Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Kas reede lõunaks võiks rada olla juba nii palju märgitud, et seda saaks läbi jalutada ilma et ära eksiks?
Kas reede lõunaks võiks rada olla juba nii palju märgitud, et seda saaks läbi jalutada ilma et ära eksiks?
Tervist lugupeetavad,
Kas keegi läheb pooltühja käruga/bussiga tallinnast?
Sooviks oma ratta kaasa anda. ...jagaks kütuseraha.
Ise lähen juba sinnakanti laupäeval oma transpordiga - vaja ratas järele tuua.
Kui keegi saab transpordiga aidata, siis palun helistage 56668633.
Rada oli tõesti huvitav ja raske, tein 6 ringi, tsikkel terve, ise ka.
Meeldisid rehvid (mõlemad - püsti ja lamavad) - sõitsin igal ringil punases alas oma treeningu jaoks ja aega säästamiseks. Rajal kukkusin paar korda lõbusasti Vett just vaja oli et natuke jahutada saaks. Paar hüppe on jaanud ära (pikk ja veega rampide vahel), sõitsin kõrval, sest polnud iseennast kindel. Oli kuum ja väsitav ilm tolmuga täis, puhkasin tihti. Aga tõusud olid paremad takistused sellel rajal - palju ja suured. Täis sõidurõõm
P.S. Aitäh sulle 4cl. söin juba 8cl sinu mett - viimase peal järgmine meeost ainult sinult!
P.P.S. aga kui palju soolosid stardil oli?
Väga mõnus sõit oli, nii minule kui ka muidu tsiklikaugele kaasale. Homme (esmaspäeval) panen pilte ka netti ja lingi lükkan siia üles!
Peaks mainima, et rada oli ÜLI hea. Eriti mõnus oli stardi nõlv kus tolm oli nii tihe et pehmelt öeldes si**agi ei näinud.
Kurt see palk peale püstisi rehve oli kohati raskem kui rehvid ise
Arvestades eelmisi sõite siis rada oli väga huvitav ja raske. Tegelt enda treenitus oli kehva
Tulemusi näeb ikka mylapsis?
Igatahes Lärm - hea töö
Varahommikut.
Sõit ja rada oli igati lahe ja võib öelda, et raske. Raske peabki olema siis on õige kärnatamine. Kõik oli tipp topp aga enda sõidule annan küll hindeks ühe piiika miinusega. Vaim oli valmis aga kuidagi tunne oli väga nõrk noh ühesõnaga ei jõua. Talvega krt. rasva läinud ja selle kohapeal kus muskel peab olema on mingi ripplihas.
Aga pole hullu muidu väga meeldis. Kõige kindlam tunne oli all augus puhtas paksus liivas. Teiselpool kus liiv kividega segamini olin ikka väga hädas. Rehvid need mis maas olid õnnestusid väga hästi ja selle üle oli ikka hea meel. Iga korraga kohe sirgelt üle.
Ühesõnaga, Lärm nagu ikka super üritus
Super rada oli! Nüüd aga see asi, et latt nii kõrgele tõstetud raja suhtes, et Lärm sa pead Kukemetsas ikka kõvasti vaeva nägema Ja sama ka teistele kestvuste/kärnatamiste vm korraldajatele.
Mõned pildid, mis õnnestus netist leida: http://fotoalbum.ee/photos/xylaps/sets/745265
http://fotoalbum.ee/photos/liinzuu/sets/744935
Tere kõigile eilsetele vapratele
Aitäh ,et viitsisite ennast kohale vedada ja selle raske sõidu kaasa teha.
Kuna ise polnud ka ennem ühtegi korda rada läbi sõitnud,siis pean tunnistama,et kaks esimest ringi oli ikka väga raske sõita.Pärast püstisi rehve see palk oli tõesti raskem kui rehvid ise...
Vabandused ka soolode ajavõtu tulemuste viivituse pärast.Kuna jätsime töötamis kontrolli ehk enne starti korra kangi alt läbi sõitmata ja mingi restart jäi ka tegemata ,siis tekkisid 20 esimese mehega esimesel ringil probleemid .Kuna lugesime ka igaks juhuks topel käsitsi,siis sai see asi parandatud ja tulemused korrigeeritud. Atv stardi eel olime juba targemad ja probleeme ajavõtuga polnud. Eks iga esimene kord on raske
Ilmselt mõtlesime ka järgnevateks üritusteks välja transponderit le uue koha,kus kõige ohutum ja parem.Nikopensius pani juba eile sellesse kohta.Uueks kohaks on kaitsmete külge ,kas särgi alla või peale ja asi super nii lugejale ,sest puudub igasugune metall lähedal ja ka transponderile ,sest plastmass ka ei saa kannatada.
Tulemused peaks täna üles saama ja ka edaspidi http://WWW.JOYRIDE.EE
Kohtumiseni Kukemetsas 31 mail.
Lärm
Väike seebikarbiga tehtud video.
See kes lõpus peale hüpet üle nipli käib olen mina. Et jahh kurt läks, esiratas tiba nihu.
Mats võib tunduda valus, kuid ütlen ära, et ma ei saanud grammigi haiget
Olen akrobaatikaga mõningad aastad tegelenud ja selle nimetan üsna leebeks kukkumiseks. Eks püstisaamis kiirus räägib enda eest =)
Tänud nendele 3'le mehele kes minust üle ei sõitnud
r.
