Re: Rumalad küsimused 2
Just nii ongi, leidsid ka koha kust rohkem pitsitada
Autokoolid räägivad küll et pimedasõidud ja libeda ja öko ja mida veel, on kõik kohustuslikud...
Just nii ongi, leidsid ka koha kust rohkem pitsitada
Autokoolid räägivad küll et pimedasõidud ja libeda ja öko ja mida veel, on kõik kohustuslikud...
Ma olen isegi kuulnud midagi mingisugusest grupisõidust?!
Kipsi kirjutas:Ma olen isegi kuulnud midagi mingisugusest grupisõidust?!
Jajaaa, carpooling on alates 01.04.2013 kohustuslik element nii autokoolis kui ka ARK eksamitel.
reimps kirjutas:Jajaaa, carpooling on alates 01.04.2013 kohustuslik element nii autokoolis kui ka ARK eksamitel.
A poster used to promote carpooling as a way to ration gasoline during World War II
reimps kirjutas:Kipsi kirjutas:Ma olen isegi kuulnud midagi mingisugusest grupisõidust?!
Jajaaa, carpooling on alates 01.04.2013 kohustuslik element nii autokoolis kui ka ARK eksamitel.
Mis asi on grupisõit autokoolis?? Tallinn-Tartu mnt. kohustuslik läbimine?
Ivoonu kirjutas:Millise tootja milline elektrihöövel oleks kodukasutajale mõistlik valik? Kuna iga päev ei tee puutööd, siis 250-300 € ei tahaks välja käia aga samas pole vist mõtet osta ka mingit 30 € maksvat, mis esimesel kasutamisel ära laguneb.
Minul 5-6- aastat kasutusel Skil (hind ca 80 eurot) ja rahul, kodukasutusse asja küll. Vahetanud olen teri ja korra ka rihma.
Urmas
Vaja kuskil 2 aastat tagasi soetatud auto ümber vormistada. Kuna masin seisis enamiku sellest ajast, siis jäi ka vormistamata. nüüd on ostu-müügi leping kadunud. kuidas masin nüüd enda nimele saada? muidu pole probleemi nö ka ise uus kirjutada, aga pole isikukoodi. kas minna ark'i ja helistavad sealt eelmisele omanikule ?
pets&kats kirjutas:reimps kirjutas:Kipsi kirjutas:Ma olen isegi kuulnud midagi mingisugusest grupisõidust?!
Jajaaa, carpooling on alates 01.04.2013 kohustuslik element nii autokoolis kui ka ARK eksamitel.
Mis asi on grupisõit autokoolis?? Tallinn-Tartu mnt. kohustuslik läbimine?
See on nii, et autos on 5 inimest, kõik on juua täis ja lärmavad nii mis kole ja siis niimoodi peab sõitma, et avariid ei tee!
Mis alusel? Lähed arki ja "õu, helista ühele kutile, äkki tahab oma autot müüa"?
Sa ei ole ARK-i jaoks mitte keegi hoolimata sellest, et auto regdokument ja auto ise sinu käes. Pigem oled auto volituseta kasutaja.
Otsid eelmise omaniku üles ja teed uue lepingu. Või siis taastad olemasoleva (kadunud) lepingu
Ja ära nüüd hakka küsima, kuidas lepingut taastada!
Nuki kirjutas:kas minna ark'i ja helistavad sealt eelmisele omanikule ?
Nuki kirjutas:Vaja kuskil 2 aastat tagasi soetatud auto ümber vormistada. Kuna masin seisis enamiku sellest ajast, siis jäi ka vormistamata. nüüd on ostu-müügi leping kadunud. kuidas masin nüüd enda nimele saada? muidu pole probleemi nö ka ise uus kirjutada, aga pole isikukoodi. kas minna ark'i ja helistavad sealt eelmisele omanikule ?
Sul siis joppas, ise olen sellistele "affidele" telefonikõne teinud, kus selgitad mõne sõnaga, et kui sõiduk ARK omanikku ei vaheta lähen võtan ise arvelt maha. Hakka veel pärast selgitama, et kus ja millal sinu nimel olev auto mingit jampsi korraldas. Annad seadusliku 5 päeva aega tegutsemiseks ja kui ei soovi inimene omanikuks saada siis ei soovi.
