Re: Õnnetused mootorratastega 2020
Paneme siis mootorrattaõnnetusi.
Paneme siis mootorrattaõnnetusi.
Jämejalast mingid panid nii kiiruga minema,et ei märganud peateel sõitvat motikat.
https://www.err.ee/1114111/soomes-sai-o ... sa-inimest
"Satakuntas asuvas Kokemäe asulas hukkus kaks inimest jalgratta ja mootorratta kokkupõrkes. Mõlemad liiklusvahendi juhid said kohapeal surma."
"Lahtis jättis mootorrattaõnnetuses elu keskealine mees, kes sõitis vastu valgustusposti."
"Porvoos leidis aset mootorratta ja sõiduauto laupkokkupõrge, milles sai surma tsiklit juhtinud mees."
Kõik ühe päevaga.
päris kehva silmanägemisega itaallased
Võibolla oli põder keset pimedat kurvi, kuhu Panigalede peal üles kasvanud Itaallansed põlv maas sisse lendasid ja ei osanud oodata seda, et siin banaanivabariigis surnud põtru keset teed hoitakse.
No kui maanteel lähituledega tuled 90 km/h, siis liigud 25 meetrit sekundis. Lähituled näitavad umbes 40 m. Kui mingi tume kogu on teel, siis šanss põigata või pidama saada on üsna nullilähedane meil kõigil. Tavalise sõidukijuhi reageerimisaeg on umbes üks sekund. Pimedus, vastutulevate sõidukite laternatest tulev valgus tegid selle õnnetuse vältimatuks.
ma soovitan sõita sellisel puhul täistuledega või siis aeglasemini, vastavalt sinu enda reageerimiskiirusele
No mulle ei pea seda rääkima, mul enduurodega ei olegi mõnus kiiresti sõita ja bikega sõidan pigem valges. Reageerimiskiiruse koha pealt - sa oled üks neist, kes kuulub gruppi "enamik autojuhte peab enda reageerimiskiirust keskmisest paremaks"?
Kui vastu tuleb mõni auto siis ju ei sõida täistuledega? See reageerimisjutt on muidugi küll jah hea. Maanteel igapäevaselt näha kuidas 1.5m pikivahet hoitakse. Kui küsida sellise venna käest et kas reaalselt aru ka saab et ta ei jõua ohu korral reageeridagi siis vastus on ala stiilis ma ammu seisan juba enne kui eesolev auto pidurid rakenduma hakkavad. Vinged reaktsioonid ma peaks ütlema
Mul vend samasugune, kes arvab et tal on nii hea reaktsioon, et võibki sõita lähedal nagu haagis auto taga. See väärarvamus mind ei üllata, küll aga see et miks seda vaja on? "Mulle meeldib, siis olen kogu aeg pinges ja valvel" ning " Ma ei taha, et keegi vahele nõeluks" on olnud ühed paremad inimestelt.
Kord isaga Poolas sõidukaga trippides ütlesin, et nii lähedal ei sõidaks, et kogu aeg vaja piduritulesid teistele näidata. Arvas et vahet pole, tema taga sõidetakse ikka sama lähedal ja meile otsasõitmisest ei päästa ka see, kui tema pikemat vahet hoiaks. Selgitasin, et ikka päästaks küll - siis ei pea ju meie äkkpidurdust tegema, kui meie ees olijad üksteisega tõmblema hakkavad seal, ning meie taga olijal jääb ka selle võrra rohkem aega telefonist pilgu tõstmiseks. Mõtles natuke ja arvas, et lähedal ikka parem sõita. Arvasin vastu, et siis sõitku oma autoga ja ilma minuta. Sellega arutelu lõppes.
Pühapäeval juhtus Valgamaal liiklusõnnetus mootorrattaga.
Õnnetus toimus kella 13.52 ajal Valga-Uulu maantee 42,4 kilomeetril. Mootorratast Honda 37RS juhtinud 59-aastane mees sooritas seal teisest sõidukist möödasõitu. Paraku lõpetas ta manöövri liiga järsult ning mootorratas sattus kruusale, kus kaotas juhitavuse ning paiskus kraavi.
