Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
tunnistan, et huvipärast sõitsin paar päeva tagasi nõmmel ühele pitbikele järgi, millel polnud ühtegi tuld ega helkurit küljes, öösel. tahtsin teada, mis kiirus tal sees oli - hiiule jõudes oli tal juba sota sees. suht scary oli, hiiu raudteeülesõidus, kus peatee on vasakult, panin "chickenit" ja vaatasin, kuidas ta ennast täpiks sõitis. nõmme kandis on vähemalt kaks sellist venda, ju ta üks nendest oli. edu neile!
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Saaremaa on väikseks jäänud:
http://www.postimees.ee/280407/esileht/krimi/257728.php
Jawa-mees mõtles, et ehk lipsan läbi, IZ-i mees mõtles: ei sa lipsa
Loodetavasti ikka paranevad ja võtavad juhtunust õppust.
http://www.postimees.ee/280407/esileht/krimi/257728.php
Jawa-mees mõtles, et ehk lipsan läbi, IZ-i mees mõtles: ei sa lipsa

Loodetavasti ikka paranevad ja võtavad juhtunust õppust.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
-
- Postitusi: 581
- Liitunud: 04 Veebr 2007, 13:07
- Tsikkel: Drag Star
- Asukoht: Rakvere (Rockvere)
- Kontakt:
aga sõbrad baikerid, kui saatus toob teid Rakverre (eriti just laupäeval) siis arvestage et igast kolmest autojuhist kaks on ohtlikud. sõidan alles esimese nädalavahetuse meie linnas ja juba kolm "olukorda". ise lasen rahuliku 40-50km/t (rakvere juhtide keskmine kiirus on ca35km/t) kõige tobedam juhus oli kui sõitsin "virma" baari parkimisplatsilt välja, vastutulev zigulist jäi mind vaatama ja unustas et ta ise peaks ka teed andma ja aeglaselt roomas peateele, tema paremalt, normaalsel kiirusel (50-60km/t) tulenev auto lipsas mööda teeserva žiguli nina eest läbi, siis alles teine taipas et vaadates mulle otsa sattus juba ristmiku keskele... ja mina olin see kes si..s püksid täis kui peateel liikuv auto täie lauluga keeras minu poole. õnneks teine juht polnud ziguli moodi "karvamüts"
Tsiklimees on tsiklimehele sõber
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
misssassssjaaaa??numan kirjutas:ise lasen rahuliku 40-50km/t (rakvere juhtide keskmine kiirus on ca35km/t) kõige tobedam juhus oli kui sõitsin "virma" baari parkimisplatsilt välja, vastutulev zigulist jäi mind vaatama ja unustas et ta ise peaks ka teed andma ja aeglaselt roomas peateele, tema paremalt, normaalsel kiirusel (50-60km/t) "
40-50km/t Tonnis???
Mis seal imelikku on, kui inimene läbib 1 tonnise massiga 40-50 kilomeetrit?sepp kirjutas:misssassssjaaaa??numan kirjutas:ise lasen rahuliku 40-50km/t (rakvere juhtide keskmine kiirus on ca35km/t) kõige tobedam juhus oli kui sõitsin "virma" baari parkimisplatsilt välja, vastutulev zigulist jäi mind vaatama ja unustas et ta ise peaks ka teed andma ja aeglaselt roomas peateele, tema paremalt, normaalsel kiirusel (50-60km/t) "
40-50km/t Tonnis???
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
möhh???Yerba kirjutas:Mis seal imelikku on, kui inimene läbib 1 tonnise massiga 40-50 kilomeetrit?sepp kirjutas:misssassssjaaaa??numan kirjutas:ise lasen rahuliku 40-50km/t (rakvere juhtide keskmine kiirus on ca35km/t) kõige tobedam juhus oli kui sõitsin "virma" baari parkimisplatsilt välja, vastutulev zigulist jäi mind vaatama ja unustas et ta ise peaks ka teed andma ja aeglaselt roomas peateele, tema paremalt, normaalsel kiirusel (50-60km/t) "
40-50km/t Tonnis???
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Enne siit ilmast lahkumist olid nad ikka terved, mitte tükid...Serengeti kirjutas:Rolleri juhte on saand see kevad vist juba 3 tükki surma. 2 tükki on neist olnud vanemad inimesed. Mitte 13-16. 3anda kohta ei tea täpselt. Milles siis asi on? Et just vanemad inimesed end rolleritega surnuks sõidavad.
Ei tahaks midagi ära sõnuda, a loodan, et sel hooajal ei peaks lugema meie foorumist mõne bikerlase surmateadet

