Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

XTA! Krt lõhkusid ilusa kaunitari ära :twisted:
Loodan et sinuga ikka kõik korras!

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

pärnakas kirjutas:

XTA! Krt lõhkusid ilusa kaunitari ära :twisted:

On hästi läinud, et ta minu suve lõpust midagi ei tea.... Ärge Pärnakale siis öelge....Kukkus treilalt maha rsk :oops:

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

pärnakas
Postitusi: 434
Liitunud: 22 Jaan 2005, 19:22
Asukoht: Tallinn/Loo/Pärnu

Lugemata postitus Postitas pärnakas »

:D :D :D :D

Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Võtab küll jah. Nii 3-4 tuhande pöörde peal. Mul oli alguses sama mure ning palju küsimusi selle kohta. Aga ongi selle ratta "eripära".
Ära muretse. Kiirenda ikka mõnuga 8)

andrusl kirjutas:

selline küsimus,et kiirendades võtab nagu vibra keresse.
On see normaalne,või peaks asjaga tegelema hakkama.
Ise arvasin,et äkki karpad pole korralikult sünkroonis?
Et üks silinder hakkab teist segama ?

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Jutt õige, aga karpade sünkronn kulub alati marjaks ära.

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

XTA kirjutas:

Küsiks nüüd, kas SEDA on mõtet proovida parandada või tuleks kohe sammud seada Yamaha keskusesse uut tellima?

Sellel tundub see terve olema, hinda ma muidugi ei komenteeri, võib ka mingi vuhvel olla. Uuri ise seda, kui abi vaja, siis mul on ka leedulastest töökaaslased, leedus.

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Misasja, 100 euroga 2000 aasta TDM???

VWman kirjutas:
XTA kirjutas:

Küsiks nüüd, kas SEDA on mõtet proovida parandada või tuleks kohe sammud seada Yamaha keskusesse uut tellima?

Sellel tundub see terve olema, hinda ma muidugi ei komenteeri, võib ka mingi vuhvel olla. Uuri ise seda, kui abi vaja, siis mul on ka leedulastest töökaaslased, leedus.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Yerba kirjutas:

Misasja, 100 euroga 2000 aasta TDM???

Ma ise oletan, et üks null on puudu, aga kirjutage leedukatele.. täna on neil muidugi püha ja vaevalt nad vastavad

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

XTA kirjutas:

Küsiks nüüd, kas SEDA on mõtet proovida parandada või tuleks kohe sammud seada Yamaha keskusesse uut tellima?

See peaks TDM-il ja XTZ-il sama olema. Mul on XTZ mootor lammutuseks, väikese $ eest saame kaubale. :wink:


lysty
Postitusi: 148
Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
Tsikkel: Yamaha FZS1000
Asukoht: Eestimaa.Saku
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas lysty »

XTA!!!
Annan sulle ühe numbri 56637189. Nimi on Anton ja suhtleb vene keeles.
Nii mõnedki sõbrad sealt abi saanud.Ratast koos kaanega vastu ei võta aga kaane ilma rattata usun et ikka! Ajab sirgeks ka raame jne.Keevitusi on igat sorti.viimati olid hinnad suht mõistlikud ja töö korralik.
Asub Kopli kandis.
Edu Sulle ja teistelegi!

Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

XTA kirjutas:

Üks viga veel (see rohkem mu enda, mitte TDM-i viga, aga selle rattaga tuleb see eriti esile) - nimelt tekib vahel kiusatus suurtelt maanteedelt väikestele metsavahe-(kruusa)teedele pöörata. See viga sai ka saatuslikuks - nimelt õnnestus ühel puitsillal külg maha panna ja ratas on hetkel sõidukõlbmatu :(. Panin väikese posti ka õnnetuste teemasse.

See on suurim pluss, mitte viga sellise ratta puhul. Kõige mõnusamad teed üldse tsiklisõiduks ongi sellised tsivilisatsiooni äärealadel olevad metsade vahelised kruusateed.
Kuidas kukkuda õnnestus, milline oli juhtimisviga?

Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

ulmo kirjutas:

Kuidas kukkuda õnnestus, milline oli juhtimisviga?

Pilte vaadates pakun mitte olulist sõiduviga vaid viga rehvivalikus. Ratta konstruktsioon võib olla milline iganes, asfaldirehviga pole metsa vahele asja. :idea:
Kaunitarile kiiret paranemist!

Lambad on siin ja... lambad on sääl...

XTA

Lugemata postitus Postitas XTA »

lysty kirjutas:

XTA!!!
Annan sulle ühe numbri 56637189. Nimi on Anton ja suhtleb vene keeles.
Nii mõnedki sõbrad sealt abi saanud.Ratast koos kaanega vastu ei võta aga kaane ilma rattata usun et ikka!

Tänan, kuid sain Isakeselt juba terve kaane.

ulmo kirjutas:

Kuidas kukkuda õnnestus, milline oli juhtimisviga?

Lihtsalt ei osanud arvata, et kurvi tagant puidust sild vastu võib tulla. Kui seal oleks olnud kõva kruus ilma lahtiste kivideta, nagu tee enne ja pärast seda kohta, poleks ilmselt midagi juhtunud.

Asfaldirehviga mutta või võpsikusse muidugi ei roni, aga teede, ükskõik kui väikeste, peal saab vähegi kuivemal ajal sõidetud küll. Ning vajadusel ka mööda põlluäärt või heinamaad (oli juhus, kus kaardil oli märgitud ca 0,5km teejupp, mida tegelikult polnud).

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Nohh,selline siis minu oma aastast 2001 http://www.hot.ee/imre72i/00f6_27.jpg

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Rehvidest - kas selliste pool-enduuro rehvidega on vist suht puuks või on keegi tegema hakanud? Paneks ka veidi "karedamad" alla kuigi mingit päris endurtsikut temast just teha ei kavatse.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Riding with a King!
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

kris. kirjutas:

Rehvidest - kas selliste pool-enduuro rehvidega on vist suht puuks või on keegi tegema hakanud? Paneks ka veidi "karedamad" alla kuigi mingit päris endurtsikut temast just teha ei kavatse.

Täpselt minu mõte :)
Andestust, ma ratta rehvide koha pealt veel suht turkas :oops:

Aga tagumise peaks saama ju sellise alla kruvida

http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... uro_street

Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

kris. kirjutas:

Rehvidest - kas selliste pool-enduuro rehvidega on vist suht puuks või on keegi tegema hakanud? Paneks ka veidi "karedamad" alla kuigi mingit päris endurtsikut temast just teha ei kavatse.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Mis mõõtusid?

Poolenduro ehk 50/50 rehv on Continetal Twinduro, rohkem tuntud kui TKC80
Pilt
TKC80 otsene konkurent on Metzeler Karoo, kuid Karoo pidi asfaldil kehvem olema ja läbisõit veel väiksem kui TKC80-l.
Ise olen umbes 7000km TKC80-ga sõitnud ja jätkub ehk paariks tuhandeks veel, rohkem kindlasti mitte. Oma osa sellises kulumises on rohke asfaldisõit.

Selliseid 90/10 rehve, mis põhiliselt asfaldile mõeldud, kuid saavad ka kruusateel hakkama, on päris palju.

Metzeler Tourance, Michelin Anakee, Brigestone Trail Wing, Avon Distanzia. Metzeleril on Tourancest ka uuem versioon - Tourance EXP, mis on rohkem asfaldile orienteeritud kui vanem mudel.

Vasakul Trail Wing, paremal Distanzia
Pilt

Ise valiks uueks tagarehviks ilmselt Distanzia, esimene TKC80 käib veel palju.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas VWman »

Mõõdud

150/70 17 ja 110/80 18

Tagumise leiab, pole probleem, aga esimesega tundub suurem probleem olevat . Ma nüüd muidugi pole erilise hoolega otsinud ka.
Mulle sobiks need pool endurokad küll, enamus sõitu nagunii asfaldil

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas VWman »

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro »

