1. leht 2-st
Postitatud: 16 Sept 2003, 14:26
Postitas motopood.ee
[quote="Tonis"]
See K&N`i dünojettidega juramine on ilmselt liiga kallis lõbu.
Püüame siin hakata vaikselt K&N esindama, ca kuu aja pärast peaks ports K&N filtreid saabuma - ja peale seda juba regulaarselt. GS 500-le on 975.- K&N õhufilter, Dynojet komplekti hinda ei oska veel täpselt öelda, vast paari nädala pärast. Odav lõbu just ei ole, aga teisalt garantii on 1milj miili, nii et ratta eluea peaks ära kestma küll
ei tahtnud reklaamida, vaid asjasse natuke selgust tuua, sorry kui valesti välja kukkus
rain
Postitatud: 16 Sept 2003, 16:15
Postitas Tonis
To Motodepoo:
See on hea uudis

kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest

?
To Stern:
Need EMGO omad on waaay kehvemad kui K&N ja sääst 400.- ei tasuks ära juhul kui on vahekord siiski 2x300.- versus 2x500.-
Filtriõli (Valvoline) saavad kaasfoorumlased minu käest

mul on seda mingi miljoni kilomeetri tarbeks ja võin 25.- eest sooviaid "moosida" (siis saab vähemalt 10000km sõita sellega)
ps: K&N`i filtriõli maksab ca 150.- ja seda jätkub kah kauaks
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...
Postitatud: 16 Sept 2003, 17:36
Postitas Külaline
Tonis kirjutas:To Motodepoo:
See on hea uudis
kui saab K&N`i 1000.- piires kätte aga kas see on originaali asendaja või 2x koonus või hoopis kahe auguga clamp-on?
Originaali asendajast vist niipalju rõõmu ei sünni kui race-only tähistusega koonustest
?
see on ikka originaali asendaja. Neid universaalseid on igat sorti, pole jõudnud veel asja selgeks teha, aga eelkõige vist peaks lähtuma, kuidas mahub ja mis augu diameeter on. "For serious racers" jaoks mõeldud XStream filtrid hakkavad1150.- kuni 1600.- ni välja. Aga ma arvan, et isegi originaali asendajast aitab kõvasti - isegi see arvatavasti nõuab juba teatud karpa sättimist (kuigi on K&N poolt öeldud, et ei vaja) Kokkuvõttes peaks lisaks suurenenud võimsusele ja kergemale "hingamisele" isegi kütusekulu vähenema, kuigi GS500 puhul see vist eriti oluline faktor ei ole

Minu jaoks on tähtis, et ma ei pea iga kevad(iga kahe kevade tagant) uut ostma, vaid puhastan kergelt iga 20-30k tagant.
AGA kas keegi (eriti Rain) teab kuidas on sõita odavate (õlitatavate) poroloonfiltritega? See peaks olema kõige odavam lahendus enivei...[/quote]
Mina ei tea, hea lihtne on vist küll, aga Adventurel on minu jaoks tõmmet ülearugi - ja dirt bikedel on see kiire ja odav õhuka puhastamine vist elementaarne vajadus
rain
To Tonis
Postitatud: 17 Sept 2003, 13:59
Postitas Stern
Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
Ja see uute dyyside panemine ei tohiks nii keeruline olla
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500/rejetting
ja ainuke probleem mis vöib aega vötta on öige segu saamine ning dyyside tellimine kui neid eestist ei saa.
Selle nimel vöiks kohe pingutada
http://www.gstwin.com/dyno_run.htm
Postitatud: 17 Sept 2003, 14:44
Postitas Tonis
Njah,
See on mingi puss tuunimine, GS500 mootor peaks tunduvalt rohkem jõudu andma kui tuunituna 43,2hp. Düno peal saadakse ka 60+hp tulemusi >> sellel väljatrükil on näha ka muudatused mis on mootoriga tehtud:

Imelik on see et võib näha peadüüside suurust 122 kuigi thase euro spec on 130 ja USA spec on 127 ja minul vahetati piirajaid maha võttes need veelgi võimsamate vastu st üle 130.
Kui on otseläbi sumps, koonusfiltrid ja õige düüsikomplekt (koos nõeltega) siis saab ilma "pea" kallale minemata 50hp kätte (arvestades, et piirajata euro mudelil on enivei minimaalselt 34kW võimsust...
Kui me kunagi GS`i klubi moodustame siis saab selle nimeks "SäästuBiker" ja võtame igast 1-2 silindrilisi keskklassi tsikleid sinna klubisse ning hüüdlauseks on meil irooniliselt: "Iga rallisõitja saab kunagi pärja kaela" vihjates siis matustele või nii

