Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
Kuidas ära tunda kehv kütus paagis?
Lükkasin täna miljon kilomeetrit ratast koju, vahepeal isegi sain joostes nii palju käima, et kui pöördeid üle 6000 hoidsin, siis puterdas kuidagi, aga üle minuti mootor ikkagi ei töötanud, minu arvates ajas nagu tärpentiini haisu välja (ja paksu suitsu). Käisin eelnevalt hipodroomi Nestes tankimas, sõitsin 50km ning siis sirge peal suri välja, 10 minutit enne korraks köhis. Või on lihtsalt ratas ribadeks?
Nojah, lugedes siit:
Bensiin 98.
Proovi aururõhk ei vasta standardi EVS-EN 228 bensiin klass B nõuetele.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Overkilla kirjutas:Kuidas ära tunda kehv kütus paagis?
Lükkasin täna miljon kilomeetrit ratast koju, vahepeal isegi sain joostes nii palju käima, et kui pöördeid üle 6000 hoidsin, siis puterdas kuidagi, aga üle minuti mootor ikkagi ei töötanud, minu arvates ajas nagu tärpentiini haisu välja (ja paksu suitsu). Käisin eelnevalt hipodroomi Nestes tankimas, sõitsin 50km ning siis sirge peal suri välja, 10 minutit enne korraks köhis. Või on lihtsalt ratas ribadeks?
Ega Sa juhuslikult musta värvi püstolist kütust ei tankinud? Kunagi, kui bensiini jagati jaopärast, sai M-408-le petrooli bensiinile lisaks tangitud ja siis ajas ka tagant sinist välja ja summutist tulev hais oli ka suht rõve.
Paar korda on õnnestunud kehva kütust tankida ja siis on mootori kehv töö end juba esimese kilomeetri peal ilmutanud. Aga lihtsaim viis kütuse probleemi välistamiseks on paak tühjaks teha ning uus kütus sisse valada.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Re: Rumalad küsimused
Overkilla kirjutas:Nojah, lugedes siit:
Bensiin 98.
Proovi aururõhk ei vasta standardi EVS-EN 228 bensiin klass B nõuetele.
Persse küll, ma olen siiamaani just Nestest 98-t tankinud. Ja see paistab ainuke tanklakett olevat kus 98-ga probleem on viimasel ajal olnud.
Re: Rumalad küsimused
Holms kirjutas:Aga lihtsaim viis kütuse probleemi välistamiseks on paak tühjaks teha ning uus kütus sisse valada.
Pagana pihta! Just sai paak täis pandud, kuhu ma seda üldse kallan? Kas Neste kontori peale ja lahkudes heidan üle õla koni?
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:kas mingit kogust sellest kütusest kuskile testimiseks ei saa anda?
Tean ainult, et testimisega on tegeletud 2008.a vt http://www.tarbija24.ee/140508/esileht/ ... 330097.php
Pmst peaks olema võimalik Tarbijakaitseametile kaebus esitada pärast seda, kui tanklale, -ketile oled oma kaebuse või prentesiooni esitanud ja kuidas nad edasi toimetavad on delo tehniki ja nende asi.
Re: Rumalad küsimused
Hea meelega annaks kogu kütuse Nestele tagasi, las remondivad oma solki. Kui keegi teab kuhu laborisse ratas viia, et nad kütust testiksid, siis andke aga teada.
Praegu pärast mitmetunnist jooksutamist sain isegi 1km sõita, pööreid pean üle 6000 hoidma, muidu sureb kohe välja ning väga ebaühtlaselt käib.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
lase see kütus kuskile kankusse, mingisse tühja vanasse aknapesuvedeliku omasse kasvõi. ja siis proovi uue kütusega. äkki su jama siiski pole kütusega seotud?
Re: Rumalad küsimused
Bensuprobleem või muu viga?