Nonii, pildid viimaks üleval, aadressil;
http://www.flickr.com/photos/35339588@N ... 379712456/
keski mees täissuuruses pilte tahab endast näiteks, siis andke PS-i kaudu teada ja korraldame ära
terv,
Markus.
olin siis esimene kes äärepealt riksx-ile otsa oleks hypand, vist jäi tolmukübeme jagu puudu. lipumees oleks võind tiba asjalikum olla seal künka otsas... kuna krossis väga palju üle palkide ronima ei pea siis olid need ikka suht rasked, peale püstiseid rehve see esimene palk suutis minust mõlemal katsel tugevam olla
Arx14 kirjutas:olin siis esimene kes äärepealt riksx-ile otsa oleks hypand, vist jäi tolmukübeme jagu puudu. lipumees oleks võind tiba asjalikum olla seal künka otsas... kuna krossis väga palju üle palkide ronima ei pea siis olid need ikka suht rasked, peale püstiseid rehve see esimene palk suutis minust mõlemal katsel tugevam olla
Oooo.. suured tänud Arx! Ega jahh palju puudu ei jäänud, ajaleht mahtus ikka vahele
Minu arust seal lipumeest polnudki. Üks pealtvaataja hakkas juba kätega vehkima teile aga vaevalt et seda näha oli.
Esimene mõte oli et kähku püsti ja oma kodinad maast üles korjata. Aga niipea kui kuulsin teiselpool mäge mürinat,läks pilk hüppele ja siis nagu loll tardusin ja olin valmis, et keegi kohe pähe maandub
Ühesõnaga joppas aga tänud veel
Õnnelik õnnetus igatepidi, ise terve, tagumised terved.
Mina tänan kõiki, kes mu bussiloksu liiva seest lihtsalt välja viskasid.
Tasemel üritus!!
Aitähh!
mega siga vinge sõit oli, kuna siin jutt juba hüppe peale läks siis suutsin esimesel korral hüpped segamini ajada läksin suuremale hüppele niiga väikse hooga no nibin nabin sain üle. Juba vaatasin et esi ratas lendab täpselt auku sisse aga õnneks suutsin päästa ennast. Muidu oleks ikka raju risu pannud vähemalt see õpetas ja järgmised korrad oli juba hoogsalt hea hoog üleval
Ja muidugi start, no mitte midagi ei näinud. Peale 2 aastast kestvuste pausi on ikka siga vinge uuesti tõmmata.
tere
mina olin teine ja Luiga kolmas,päris ära ehmatas ikka
oleks võind päris õnnetult lõppeda,ei taha mitte mõeldagi.
heameel et hing sees.
Jah,omalt poolt ka tänud Lärmile Rada oli lahe.starditõus oli muidugi mulle raske.4 korda sai üles lükatud.2 viimast ringi sain ikka üles sõidetud.Kokku 6 ringi.olen tulemusega rahul.Kahju,et Pitte nii vähä väljas oli.Jaanikese sõidul tahan ka ikka kohal olla.
Kuigi ma sellest väga rääkida ei taha oli see väga super üritus. Loodan,et see Niva jäigi sinna auku! Saaks ka mina sealt järgmisel aastal normaalselt üle! Fotokat ma juba vett täis ei lasknud
http://nagi.ee/photos/klaassilm/sets/195885
lugu järgmine et ei leia kuskild tulemusi et äkki keegi annab abi
pisut kannatust,hr Värton paneb niipea kui võimalik tulemused
Rada oli ikka sigalahe ja sõit ja kõik muu ka... respiraator ununes koju aint tolmu oli ikka retsilt,õnneks sai stardis suht eesotsas minema ei kujuta ette mis seal taga toimus!
Pilte ka : http://www.fotod.ee/kpra/7/
Sõidu kohta võib ainult kiidusõnu lausuda....täitsa nauditav oli(w) .Kas herr Värton on magama jäänud,et tulemusi kuskilt näha ei ole?Sellised asjad võiks ikka operatiivsemalt käia.
eks nad hakkavad kiiremini käima .ka ma loodan,ta ütles mulle täna et muuda joyride kodukat natuke ja õhtuk on üleval aga võta näpust.
Sõit oli sigalahe nagu alati.
Kui tulemuste üles panek on ületamatu probleem, olen nõus ise sellega aitama
Mis tulemustest saanud on, või need on nii hullud, et pole mõtet üles panna
Tahtsin just sama küsida. Isegi Piksepini tulemused avaldati kiiremini.
Koht on küll teada aga tahaks üldarvestust ka ikka näha chop chop
Pihlakas kirjutas:Tahtsin just sama küsida. Isegi Piksepini tulemused avaldati kiiremini.
Tänan komplimendi eest
Tulemusi pole ikka veel kuskile üles pandud kas tegu oli mingi underground üritusega?kui ikka asi ametlikuks tehakse ja kõigi käest sõitmiseks litsentsi tahetakse ,siis võiksid tulemused ka operatiivselt üleval olla!!! See jätab korraldaja poolt hoolimatu mulje!!!
Joyride lehele eile midagi tekkis, kuigi see ajanumber viimases veerus on küll kahtlane.
Näide: "26:03:14.022"
Mida see peaks tähistama?