Nuki kirjutas:Vaja kuskil 2 aastat tagasi soetatud auto ümber vormistada. Kuna masin seisis enamiku sellest ajast, siis jäi ka vormistamata. nüüd on ostu-müügi leping kadunud. kuidas masin nüüd enda nimele saada? muidu pole probleemi nö ka ise uus kirjutada, aga pole isikukoodi. kas minna ark'i ja helistavad sealt eelmisele omanikule ?
kindlustuspaberitel on isikukood kirjas, ehk leiad mõne?
extremist kirjutas:Just nii ongi, leidsid ka koha kust rohkem pitsitada
![]()
Autokoolid räägivad küll et pimedasõidud ja libeda ja öko ja mida veel, on kõik kohustuslikud...
Kuidas saab olla mootori lõhkumine öko (kõrge käik madalad pöörded)?
Tuono kirjutas:extremist kirjutas:Just nii ongi, leidsid ka koha kust rohkem pitsitada
![]()
Autokoolid räägivad küll et pimedasõidud ja libeda ja öko ja mida veel, on kõik kohustuslikud...Kuidas saab olla mootori lõhkumine öko (kõrge käik madalad pöörded)?
Jah kuidas? Kõrge käik, madalad pöörded, mootoril suurem koormus. Madalate pöörete tõttu kannatab õlisurve, kui ei ole korralikku survet, ei ole ka liikuvate pindade vahel korralikku õlikilet. Mis liigub, see kulub! Ja see natuke rohkem kütust ei maksa midagi võrreldes mootoriremondiga.
Loff kirjutas:Tuono kirjutas:extremist kirjutas:Just nii ongi, leidsid ka koha kust rohkem pitsitada
![]()
Autokoolid räägivad küll et pimedasõidud ja libeda ja öko ja mida veel, on kõik kohustuslikud...Kuidas saab olla mootori lõhkumine öko (kõrge käik madalad pöörded)?
Väga lihtne, kõrge käik, madalad pöörded, mootoril suurem koormus. Madalate pöörete tõttu kannatab õlisurve, kui ei ole korralikku survet, ei ole ka liikuvate pindade vahel korralikku õlikilet. Mis liigub, see kulub!
Et siis autodel on 1200-1500rpm juba õlisurve nii nigel, et õlitus puudub? Kui sa 800rpm sõidad, siis veel, kuid vaevalt kõrge käiguga ja madalate pööretega sõites sul õlisurve nii madalaks minna saaks, kui auto korras.
mx77 kirjutas:ma olen Ryobi asjade hinna-kvaliteedisuhtega väga rahule jäänud. Kodukasutajale väga Ok
http://uk.ryobitools.eu/Catalogue/power ... 000351.htm
Ryobi on jah täitsa okei kodus kasutamiseks.
kas kuumal õllel on ka mingeid erilisi raviomadusi tugevama külmetuse korral võrreldes mingi tee või muu kuuma joogiga või pole erilist vahet, millist kuuma jooki endale sisse jood ?
petz61 kirjutas:kas kuumal õllel on ka mingeid erilisi raviomadusi tugevama külmetuse korral võrreldes mingi tee või muu kuuma joogiga või pole erilist vahet, millist kuuma jooki endale sisse jood ?
Külm õlu aitab iga häda vastu!
Piisavas koguses.
mart211 kirjutas:Et siis autodel on 1200-1500rpm juba õlisurve nii nigel, et õlitus puudub? Kui sa 800rpm sõidad, siis veel, kuid vaevalt kõrge käiguga ja madalate pööretega sõites sul õlisurve nii madalaks minna saaks, kui auto korras.
Kes on rääkinud õlituse puudumisest?
Loff kirjutas:mart211 kirjutas:Et siis autodel on 1200-1500rpm juba õlisurve nii nigel, et õlitus puudub? Kui sa 800rpm sõidad, siis veel, kuid vaevalt kõrge käiguga ja madalate pööretega sõites sul õlisurve nii madalaks minna saaks, kui auto korras.
