8. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 13:04
Postitas sinilind123

Panen ka sutsu off topikut. Keegi siin eestimail turbo-karburaator versiooni rattaid ka vorpinud on? Kas on keerulisem/lihtsam? Kallim/odavam? :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 13:15
Postitas Piipz

Kui sulle nimi Klaus ütleb midagi, siis minuarust oli tal kunagi vana turbogixxer. Vähe sellest, ta sõitis ühe käega ja kui vaja, ka tagarattal.
Mida ta praegu teeb, ei tea, viimati nägin teda mõned aastad tagasi ühel motoüritusel.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 15:51
Postitas cossie

Ühes vanas motomaanias oli pikem jutt sellest, teine ratas oli vist Deivi eelmine turbokas.

Pilt

Karparatastele saab komplekte soomest näiteks http://www.proboost.fi/?p=33

Kui paar kilo vaba raha tekib (ebatõenäoline kahjuks) siis saab ka minu bandit puhutud, kusjuures mootori sees ei pea väikse rõhuga kasutades midagi muutma, vb sidurit pisut järele aitama

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 17:11
Postitas RasmusL

Kui vähegi mõistust on,siis ise uurida ja sobiv komplekt kokku panna, ei pea korraga sellist summat välja käima,vaid iga kuu natuke, nt 1 kuu turbo,siis lasta kollektor teha,siis järg kuu plenum jne, tunduvad summad oluliselt väiksemana,kui see et nüüd 2k kontolt kanda proboostile..Jarmo müüb suht hiina junne(turbod jne), kuid nagu Deiv mainis,siis raua osa on tal hea( kollektor,plenum) Ja tema kaudu saab ka vanadele suzudele, 2mm silindrirühma alla olevaid alutihendeid, mida on soovitatav turbotades kasutada.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 19:27
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

Ma olen tavaliselt kõigile huvilistele öelnud,et vahet pole,mida toorikuks kasutada - reaalsus on see,et teine samasuguse tsikli hind läheb juurde :wink: Muidugi keegi ei usu seda kunagi :roll: Aga turbokas pakub sõites ka mitme tsikli jagu emotsiooni nii,et ses suhtes minu arvates kõik OK :D

Janar - nüüd on õige aeg R1 müüma hakata ja õiget toorikut,ehk siis seda Gixxerit föönitama hakata :mrgreen:
OK - vb. talvel siis . Kas Sami ei soovitand seda versiooni sulle :P

D 8)

Sami muidugi soovitas Gixxerit turbotada, aga ma ei taha seda juubeli mudelit muutma hakkata, ei tea kui palju neid üldse veel sõitmas on


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 20:16
Postitas sinilind123

Panen veel OT siia. Kustutage ära, kui ei sobi. Mul ka kuri plaan nüüd kunagi oma bandiidi föönitamine võibolla isegi ette võtta. (äkki järgmine talv) Mul kõigepealt üks vabalthingav auto tarvis ülerõhu all liikuma panna veel. :mrgreen:

Küsimus järgmine: Kuna see bandit mul siiski ainus ratas ja igapäeva sõitudeks mõeldud, kas turborattal säilib enamvähem arusaadav kütusekulu, sõidumugavus ja vastupidavus? Ei mõtle, et kas kannatab kesklinnas kõvatamas käia igapäevaselt vaid just, et kui tuleb idee nüüd teha 10k km tripp, siis kas turborattaga on selline asi ka mõeldav veel?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 20:27
Postitas RasmusL

No kui sa tegeled autode turbotamisega,siis samamoodi kehtivad samad reeglid ka tsiklite turbotamise puhul, kui igapäeva pilliks jääb,siis tuleb see ka vastavalt ehitada ja valida vastavad jupid. Küttekulu tõuseb olenevalt sellele, palju sa jõudu kasutad sõidu ajal,linnas vaevalt et sa töristades nt 200hp ära kasutad,kuid kusagil pikalt maanteel toru sirgeks lasta ja see turboressurss mis sa temast v6tnud oled,ära kasutad,siis loomulikult ka küttekulu tõuseb. Ökotades ei tasu sellist projekti ette võtta :)
Tuttaval nt vana suzu 1100w, tagarattast 344hp/324nm @ 1,4 bar ja igapäev laseb sellega ringi, kuid see raha,mis on kvaliteet juppide ja mootori ümber tegemise alla pandud on meeletu :mrgreen:

