Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Paistab, et erimärgistusega kütuse kasutamist on vahepeal tõesti üleregullitud:
https://www.emta.ee/et/ariklient/aktsii ... delkutuste
Huvitav, millega soodusaktsiisiga kütteõli müügi lõpetamist põhjendati? Täiesti ptsis ikka, meie oma maksuraha peal nuumatavad ametnikud keeravad ajaviiteks sellist stta kokku, et siga ka ei söö. Vaevalt siiski eragaraaži reidi tegema tuldaks, kui sinisega kütan.
Kui see 10KW kiirgur 50 ruutu ära kütab, saab vast 5KW mu 22-ruudusega ka hakkama. Natuke soojemaks ikka.
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Alati kui sellist avatud rihma näen, mõtlen kuidas sellega sõita saab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Kass läheb ka esimest korda küünalt nähes seda nuusutama
Peale vurrude kõrvetamist saab vast sõiduasendi paika aga käna korral koibapidi töötava kone vahel on ka eriline lust olla
Ühes teises teemas just soovitati lahtise siduriga dukatkiga sõitma minnes paeltega tossud jalga panna
Aga ma arvan, et on miljon muud moodust ennast tsikliga lõhkuda ja need lahtised rihmad sidurid tekitavad vaid murdaosa kogu jamast.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Et jalg valesse kohta ei satuks, on jalaraua otsas ju teravik - see tuleb läbi pahkluu lüüa ja jalg on turvaliselt oma kohal paigal.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Vaatab nädalavahetusel ... kui keegi poolitada ei viitsi. Hetkel on nii palju tegemist.
Teema pealkiri vajab ka korrastamist. Liiga sarnane rumalate küsimustega. ( Otsing võib teist teemat näidata pealkirjas olevate sõnade järgi. )
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Ma pole ka viitsinud ette võtta, aga see ei sega vingumast
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Vint ise alustaski tegelikult arvutialase posti valesse teemasse tegemisega.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kindlasti on kuskil alamenüüs peenes kirjas öeldud ka aga.. kes viitsib otsida - kas oma vanasid postitusi saab ka "editeerida*"?
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui paremas servas vastav nupp on (pliiatsi kujutisega), siis saad, kui ei ole, siis ei saa.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mingi timeout oli confitud sinna, või kui keegi vastanud on, siis enam ei saa.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sellisel juhul on alafoorumid/rollid erinevalt konfitud.
| Uuendan ja konverteerin vananenud foorumeid ning nende andmebaase | Muu IT abi |
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ja kui aeg on ümber, lahked moded aitavad muuta/kustutada ülearust infot?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sõltub soovist. "Palun kustutada kõik minu postitused." ei leia toetust, sest ka vanad postitused on foorumi oluline osa. "Palun muutke minu telefoninumbrit postituses see ja see" on mõistlik soov.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2653
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 395 korda
Re: Rumalad, segased või geniaalsed mõtted.
Kas blokada on see "DNS changer by Blokada" nimeline app?
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Millise tänava poole või ilmakaarde vaatab Tasku autopesula sissepääs Tartus? Või pääseb sinna Tasku parkimismajast?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Tänapäevasemat kaubikut, mille kaubaruumi pikkus on 3m kõrgus pigem madal?
Mõnda aega nüüd tuhlanud "mööda kaubikuturgu". Täitsa haige PITA on leida kaubaruumi pikkuseid. Teljevahet ja üldpikkust veel on aga kaubaruumi pikkus on saladus. Enamasti on kaubikuid L1, L2 ja L3 mõõtudes +istme alla -pikkus seljatoe tagant.
Kui keegi ostab omale kaubikut siis kindlasti on esimene küsimus Co2 või siis AdBlue paagi maht. Mingil juhul ei huvita mitte kedagi kaubaruumi mõõdud. Piisab kui kuupmeetrites anda. Vbl siin keegi kaubikumüüja või kaubikutega kursis olev tegelane oskab öeda millistele madalamatele paketikatele 3m tagant sisse surub (vähemalt põrandale ilma istmealuseta)
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
https://www.renault.co.uk/vehicles/new- ... sions.html
Usable floor length 2,937 (L2)
L3 Jumpy/Expert kaubaruum on 10cm lühem.
Pikk Transporter: https://www.anchorvans.co.uk/specificat ... ansporter/
Load Length (mm) 2943
Ega väiksemad kuudid sellest vast väga pikemad ei olegi, siis tuleb juba Jumperi/Masteri/Crafteri/Sprinteri poole vaadata.
