Maanteeameti sõidueksamid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Niih, kui reaalne on 50kmh saada pidama ainult tagapiduriga etteantud kohas (16m)... Ehk seda harjutust ei anna väga teha ainult tagapiduriga. Ning eksamineerijal piisab vaid sellest, kui ta seisaks paremal pool ratast ning ta näeb ju kohe ära kas esipidurit kasutatakse või ei.
-
Teema algataja
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Tean infot, et Eksamineerijatele viidi läbi koolitus, kus põhjalikult arutati ka pidurdamisega seonduvat ning ühiselt jäädi seisukohale, et tagapidur blokeerub igal tugevamal pidurdusel ning et seda ei saa lugeda veaks.
Nagu näha, on osadel eksamineerijatel siiski raske oma vanadest harjumustest loobuda...
Egas midagi muud, kui teema osas pöörduda kohaliku büroo juhataja poole või siis päring Tarmo.Terreping@mnt.ee
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Tagupidur läheb eriti kergelt blokki, eksamil kasutasin 95% esipidurit ja 5% tagupidurit lihtsalt selleks, et eksamineerija näeks, et jalg vajutab. Reaalselt kasutan ainult esipidurit.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Maanteeamet on üldse omaette üks riik riigis ja teevad nii nagu hommikul tuju pähe tuleb ja toimetavad nagu päeva peale välja midagi välja mõtlevad. Täiesti kaootiline punt.
Seadused neid ei koti.
Üldiselt minu arvamus on, et selle anarhistide pundi võiks üldse laiali ajada ja midagi oluliselt keegi ei kaotaks. Pigem võidaks.
No kurat, kui inimene jääb oma tsikliga pidama etteantud ülesande raames, siis mis vahet seal on, kas see õnnetu tagaratas oli blokeerunud või mitte? Iga vähegi mootorrattur võib selle blokkis tagarattaga libiseda kümneid meetreid ilma kukkumata. Aga ei - mingi eksaminaator-terminaator võtab pähe, et see on keelatud ja kukutab kodaniku läbi selle pärast. Mis järgmisena? Kui tõesti mõnel hommikul on pea täiesti tühi, siis annan siit kaasa mõned huvitavamad ideed-soovitused:
Mootori pöörded ei meeldinud - oled läbi kukkunud.
Tsikli paagi peal oli linnusitt - läbi kukkunud.
Ei naeratanud terminaatorile piisavalt - läbi kukkunud.
Tundub et hakkab vihma sadama - läbi kukkunud.
Ei näe väga mootorrattahuvilise moodi välja - läbi kukkunud.
Sokkides augud sees? - läbi kukkunud.
Hetkel rohkem mõtteid ei suutunud genereerida, kuna puudub vastav väljaõpe ja talent.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Nagu juba mainisin siis tegevuse aluseks on liiklusseadus ja see on kõigile üks, kes seda suudab täita ja kes ei suuda. Endale tuleb lihtsalt aru anda kas sa tahad juhiluba või ei ja sellega asi piirdub.
Riigi vastu vaidlemisega üldjuhul ei saavuta midagi, kui teed vea siis ole aus ja tunnista seda, et polnud veel valmis eksamiks. Nagu eelnevad kirjutasid siis on nemad selle eksami edukalt sooritanud nii et ei midagi ületamatut.
Kuna jutt juba eksamineerijate koolitusele läks siis tahaks kuulda veel millest seal räägiti, äkki jagad meile ka infot!?
Kindlasti tahaksin siit teemast ka vaie lõpptulemusest lugeda,et kes siis võitis!
Edu tuuleveskiga võitlemisel!
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Täna teooriaeksami tegemist oodates nägin, kuidas üks tsikk tegi eksamit....kõik oli ilus seni, kuni tegi pidurdamist....pidurdas küll ilusti, kuid tegi väikse vea...jättis gaasi maha keeramata ning oligi tulemus käes....tsikkel küllili ja tema seal samas all...plast oli kergelt märg ka...eksami sai muidui mittesooritatud...kahju tsikist
Re: Maanteeameti sõidueksamid
jan22 kirjutas:Nagu juba mainisin siis tegevuse aluseks on liiklusseadus ja see on kõigile üks, kes seda suudab täita ja kes ei suuda. Endale tuleb lihtsalt aru anda kas sa tahad juhiluba või ei ja sellega asi piirdub.
Riigi vastu vaidlemisega üldjuhul ei saavuta midagi, kui teed vea siis ole aus ja tunnista seda, et polnud veel valmis eksamiks. Nagu eelnevad kirjutasid siis on nemad selle eksami edukalt sooritanud nii et ei midagi ületamatut.