Mul on 2 x olnud sihuke jama, et sõidu algul tsikkel hüppab ja "köhib". Arvasin algul, et kuna ta suure vihma käes väljas seisis, sai miski süsteem vett või lasi benapaagi tihend kuidagi läbi, et seetõttu käitub nii. Asjatundjad soovitasid karbussi viivad voolikud lahti kakkuda ja vaadata kas sealt tuleb vee moodi värki välja või panna reservi peale ja vaadata, mis häält siis teeb, kui põhjast kütust kätte saab. Enne esimest korda oli tangitud 95, enne viimast korda 98 Ultimat ja olen tankinud Statoilist (mitte, et ma selle keti lemb oleks, vaid et seal on vahel vajalik pangaautomaat jms. Ilmselt sama "halb harjumus", kui teisedki tanklaketid). Seega mõistatan edasi ja loodan, et asi polnud ikkagi Statikast tangitud 98-s, vaid miskitmoodi minu mitte kõige uuema tsikli vidinates (paagitihend vms, muidugi kiivri ja sadula vahelises tihendis ka, sest ma olen algaja tsikliomanik ). Vee bensupaaki pääsemise järel tuleks vist karpade ja paagi puhastus ette võtta?
EDIT:
Ma oletan, et on vesi sisse sattunud, kindlat teadmist pole.
Ei oska kõike veel ise teha. Tuleb pappi koguda ja vahepealne aeg kuni remonditöökotta viimiseni kuidagi üle elada, tsikkel kinni katta vihma ajaks. ehk toimib.
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Rumalad küsimused
yanksel kirjutas:Mul on 2 x olnud sihuke jama, et sõidu ALGUL tsikkel hüppab ja "köhib"
Saan ma õieti aru, et viga esineb vaid sõitu alustades - ega pole veaks külma mootori jaoks liiga lahja segu? Ehk kasuta rikastushooba kuni mootor soojaks saab. Muidu mida külmem ilm, seda rohkem puterdab algul.
Kas sa TEAD või oletad, et vesi sees? Sõelad kraanis ja karpades peaks vee kinni hoidma. Kui kahtlustad vett/sodi paagis, siis lase kraan küljest keerata ja valage sisu edasiseks uurimiseks kuskile anumasse.
Sama mootoriga ratas tuterdas peale pesemist seni kuni piibud maha võeti - tal nimelt kattis piibu tihend äravooluava ja piibule kogunenud vesi põhjustas ülelööke. peale piibu eemaldamist pääses vesi äravoolu ja mootori norm töö taastus.
G
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
yanksel kirjutas:Bensuprobleem või muu viga?
Mul on 2 x olnud sihuke jama, et sõidu algul tsikkel hüppab ja "köhib". Arvasin algul, et kuna ta suure vihma käes väljas seisis, sai miski süsteem vett või lasi benapaagi tihend kuidagi läbi, et seetõttu käitub nii. Asjatundjad soovitasid karbussi viivad voolikud lahti kakkuda ja vaadata kas sealt tuleb vee moodi värki välja või panna reservi peale ja vaadata, mis häält siis teeb, kui põhjast kütust kätte saab. Enne esimest korda oli tangitud 95, enne viimast korda 98 Ultimat ja olen tankinud Statoilist (mitte, et ma selle keti lemb oleks, vaid et seal on vahel vajalik pangaautomaat jms. Ilmselt sama "halb harjumus", kui teisedki tanklaketid). Seega mõistatan edasi ja loodan, et asi polnud ikkagi Statikast tangitud 98-s, vaid miskitmoodi minu mitte kõige uuema tsikli vidinates (paagitihend vms, muidugi kiivri ja sadula vahelises tihendis ka, sest ma olen algaja tsikliomanik). Vee bensupaaki pääsemise järel tuleks vist karpade ja paagi puhastus ette võtta?
kui vesi paaki sattund, siis lase kraani kaudu mõned liitrid paagist kuskile kankusse, siis ühenda voolikud tagasi ja lase karburaatori tühjendusvooliku kaudu karpast kah klaasijagu bena välja.
Re: Rumalad küsimused
Overkilla kirjutas:Hea meelega annaks kogu kütuse Nestele tagasi, las remondivad oma solki. Kui keegi teab kuhu laborisse ratas viia, et nad kütust testiksid, siis andke aga teada.
Praegu pärast mitmetunnist jooksutamist sain isegi 1km sõita, pööreid pean üle 6000 hoidma, muidu sureb kohe välja ning väga ebaühtlaselt käib.
