algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pira »

Plaan soetada!
Küsiks millist ??
Kawasaki 450f või Yamaha 450f head ja vead ja milline vahe?? aastad 2006-2007
mudu ei küsiks aga otsides, uurides, tundub et yamusid liigub rohkem....siit tekkis mõtte uurida et miks, et kas puhtalt sellest et yamaha keskuse inimestel rohkem tuttavaid...::))?

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Pira kirjutas:

Plaan soetada!
Küsiks millist ??
Kawasaki 450f või Yamaha 450f head ja vead ja milline vahe?? aastad 2006-2007
mudu ei küsiks aga otsides, uurides, tundub et yamusid liigub rohkem....siit tekkis mõtte uurida et miks, et kas puhtalt sellest et yamaha keskuse inimestel rohkem tuttavaid...::))?

osta korralikum pill, mark pole nii määrav kui ratta seisukord. 450cc on selline püss, et seda pole vaja isegi tuunida.

Let the good times roll.


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

No Yamaha on ju tuntud oma vastupidavuse poolest.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Pira
Postitusi: 255
Liitunud: 07 Juul 2005, 12:10
Tsikkel: Yamaha YZ250F
Asukoht: Läänemaa
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas Pira »

Tänu Kasjokile ma nüüd Yamu 450f omanik ja veel rahul :)


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Loodame, et see emotsioon kestab. :)

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

reinuvader: nu kui pea 2 aastat sõidetud siis nähtavasti niisama töristamine sulle miskit erilist "erutust" ei tekita enam. Eks kõrgelt lennata on ikka ülimõnus... Tundub aga, et sõiduisu polegi sul kadunud vaid pigem tuletab kaine mõistus ennast meelde, et sa pole päris oma enda peremees ja on inimesed kes sinust sõltuvad. Eks sa siis pead lihtsalt leidma kompromissi - lennumõnu ning turvalise pereelu vahel. Samas mööda metsateid on ka täitsa huvitav sõita :)

SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Vaatan ka vaikselt krossika poole ja tahaks teada kui kalliks hooldus läheks yamu yzf450 ja yz250.

Töristaksin lihtsalt maastikul ja niipea krossi sõitma ei hakka, õpin veel.

yamu 250 2t 92a. oma olen proovinud ja ütlen, et astus ikka väga hästi edasi. 450 selga pole saanud.

Vaatan, et siin yamusi yzf450 2003a. omasi müüakse 33 000.- eest, suht mõistlik hind.

250 2t tundub natuke "lolli kindlam" olema ja remont odavam. 4t on rohkem klõbinaid, mis otsi annavad.

Ise olen 185cm pikk ja 82kg rasse.

Küsimus siis hoolduskuludes, et kui palju ühe või teise joks tuleks arvestada.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

riksx kirjutas:

Vaatan ka vaikselt krossika poole ja tahaks teada kui kalliks hooldus läheks yamu yzf450 ja yz250.

Töristaksin lihtsalt maastikul ja niipea krossi sõitma ei hakka, õpin veel.

yamu 250 2t 92a. oma olen proovinud ja ütlen, et astus ikka väga hästi edasi. 450 selga pole saanud.

Vaatan, et siin yamusi yzf450 2003a. omasi müüakse 33 000.- eest, suht mõistlik hind.

250 2t tundub natuke "lolli kindlam" olema ja remont odavam. 4t on rohkem klõbinaid, mis otsi annavad.

Ise olen 185cm pikk ja 82kg rasse.

Küsimus siis hoolduskuludes, et kui palju ühe või teise joks tuleks arvestada.

Sinu hinnaklassi arvestades võiksid kahetaktilist vaadata. Selline 2003 nelari on suht otsas, kui ei ole just tuttavalt ostetud ja hooldusajalugu üksipulgi täpselt teada. Müüja juttu ei maks uskuda. Kaks takti on ikka suht lihtne ja odav hooldada.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Kaldun arvama, et jään siiski 250 2t juurde. Alguses vähe lihtsam/odavam

Lihtsalt uuriks, et kui kaua peab vastu või tahaks vahetamist saada kolb, keps, klapid, saaled, laagrid, käigukast zyf450'l.

Vajab ta veel nii öelda krossimeeste arvates elementaarseid regullimis töid.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

eks 2takti ülalpidamine odavam ja sõidurõõm suurem.aga kui huvi 450 yamu vastu siis tean üht korralikult kapitud versiooni aastast 2003 ja tegelane kelle käes olnud jagab asja üsna hästi ja hoolduse poolelt ei koonerda.mis puudutab 450se kolvi ja kepsude vahetust siis omast kogemusest tean et kolb kooles 30tunni tagant ja keps 60tunni järel kuigi mõned väidavad et sõida 100tundi kolviga.ja kusjuures õli sai ka vahetatud iga 3tunni järel ja vastavalt tootja soovitusele ka õli valitud.
eks ratas tuleb valida selle järgi mis endale istub ja meeldib mitte selline mida massimeedia peale surub.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Suhtleme ES ehk pakub mulle huvi.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

2stroketaliban kirjutas:

450se kolvi ja kepsude vahetust siis omast kogemusest tean et kolb kooles 30tunni tagant ja keps 60tunni järel kuigi mõned väidavad et sõida 100tundi kolviga.ja kusjuures õli sai ka vahetatud iga 3tunni järel ja vastavalt tootja soovitusele ka õli valitud.

ktm450EXC kolb ja keps vahetatud 300h järel. Aga siis oli juba viimane aeg ka. Kasutatud harrastaja käes ja enduros. Õlivahetus 5-10h tagant.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Nii kokutasin mis ma kokutasin aga läkski kaubaks. Tundus igati korralik ja ostsin siiski yamu 450yzf 2003a.