Kuna jutt juba eksamineerijate koolitusele läks siis tahaks kuulda veel millest seal räägiti, äkki jagad meile ka infot!?
Kindlasti tahaksin siit teemast ka vaie lõpptulemusest lugeda,et kes siis võitis!
Edu tuuleveskiga võitlemisel!
Ja kui riik teeb vea, siis tasub ka vait olla ja lihtsalt mõelda, et vaat kui tore lugu. Seda peab nüüd silmas oma postitusega?
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Yerba kirjutas:jan22 kirjutas:Nagu juba mainisin siis tegevuse aluseks on liiklusseadus ja see on kõigile üks, kes seda suudab täita ja kes ei suuda. Endale tuleb lihtsalt aru anda kas sa tahad juhiluba või ei ja sellega asi piirdub.
Riigi vastu vaidlemisega üldjuhul ei saavuta midagi, kui teed vea siis ole aus ja tunnista seda, et polnud veel valmis eksamiks. Nagu eelnevad kirjutasid siis on nemad selle eksami edukalt sooritanud nii et ei midagi ületamatut.
Kuna jutt juba eksamineerijate koolitusele läks siis tahaks kuulda veel millest seal räägiti, äkki jagad meile ka infot!?
Kindlasti tahaksin siit teemast ka vaie lõpptulemusest lugeda,et kes siis võitis!
Edu tuuleveskiga võitlemisel!Ja kui riik teeb vea, siis tasub ka vait olla ja lihtsalt mõelda, et vaat kui tore lugu. Seda peab nüüd silmas oma postitusega?
Tundub et see teema hakkab juba laadaks muutuma!
Juhul kui suudad tõestada et sul on õigus, siis tasub oma õigust nõuda aga antud teemal on juba selge et sealt mingit õigust nõuda pole. Või juhul kui see õigus tuleb siis peaksid kõik need kes sama eksami sooritasid veatult minema nõudma oma õigust miks neilt on rohkem nõutud kui mõnelt teiselt!
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Panen siia teemasse peategelase nõusolekul ülesse ühe video, mis sai ülesse võetud Saue ARK platsieksamil eksamit tehes.
Hea video algajatele A kategooriat tegevatele juhtidele (mitte ära hirmutamiseks vaid selleks, et nii lihtsalt ja kiiresti võibki asfalt vastu tulla ka liikluses olles).
Sellisesse kukkumisse võib ju meist igaüks sattuda liikluses, peale äkk pidurdust.
Kuna te siin eelnevalt arutasite seda pidurduse teemat ARK eksamil, siis see video sobib siia ideaalselt
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Skyrunner kirjutas:Panen siia teemasse peategelase nõusolekul ülesse ühe video, mis sai ülesse võetud Saue ARK platsieksamil eksamit tehes.
Hea video algajatele A kategooriat tegevatele juhtidele (mitte ära hirmutamiseks vaid selleks, et nii lihtsalt ja kiiresti võibki asfalt vastu tulla ka liikluses olles).
Sellisesse kukkumisse võib ju meist igaüks sattuda liikluses, peale äkk pidurdust.
Kuna te siin eelnevalt arutasite seda pidurduse teemat ARK eksamil, siis see video sobib siia ideaalselt
Tänud video eest!
Kaastunne kukkujale aga mis ei tapa teeb ainult tugevamaks ja edu järgmisel sõidueksamil!
Peaks lollilegi selge olema miks seda eksamil nõutakse, liikluses selline kukkumine võib lõppeda mõne läheneva auto rataste all.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Ütleme nii, et peategelane algul ei saanud aru, miks / kuidas see külili lendamine täpselt toimus, kuid peale video vaatamist sai oma veast aru ja oli enda peale tige. Eks peale esimest ebaõnnestunud katset oli uuele katsele minek palju ärevam ja eks sealt see viga tuligi. Aga selles kukkumises ei süüdistatud eksami vastuvõtjat ja proovitakse peale mõningat harjutamist uuesti eksam sooritada.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Õnnetused mootorratastega
Skyrunner kirjutas:Panen siia teemasse (s.o õnnetus mootorrattaga) ja Maanteeameti sõidueksamid teemasse (see oli sõidueksam) peategelase nõusolekul ülesse ühe video, mis küll õnneks ei toimunud liikluses, vaid Saue ARK platsieksamil eksamit tehes.
Sellisesse kukkumisse võib ju meist igaüks sattuda liikluses, peale äkk pidurdust.