Otsisin enda sutenöörile ka kantosse, valikuvariandid järgmised: http://kahro.pri.ee/XTZ750/index.htm
Kuna Dublini kandis niikuinii kruusa peale sattuda ei õnnestu valin arvatavasti Michelin Anakeed märja asfaldi ja betooni peal pidavuse pärast.
Mine tea, äkki hea ka Eestis kasutamiseks.
Jõudu valida

Kahro


voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

pisut rehviteemast mööda, aga jäi silma huvitav asi: www.emoto.ee pakub TDM- ile ketti, kuid 850 sele pakutava keti kirjelduses on öeldud, et sobib kuni 750- sele. Kevadeks plaanin keti ja ilmselt ka hammakad välja vahetada, seega kas keegi oskab soovitada mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega kaupa?

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Jätkuvalt seisab ratas pingeregulaatori rikke tõttu. Häid, kiireid, odavaid lahendusi???

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

http://www.electrexworld.co.uk/
hea, odavam kui originaal, tuleb umbes nädalaga

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Suured tänud!!!!

Õigekirjaoskus massidesse!

voorekas

Lugemata postitus Postitas voorekas »

rehviteema juurde tagasi tulles küsimus: kas TDM- ile aitab ette ka selliste mõõtudega Mitaze rehvi kruvida 3.50/3.60-18 62P REINF. TT H-15? Originaalis 110/80- 18 all istub.

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

Teema kuidagi ajalikku kadunud. Üritaks nüüd seda värskendada ja natuke tehnilist nõu küsida.

Hakkasin nimelt ratast hooajaks ette valmistama aga ei taha teine käivituda. Paagis vahetasin bensiini värskema vastu. Peaks ka karburaatorist vana bensu välja laskma aga ei suuda tuvastada selleks vajalikke korke. Kas keegi oskab öelda, on karburaatorist võimalik mingi korgi avamisega bensiin välja lasta või peab nad üldse maha võtma? Manualist igatahes ei leidnud sellist kirjet. Ehk on mõnel TDM peremehel kogemusi!

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6770
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Lugemata postitus Postitas yeekim »

TDM omanikud!
Mis "küür" on masina käima peal?
Silma on jäänud TRX850, sellel TDM'iga peaaegu sama mootor. Muuseas, Motodepoo TRX850 lekib vasaku mootorikaane juurest, mis võib olla põhjuseks, et seda esmajoones lahti katkutakse?

Edu

PS Kuskil foorumis olid TDM streetfighteri fotod-ilus!

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Üle on 92 aasta TDM kõik kondlid [Motobot: õige on "gondlid"]. Vasaku poole omad mitte just väga heas korras.

Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2409
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 25 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

TDM-i disaineritel on vist mingi fetish kummist asjade suhtes ... milleks muidu on nad mitmed mutrid kummist muhvi sisse toppinud ja neid nõnaviisi oma kohale fikseerida üritanud. Esmakordsel kokkupanekul ilmselt probleeme ei teki aga peale paari kokku/lahti võtmist on mutrid oma pesast koos osa kummiga lahkunud :evil: . Minu puhul probleem siis küljegondli ja paagi vahelise kinnitusega. Ja üks esiklaasi kinni hoidev muhv on ka päris piiripeal ...
Et kas küsimust ka tuleb? Ei vist ... ega muud kui tuleb jälle vuta-vuta sammud Yamu keskuse poole seada. Euroopas oli ühe kummis-mutri hind ca 5.- EUR. Meil tuleb see ilmselt kahega korrutada ...

TÄIENDUS: Ei tule kahega korrutada, hind 75.- ja Yamus kohapeal laos olemas.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

Mina pole osanud mõeldagi selliseid asju esindusest otsima minna. Leidsin autopoest mingid kraega kummipuksid ja ehituspoest mööblipoltidele mõeldud nn ankurdatavad mutrid. Natuke käiamist ja liimimist ning puks oli gondli [Motobot: õige on "gondli"] kinnitamiseks paigas. Ja tegelikult sain asja korda kiiremini, kui oleks Tallinnase esindusse pidanud minema või sealt tellima. Ja kinnitused töötavad tänaseni.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”