Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
Võtab küll jah. Nii 3-4 tuhande pöörde peal. Mul oli alguses sama mure ning palju küsimusi selle kohta. Aga ongi selle ratta "eripära".
Ära muretse. Kiirenda ikka mõnuga
andrusl kirjutas:selline küsimus,et kiirendades võtab nagu vibra keresse.
On see normaalne,või peaks asjaga tegelema hakkama.
Ise arvasin,et äkki karpad pole korralikult sünkroonis?
Et üks silinder hakkab teist segama ?
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
XTA kirjutas:Küsiks nüüd, kas SEDA on mõtet proovida parandada või tuleks kohe sammud seada Yamaha keskusesse uut tellima?
See peaks TDM-il ja XTZ-il sama olema. Mul on XTZ mootor lammutuseks, väikese $ eest saame kaubale.

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
XTA!!!
Annan sulle ühe numbri 56637189. Nimi on Anton ja suhtleb vene keeles.
Nii mõnedki sõbrad sealt abi saanud.Ratast koos kaanega vastu ei võta aga kaane ilma rattata usun et ikka! Ajab sirgeks ka raame jne.Keevitusi on igat sorti.viimati olid hinnad suht mõistlikud ja töö korralik.
Asub Kopli kandis.
Edu Sulle ja teistelegi!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
XTA kirjutas:Üks viga veel (see rohkem mu enda, mitte TDM-i viga, aga selle rattaga tuleb see eriti esile) - nimelt tekib vahel kiusatus suurtelt maanteedelt väikestele metsavahe-(kruusa)teedele pöörata. See viga sai ka saatuslikuks - nimelt õnnestus ühel puitsillal külg maha panna ja ratas on hetkel sõidukõlbmatu
. Panin väikese posti ka õnnetuste teemasse.
See on suurim pluss, mitte viga sellise ratta puhul. Kõige mõnusamad teed üldse tsiklisõiduks ongi sellised tsivilisatsiooni äärealadel olevad metsade vahelised kruusateed.
Kuidas kukkuda õnnestus, milline oli juhtimisviga?
lysty kirjutas:XTA!!!
Annan sulle ühe numbri 56637189. Nimi on Anton ja suhtleb vene keeles.
Nii mõnedki sõbrad sealt abi saanud.Ratast koos kaanega vastu ei võta aga kaane ilma rattata usun et ikka!
Tänan, kuid sain Isakeselt juba terve kaane.
ulmo kirjutas:Kuidas kukkuda õnnestus, milline oli juhtimisviga?
Lihtsalt ei osanud arvata, et kurvi tagant puidust sild vastu võib tulla. Kui seal oleks olnud kõva kruus ilma lahtiste kivideta, nagu tee enne ja pärast seda kohta, poleks ilmselt midagi juhtunud.
Asfaldirehviga mutta või võpsikusse muidugi ei roni, aga teede, ükskõik kui väikeste, peal saab vähegi kuivemal ajal sõidetud küll. Ning vajadusel ka mööda põlluäärt või heinamaad (oli juhus, kus kaardil oli märgitud ca 0,5km teejupp, mida tegelikult polnud).
kris. kirjutas:Rehvidest - kas selliste pool-enduuro rehvidega on vist suht puuks või on keegi tegema hakanud? Paneks ka veidi "karedamad" alla kuigi mingit päris endurtsikut temast just teha ei kavatse.
Täpselt minu mõte
Andestust, ma ratta rehvide koha pealt veel suht turkas
Aga tagumise peaks saama ju sellise alla kruvida
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
kris. kirjutas:Rehvidest - kas selliste pool-enduuro rehvidega on vist suht puuks või on keegi tegema hakanud? Paneks ka veidi "karedamad" alla kuigi mingit päris endurtsikut temast just teha ei kavatse.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Mis mõõtusid?
Poolenduro ehk 50/50 rehv on Continetal Twinduro, rohkem tuntud kui TKC80
TKC80 otsene konkurent on Metzeler Karoo, kuid Karoo pidi asfaldil kehvem olema ja läbisõit veel väiksem kui TKC80-l.
