8. leht 59-st

Postitatud: 05 Mai 2008, 12:24
Postitas Pira

Plaan soetada!
Küsiks millist ??
Kawasaki 450f või Yamaha 450f head ja vead ja milline vahe?? aastad 2006-2007
mudu ei küsiks aga otsides, uurides, tundub et yamusid liigub rohkem....siit tekkis mõtte uurida et miks, et kas puhtalt sellest et yamaha keskuse inimestel rohkem tuttavaid...::))?


Postitatud: 05 Mai 2008, 13:01
Postitas Vidget
Pira kirjutas:

Plaan soetada!
Küsiks millist ??
Kawasaki 450f või Yamaha 450f head ja vead ja milline vahe?? aastad 2006-2007
mudu ei küsiks aga otsides, uurides, tundub et yamusid liigub rohkem....siit tekkis mõtte uurida et miks, et kas puhtalt sellest et yamaha keskuse inimestel rohkem tuttavaid...::))?

osta korralikum pill, mark pole nii määrav kui ratta seisukord. 450cc on selline püss, et seda pole vaja isegi tuunida.


Postitatud: 05 Mai 2008, 13:03
Postitas Kasjok

No Yamaha on ju tuntud oma vastupidavuse poolest.


Postitatud: 11 Mai 2008, 15:48
Postitas Pira

Tänu Kasjokile ma nüüd Yamu 450f omanik ja veel rahul :)


Postitatud: 11 Mai 2008, 20:00
Postitas Kasjok

Loodame, et see emotsioon kestab. :)


Postitatud: 11 Mai 2008, 23:16
Postitas remy

reinuvader: nu kui pea 2 aastat sõidetud siis nähtavasti niisama töristamine sulle miskit erilist "erutust" ei tekita enam. Eks kõrgelt lennata on ikka ülimõnus... Tundub aga, et sõiduisu polegi sul kadunud vaid pigem tuletab kaine mõistus ennast meelde, et sa pole päris oma enda peremees ja on inimesed kes sinust sõltuvad. Eks sa siis pead lihtsalt leidma kompromissi - lennumõnu ning turvalise pereelu vahel. Samas mööda metsateid on ka täitsa huvitav sõita :)


Postitatud: 28 Mai 2008, 10:11
Postitas riksx

Vaatan ka vaikselt krossika poole ja tahaks teada kui kalliks hooldus läheks yamu yzf450 ja yz250.

Töristaksin lihtsalt maastikul ja niipea krossi sõitma ei hakka, õpin veel.

yamu 250 2t 92a. oma olen proovinud ja ütlen, et astus ikka väga hästi edasi. 450 selga pole saanud.

Vaatan, et siin yamusi yzf450 2003a. omasi müüakse 33 000.- eest, suht mõistlik hind.

250 2t tundub natuke "lolli kindlam" olema ja remont odavam. 4t on rohkem klõbinaid, mis otsi annavad.

Ise olen 185cm pikk ja 82kg rasse.

Küsimus siis hoolduskuludes, et kui palju ühe või teise joks tuleks arvestada.


Postitatud: 28 Mai 2008, 10:17
Postitas mx77
riksx kirjutas:

Vaatan ka vaikselt krossika poole ja tahaks teada kui kalliks hooldus läheks yamu yzf450 ja yz250.

Töristaksin lihtsalt maastikul ja niipea krossi sõitma ei hakka, õpin veel.

yamu 250 2t 92a. oma olen proovinud ja ütlen, et astus ikka väga hästi edasi. 450 selga pole saanud.

Vaatan, et siin yamusi yzf450 2003a. omasi müüakse 33 000.- eest, suht mõistlik hind.

250 2t tundub natuke "lolli kindlam" olema ja remont odavam. 4t on rohkem klõbinaid, mis otsi annavad.

Ise olen 185cm pikk ja 82kg rasse.

Küsimus siis hoolduskuludes, et kui palju ühe või teise joks tuleks arvestada.

Sinu hinnaklassi arvestades võiksid kahetaktilist vaadata. Selline 2003 nelari on suht otsas, kui ei ole just tuttavalt ostetud ja hooldusajalugu üksipulgi täpselt teada. Müüja juttu ei maks uskuda. Kaks takti on ikka suht lihtne ja odav hooldada.