Primo kirjutas:Aga on ju see sama pealkiri, mida sa välja pakkusid.Koguaeg on olnud.ulmo kirjutas:Ei tea, kas oleks väga raske parandada ära teema pealkiri nii, et see oleks "Õnnetused mootorratastega"?
Ennem oli " Õnnetused mootorratTastega "
Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Enne oli "Õnnetused Mootorrattastega", ja ka nüüd pole selline nagu ma välja pakkusin. Stiilis: "leia piltidelt erinevused".Primo kirjutas:Aga on ju see sama pealkiri, mida sa välja pakkusid.Koguaeg on olnud.ulmo kirjutas:Ei tea, kas oleks väga raske parandada ära teema pealkiri nii, et see oleks "Õnnetused mootorratastega"?

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Eile öösel sõideti siis mulle ikka väga julmalt ette.
Kuna asfalt oli märg siis äkkpidurduse tõttu külg maha, õnneks kiirused olid väikesed....mul oli eesõigus, autojuht korra vaatas ja sõitis ette.....ja pani minema.
Autoks oli valge Volkswaen Vento, kui õigesti mäletan siis tagastange oli natuke katki tal. Kui keegi Tartu kandis seda autot näeb siis 110 abiks
Kuna asfalt oli märg siis äkkpidurduse tõttu külg maha, õnneks kiirused olid väikesed....mul oli eesõigus, autojuht korra vaatas ja sõitis ette.....ja pani minema.
Autoks oli valge Volkswaen Vento, kui õigesti mäletan siis tagastange oli natuke katki tal. Kui keegi Tartu kandis seda autot näeb siis 110 abiks

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20/Suzu VZR 1800 08/KTM 500EXC 24
eile, 9.mail, toimus kella 20 paiku pärnu mnt - suur-ameerika ristmikul järgmine õnnetus.
Pärnu mnt.-l suunaga linnast välja on sel ristmikul 5 rada. Esimene lubab parepööret alates 20.00. 2.- ja 3. lubavad otse sõita. Seisin (autoga) punase tule taga 2.reas. Minu ees opel astra. Rohelise süttides hakkas see otse liikuma, kuid siis järsku mõtles ümber ja tegi kiire pöörde paremale (keelatud manööver). Samal ajal sõitis minust paremalt mööda enduro (TT600 või midagi sellist, ähmispäi ei fikseerinudki seda ära), ja otse opelile küljelt sisse, osaliselt auto alla. Opel sõitis veel veidi suur-ameerikal edasi. Hetkeks tundus mulle, et näen oma silmaga pealt surma, sest rattur lohises auto all (pea ja õlad) ja iga hetk tundus ta jääma auto ratta alla. Õnneks oli ratas kuidagi seal vahel ja kõige hullem jäi ära. See hetk tundus ülipikk, samas ei mäleta sellest nagu midagi. Jätsin auto seisma, jooksin sinna, rattur hakkas ka end juba püsti ajama, opelist pudenesid mingid võõrkeelsed ja tumedamapoolsed mehed (mitte venelased ega neegrid) välja. Rattur väitis, et ta on OK. Soostus siiski kiirabisse helistma, tirisin ratta tee pealt ära. Siis tulid juba mingid möödajalutavad politseinikud.
Kuidas kommenteerite juhtunut? Ma ei oska täpselt öelda, kus paiknes rattur ristmikule sõites. Mulle tundus, et äärmisel parempoolsel (mitte minuga samal e. teisel rajal).
Pärnu mnt.-l suunaga linnast välja on sel ristmikul 5 rada. Esimene lubab parepööret alates 20.00. 2.- ja 3. lubavad otse sõita. Seisin (autoga) punase tule taga 2.reas. Minu ees opel astra. Rohelise süttides hakkas see otse liikuma, kuid siis järsku mõtles ümber ja tegi kiire pöörde paremale (keelatud manööver). Samal ajal sõitis minust paremalt mööda enduro (TT600 või midagi sellist, ähmispäi ei fikseerinudki seda ära), ja otse opelile küljelt sisse, osaliselt auto alla. Opel sõitis veel veidi suur-ameerikal edasi. Hetkeks tundus mulle, et näen oma silmaga pealt surma, sest rattur lohises auto all (pea ja õlad) ja iga hetk tundus ta jääma auto ratta alla. Õnneks oli ratas kuidagi seal vahel ja kõige hullem jäi ära. See hetk tundus ülipikk, samas ei mäleta sellest nagu midagi. Jätsin auto seisma, jooksin sinna, rattur hakkas ka end juba püsti ajama, opelist pudenesid mingid võõrkeelsed ja tumedamapoolsed mehed (mitte venelased ega neegrid) välja. Rattur väitis, et ta on OK. Soostus siiski kiirabisse helistma, tirisin ratta tee pealt ära. Siis tulid juba mingid möödajalutavad politseinikud.
Kuidas kommenteerite juhtunut? Ma ei oska täpselt öelda, kus paiknes rattur ristmikule sõites. Mulle tundus, et äärmisel parempoolsel (mitte minuga samal e. teisel rajal).
ükskord sõites linnas kus 2 suunavööndit ja 1 suunaline tee, auto sõitis paremal mina vasakul, siis auto jäi umbe äkki seisma, et jalakäijat üle tee lasta, kuna endal oli kiirus suur, siis võtsin ilusti vasakule ja jõudsin ennem läbi lipsata kui jalakäia sinnamaale jõudis kuna arvasin et äkkpidurdamine võib ohtlikuks muutuda.
teinekord sõitsin eessõitvast autost umbes 10 m kaugusel kui too äkki pidurdas, kuna auto tagumine osa oli paksu tolmukihiga koos ei saanud teps mitte aru et pidurituled oleks nagu põlenud või ei ja 10 cm jäi autole otsasõitmisest puudu, siis ma algajana panin tagumist pidurit ja sisi lohisesin nii 10m, kaassõitja ka peal ja kumm oli pärast kandiline veits, peale seda enam tagapidurit ekstreemolukordades ei kasuta
teinekord sõitsin eessõitvast autost umbes 10 m kaugusel kui too äkki pidurdas, kuna auto tagumine osa oli paksu tolmukihiga koos ei saanud teps mitte aru et pidurituled oleks nagu põlenud või ei ja 10 cm jäi autole otsasõitmisest puudu, siis ma algajana panin tagumist pidurit ja sisi lohisesin nii 10m, kaassõitja ka peal ja kumm oli pärast kandiline veits, peale seda enam tagapidurit ekstreemolukordades ei kasuta

