õues lumest puhtaks ja andku tuld. Kui püsti jääb ning pidama saab, siis korras. Kui aga külili käib, siis kordusülevaatusele ja JOKK.
Ma ka ei tea kas TÜV töötajal üldse on luba/tahtmist teise inimese mootorrattaga pidurdustesti tegema hakata tundmata ratast ja selle pidurite seisukorda. Olen käinud kolmes erinevas ÜV Tartus erinevate ratastega ja kordagi ei ole keegi ise ratta otsa tahtnud ronida.
Minu jaoks tundub see ulme lihtsalt, et TÜV töötaja peaks päevast-päeva pidureid testima võõraste ratastega. Ja kui on õnnetus, kes siis süüdi jääb? Kas sina, et pidurid olid korrast ära või TÜV töötaja maksab ratta kinno?? Siis on ju huvitav katse vigase rattaga ülevaatusele minna ja matsu ootama jääda.
Ausalt, mul pole aimugi kuidas pidurite testimine on ette nähtud ja kes ning kuidas seda tegema peaks. 2x olen rattaga ülevaatusel käinud, sama firma, kuid erinevad asukohad. Esimeses tegi kõik TÜV töötaja, prooviringi platsil ja pidurdustesti ka. Teises kohas näidati nurga taga mulle ette 2 joont, kästi sõita kiirusega 30 km/h ja esimese joone juures pidurdada ning enne teist joont pidama saada.
Minu eelnev jutt oligi mõeldud, et kui sul on kange soov minna talvel ülevaatust tegema, siis pidurite test näeb välja sama moodi. Ise sõidad, ise pidurdad ja kas saad pidama või kukud, see on juba sinu rida. TÜV töötaja ei pea oma tervist ohtu seadma. Ma ei tea kuidas sa selle mõtte mu postist välja lugesid.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Olen oma tsikliga seni kahes eri tüv punktis käinud. Ühes käskis esipidurit peal hoida ja tuli ise tsikli ette ning tõmbas kahe käega lenksust. Oli esipidur kontrollitud ja võimalik kahvlilaagrite lõtk ka. Teises kohas käskis mul platsil üks hoogsam poogen võtta ja ukse ees seisma jääda, ise vaatas lihtsalt pealt. Kui pidur poleks võtnud, oleksin auto piduristendi rullikute peale põrutanud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.