Postitatud: 28 Mai 2008, 11:10
Postitas riksx

Kaldun arvama, et jään siiski 250 2t juurde. Alguses vähe lihtsam/odavam

Lihtsalt uuriks, et kui kaua peab vastu või tahaks vahetamist saada kolb, keps, klapid, saaled, laagrid, käigukast zyf450'l.

Vajab ta veel nii öelda krossimeeste arvates elementaarseid regullimis töid.


Postitatud: 28 Mai 2008, 11:59
Postitas 2stroketaliban

eks 2takti ülalpidamine odavam ja sõidurõõm suurem.aga kui huvi 450 yamu vastu siis tean üht korralikult kapitud versiooni aastast 2003 ja tegelane kelle käes olnud jagab asja üsna hästi ja hoolduse poolelt ei koonerda.mis puudutab 450se kolvi ja kepsude vahetust siis omast kogemusest tean et kolb kooles 30tunni tagant ja keps 60tunni järel kuigi mõned väidavad et sõida 100tundi kolviga.ja kusjuures õli sai ka vahetatud iga 3tunni järel ja vastavalt tootja soovitusele ka õli valitud.
eks ratas tuleb valida selle järgi mis endale istub ja meeldib mitte selline mida massimeedia peale surub.


Postitatud: 28 Mai 2008, 12:31
Postitas riksx

Suhtleme ES ehk pakub mulle huvi.


Postitatud: 28 Mai 2008, 13:17
Postitas mella
2stroketaliban kirjutas:

450se kolvi ja kepsude vahetust siis omast kogemusest tean et kolb kooles 30tunni tagant ja keps 60tunni järel kuigi mõned väidavad et sõida 100tundi kolviga.ja kusjuures õli sai ka vahetatud iga 3tunni järel ja vastavalt tootja soovitusele ka õli valitud.

ktm450EXC kolb ja keps vahetatud 300h järel. Aga siis oli juba viimane aeg ka. Kasutatud harrastaja käes ja enduros. Õlivahetus 5-10h tagant.


Postitatud: 29 Mai 2008, 08:43
Postitas riksx

Nii kokutasin mis ma kokutasin aga läkski kaubaks. Tundus igati korralik ja ostsin siiski yamu 450yzf 2003a.

Võrreldes 250 2t on 450 4t märgatavalt parem sõita. Töristasin kohe 2 tundi Raadi sõjaväelinnakutes.

250 on maru äkiline ja rahulikult sõita suht kehva. Oligi hea võrrelda kuna kõik esindajad olid olemas ehk siis yamu 125, 250 ja minu 450. Uputada ja mudas sõita on 4t ikka suur eelis. 2t lähevad kippelt püssiks ja kraabivad lihtsalt sisse või viskavad perse ette.

3 käiguga pole mingi mure lihtsalt tagarattasse anda ja rahulikult kulgeda :P

Igatahes hetkel ei kahetse ühtegi senti, mis kulutasin =)
Kuid tuleb tunnistada, et üks kehva asi on siiski selle juures. Linnas on nüüd maru igav sõita :D :D :D


Postitatud: 29 Mai 2008, 08:59
Postitas Pihlakas

Mis muidu juhtub, kui 125-sel krossikal saavad täis kepsu töötunnid. Ega ta proovi karterist välja piiluda? Ma lihtsalt ei tea, palju mul kawa kx 125 keps sõitnud on.


Postitatud: 29 Mai 2008, 09:14
Postitas mx77

Kui laager kinni jookseb , siis astub karterist välja küll.


Postitatud: 29 Mai 2008, 09:17
Postitas riksx

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P


Postitatud: 29 Mai 2008, 09:33
Postitas Sebar
riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?


Postitatud: 29 Mai 2008, 09:34
Postitas mx77
Sebar kirjutas:
riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?

siis kohe


Postitatud: 29 Mai 2008, 09:54
Postitas riksx
Sebar kirjutas:
riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?

Ega siis jahh väga palju võimalusi üle jää :D Vahetad kohe ära.