Kallasin Statoili 98 sisse ja liikus nagu välk! Ilmselt aga vea põhjuseks oli vana haisev räpane küünal, ots oli nii oksüdeerunud, et metalli polnud nähagi. Neste 10L on veel alles, hiljem katsetan sellega edasi, annan siis teada. Äkki Neste 98 sõigi mu küünla ära?
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 05 Okt 2008, 16:28
- Asukoht: Lääne-Viru <-> Harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad küsimused
Tere!
Selline küsimus, et kui A1'te tegema minna, siis peab 16 täis olema. Või on nii nagu ka autolubadega, et võid pool aastat ennem minna, aga load saad ikkagi siis, kui 16/18 täis.
Ja teine küsimus. Kas Rakveres(või selle lähiümbruses) on mõnda normaalset autokooli, kus saaks A1'te teha.
Tänud ette vastajaile.
RRRC - Raibe, Rakverest.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne... Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Äkki seepärast, et keegi ei hooli ja nendel kel vaja teada, saavad aru, millest jutt käib
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Samal põhjusel miks sa mõned komad oma lausesse oled panemata jätnud
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Samal põhjusel miks sa mõned komad oma lausesse oled panemata jätnud
hullem veel - koma on igal klaveril olemas aga č on vaja klahvikombinatsiooniga tuletada. Seda ei viitsi isegi õigekirjapeded .
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Samal põhjusel miks sa mõned komad oma lausesse oled panemata jätnud
Palju neid siis puudu on kah? Puuduvates komades süüdistage kindlasti mu eesti keele õpetajat, kes lõpueksami hindeks viie suvatses panna.
Re: Rumalad küsimused
Minul just vastupidi, eestikeele õpetaja kordas pidevalt, et koma ei ole lauselõpumärk
Nimelt kirjutasin kaheksarealisi lauseid, mis grammatiliselt korrektsed, kuid stiililiselt väääääga vigased
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Piipz kirjutas:extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Samal põhjusel miks sa mõned komad oma lausesse oled panemata jätnud
Palju neid siis puudu on kah? Puuduvates komades süüdistage kindlasti mu eesti keele õpetajat, kes lõpueksami hindeks viie suvatses panna.
Just, kust on koma puudu?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8872
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Piipz kirjutas:extinction kirjutas:Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi Akrapovič nii tihti valesti? Variante on palju - akaapovic, akrapovich jne...
Kas tõesti on õiget nimetust ja kirjapilti nii raske meelde jätta või ei ole seda kunagi välja loetudki?
Samal põhjusel miks sa mõned komad oma lausesse oled panemata jätnud
Palju neid siis puudu on kah? Puuduvates komades süüdistage kindlasti mu eesti keele õpetajat, kes lõpueksami hindeks viie suvatses panna.
Mis lõpueksam? Keskkooli ja ülikooli, ka mitte põhikooli lõpueksamites õigekiri kedagi eriti ei koti. Jutt käib siis algkoolist?
aga andke mulle jalaga m***i, kui ma eksin, ega ma ka mingi eesti keele filoloog pole, lihtsalt see lause peaks minuarust olema nii:
Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi, Akrapovič, nii tihti valesti?
Või teine variant
Miks kirjutatakse tuntud summutitootja nimi - Akrapovič - nii tihti valesti?
Re: Rumalad küsimused
Laota m**n lagedale, hakkaks lahmima!
Viimaste reeglite kohaselt ei pea seal enam koma olema, kuhu Sa pakud,
küll aga peaks olema koolon loendi ees: akaapovic, akrapovich jne...
Ei ole lihtne see meie keel!
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
tonytonn kirjutas:Laota m**n lagedale, hakkaks lahmima!
Viimaste reeglite kohaselt ei pea seal enam koma olema, kuhu Sa pakud,
küll aga peaks olema koolon loendi ees: akaapovic, akrapovich jne...
Ei ole lihtne see meie keel!
Vaadates sinu asukohta euroopas, tekib vihahoog, et jälle need välismaalased tulevad meid õpetama ja nüüd suisa: "Kuidas rääkida meie emakeelt?"
Let the good times roll.