Scottoiler ketiõlitaja
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
kasutasin sarnast pumpa:
http://www.hawkeoiler.com/pump.html
See pump mahub peopessa ära, mahub hästi ka gondlite alla. Pumba sain aga lammutusest oli algselt Vebasto eelsoojendi küttepump (300eek).
Pumba juhtimine käib peale süüte sisselülitamist 555 trigeriga (aega saab muuta 2 minutist kuni 25 minutini pöördpotekaga)
kasutasin järgmist skeemi:
http://freespace.virgin.net/matt.waite/ ... nouts/555/
Lisaks saab ka manuaalselt lülitada. Kokku elektroonikavidinate peale kulus mingi alla 100 eek, peenikese vooliku pumbast ketini sain Hydroscandist 8 eek/m. Vooliku otsa tegin veel pleksiklaasist väiksese kolmiku, kus kuulklapp vahel selleks, et voolik tühjaks ei jookseks (kuigi toru siseläbimõõt on nii väike, et midagi niisama ei tilgu). Kolmikust lähevad samad voolikud kumbki teine teisele poole tagahammakat ja voila ongi ketiõlitaja alla 400 krooksu käes (enda tööd ja ajukulu arvestamata).
Jawa 350
Sinna käib Scottoileri oma õli ja välja ei tilgu seismise ajal sellepärast, et klapp on suletud. Klapp avatakse vaakumiga, mis tekitatakse töötava mootoriga.Kameeleon kirjutas:No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????
....ma ju ütlesin et ei saa aru
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Jawa 350
Esiteks, korralik ketispray ei lenda maha, kui teda mõõdukalt doseerida. Maha lendavad tavaliselt ikka ülejäägid.Jaffimees kirjutas:Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Ise kasutasin eelmisel hooajal carlube 10w40 poolsünt mootoriõli ja tagavelje puhastamiseks leotasin enne pesemist mõne minuti Polari pigieemaldajaga. Väga hästi läks pärast survepesuriga pestes puhtaks.Rider*RR kirjutas:Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Ja milline oli tulemus? Naeruväärselt odav moviil pani kõikidele tuntuimatele markidele kõikides testides vä üks täiega ära. Ning see kus ta kaotas ja sai vast 3 punkti 5st oli veega mahapesemisele vastupidavus. Seega neile kellel juba scottoiler või sarnane asi olemas väga soovitan panna moviili ning kokkuhoitud raha eest osta 5-10l bensiini.
Lisaks sellele saab moviili kuuma veega ilusti maha pesta
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:

mina täiendasin enda õlitajat kahe asjaga:
http://www.scottoiler.com/lubetube.asp - õlivorst, lubab scottoileri enda paaki pikali hoida, kui ei ole ruumi seda kuskile püsti panna, see on esiteks.
teiseks, nüüd peab õli juurde kallama umbes iga 4000-5000km tagant, senise 800km asemel.
teine asi:
http://www.scottoiler.com/sol_dual-injector.asp
mul on kett nii lai, et ühte äärt õlitades ei jõua teisele poole piisavalt õli. natuke imbub küll, kuid selgelt on näha, et üks pool on märjem. natuke vaja asja sättida veel, et need torud kahelt poolt paika saada, see pole enam nii lihtne. motomarketi onud lubasid selle mul paika ajada, ise ei jaksa maadelda enam
http://www.mccoi.de/
Tundub olema päris hea süsteem.
Jawa 350
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
see on normaalne tegelt. mul sama lugu. samas sõbral jälle väiksema asendiga. see vaakum vist ei ole kõikidel ratastel üks-ühele, sellepärast ka kruttimise võimalus scottoileril.veix kirjutas:selline loll küsimus: kas pealetuleva õli kogus sõltub ka mootori pööretest või on kogu aeg sama intensiivsusega? lihtsalt selle pärast küsin, et tühikäigul tuleb see soovitatud 1..2 tilka minutis peaaegu max asendis.
p.s.