Samas tagasihoidliku jõu puhul on summad loomulikult väiksemad, ja kindlasti ka vastupidavus parem :!:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 20:46
Postitas puna

Uurisin siin ka oma ratta ehitamist, aga V2 puhul vähe teised lood esialgu ilastan niisama.
müün, ehk midagi maha ja siis vaatab ja uurib edasi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 20:56
Postitas RasmusL

V2 turbotamist bike poolel olen vähe kuulnud, aga HD-dele pannakse küll ja müüakse isegi valmis komplekte..hinnad jällegi sinna 6k kanti :mrgreen:
2013 Smashil tegin ühe soomlase tuonost pilti, on küll V4, kuid turbo külje peal:
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 21:05
Postitas puna

minu rattale leidsin ka netist 7K eest midagi, aga saad ju aru, et see pole lahendus.
ja see pilt on minusilmis kole kui öö ma sellise asjaga seal küljepeal liigelda ei tahaks


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 22:07
Postitas RasmusL

Ega kui ma oleks teadnud, et ma tsikli turbotamise juurde kunagi jõuan, oleksin raudselt valind toorikuks busa või banditi või gsxr1100 :) Kuna Zetile pole kusagilt valmis juppe saada peale holeshoti. Ag samas ise nuputades on huvitav vähemalt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 22:15
Postitas puna

Ma ise küll hoian hetkel silma peal ühel avariilisel Suzuki GSX 1300BK-l , et kui oksjoni hind peaks sobima on üks tubli toonor olemas.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 22:19
Postitas Kirs
Rieju kirjutas:

V2 turbotamist bike poolel olen vähe kuulnud, aga HD-dele pannakse küll ja müüakse isegi valmis komplekte..hinnad jällegi sinna 6k kanti :mrgreen:
2013 Smashil tegin ühe soomlase tuonost pilti, on küll V4, kuid turbo külje peal

Kasutaja pacaan-il on/oli minuteada turbotatud tonnine SV.
See pildil olev 1gen Tuono V4 :shock: :?: V4 tuli Tuono-le alles 3 generatsiooniga.

Selline see pacaani oma on/oli:
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 23:11
Postitas RasmusL

Aa vot ma ei mäletagi täpselt, mis mootoriga see oli, V nagu oli, sellest ju ka selline turbo lahendus.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 23:21
Postitas moilo

Minu teada on see SV tal ka müügis ja endiselt saadaval. Hinnaks ca niipalju kui selline tagasihoidlikum projekt maksma läheb. Seega tooriku saab kauba peale- soodne diil.

Lear


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 00:00
Postitas aeroks

see tuono oli ikka v2.
öösel läks see põlema ka,kui mõnd aega piirajas käis :D
Pilt
Pilt

teemasolevat ratast olen ka kunagi näinud,kui värvimises käis,päris pikalt tiirlesin seal ümber :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 00:33
Postitas cossie

läks põlema jah mäletan, sai kustutamist ''aidatud'' rummikoksiga :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 08:37
Postitas Deiv

See on minu esimene "kaanepoiss" jahh :mrgreen: Praegu võib seda vabalthingavana linna peal näha - tihtipeale tagarattas - no vanade aegade veri vemmeldab vist pillil :lol: Ja teine on jahh Klausi ratas mis on ka samas konditsioonis paar aastat puhanud kuid selleks hooajaks saab uuesti tänavatele musta jutti tegema :!:
Karpamajandust mõistlik tõesti uurida Proboost.fi -st - neid seal tehtud 80-ndatest . Kunagi kui käisin seal "optimistlikus" Proboosti dünos tõmbas samal päeval kohalik Gixxer 1100-st nende kitiga täiesti stock mootoriga ( OK va. siduritugevdus) 0.8 bar. 225 rwhp (väänet ei mäleta,kuid pakun et topelt originaaliga võrreldes ) -- mõeldav projekt , kuid pritsega oluliselt lihtsam ja lõpuks ka odavam :roll:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 09:23
Postitas RasmusL