Kuis sjöö ütlus oll.. Keps kotti ja mtj'ti :P


Postitatud: 02 Juun 2008, 17:41
Postitas Herilane1

terv, küsimus kx 250f `05 kohta. Nimelt ei taha masin madalatel pööretel töödata(mingis madalamas pöörete vahemikus ainult paugub ja lärtsub, käima läheb soojalt ka aintult nii, kui pöörded nupust suht peale kerida, külmalt läheb küll) pärast karburaatori puhastust, aga kui bensupaak täiesti otsakorral, siis järsku töötab imehästi :shock: . Töötab normaalselt tühikäigul, madalatel pööretel ja läheb ka täiesti kenasti käima.Kui jälle paak normaalselt täis, siis oleks nagu allpool mingi "häälemurde" koht, kus ei tööta õieti. Kas on järsku mingi segu probleem vms. Mootori remont sai kah hiljuti tehtud sakus, ei sa selle viga olla...vist?


Postitatud: 02 Juun 2008, 17:49
Postitas mx77

Kui palju sul segukruvi on välja keeratud?


Postitatud: 02 Juun 2008, 19:18
Postitas Herilane1

otsisin manuaalist segukruvi asukohta, aga sellest polnud seal juttugi :) kus asuma peaks ? karbussilt esmapilgul küll ei leidnud kohta kust midagi seadistada :?


Postitatud: 02 Juun 2008, 19:29
Postitas mella

õhupuhasti on värske ja korralikult paigas?


Postitatud: 02 Juun 2008, 19:57
Postitas Kasjok

Segukruvi on karbussi all väikeses süvendis. Kruvi pea ei paista, kui see pole just vahetatud välja ulatuva aftermarket kruvi vastu.


Postitatud: 03 Juun 2008, 19:25
Postitas Herilane1

segukruvi oli u. 2,25-2,5 pööret lahti. Filter on puhas küll ja ka korralikult paigas.


Postitatud: 03 Juun 2008, 21:17
Postitas Asslord

oman Honda cr 125 krossikat ja pole eelnevalt ühtegi krossiratast proovinud...küsimus ,et kuidas see ratas madalatel pööretel käituma peab?Kohapealt ära minnes pean ma talle hullu moodi gaasi andma...sest muidu hakkab podisema või sureb välja(põhimõtteliselt on see kohapealt minemine siis hea kui just see "hull minek" tal taga on..aga siis kerib ta esiratta püsti ja ma olen kiiresti selili)
Edasi liigub ta nii...et alguses vaikselt ja siis teatud pööretel ühtäkki tuleks nagu turbo taha mis sikutab esiratast maast lahti..kas asi õige?
olen proovinud 250cc ratast...see liigub edasi koguaeg ühtemoodi...ehk ei ole neid "üllatus" momente.
PS.Jutt kahe taktilistest.


Postitatud: 03 Juun 2008, 21:39
Postitas Herilane1

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?


Postitatud: 03 Juun 2008, 21:50
Postitas Asslord
Herilane1 kirjutas:

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?

Mis aasta ratas?


Postitatud: 03 Juun 2008, 22:27
Postitas saqu
Herilane1 kirjutas:

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?

Keihin FCR karpa 1,5 kuni 2,5 , pigem 2 kuni 2,5 kui on õiged düüsid.


Postitatud: 04 Juun 2008, 10:49
Postitas riksx

Olen siin YZ450F natuke ringi töristanud ja tekkis selline küsimus. Nimelt kui jätta siduri hoovale vabalõtk sisse siis külma mootoriga on kõik ok. Peale mõnda aegset sõitmist hakkab sidur kaasavedama. Uurin vaatan ja jääb selline mulje nagu tross veniks ja hoova lõtk lääb suuremaks. Hääkene küll keeran siis paika ja kõik on ok. Sõidann lõpuni ja ei mingit muret. Järgmisel päeval sõitma minnes külma mootorida on siduri tross oi oi kui pingul ja hoova lõtkust halligi ning sidur libiseb. Lasen järgi ja kõik ok, mootor lääb soojaks ja hakkab kaasavedama. Ja sii staas pingutama :P

Oskab keegi miskit head nõu anda ja ehk on ka rohtu selle fenomeni vastu.

Tundub nagu sidurikettad "paisuksid" või on vale õli sees (pole õrna aimugi mis õli sees om)

r.