Master: https://www.cdn.renault.com/content/dam ... ctober.pdf
Load Length (mm): 2,583 / 3,083 / 3,733
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Statoili vastas on maa-aluse parkla sissepääs, nad on seal parkla tagumises otsas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Madlobster kirjutas: ↑20 Dets 2018, 14:19Spoiler
Tänapäevasemat kaubikut, mille kaubaruumi pikkus on 3m kõrgus pigem madal?
Mõnda aega nüüd tuhlanud "mööda kaubikuturgu". Täitsa haige PITA on leida kaubaruumi pikkuseid. Teljevahet ja üldpikkust veel on aga kaubaruumi pikkus on saladus. Enamasti on kaubikuid L1, L2 ja L3 mõõtudes +istme alla -pikkus seljatoe tagant.
Kui keegi ostab omale kaubikut siis kindlasti on esimene küsimus Co2 või siis AdBlue paagi maht. Mingil juhul ei huvita mitte kedagi kaubaruumi mõõdud. Piisab kui kuupmeetrites anda. Vbl siin keegi kaubikumüüja või kaubikutega kursis olev tegelane oskab öeda millistele madalamatele paketikatele 3m tagant sisse surub (vähemalt põrandale ilma istmealuseta)
Väga hea kaubik(nagu sõiduauto) on Vito W447 ehk alates 2014 2,2 mootoriga. Pikal kerel kaubaruum 3061 mm ,keskmisel 2831 mm. Mul on keskmise pikkusega VITO MIXTO istmetega 1+1+3 variant ja sinna mahuvad pikad asjad keskele kuni 3,2m pikkusena,kui teist rida sees pole või teise real alt läbi. 140kw 4x4 liigub väga hästi ja on ka öko. Lahjemaid pole proovinud.
Fordi 2,0 125kw on ka väga reibas mootor ja FORD TRANSIT CUSTOM pika kerega on kaubaruum 2922mm. Fordi 125kw on isegi kohati teravama minekuga ,kui mersu 140kw. FORD TRANSIT L2 on kaubaruum 3044mm. Custom sõidab nagu sõiduauto ,aga Transit juba rohkem nagu tööloom. Tööl on olemas see L2 Transit kõrgem variant ja ka väga mõnus tööloom.
Reanault-l on 3m kaubaruum vist ainult Masteril,Traficut vist nii pikka pole.Uus 1,6 Trafic on kuidagi lahja,robustne ja jube mürarikas,meil oli aasta jagu selline kasutuses ja sai Mersu vastu vahetatud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See mersu 2,2 mootor erilise pikaealsusega ja töökindlusega ei hiilga. Neid on krossisõitjate seas hulgi, kelle Sprinteril see mootor on ja see protsent, kellel see mootor kotti on jooksnud on ikka väääga suur. Silberautos on pidevalt vähemalt 5 mootoriplokki laoseisus. Võite teistest autofirmadest küsida, mitu mootoriplokki neil laos on. Kõige tõenäolisem vastus on, et null.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
Renault Trafic kaubaruumi pikkus on 2.5m
Renault Trafic Long kaubaruumi pikkus on 2.94m
Mootor, erinevalt mersudest on renaultil sisuliselt igavene.
-
- Postitusi: 3241
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kinnitan mx77 juttu. Isal läks tööautol ka sama mootor just hiljaaegu kotti. Kõik hooldused esinduses tehtud.
Turneo custom vähemalt 92kw versioon on nagu külmkapp. Isegi Tartu-Tallinn ots ei teinud salongi soojaks. Lõpuks pandi webasto peale.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Alfadele vist pannakse juba tehasest üks komplektne longblock varuks kaasa
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Renault Traficu mootor on minu jaoks müstika. Ma ei tea kuidas nad neid hobujõude mõõdavad, aga üks aasta kui suusaresile läksime võtsime rendist just selle feisslifti läbi teinud bussi 92 kW twin turbo ja see liikus täpselt sama hästi, kui vana mudeli 74 kW 1,9, ehk ei liikunud üldse.
-
- Postitusi: 3241
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 70 korda
- Tänatud: 371 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
mx77 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 09:27Renault Traficu mootor on minu jaoks müstika. Ma ei tea kuidas nad neid hobujõude mõõdavad, aga üks aasta kui suusaresile läksime võtsime rendist just selle feisslifti läbi teinud bussi 92 kW twin turbo ja see liikus täpselt sama hästi, kui vana mudeli 74 kW 1,9, ehk ei liikunud üldse.
Kw on vääne x pöörded. Lühidalt, sama vääne kõrgematelt pööretelt äkki?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Sa mõtled siis 2,4JTD? Ma ei tea. Uusi Alfasid müüakse nii vähe, et statistikat teha on raske. Aga ma olen vähemalt lugenud, et alates 159 mudelist peaks kvaliteet suht OK olema.