Re: To Tonis
Postitatud: 17 Sept 2003, 18:01
Postitas motopood.ee
[quote="Stern"]Kuidas see KN nii palju maksab?
http://www.usdieselparts.com/knfilters/pages.cfm?ID=26
seal antakse GS sobiva RU-2970 hinnaks 30 dollarit
RU-2970 soov retail on 45,44USD - Eesti hind tuleks *15(on vist hetkekurss)+18%, aga see on universaalne filter. See alla 1000.- , millest jutt käis, oli originaali asendaja, mis sobib täpselt originaali kopsikusse.
Mis tõsiselt rahakoti peale mõjub on Dynoje'i düüsikomplekt, aga sellest hiljem - neid on ka erinevaid sorte, vastavalt tuunimisastmele. Ise kardan, et kui sellised universaalsed õhufiltrid panna(ja düüsid), saab küll kõvasti heppasid juurde, aga sellist ühtlast, mõnusat, mugavat tänavasõitu enam ei saa - mootori töö muutub teatud pöörete juures ja hakkab närviliselt käituma. Kindasti peaks siis dynopingis häälestama.
Kui aga panna stocki asendaja peaks lugu vist lihtsam olema.
Aga kuidas usas miski asi odav on ja siin kirves, on juba eraldi teema

Ega keegi ei käsi siit osta

Aga pane sinna krediitkaardi/pangaülekande ja saatmise kulu vahest ka käibemaks ja ei olegi siinsed hinnad enam nii kirved
rain
Postitatud: 18 Sept 2003, 06:52
Postitas Stern
To Tonis
Jep sul vöib isegi öigus olla

Hoian oma nokka kinni ja ei mölise
To motopood
Kas teil on osad kohapeal vöi peab tellima?
Postitatud: 18 Sept 2003, 11:46
Postitas Tonis
Aga samas on see dünotulemus mõõdetud tagarattast aga stock andmed mitte seega on see dünorun ikka suht tavaline tulemus GS`i puhul...
natuke värsket infot @ gsTwin:
If you are getting a slip on exhaust or drilling, order a 137.5 main jet, if it's a full exhaust get a 147.5. Also with a slip-on or drilled exhaust the mid should be a 62.5 not 67.5
Full exhaust and clamp on or pod filters:
1/8" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#67.5 mid-main small round slotted Mikuni
#147.5 main small round slotted Mikuni
clamp-on or pod filters only:
1/16" shimmed needle under the e-clip
#20 bleed type pilot
#62.5 mid-main
#137.5 main
Postitatud: 09 Okt 2003, 19:37
Postitas Stern
To Tonis
No ei leia mina neid GSi piirajaid.
Võtsi karpa maha ja silindri ja karpa vahel polnud mingit seibi
Vaatasin libliksiibrit (või mis iganes selle tehniline nimetus on) ja ka see avaneb ilusti
Käisin Tallinna Ramos nõu küsimas, seal näidati mulle siibrit(see mis eelneb libliksiibrile) mis on piiratud (selleks on seal ülemises otsas neli auku mis võib kinni liimida
uus ,piiramata maksab 300eek). Aga suur oli mu yllatus kui oma tsikli siibrit vaadates avastasin sealt teist tyypi siibri. Mustast plastikus ja ilma aukudeta. Kuid GS foorumis leitsin ma yhe koha kus räägitakse et osadel siibritel on allpool (seal kus on nõela pesa) augud mis peavad olema vist mõlemad avatud kuid ma ei ole kindel sest mu inglise keel pole kõige parem. Igatahes mul on seal yks avatu ja yks kinnine ava.
Ja seega kas sa ei saaks ise seda asja uurida minu tekitatud teemale seal GS foorumis pole vastatud. Oleksin sigatänulik kui selle asja välja uuriksid

Postitatud: 09 Okt 2003, 19:45
Postitas Tonis
Kõige paremini iseloomustaks piiratud võimsusega GS`i selline vaatepilt:
Pildil on minu GS`i pealt võetud sisselaskekollektorid - jubinad kust segu voolab karpadest silindrisse.
Kui sul selliseid vidinaid ei ole siis on äkki juba Saksamaal (või kus iganes) piirajad maha võetud
Ühesõnaga, kui karpad maha võtsid siis ei olnud midagi sellist näha?
Postitatud: 10 Okt 2003, 10:59
Postitas Stern
Ei selliseid sisselaskekollektoreid mul ei ole. Ja kui ma Ramost düüside kohta küsisin siis õeldi mulle et nenede teada niimodi ratast ei piirata.
Siin on sellest väheke kirjas
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... t=restrict
Postitatud: 10 Okt 2003, 17:54
Postitas Stern
To Tonis
Ma kardan et mul on midagi sellega seoses
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Ja siin on keegi veel midagi kirjutanud
Hello again!
I opened my carbs and noticed that one of the holes on both of my slides is blocked. I also found this thread:
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Thread defines that the hole which is blocked in my bike is open in fully powered ones. However I don't have that extra hole in the flat area and my bike should have 25kw (34hp) - strange.
Well anyway, those silly little plastic things cost 80 euros (dollars) piece, so I'll just drill the bottom hole open and see what happens.
ltsiopou and others: Do you think that it's really necessary to change my jets also?
Suzuki 500GS
Postitatud: 13 Nov 2003, 18:32
Postitas Hammer
Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr.
breakhammer@hot.ee[/b]
Re: Suzuki 500GS
Postitatud: 13 Nov 2003, 19:04
Postitas Alex
Hammer kirjutas:Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr.
breakhammer@hot.ee[/b]
minu jaoks tiba segane väljend-veohammasratas...
pead sa silmas keti hammakaid?esimest või tagumist? gs näiteks tagumine ca 240 eesti raha...esimene odavam aga soovitus oleks vahetada kett koos hammakatega koos s.t. esimene-tagumine+kett