Sellejaoks ju erinevad platsid ja muud alad ongi, et harjutada. Kui käsi lukku jookseb ei tasu kindlasti ratast ega pinnast süüdistada. Puhtalt tegu algaja näpukaga. Ps. külmajudinad tulevad selga kui mõelda liikluses selistest tegelastest, aga kuskilt ju alustatakse.
http://www.krracing.ee/
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Jah, on lollile ka selge, miks äkkpidurdamine vajalik on.
Aga ei ole siiani selge, miks tagaratta blokeerumise eest eksamil läbi kukutati. Tahaks sellele vastust, et miks eksaminaatori meelest tagaratta blokeerumine nii ohtlik on?
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Ma pole küll eksaminaator aga ma saan enda kogemuste najal öelda aga taga ratta blokeerumine ongi ohtlik äkkpidurdusel, sest tagaosa hakkab ju laperdama ka esipidurit kasutades ja mida suurem kiirus, seda uhkemalt hakkab laperdama. Siis tekibki selline taltsutamata hobuse seljas istumise tunne, mida võib-olla eksamineeriad ei taha, et eksamit tegev juht kogeks. Ilmselt on enamus seda laperdamist kogenud aja jooksul. See tunne ei ole mitte meeldiv tunne ja seda kogevad ajapikku kõik ratturid.
Kuid..
Minu arvamus on platsieksami puhul see, et kui eksamit tegev rattur suudab nõutud kiirusel pidurdada nii, et üle joone ei lähe ja tagaratas kasvõi blokeerub ja natukene laperdama hakkab, siis võiks lugeda see ülesanne sooritatuks. Põhiline et ta oskaks sellises olukorras ratast valitseda, püsti jääda ning enne takistust seisma jääda.Sujuvalt pidurdamisega saab hakkama ilmselt igaüks, kui on piisav pikivahe ja aeg. Ilmselt oleneb selle katse sooritus suuresti ka eksami vastuvõtjast.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
sellel kolmapäeval enne ARK eksamit sai võetud sõidutund, ilm oli päris vihmane ja esimesed korrad 50km/h pidurdamisel läks samuti tagaratas loha. hiljem rohkem esipidurit kasutades ja vähem tagumist tallates tuli kõik ilusti välja.. vb lihtsalt joppas, ei tea. ohtlik aga tehtav.
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
- Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Skyrunner kirjutas:Ma pole küll eksaminaator aga ma saan enda kogemuste najal öelda aga taga ratta blokeerumine ongi ohtlik äkkpidurdusel, sest tagaosa hakkab ju laperdama ka esipidurit kasutades ja mida suurem kiirus, seda uhkemalt hakkab laperdama. Siis tekibki selline taltsutamata hobuse seljas istumise tunne, mida võib-olla eksamineeriad ei taha, et eksamit tegev juht kogeks. Ilmselt on enamus seda laperdamist kogenud aja jooksul. See tunne ei ole mitte meeldiv tunne ja seda kogevad ajapikku kõik ratturid.
Siis Sul on sõiduasend vale. Kui lenksuga lollusi tegema ei hakka, siis tuleb tagaratas ilusasti otse järele.
Ise ARK-i eksamil vaid natukene puudutasin tagapidurit, et näidata mõlema piduri kasutamist. Kogu töö tegi ikkagi ära esipidur.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Kui mina mõned aastad tagasi eksamit tegin siis eksamineerija ütles, et pidurda ikka korralikult, tagumine peab korraks plokki minema
Sain nii tehtud ja eksam edukalt läbitud...
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Väga hea, rahvas ongi selle poindi välja toonud, millele ma viitasin. Igaühesse suhtub eksaminaator erinevalt ja oma suva järgi (mõni kukutab läbi tagaratta loha eest, mõnele see meeldib ja mõni lausa tahab seda näha). Millisest laadast me nüüd edasi siin räägime, jan22?
Sellest, et Sa ei saa aru või ei taha aru saada, milles probleem on?
-
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Okt 2008, 11:24
- Tsikkel: Suzuki Marauder
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Ma ei mõista ka, milles on jan22 probleem. Kuidas on tagaratta lohasse laskmine nii suur viga, et eksam tuleb kohe ära lõpetada?
Mingeid mõistlikke argumente jan22 pakkunud pole.
Mitte mingit moodi ei ole võimalik seda harjutust tehes seisma saada õiges kohas ainult tagapidurit kasutades, seega see ei saa ju viga olla.
Süüdistada eksami tegijaid selles, et nad sõita ei oska või ei taha tsiklijuhuks saada ainult selle järgi on ka veider.