ärge te vähemalt gixxefile üritage dual injectorit peale kruttida. kõigepealt kruttis seda ramo. läks paigast ära. siis mina ise - ikka läks paigast ära. siis motomarketi teenindus - ikka vajus viltu. võtsin kätte drelli, puurisin, tegin kinnitusi juurde, siis hakkas kett vastu käima - oli natuke jamasti. ühesõnaga, megalt mässamist sellega, et seda vähemalt minu rattale paika saada. põhjuseks s**t kiigeasend. et siis ei soovita

Kui keegi tahab panna Suzuki GSX600F -le Scottoilerit peale, siis mina tegin enda oileri paigaldusest väikse pdf faili piltidega. Fail asub aadressil http://www.zone.ee/afs1/oileri%20paigaldus.pdf .
http://www.mccoi.de/
ketiõlitaja kokkupanek on mõnus ja kasulik ajaviide.
Tellisin ise selle vidina kevadel, läbisõit ketiõlitajaga on ca 17000, ketti määrib hästi, sõltuvalt läbisõidust annab automaatselt õli tagumisele ketirattale ja see omakorda valgub tsentrifugaaljõuga ketile.
Lisana saab veel kaasa vihmaanduri (pole veel külge pannud aga talvel panen kindlasti) mis siis vihmasaju korral hakkab rohkem õli pumpama, kuna vihmavesi kuivatab väga hästi keti õlist puhtaks.
Enda rattale sain impulsi võtta otse käigukasti väjundanduri pealt, natuke oli vaja softi muuta aga vastavad programmid on täiesti saadaval samas Mccoi foorumis, sellisel juhul polnud lisa kiirusandurit vaja instaleerida.
Õli hulka saab sujuvalt muuta, mootoriõli mahapesemine tagarattalt on suhteliselt lihtne.
Kui keegi soovib ka sellise vidina kokku panna ja vajab abi või on küsimusi siis aitan meeleldi.
Jawa 350
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Vaatan siin mitu aastat vaikus olnud ärataks ellu teemat natukene. On keegi omale veel vahepeal selle paigaldanud ja oskab oma kommentaare jagada ?
Ega keegi seda uuendatud ja täiendatud vSystem mudelit pole kasutanud: http://www.scottoiler.com/pc/Kits/Scott ... ystem.html
Kas see õli peale tilkumine sõltub palju temperatuurist, et kui hommikul on jahedam ja päeval soojem, siis vaja seda doseerimist kruttida kogu aeg kuna õli läheb vedelamaks ja siis jookseb liiga palju peale ja kui läheb paksemaks siis vaja jälle "kraani" rohkem lahti keerata et ikka tuleks midagi peale ka ketile ? St. kas vaja seda kogu aeg timmida kui suuremad temperatuuri kõikumised ? Vihmaga on selge et vaja rohkem õli peale kui kuiva ilmaga. Inimloom on oma olemuselt laisk ja mitte ma ei viitsi kogu aeg nende spraydega mässata keti määrimisel nii hakkasingi uurima uuesti Scottoilerit, mis peaks elu oluliselt mugavamaks tegema. Sellel nn. täiustatud eSystemil peals olema doseerimine veidi paremaks ja ühtlasemaks tehtud võrreldes eelmiste mudelitega. Andke tulla, kellel kokkupuuteid sellega. Olen meie motopoed ka läbi tuulanud ja vaatan et keegi enam ei tegele selle müümisega, ka motomarket mitte. huvitav kas tõesti siis mõtetu vidin mille ostab ainult üks inimene viie aasta jooksul, et meie lettidelt kadunud või on hind see mis ostma ei meelita seda või....?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Scottoiler ketiõlitaja
see mcoi leht on üleni saksakeelne, või ma olen lithsalt nii loll, et ei leia tõlkega varianti üles.
tundub huvitavam ja kohati isegi soodsam, kui scottoileri uus süsteem.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Ma võin sulle tõlkida(kogu saiti vast ei viitsi tõlkida ).
Standard System kõige odavam 115 EUR. Scottoileri vSystemi saab ebay.co.uk-st alates 60 naela ehk siis suts odavam ikka.
Seal McCoi lehel ostad nagu lego jupid ja siis paned ise kokku oma õlitaja või ostad komplektina. Tundub kuidagi selline põlve otsas kokku pandud kraam millegipärast.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Piipz kirjutas:see mcoi leht on üleni saksakeelne, või ma olen lithsalt nii loll, et ei leia tõlkega varianti üles.
tundub huvitavam ja kohati isegi soodsam, kui scottoileri uus süsteem.