Võrreldes 250 2t on 450 4t märgatavalt parem sõita. Töristasin kohe 2 tundi Raadi sõjaväelinnakutes.

250 on maru äkiline ja rahulikult sõita suht kehva. Oligi hea võrrelda kuna kõik esindajad olid olemas ehk siis yamu 125, 250 ja minu 450. Uputada ja mudas sõita on 4t ikka suur eelis. 2t lähevad kippelt püssiks ja kraabivad lihtsalt sisse või viskavad perse ette.

3 käiguga pole mingi mure lihtsalt tagarattasse anda ja rahulikult kulgeda :P

Igatahes hetkel ei kahetse ühtegi senti, mis kulutasin =)
Kuid tuleb tunnistada, et üks kehva asi on siiski selle juures. Linnas on nüüd maru igav sõita :D :D :D

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Mis muidu juhtub, kui 125-sel krossikal saavad täis kepsu töötunnid. Ega ta proovi karterist välja piiluda? Ma lihtsalt ei tea, palju mul kawa kx 125 keps sõitnud on.

Piduriketaste valmistamine.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui laager kinni jookseb , siis astub karterist välja küll.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Sebar »

riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sebar kirjutas:
riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?

siis kohe

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Sebar kirjutas:
riksx kirjutas:

Odavam on keps ära vahetada kui uut karterit otsida :P

Aga kui rattal on olnud 10 omanikku, siis kuna peaks seda tegema?

Ega siis jahh väga palju võimalusi üle jää :D Vahetad kohe ära.

Kuis sjöö ütlus oll.. Keps kotti ja mtj'ti :P

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


Herilane1

Lugemata postitus Postitas Herilane1 »

terv, küsimus kx 250f `05 kohta. Nimelt ei taha masin madalatel pööretel töödata(mingis madalamas pöörete vahemikus ainult paugub ja lärtsub, käima läheb soojalt ka aintult nii, kui pöörded nupust suht peale kerida, külmalt läheb küll) pärast karburaatori puhastust, aga kui bensupaak täiesti otsakorral, siis järsku töötab imehästi :shock: . Töötab normaalselt tühikäigul, madalatel pööretel ja läheb ka täiesti kenasti käima.Kui jälle paak normaalselt täis, siis oleks nagu allpool mingi "häälemurde" koht, kus ei tööta õieti. Kas on järsku mingi segu probleem vms. Mootori remont sai kah hiljuti tehtud sakus, ei sa selle viga olla...vist?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kui palju sul segukruvi on välja keeratud?


Herilane1

Lugemata postitus Postitas Herilane1 »

otsisin manuaalist segukruvi asukohta, aga sellest polnud seal juttugi :) kus asuma peaks ? karbussilt esmapilgul küll ei leidnud kohta kust midagi seadistada :?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

õhupuhasti on värske ja korralikult paigas?


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Segukruvi on karbussi all väikeses süvendis. Kruvi pea ei paista, kui see pole just vahetatud välja ulatuva aftermarket kruvi vastu.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Herilane1

Lugemata postitus Postitas Herilane1 »

segukruvi oli u. 2,25-2,5 pööret lahti. Filter on puhas küll ja ka korralikult paigas.


Asslord

Lugemata postitus Postitas Asslord »

oman Honda cr 125 krossikat ja pole eelnevalt ühtegi krossiratast proovinud...küsimus ,et kuidas see ratas madalatel pööretel käituma peab?Kohapealt ära minnes pean ma talle hullu moodi gaasi andma...sest muidu hakkab podisema või sureb välja(põhimõtteliselt on see kohapealt minemine siis hea kui just see "hull minek" tal taga on..aga siis kerib ta esiratta püsti ja ma olen kiiresti selili)
Edasi liigub ta nii...et alguses vaikselt ja siis teatud pööretel ühtäkki tuleks nagu turbo taha mis sikutab esiratast maast lahti..kas asi õige?
olen proovinud 250cc ratast...see liigub edasi koguaeg ühtemoodi...ehk ei ole neid "üllatus" momente.
PS.Jutt kahe taktilistest.


Herilane1

Lugemata postitus Postitas Herilane1 »

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?


Asslord

Lugemata postitus Postitas Asslord »

Herilane1 kirjutas:

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?

Mis aasta ratas?

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Herilane1 kirjutas:

mitu täispööret peaks manuaali järgi kx 250f-i segukruvi lahti olema?

Keihin FCR karpa 1,5 kuni 2,5 , pigem 2 kuni 2,5 kui on õiged düüsid.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Olen siin YZ450F natuke ringi töristanud ja tekkis selline küsimus. Nimelt kui jätta siduri hoovale vabalõtk sisse siis külma mootoriga on kõik ok. Peale mõnda aegset sõitmist hakkab sidur kaasavedama. Uurin vaatan ja jääb selline mulje nagu tross veniks ja hoova lõtk lääb suuremaks. Hääkene küll keeran siis paika ja kõik on ok. Sõidann lõpuni ja ei mingit muret. Järgmisel päeval sõitma minnes külma mootorida on siduri tross oi oi kui pingul ja hoova lõtkust halligi ning sidur libiseb. Lasen järgi ja kõik ok, mootor lääb soojaks ja hakkab kaasavedama. Ja sii staas pingutama :P

Oskab keegi miskit head nõu anda ja ehk on ka rohtu selle fenomeni vastu.

Tundub nagu sidurikettad "paisuksid" või on vale õli sees (pole õrna aimugi mis õli sees om)

r.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”