Mootorrattur toimetati Tartu Ülikooli kliinikumi kontrolli. Lõuna prefektuuri pressiesindaja Kerly Virk täpsustas, et ta oli kaine ja juhtimisõigusega.
oil kirjutas: ↑19 Juul 2020, 11:23Mul vend samasugune, kes arvab et tal on nii hea reaktsioon, et võibki sõita lähedal nagu haagis auto taga. See väärarvamus mind ei üllata, küll aga see et miks seda vaja on? "Mulle meeldib, siis olen kogu aeg pinges ja valvel" ning " Ma ei taha, et keegi vahele nõeluks" on olnud ühed paremad inimestelt.
Kord isaga Poolas sõidukaga trippides ütlesin, et nii lähedal ei sõidaks, et kogu aeg vaja piduritulesid teistele näidata. Arvas et vahet pole, tema taga sõidetakse ikka sama lähedal ja meile otsasõitmisest ei päästa ka see, kui tema pikemat vahet hoiaks. Selgitasin, et ikka päästaks küll - siis ei pea ju meie äkkpidurdust tegema, kui meie ees olijad üksteisega tõmblema hakkavad seal, ning meie taga olijal jääb ka selle võrra rohkem aega telefonist pilgu tõstmiseks. Mõtles natuke ja arvas, et lähedal ikka parem sõita. Arvasin vastu, et siis sõitku oma autoga ja ilma minuta. Sellega arutelu lõppes.
Siin on võimalik teha üks lihtne katse. Tühjal maanteel saab teha nii, et sõber sõidab ees, siis tagasõitja võtab vastasuunavööndisse omale harjumuspärase (liiga väikese) pikivahega. Seejärel pidurdab eessõitja ootamatult endale sobival hetkel ja pärast saab vaadata kui mitu meetrit tagaolija temast mööda kihutas, enne kui pidama sai. Kes siis ka aru ei saa, et pikivahe on oluline, võiks oma load ise ära viia.
Ivoonu kirjutas: ↑20 Juul 2020, 11:21Pühapäeval juhtus Valgamaal liiklusõnnetus mootorrattaga.
Õnnetus toimus kella 13.52 ajal Valga-Uulu maantee 42,4 kilomeetril. Mootorratast Honda 37RS juhtinud 59-aastane mees sooritas seal teisest sõidukist möödasõitu. Paraku lõpetas ta manöövri liiga järsult ning mootorratas sattus kruusale, kus kaotas juhitavuse ning paiskus kraavi.Mootorrattur toimetati Tartu Ülikooli kliinikumi kontrolli. Lõuna prefektuuri pressiesindaja Kerly Virk täpsustas, et ta oli kaine ja juhtimisõigusega.
https://lounapostimees.postimees.ee/702 ... kus-kraavi
Huvitav, mis ajast mudeli asemel number õeldakse? 37RS on Transalp...
iSlanderEST kirjutas: ↑20 Juul 2020, 12:41Ivoonu kirjutas: ↑20 Juul 2020, 11:21Pühapäeval juhtus Valgamaal liiklusõnnetus mootorrattaga.
Õnnetus toimus kella 13.52 ajal Valga-Uulu maantee 42,4 kilomeetril. Mootorratast Honda 37RS juhtinud 59-aastane mees sooritas seal teisest sõidukist möödasõitu. Paraku lõpetas ta manöövri liiga järsult ning mootorratas sattus kruusale, kus kaotas juhitavuse ning paiskus kraavi.Mootorrattur toimetati Tartu Ülikooli kliinikumi kontrolli. Lõuna prefektuuri pressiesindaja Kerly Virk täpsustas, et ta oli kaine ja juhtimisõigusega.
https://lounapostimees.postimees.ee/702 ... kus-kraavi
Huvitav, mis ajast mudeli asemel number õeldakse? 37RS on Transalp...
Kurat, ja ma arvasin, et regnumber Kah endamisi imestasin
Kose kandis on ühel õnnelikul õnnestunud kits pooleks sõita.
Ratturist ei tea midagi
Mille järgi kindlaks tehtud et ratturiga tegemist oli?
ratas oli eemal kraavis
Ahah,ilmselt jalutas tagumise poolega koju.
tagumine pool oli ka alles aint sohvrit polnud
Kus kohas Kose kandis?
Kits ilmselt juba pannil aga mis ratas oli?
Mulle saadeti pildid ise kohal ei olnud seega täpset locationit ei tea öelda
tonnane bike olevat olnud selline pigem rääbakam aga noh eks see kits andis rääbaklust kõvasti juurde
Noh, jõud takka, pidada karu ka mesipuusse minema!
Sitta sest tõprast, korraliku motoinimese tootmine on oluliselt kallim!