Kasutatud krossika ost

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

loomulikult 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

loomulikult 8)

lase tulla, saan ka targemaks

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

rahuldades mx77 uudishimu: kui paigaldada hülss ei ole iga kriipsu või kraapsu korral vaja osta uut silindrit,on olemas 6 remontmõõtu oonid üle ja paned uue kolvi ja pääsed oluliselt odavamalt.Kui uskuda suuri mootoriehitajaid siis hülsiga hakkavat mootor korralikult käima kuna hülss töötab sisse mida nikassiiliga pole loota.Ei teki sisse ega väljalaskeakende vaheliste "seinte" lagunemist(mida esines 2002+Hondadel).On soodsam kui nikassiili taastamine või uue silindri ost.Tehakse siinsamas eestis.
Jutt siis 2taktiliste kohta (4taktilist ei päästa nagunii mitte millegagi :mrgreen: )

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Merca
Postitusi: 129
Liitunud: 15 Veebr 2008, 08:59
Tsikkel: KTM 50SX, KTM 65 sx
Asukoht: Rakvere

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas Merca »

Wou! 2stroketaliban-ilt ammendav vastus! (w) Olen ka ise 2-t austaja. Just sellepärast, et saan ise (vajadusel ka profi abi kasutades) eestis kähku asjad tehtud.
To mx77: miks oled foorumis alati nii terava keelega? Eriti kui jutt käib EMX-ist, rahvasp.kaardist, või mis iganes EMF-i puudutavast teemast? :roll:

Motobox RT
KTM 50sx otsib uut krossipoissi!
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas sander »

2stroketaliban kirjutas:

rahuldades mx77 uudishimu: kui paigaldada hülss ei ole iga kriipsu või kraapsu korral vaja osta uut silindrit,on olemas 6 remontmõõtu oonid üle ja paned uue kolvi ja pääsed oluliselt odavamalt.Kui uskuda suuri mootoriehitajaid siis hülsiga hakkavat mootor korralikult käima kuna hülss töötab sisse mida nikassiiliga pole loota.Ei teki sisse ega väljalaskeakende vaheliste "seinte" lagunemist(mida esines 2002+Hondadel).On soodsam kui nikassiili taastamine või uue silindri ost.Tehakse siinsamas eestis.
Jutt siis 2taktiliste kohta (4taktilist ei päästa nagunii mitte millegagi :mrgreen: )

Tere!
Räägid enda kogemustest?


Teema algataja
ml1710p

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas ml1710p »

Omades mõlemat ratast (nii 2T kui ka 4T) võin öelda, et 2T on minule isiklikult parem. Samas ega nelaril pole ka midagi viga, sellega on lihtsam sõita (sujuvam) aga remont kujuneb kallimaks. Kahetaktilisel on teravam minek ja sellega sõitmine tahab saada kõvemat füüsilist. Kui 2T motokrossist kaoks, poleks see enam sport. Kõik sõbrad sõidavad nii tänaval kui ka rajal kahetaktilisega. Tegelt on nii, et nelari võid endale vanast peast töristamiseks osta. :bsmile:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas franz125 »

2stroketaliban kirjutas:

rahuldades mx77 uudishimu: kui paigaldada hülss ei ole iga kriipsu või kraapsu korral vaja osta uut silindrit,on olemas 6 remontmõõtu oonid üle ja paned uue kolvi ja pääsed oluliselt odavamalt.Kui uskuda suuri mootoriehitajaid siis hülsiga hakkavat mootor korralikult käima kuna hülss töötab sisse mida nikassiiliga pole loota.Ei teki sisse ega väljalaskeakende vaheliste "seinte" lagunemist(mida esines 2002+Hondadel).On soodsam kui nikassiili taastamine või uue silindri ost.Tehakse siinsamas eestis.
Jutt siis 2taktiliste kohta (4taktilist ei päästa nagunii mitte millegagi :mrgreen: )

Nikassiili peale ei tule nii lihtsalt kraapse ja kui tulebki siis olemas on ka teemant hoonid,sisse töötamiseks rikutakse silindri pind sama moodi nagu malmi puhulgi.Remondi mõõdud kah olemas.Sisse sõidu vajadus praktiliselt puudub,kuna kolb ja silinder ühe paisumisteguriga.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

rahuldades mx77 uudishimu: kui paigaldada hülss ei ole iga kriipsu või kraapsu korral vaja osta uut silindrit,on olemas 6 remontmõõtu oonid üle ja paned uue kolvi ja pääsed oluliselt odavamalt.Kui uskuda suuri mootoriehitajaid siis hülsiga hakkavat mootor korralikult käima kuna hülss töötab sisse mida nikassiiliga pole loota.Ei teki sisse ega väljalaskeakende vaheliste "seinte" lagunemist(mida esines 2002+Hondadel).On soodsam kui nikassiili taastamine või uue silindri ost.Tehakse siinsamas eestis.
Jutt siis 2taktiliste kohta (4taktilist ei päästa nagunii mitte millegagi :mrgreen: )

