64. leht 343-st

Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Juul 2009, 21:17
Postitas jaanus

Kui suvel vee tempi linnas ummikus viskab vahel 100-102 vahele on palju? Trasssil on ok 75-85. Kelladel otseselt mingit tulukest ei sütti, mis oleks selline kriitiline temp, millest ei tohiks üle minna?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 18 Juul 2009, 22:55
Postitas rallitaja

Kasutades tosooli ei ole 100 kuigi hull, selle keemistemperatuur on kõrgem kui veel. Kas tsiklil ventikat või miskit ei hakka tööle?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 19 Juul 2009, 00:24
Postitas mart211
jaanus kirjutas:

Kui suvel vee tempi linnas ummikus viskab vahel 100-102 vahele on palju? Trasssil on ok 75-85. Kelladel otseselt mingit tulukest ei sütti, mis oleks selline kriitiline temp, millest ei tohiks üle minna?

Mul mõnemal pikemal treeningul näitab ikka 120 ära, siis tõmban veidi ringi et jahtuks. Muidu keskmine 100-110 olenevalt ilmast.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 19 Juul 2009, 01:24
Postitas zx12r

104 pealt hakkab ventikas tööle, jahutab 99-ni ja mõnda aega kuuma käes praadides jälle sama teema, nii peabki olema. Max vist old 108, torusid tühjaks lastes Järvevana ülesõidu asjus protesteerimise miitingul.

Peaasi et vent töötab.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 19 Juul 2009, 08:45
Postitas jaanus

vent hakkab alles jah 97 pealt umbes jahutama. Siis polegi see 100+ midagi hullu, hea teada vähemalt


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 19 Juul 2009, 14:01
Postitas Primo

Tänapäeva vedelikjahutusega mootorid töötavadki kõige effektiivsemalt temperatuuridel alates 100 kraadi C.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 10:45
Postitas Vapsik

Miks vanematel diisel autodel summuti otsad rohkem alla keeravad kui uuematel? Kas ülevaatusel võib kobinat tekkida kui torud ei ole päris 90° allapoole nii nagu nad orig. olid?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 11:06
Postitas Vidget
Vapsik kirjutas:

Miks vanematel diisel autodel summuti otsad rohkem alla keeravad kui uuematel? Kas ülevaatusel võib kobinat tekkida kui torud ei ole päris 90° allapoole nii nagu nad orig. olid?

Alla on keeratud, et diislilont surutakse vastu maad, mitte tagasõitjale vastu vahtimist. Samas ÜV ei koti see, olgu kasvõi korsten.....niikaua kui saastenormidele vastab.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 11:16
Postitas Vapsik

Nojah, loogiline oleks. Samas - mulle küll tundub et see otse vastu maad suunamine ei anna küll soovitud effekti. Lööb just pilve üles. See selleks. Aga miks on paljudel uutel sirged torud? Kübemefilter? Aga miks kuradi pärast sealt (vähemalt visuaalselt) paljudel ikka samasugune tahm välja lendab? Kas see on mingi puhastatud "eurotahm" :wack: ?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 11:30
Postitas Primo
Vapsik kirjutas:

Nojah, loogiline oleks. Samas - mulle küll tundub et see otse vastu maad suunamine ei anna küll soovitud effekti. Lööb just pilve üles. See selleks. Aga miks on paljudel uutel sirged torud? Kübemefilter? Aga miks kuradi pärast sealt (vähemalt visuaalselt) paljudel ikka samasugune tahm välja lendab? Kas see on mingi puhastatud "eurotahm" :wack: ?

Eks siin tuleb mängu ka meie superkvaliteetne kütus.Siinne diisel on vast kõige madalama kvaliteediga saadavalolevatest kütustest, kuigi enda surnumatjaga sõites ei kurda.Saksa tipptootjate diiselmootorid ei kannata üldse siin saadavat kütust.Ei ole normaalne, et 2 aastat vanal autol on lendab 2-meetrine luud sumpsist välja, must nagu öö.Kõige rohkem olen täheldanud seda muide Mersude hulgas.Olen kuulnud 2 põhjendust sellele.
Osad räägivad, et Mersu kvaliteedist pole mitte midagi enam järele jäänud ja nad raisad lagunevadki 2-3 aastaga ära.Tarbijaühiskond, heh :)
Teised jälle räägivad, et meie diiselküte tapab mootori kiirelt ära.