Kui kunagi tegin eksamit 3a tagasi kevadel siis oli asfalt veidi niiske ja kiirus 30kmh, tagaratas läks veidi loha ja vist soovitas eksaminaator uuesti teha, et äkki saab ilma. Ei hakanud kisama et eksam läbikukutud jne. Kui kiirus on 50kmh.. siis poleks küll olnud sellise ilmaga seisma saada nii nagu see terminaator nõudis kes läbi kukutas siin inimese, oleks kõik kes minuga koos tegid läbi kukkunud.
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Tõnis kirjutas:Ma ei mõista ka, milles on jan22 probleem. Kuidas on tagaratta lohasse laskmine nii suur viga, et eksam tuleb kohe ära lõpetada?
Mingeid mõistlikke argumente jan22 pakkunud pole.
Mitte mingit moodi ei ole võimalik seda harjutust tehes seisma saada õiges kohas ainult tagapidurit kasutades, seega see ei saa ju viga olla.
Süüdistada eksami tegijaid selles, et nad sõita ei oska või ei taha tsiklijuhuks saada ainult selle järgi on ka veider.Kui kunagi tegin eksamit 3a tagasi kevadel siis oli asfalt veidi niiske ja kiirus 30kmh, tagaratas läks veidi loha ja vist soovitas eksaminaator uuesti teha, et äkki saab ilma. Ei hakanud kisama et eksam läbikukutud jne. Kui kiirus on 50kmh.. siis poleks küll olnud sellise ilmaga seisma saada nii nagu see terminaator nõudis kes läbi kukutas siin inimese, oleks kõik kes minuga koos tegid läbi kukkunud.
Lõhnab nagu jan22 on ARK-ga seotud ja üritab õigustada nende käitumist. Tuleb arvestada, et seal asutuses on väga tugev ringkaitse.
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 27 Jaan 2012, 23:25
- Tsikkel: GSXR 750 k7
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Kas saame kokku leppida ühes asjas: Eksami harjutusena on pidurdamine ja peatumine etteantud kohas. See ei ole äkkpidurdus!
Olin juures, kui Arendaja tegi Sauel pidurdust selles õnnetus kastis ka kiiruselt 60km/h...
Järelikult on mingi viga või puudujääk motokoolituses. ...ja motokoolitajas.
Jah, tagaratta blokeerumist ei tohi lugeda veaks ning kõik kel see on läinud veana sel aastal, peaksid esitama vaide või päringu.
Me kõik soovime muutust paremuse suunas, kuid kui me lööme käega ja mõtleme, et "ahh, nagunii mitte kunagi mitte midagi ei muutu", siis sellega me kindlustamegi, et miski ei muutuks.
Kui soovime muutust, siis peame ise ka sellesse panustama. Ükski muutus aga ei toimu üleöö...
Ei, ma ei ole ARK-ga seotud, JAH ma soovin muuta koolitustaset ning mootorratturite oskustaset ja eksamineerimise kulgu.
Enn Poola
Skyrunner kirjutas:Panen siia teemasse peategelase nõusolekul ülesse ühe video, mis sai ülesse võetud Saue ARK platsieksamil eksamit tehes.
Hea video algajatele A kategooriat tegevatele juhtidele (mitte ära hirmutamiseks vaid selleks, et nii lihtsalt ja kiiresti võibki asfalt vastu tulla ka liikluses olles).
Sellisesse kukkumisse võib ju meist igaüks sattuda liikluses, peale äkk pidurdust.
Kuna te siin eelnevalt arutasite seda pidurduse teemat ARK eksamil, siis see video sobib siia ideaalselt
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Skyrunner kirjutas:Ma pole küll eksaminaator aga ma saan enda kogemuste najal öelda aga taga ratta blokeerumine ongi ohtlik äkkpidurdusel, sest tagaosa hakkab ju laperdama ka esipidurit kasutades ja mida suurem kiirus, seda uhkemalt hakkab laperdama. Siis tekibki selline taltsutamata hobuse seljas istumise tunne, mida võib-olla eksamineeriad ei taha, et eksamit tegev juht kogeks. Ilmselt on enamus seda laperdamist kogenud aja jooksul. See tunne ei ole mitte meeldiv tunne ja seda kogevad ajapikku kõik ratturid.
Sa poisikesena vana meestekaga tagapiduriga kruusa peal "ägedaid" jutte ei tõmmanudki pidurdades? Oli nii jube ohtlik alati või? Jah ma saan aru, et massid on teised, aga füüsika on sama. See et sina ei oska tagapidurit kasutada ei tähenda, et see seal nalja pärast on ja seda ainult kiirusel 20 või vähem kasutada tohib.
Tagapidur ei ole tont ja blokeerunud tagapidur ei ole suurem tont. Nagu juba öeldud, kui asend vale, siis on viga seal mitte piduris.