Tänan, kahetaktisuits :). Panen siis oma arvamuse malmhülsi ja nikasili plussidest ja miinustest. Üldiselt kuus remondimõõtu sind ei aita, kuna samm on tavaliselt sajandik ja hoonimise puhul läheb maha tavaliselt rohkem kui sajandik, seega saab silindrit järele aidata tavaliselt vaid korra, heal juhul kaks. Hülsi miinuseks on ka see, et võrreldes nikasiliga ta kulub ka, mida nikasil praktiliselt ei tee (kui eeldada, et kasutatakse korralikke määrdeaineid ja õhufiltrid on puhtad ja korras). Seega tuleb teda hoonida remontmõõtu ka tavakasutuse korral, mis tähendab, et pärast paari korda on vaja jälle uus hülss panna. Veel üks miinus on halvem temperatuurijuhtivus, kuna on teada, et alumiinium on parem soojusjuht, kui malm. Honda probleemidest ma ei räägi, see on üldse õnnetus :).
Kahju et neljataktilist miski ei päästa, aga kahetaktifännidel tasub rattaid igaks juhuks varuks osta või varsti ise tegema hakata. Isegi viimased suitsufännid, FMX mehed, proovivad nelareid ja on väga õhinas.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Merca kirjutas:

Wou! 2stroketaliban-ilt ammendav vastus! (w) Olen ka ise 2-t austaja. Just sellepärast, et saan ise (vajadusel ka profi abi kasutades) eestis kähku asjad tehtud.
To mx77: miks oled foorumis alati nii terava keelega? Eriti kui jutt käib EMX-ist, rahvasp.kaardist, või mis iganes EMF-i puudutavast teemast? :roll:

Olen terav, kui jutt hakkab jamaks kiskuma. EMX, mis ju ehk iseeneses ei olnud halb idee, läks ju lõpuks rapikusse ja selles olid nad põhiliselt ise süüdi. Ja närvidele käivad need, kes üritavad EMF-i mingi suure kollina näidata. EMF on täiesti avalik organisatsioon, mis tegutseb vastavalt põhikirjale, seadustele ja emaorganisatsiooni (FIM) reeglitele, mille rahalised aastaaruanded on avalikud (liikmetele kindlasti) ja alati on võimalik kandideerida ja lasta ennast valida nõukogu liikmeks, presidendiks või siis mõne alakomisjoni liikmeks ja asju ise mõjutada selle asemel et siin foorumis auru tühja lasta.
PS. Olen EMF-ga seotud vaid naga tavaline võistleja.


raitsh
Postitusi: 6
Liitunud: 13 Apr 2007, 14:28

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas raitsh »

Oskad sa 2stroketaliban kommenteerida kes või kus sellist asja eestis teeb? Endal on üks vigane yamaha 125 silinder, mis ootab korda tegemist. Uut ei raatsi osta, seega oleks huvitatud igasugustest taastamis/remontimis võimalustest. Iseenesest oleks koht olemas, kus saaksin lasta silindrisse hülsi panna, kui kuskilt hülsi saaks. Ette tänades.


andrusl
Postitusi: 292
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tänatud: 1 kord

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas andrusl »

Hülsi paigaldab hr.Meltsas Türil.
Hülsi enda leiad kas esindusest või näiteks Allrightist.
http://www.arwidson.ee/?op=body&id=5

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Ramosse võid pöörduda saab normaalse hinnaga asjad ja paigalduse.


Kood: Vali kõik

Mis puudutab hülsi või nikassiili headust siis ma ei ütlegi et nikassiil jama on (muidu poleks seda ju kasutusele võetudki) lihtsalt hülsi paigaldus kõige odavam ja ei ole erilist vahet nikassiilkattega .
Ja remontkolb ei ole ühe sajandikulise mõõdu vahega vaid 2,5 sajandikulise erinevusega nii,et ei ole vajadust 4 mõõdu võrra silindrit suuremaks hoonida.Sajandikulise vahega on nikassiilkattega silindri tarbeks mõeldud kolbide mõõduerinevus,ehk originaal A,+1sajandik B,+2sajandikku C.
Ise olen sõitnud hülsiga ja ilma,mõlemal juhul väga hea.Näiteks Lätlastel on mingi maania kõik kõvad 2takti mootorid hülsi peale teha et pidavat parem saama  :shock: 
 
Rääkides 2taktiliste väljasuremisest siis jääb see ilmselt 4takti fännide unistuseks.Arvestades,et 2010 läheb juuniori MM 2takti peale 100%,Inglismaal toimuvad 2takti meistrivõistlused   http://www.2strokebritishchampionship.com/   ,enduuroässadest paljud sõidavad endiselt 2taktilisega(2008 usa meister 2taktilisel porgandil)    http://www.offroadchampions.com/USA_Enduro_Championship/usa_enduro_championship.html  ja   http://www.rbobbitt.com/    ,USA s on pikalt toimunud diskussioon teemal kas ei peaks pro sari olema 2taktiline kuna päris suurtele tiimidele on peavaluks 4taktiliste ülalpidamiskulud(profitiimile pidavat kulutused olema 2taktiga võrreldes 3-4kordsed kui uskuda Transworldmotocross.com is toodud väiteid).Ja tagatipuks oma seisukohaltki vaadates on  2taktilisele tagasipöördumine oluliselt vähendanud kulusid(rääkimata sõidurõõmust :D ).See,et 2 tsiklitootjat 2takti tootmise lõpetasid ei tähenda veel asja väljasuremist.Eks ühel päeval ilmselt vahetab elektrimootor vms nii 2 kui  4taktilised välja :mrgreen:
http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”