-
- Postitusi: 8433
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Spoiler
ranel kirjutas: ↑21 Dets 2018, 09:29mx77 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 09:27Renault Traficu mootor on minu jaoks müstika. Ma ei tea kuidas nad neid hobujõude mõõdavad, aga üks aasta kui suusaresile läksime võtsime rendist just selle feisslifti läbi teinud bussi 92 kW twin turbo ja see liikus täpselt sama hästi, kui vana mudeli 74 kW 1,9, ehk ei liikunud üldse.
Kw on vääne x pöörded. Lühidalt, sama vääne kõrgematelt pööretelt äkki?
Väidetavalt on max vääne 1500 rpm juures.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Jälle hüppab mingi vend põõsast välja ja hakkab lõõpima autost mida ta pole suure tõenäosusega isegi katsunud.
Olles Itaalia tehnikaga lähedalt seotud ja omanud viite erinevat alfat, kuulen sellist väidet küll esimest korda, millistel alustel selline väide põhineb?
Bussi kohapealt liigun ise igapäevaselt 2900 pika vivaroga, 1.6 vanem 1 turboga. Miinustest on veider juhitavus, koguaeg selline tunne, et läheb otse (harjub ära) ja raadio (ilma ekraanita), kanaleid ei leia ja isegi laulval sünnipäevakaardil on parem helipilt.
40tkm pealt hakkas käigukast undama, garantii korras remonditi ära, väidetavalt oli tehasest laagrid liiga suure eelpingega kokku pandud. Sellega probleemid on siiani piirdunud. Mineku kohapealt kurta ei saa, kuid jõud raugeb kiirteel ja kiirematel möödasõitudel 120+kmh.
Plusspoolelt on väga vaikne ja mugav. Mahutavuse poolest läheb diagonaalis ja läbi istme aluse luugi 4,6m lauad sisse.
Transporter võrreldes vivaroga seisab küll paremini teepeal, kuid sisemüra on täiesti talumatu, sammuti on vedrustus nii jäik,et tambib neerud lahti.
Lisaks on janused mootorid ja pidevad lambikesed armatuuris.
Samas kui täna peaks uut bussi ostma, võtaks hea varustusega Ford Transit customi.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kalapea kirjutas: ↑21 Dets 2018, 10:39Spoiler
Jälle hüppab mingi vend põõsast välja ja hakkab lõõpima autost mida ta pole suure tõenäosusega isegi katsunud.
Olles Itaalia tehnikaga lähedalt seotud ja omanud viite erinevat alfat, kuulen sellist väidet küll esimest korda, millistel alustel selline väide põhineb?
No eks ta kergelt "miks ükski daam ei istu mu Fiat'i" parafraseering oli. Ei tasu ehk kõike nii tõsiselt/isiklikult ka võtta. Samas eks seal ole mingi tera tõde ka. Mul endal pole ka diisel-Alfat olnud, aga aeg-ajalt on ka miskit selle JTD kohta kõrvu jäänud.
PS. 15-20a tagasi sai natuke aega diisel-Croma'ga sõidetud ja ei saanud kurta, et ükski daam sisse istuda ei tahtnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
mx77 kirjutas: ↑21 Dets 2018, 08:17Spoiler
See mersu 2,2 mootor erilise pikaealsusega ja töökindlusega ei hiilga. Neid on krossisõitjate seas hulgi, kelle Sprinteril see mootor on ja see protsent, kellel see mootor kotti on jooksnud on ikka väääga suur. Silberautos on pidevalt vähemalt 5 mootoriplokki laoseisus. Võite teistest autofirmadest küsida, mitu mootoriplokki neil laos on. Kõige tõenäolisem vastus on, et null.
Ma räägin uuest 2,2 mootorist ja pole kuulnud,et ühelgi neist oleks mingeid probleeme. Vanadel Sprinteritel ja Vitodel kasutuses olev max 120kw on hoopis teine mootor.Tähendab uuematel(max paar-kolm aastat vanad) Sprinteril voibolla ka seda,aga vanematel mitte. Meil on firmas kaks sellist Vito ja Vklass 140kw. Minu oma juba käigus ligi 2a, ls 93000 ning pole mingeid probleeme. Need mootorid on peal autodel alates 2015 pigem,sest selle esmaesitlus oli Pariisi näitusel 2014 oktoobris. Seda mootorit on kolm versiooni 100kw,120kw ja 140kw. Piki asetusega on see mootor. 1,6 Vitol on Trafiku esisild ja ka sama mootor.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.