Ja kuigi tagapidur annab meile pidurdamisel ainult natuke, eriti äkkpidurduse korral kui kogu raskus on ees ja tagumine nagunii lohas on, siis vahest see mõni cm aitabki. Võta ratas ja mine harjuta platsil, vaata kas saad sama maaga pidama kasutades ainult esipidurit või esi- ja tagapidurit. Ma panustaks teise variandi peale.
Neid ja teisi sõnavõtte lugedes ja ka igapäevases elus kuuldes on mul ikka päratuma hea meel, et ma juhtusin eesti ilmselt ühtede parimate koolitajate käe alla õppima (on ka siin teemas oma sõna öeldnud). Sügav kummardus neile
PS: Minu post ei ole mõeldud rünnakuna kellegi vastu, lihtsalt vastukaaluks valele, et see kõlama ei jääks.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Eksami sain tehtud Tartus koos lohiseva tagarattaga, aga huvi pärast siiski kaks küsimust: 1) kas ABS-pidureid võib platsisõidul kasutada; 2) seal kus tagaratas siiski lohiseda ei tohi, kas ta raskuskeskme ette nihkumise tulemusel õhku tõusta tohib?
Re: Maanteeameti sõidueksamid
FireMan kirjutas:2) seal kus tagaratas siiski lohiseda ei tohi, kas ta raskuskeskme ette nihkumise tulemusel õhku tõusta tohib?
Liiklusseaduses on ju juhi üldkohustuste all selgelt kirjas, et juht peab mootorrattaga teel sõitma nii, et kõik rattad toetuksid pidevalt teepinnale. Seega ei tohi tagaratas õhku tõusta.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Maanteeameti sõidueksamid
FireMan kirjutas:Eksami sain tehtud Tartus koos lohiseva tagarattaga, aga huvi pärast siiski kaks küsimust: 1) kas ABS-pidureid võib platsisõidul kasutada;
Loomulikult.
Re: Maanteeameti sõidueksamid
FireMan kirjutas:Eksami sain tehtud Tartus koos lohiseva tagarattaga, aga huvi pärast siiski kaks küsimust: 1) kas ABS-pidureid võib platsisõidul kasutada; 2) seal kus tagaratas siiski lohiseda ei tohi, kas ta raskuskeskme ette nihkumise tulemusel õhku tõusta tohib?
Kui keharaskus pidurdamisel õigesse kohta suunata, siis ei tõuse see tagaratas midagi.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Shredder kirjutas:Liiklusseaduses on ju juhi üldkohustuste all selgelt kirjas, et juht peab mootorrattaga teel sõitma nii, et kõik rattad toetuksid pidevalt teepinnale. Seega ei tohi tagaratas õhku tõusta.
Kahjuks tegeleme me kõik pidevalt selle seaduse rikkumisega. Sõites läbi natukenegi teravama augu kiiresti, siis tegelikkuses ei sõida ratas mööda augu põhva vaid lendab sellest suuremas osas üle. Seega ei toetu "kõik rattad pidevalt teepinnale". Seega, kui keegi teid peedistada tahab tagarattal sõidu eest, siis viige asi kohtuni ja vaidlustage see seaduse punkt kui füüsikasedausega vastuolusse minev.
Kes küll nii lolli sõnastuse peale tuli...
Tuhandes post sai siis selline
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Siinkohal vist pole mõtet vaidlema hakata kas löökaugu põhi on teepind või kui suur peaks auk olema, et ta seda oleks. Point on ju selle, et juht peab oskama sõites keha nii hoida, et ta ratta peal ette või taha ei libiseks ja sellega koos rattaid õhku ei tõstaks.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Olles sõites jälginud pidevalt printsiipi põlved paaki-kehaasend paika-pilk ette, ei ole ma veel pidurdades suutnud käbarasse käia ega tagaratast vastu tahtmist maast üles tõsta...
Tagaratta loha tuleb ikka ette, aga eelnevat printsiipi meenutades jääb ratas ikkagi täiesti kontrollituks ja ei kipu kusagile minema.
-
- Postitusi: 375
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Maanteeameti sõidueksamid
Nädalavahetusel sain sealt teada huvitava fakti - nimelt enamus arki eksaminaatoreid ise üldse mootorratta sõiduõigust ega tsiklit ei oma. Mujal maades on see aga üldiselt kohustuslik ja ette nähtud, et A-kat eksaminaatoril on A-kat ka endal olemas. Siit võibki vahel tuleneda see, et eksaminaator, kuigi kogenud, ei tea kõiki tsiklisõidu nüansse ja oskab hinnata ainult kõrvalseisja/autojuhi seisukohalt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.