Vastuseks veel Punale, et kui sellest suzust ilma jääd, siis väga väga hea turbo toorik on Yamaha XJR1200. Täiesti stock mootor kestab 270hp tagaratta jõudu td06 turboga, proovitud ja tehtud soomes :!: Sõidetud sellega ca 15k ja ei mingeid probleeme pole tekkind.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 13:23
Postitas Black
sinilind123 kirjutas:

Panen veel OT siia. Kustutage ära, kui ei sobi. Mul ka kuri plaan nüüd kunagi oma bandiidi föönitamine võibolla isegi ette võtta. (äkki järgmine talv) Mul kõigepealt üks vabalthingav auto tarvis ülerõhu all liikuma panna veel. :mrgreen:

Küsimus järgmine: Kuna see bandit mul siiski ainus ratas ja igapäeva sõitudeks mõeldud, kas turborattal säilib enamvähem arusaadav kütusekulu, sõidumugavus ja vastupidavus? Ei mõtle, et kas kannatab kesklinnas kõvatamas käia igapäevaselt vaid just, et kui tuleb idee nüüd teha 10k km tripp, siis kas turborattaga on selline asi ka mõeldav veel?

Madalsurveturbo ongi tegelikult hoopis tavalisel sõidul kasuteguri parandamiseks. Tüüpiline VAG 110kW 1.8T, Volvo ja Saab kah. Lisanduv jõud on seal pigem kerge kõrvalnäht. Saabil on eriti selgelt LPT/HPT eristatud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 13:25
Postitas puna

Eks vaatan siis miskit teist, aga see yammu mulle väga ei meeldi


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 14:12
Postitas RasmusL

Välimus jah kole aga selle saab muuta ükskõik milliseks ;) point oli rohkem mootori vastupidavusel ja turbotamise mugavusel.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 18:02
Postitas puna

no seetõttu olengi mõelnud, et kui sellega üldse alustan tuleb suzu ja 1300ne BK meeldib mulle juba ka toorikuna kui orig summid maha kärpida


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 19:50
Postitas RasmusL

Mnjaa BK oleks lausa super toorik :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 20:06
Postitas Deiv

B-Kingi on väga lebo föönitada,kuid teostamatu ilma mootorit avamata :wink:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 20:43
Postitas Janar.R1

Yamaha R1-le ma ka ei leidnud valmis turbo komplekti :(


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 21:04
Postitas puna

see mootori avamine on sellisel juhul nagunii köömes juba
kuna sellel rattal on esiputked prillid puru ja kõverad siis enivei läheks need vahetusse
uued prillid sarnaselt lasta teha.
Kuldsed rootslaste putked.
Itaallaste pidurid jne...
raha hakkab sinna sellisel juhul ikka minema.
Kuid mis siin ette heietada enne ei toimu midagi kui toorikudki pole ja eks ka siis on see üsna pikk protsess.
hetkel nuuman siiski niikaua teist ratast kuni uut projekti pole sellega oleks vaja ka dynos ära käia siis saab korralikult käima
sai siis rihmad, rullid vahetatud, klapid paika ja muu vajalik selleks otstarbeks juba ära tehtud


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 21:40
Postitas RasmusL

Nonii, nüüd siis tuleb selline pusle tsikli külge aretada..
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 22:46
Postitas drifter
Janar.R1 kirjutas:

Yamaha R1-le ma ka ei leidnud valmis turbo komplekti :(

Selline koht nagu www.holeshot-racing.co.uk/ see pakub paljudele ratastele valmis kombosid!
Olen ise ka siit tsekkinud sest plaan ikkagi mingi aeg enda ratas ka ära turbotada ja liikuda edasi dragis Pro klassi! Saaks Deivile konkurentsi pakkuda :D

Aga mudu väga lahe projekt sul valmimas!Arvan et foorumi üks parimaid :bsmile:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 05 Mär 2015, 23:10
Postitas RasmusL

:bsmile: Tänud !

Siin all pool pilt..midagi Janarile ilastamiseks :D Helsinkis ehitab, üks soomlane 07 aasta R1st 400hp turbokat(jah, bemmi plastikud pani ka külge) :) Mootoris vahetatud kõik peale väntvõlli :mrgreen:
Rääkis sama, et mitte midagi pole riiulilt saada,kõik tuleb kusagilt kokku nuputada, vahel mõistus väga otsas. Rääkis, et tal tuttaval R1 300hp, äkki rääkis sinust ? :D
Pilt