Mine tea :)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 11:47
Postitas taux

Ex ta nii ongi. Kvaliteet on nii kehv,et meie solkkütus tapab mootorid ära


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 20:21
Postitas Prets

Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 20:42
Postitas Vidget

Hind on ka erinev :wack:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 21:33
Postitas Prets

Ah jaa, õigus. :)
Midagi veel?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 22:00
Postitas Stonekurg

zx-6el on zx-10ne andmed aga zx 10el, zx 10ne andmed


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 20 Juul 2009, 22:05
Postitas Prets

:wack:

Selles see asi ongi ju! Rikud kogu lõbu ära rsk.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 21 Juul 2009, 20:12
Postitas henri115

Kas see mõjutab pitbikel midagi kui leegitoru lühemaks lõigata?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 21 Juul 2009, 20:32
Postitas mart211
henri115 kirjutas:

Kas see mõjutab pitbikel midagi kui leegitoru lühemaks lõigata?

Kõvemat häält teeb :wack:

Tegelikult peaks kiirendust ka mõjutama, halvemuse poole. Aga see eest rammu rohkem. Kunagi mopeedi aegadest jäänud selline tunne.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 22 Juul 2009, 00:03
Postitas aprill
mart211 kirjutas:
henri115 kirjutas:

Kas see mõjutab pitbikel midagi kui leegitoru lühemaks lõigata?

Kõvemat häält teeb :wack:

Tegelikult peaks kiirendust ka mõjutama, halvemuse poole. Aga see eest rammu rohkem. Kunagi mopeedi aegadest jäänud selline tunne.

Kui rammu rohkem, peaks kiirendus nagu parem olema, ütleb minu loll loogika.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 22 Juul 2009, 21:07
Postitas redhott

Mitu traati on armatuuri traadi sidumise pakis?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 22 Juul 2009, 21:37
Postitas rattaletõmmatud

kui karlsson sitale läheb kas propeller siis segama ei hakka


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 22 Juul 2009, 21:50
Postitas Black
rattaletõmmatud kirjutas:

kui karlsson sitale läheb kas propeller siis segama ei hakka

Ta ei peagi eraldi käima - laotab pidevalt kõik ühtlaselt laiali.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 22 Juul 2009, 22:16
Postitas reimps
redhott kirjutas:

Mitu traati on armatuuri traadi sidumise pakis?

Oli vist 500 või 1000. Aga ma toon sulle ühe paki - loed ise üle 8)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 23 Juul 2009, 00:56
Postitas ishijupp
rattaletõmmatud kirjutas:

kui karlsson sitale läheb kas propeller siis segama ei hakka

Siit pärinebki siis I-keelne väljend "...when a shit hits the fan..." :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 23 Juul 2009, 09:05
Postitas vermon
ishijupp kirjutas:
rattaletõmmatud kirjutas:

kui karlsson sitale läheb kas propeller siis segama ei hakka

Siit pärinebki siis I-keelne väljend "...when a shit hits the fan..." :mrgreen:

No loodetavasti võtab ta ikka püksid maha ja see on ju kõigile teada, et vent on tal pükste küljes :P


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 23 Juul 2009, 15:21
Postitas Thesaarlane

Tere päevast.

Küsin igaksjuhuks üle, et kas goretex kindaid võib masinas pesta ? Olen selle kilekoti ära kaodanud ja kinnaste sees ei ole mingit märget.

Tänud ette juba asjalikele vastustele, sest lugedes eelnevaid postitusi on raske uskuda, et siit midagi tarka tuleb :P


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 23 Juul 2009, 15:24
Postitas mx77

Võib küll, aga väga ei soovita. Igatahes tsentrifuugimist ürita kindlasti vältida.
Probleem on selles, et see Gore-Tex sisu on kindaga seotud ainult kinda suu juurest ja suure rappimisega võib pahupidi minna ning siis on see sõrmede tagasitoppimine paras peavalu.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 23 Juul 2009, 15:37
Postitas Thesaarlane

Selge.
Jälle targem

Tänud :bsmile:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 24 Juul 2009, 11:49
Postitas card

Tere kui teen A1 teooria ära ja hakkan platsi tegema, kas siis peale platsi on kohe linnasõit ka v, et nagu sooritan platsi ära ja siis kohe linna v :?:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 24 Juul 2009, 12:01
Postitas uduangerjas
card kirjutas:

Tere kui teen A1 teooria ära ja hakkan platsi tegema, kas siis peale platsi on kohe linnasõit ka v, et nagu sooritan platsi ära ja siis kohe linna v :?:

Sõidueksam koosneb kahest osast, platsiharjutustest ja linnasõidust. Need toimuvad järjestikku ehk kui platsiga saad kombe, siis suundud kohe linna.

Vaata ka motopesakonna kasulikku lehte.