Kas pidasid võrdlusena Scottoileri elektroonilis õlitajat silmas: http://www.scottoiler.com/esystem.asp ?
Sakslastel miski McCoi sarnane asi veel olemas: http://onlineshop.cls200.de/index.php?c ... oeler.html aga see juba kallim ja jääb uue scottoileriga samase klassi. Scottu elektrooniline on plug and play, pole vaja joota ja mässata hirmsalt juhtmetega jne. Hind ka 3100,- ebays ja louisis 4000,- päris kallis ikka aga tundub ikkagi asjalik ja veel mugavam olema kui eelkäijad. Kuigi Scotti see display mis lenksule käib ja sinna ka jääb on pikanäpumeestele üks ahvatlev vidin mida hea küljest ära murda ja minema viia mis siis et sellega teha pole midagi ja siis pole selle oileriga enam midagi teha.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Scotoileril on ju miskine vaakumilt töötav versioon kah see hea ja lihtne.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Lollikindlam kindlasti kuna puudub elektroonika mis saaks peeti minna küll aga on ta temperatuurist sõltuv nii palju kui ma igalt poolt lugenud olen. Meie kliimas päris oluline kuna meil temperatuurid kõiguvad kohati ikka väga palju, eriti kevadel ja sügisel. Õli viskoossus muutub ja sellega seoses on vaja hakata seda doseerimist kruttima kogu aeg, see vist muutub tüütuks lõpuks kuigi omal kogemused puuduvad ja ei kujuta ette kui palju seda reaalselt vaja kruttida on.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Tuttaval oli ja ei ütleks, et peab kruvima, seal on võimalik valida kuldne kesktee ja kui kasutada seda orig. õli mis on suht vedel siis pole probleemi.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Nonii, soojendaks nüüd vana teemat ajaviiteks. Kuna TDM sai mul uue ketijooksu sügisese hoolduse raames, siis kargas jälle pähe Scottoiler ja nimelt selle kaasaegseim mudel E-System ---> http://motopost.ee/detailid.php?2704 kas kellelgi on ka selle E-systemiga kokkupuuteid ja kogemusi ? Hind võrreldes V-systemiga on korda kaks aga asi sedavõrd palju mugavam ja kaasaegsem, kas oleks mõistlik investeering ?
-
- Postitusi: 1828
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Scottoileri E-system on kindlasti hea asi, ei kahtlegi selles (kuigi kogemus puudub). Võid vaadata ka pro-oilerit, mis veidi odavam http://www.pro-oiler.nl/store/index.php ... -kits.html. Ise kasutan juba teisel tsiklil ise tehtud analoogse põhimõttega õlitajat ja ilma ei kujutaks elu enam ettegi. Eelmisel tsiklil oli müügi hetkel minu käes kett sõitnud 45 Mm, lisaks veel enne ja pärast mind teadmata hulga kilomeetreid. Ainsaks puuduseks, et keti ümbruse pillub õliseks. Kui tsiklit sõitmiseks, mitte imetlemiseks kasutada, pole sellest probleemi.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 22 Sept 2011, 16:58
- Tsikkel: KawaER6F-11
- Asukoht: Pärnu
Re: Scottoiler ketiõlitaja
mu eelmisel Banditil oli see vaakumiga Scottoiler õlitaja peal. Väga bro asi oli, mingi 1000..1200 km sõitis ilma mureta, siis sai juurde valatud nende enda originaalõli ja jälle kütsin edasi. Kuhugi mingit õli ka ei loopinud, kui maximumi peale polnud keeratud. See elektoonikga värk muidugi peenem ja edevama välimusega, aga ma ei usu, et eriti paremat tööd teeb või see v-system kehvem on. plaan uuele rattale sama asi peale muretseda...
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Scottoiler ketiõlitaja
Ei ole küll Scottoiler,aga mul kasutatuna kasutult selline vigur seismas:
http://www.cls200.de/front_content.php? ... 1&client=1
Oli peal Yamu xjr-il(kui see mingit tähtsust omab)ja peaks olema toimiv värk ja kui õieti aru saan,siis vast vaid üks jupike voolikut puudu.
Kui huvi,siis täpsemat infot saab PS-is,või numbril 52 65 767
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.