Ise olen umbes 7000km TKC80-ga sõitnud ja jätkub ehk paariks tuhandeks veel, rohkem kindlasti mitte. Oma osa sellises kulumises on rohke asfaldisõit.
Selliseid 90/10 rehve, mis põhiliselt asfaldile mõeldud, kuid saavad ka kruusateel hakkama, on päris palju.
Metzeler Tourance, Michelin Anakee, Brigestone Trail Wing, Avon Distanzia. Metzeleril on Tourancest ka uuem versioon - Tourance EXP, mis on rohkem asfaldile orienteeritud kui vanem mudel.
Vasakul Trail Wing, paremal Distanzia
Ise valiks uueks tagarehviks ilmselt Distanzia, esimene TKC80 käib veel palju.
Otsisin enda sutenöörile ka kantosse, valikuvariandid järgmised: http://kahro.pri.ee/XTZ750/index.htm
Kuna Dublini kandis niikuinii kruusa peale sattuda ei õnnestu valin arvatavasti Michelin Anakeed märja asfaldi ja betooni peal pidavuse pärast.
Mine tea, äkki hea ka Eestis kasutamiseks.
Jõudu valida
Kahro
pisut rehviteemast mööda, aga jäi silma huvitav asi: www.emoto.ee pakub TDM- ile ketti, kuid 850 sele pakutava keti kirjelduses on öeldud, et sobib kuni 750- sele. Kevadeks plaanin keti ja ilmselt ka hammakad välja vahetada, seega kas keegi oskab soovitada mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega kaupa?
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Teema kuidagi ajalikku kadunud. Üritaks nüüd seda värskendada ja natuke tehnilist nõu küsida.
Hakkasin nimelt ratast hooajaks ette valmistama aga ei taha teine käivituda. Paagis vahetasin bensiini värskema vastu. Peaks ka karburaatorist vana bensu välja laskma aga ei suuda tuvastada selleks vajalikke korke. Kas keegi oskab öelda, on karburaatorist võimalik mingi korgi avamisega bensiin välja lasta või peab nad üldse maha võtma? Manualist igatahes ei leidnud sellist kirjet. Ehk on mõnel TDM peremehel kogemusi!

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
TDM omanikud!
Mis "küür" on masina käima peal?
Silma on jäänud TRX850, sellel TDM'iga peaaegu sama mootor. Muuseas, Motodepoo TRX850 lekib vasaku mootorikaane juurest, mis võib olla põhjuseks, et seda esmajoones lahti katkutakse?
Edu
PS Kuskil foorumis olid TDM streetfighteri fotod-ilus!
-
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 25 korda
TDM-i disaineritel on vist mingi fetish kummist asjade suhtes ... milleks muidu on nad mitmed mutrid kummist muhvi sisse toppinud ja neid nõnaviisi oma kohale fikseerida üritanud. Esmakordsel kokkupanekul ilmselt probleeme ei teki aga peale paari kokku/lahti võtmist on mutrid oma pesast koos osa kummiga lahkunud . Minu puhul probleem siis küljegondli ja paagi vahelise kinnitusega. Ja üks esiklaasi kinni hoidev muhv on ka päris piiripeal ...
Et kas küsimust ka tuleb? Ei vist ... ega muud kui tuleb jälle vuta-vuta sammud Yamu keskuse poole seada. Euroopas oli ühe kummis-mutri hind ca 5.- EUR. Meil tuleb see ilmselt kahega korrutada ...
TÄIENDUS: Ei tule kahega korrutada, hind 75.- ja Yamus kohapeal laos olemas.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Mina pole osanud mõeldagi selliseid asju esindusest otsima minna. Leidsin autopoest mingid kraega kummipuksid ja ehituspoest mööblipoltidele mõeldud nn ankurdatavad mutrid. Natuke käiamist ja liimimist ning puks oli gondli [Motobot: õige on "gondli"] kinnitamiseks paigas. Ja tegelikult sain asja korda kiiremini, kui oleks Tallinnase esindusse pidanud minema või sealt tellima. Ja kinnitused töötavad tänaseni.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.