On kellegil äkki rohkem infot eilse õnnetuse kohta enne pärnaka kanama viadukti ?
Käisin natsa hiljem kohal seal, aga tsikkel oli ära viidud juba ja juht ka kiirabiga. Õnnetuses osalenud auto oli kohal veel. Jälgede järgi oli auto 2. reast esimesse tahtnud pöörata ja tsiklile ette.
Keegi foorumist ?
Käisin natsa hiljem kohal seal, aga tsikkel oli ära viidud juba ja juht ka kiirabiga. Õnnetuses osalenud auto oli kohal veel. Jälgede järgi oli auto 2. reast esimesse tahtnud pöörata ja tsiklile ette.
Keegi foorumist ?
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
...peale seda enam tagapidurit ekstreemolukordades ei kasuta...
A kuidas selle tagapiduriga sellisel juhul ikka on? Mina olen sellistes olukordades alati mõlemat kasutanud. Küll instinktiivselt. Aga ka see minimaalne lisanduv pidurdusjõud on ikkagi abiks. Ja kui veabki külje ette, siis pidurit lahti lastes läheb niikuinii otseks tagasi. Kui just ise nii krampis pole, et selle jõnksu peale sadulast üle tsikli ise minema ei lenda. Lisaks, kui juhtubki halvim, siis käid käna küljele ja siis või ka sisse sõites läheb ratas sinust eespool, mis polegi ju nii paha võrreldes võimalusega hakatuseks peaga kaubikut rammida ja/või tagant tuleva ratta ette jääda.
Ma pole just eriline avarist olnud, paar küljelipanekut, sisse pole kellelegi sõitnud, aga asja kogenud või siis muidu teadjad, kuidas käituda, kui avarii on vältimatu?
A kuidas selle tagapiduriga sellisel juhul ikka on? Mina olen sellistes olukordades alati mõlemat kasutanud. Küll instinktiivselt. Aga ka see minimaalne lisanduv pidurdusjõud on ikkagi abiks. Ja kui veabki külje ette, siis pidurit lahti lastes läheb niikuinii otseks tagasi. Kui just ise nii krampis pole, et selle jõnksu peale sadulast üle tsikli ise minema ei lenda. Lisaks, kui juhtubki halvim, siis käid käna küljele ja siis või ka sisse sõites läheb ratas sinust eespool, mis polegi ju nii paha võrreldes võimalusega hakatuseks peaga kaubikut rammida ja/või tagant tuleva ratta ette jääda.
Ma pole just eriline avarist olnud, paar küljelipanekut, sisse pole kellelegi sõitnud, aga asja kogenud või siis muidu teadjad, kuidas käituda, kui avarii on vältimatu?
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?