Kes on rääkinud õlituse puudumisest?
Ok, õlikile puudub? Mis hetkel siis õlisurve on nii madal, et mingi osa mootorist siis jääb õlist või antud õlikilest ilma? See on pigem üks nendes "teoreetilistest vigadest" mis reaalses elus omavad nii vähe mõju, et ennem sureb see auto igavusse kui jookseb madala õlisurve tõttu kokku. Lihtsalt minu arvamus, kuid kui on teistpidiseid arvamusi, siis loeks hea meelega. Tsikliga sõites vilgutab õlituli end pidevalt, senimaani on mootor isegi nii madala survega vastu pidanud.
Ma ei ole oma lauses maininud, et õlisurve kaob ja sellega ka õlikilet ei ole. Kirjutasin, et ei ole KORRALIKKU õlikilet. Aga tõsi, enamjaolt on tegu teoreetilise probleemiga. Igaüks ise teab, kuidas oma masinatega sõidavad, nii ka mina. Mulle meeldib hoida natuke kõrgemat pööret, et autol oleks lõbus vedada. Traktoriga saab jah tühikäiguga joristada - väänet jagub. USA rauaga saab jah 800rpm kulgeda ja kui gaasi vajutad siis väänab minema kah, nii et ei ole probleemi. 2.3L töömahuga mootoril ju sellist väänet ei jagu, seks tulebki seda pööretega kompenseerida. There is no replacement for displacement!
Loff kirjutas:Ma ei ole oma lauses maininud, et õlisurve kaob ja sellega ka õlikilet ei ole. Kirjutasin, et ei ole KORRALIKKU õlikilet. Aga tõsi, enamjaolt on tegu teoreetilise probleemiga. Igaüks ise teab, kuidas oma masinatega sõidavad, nii ka mina. Mulle meeldib hoida natuke kõrgemat pööret, et autol oleks lõbus vedada. Traktoriga saab jah tühikäiguga joristada - väänet jagub. USA rauaga saab jah 800rpm kulgeda ja kui gaasi vajutad siis väänab minema kah, nii et ei ole probleemi. 2.3L töömahuga mootoril ju sellist väänet ei jagu, seks tulebki seda pööretega kompenseerida. There is no replacement for displacement!
Siis juhtusin detailitest liiga kinni hakkama, vabandan. Minu audi jällegi ei tõmba kõrgetelt pööretelt ka siis kui pühapäeviti too turbo tööle hakkab, seega pean alati paar käiku alla lööma, et kiirendada
Mul Audil on 90 kmh 1500 rpm ja väänet jagub niipalju, et möödasõiduks ei pea käiku all avahetama, kuigi on kõigest 1.9 tdi ja öko on ta ka. Kui nüüd keegi arvab, et ma liikluses uimerdan, siis kaugel sellest
Ivoonu kirjutas:Mul Audil on 90 kmh 1500 rpm ja väänet jagub niipalju, et möödasõiduks ei pea käiku all avahetama, kuigi on kõigest 1.9 tdi ja öko on ta ka. Kui nüüd keegi arvab, et ma liikluses uimerdan, siis kaugel sellest
Ma esitan ka rumala küsimuse : Millest ja kui kaua sa möödasõitu teed selle autoga käiku vahetamata ?
Öko vastu ei vaidle aga kiirendus 90 km/h @ 1500 rpm on ju kalendriga mõõdetav ....
Mul audil rahulikult s6ites 50ga on tahho 1100 peal.
ega jah. ise autot müües samamoodi teinud. kui ümber ei kirjuta, arvelt maha. Sellega pole ka midagi hullu, lihtsalt võetakse ajutiselt arvelt maha ning kui uus omanik arki läheb, võetakse uuesti arvele uue omaniku nimele. Aga kunagine müüja müüs auto oma ülemusele ning ei nõudnud ka ümberkirjutamist. a selle autoga palju pikem lugu. oli tööauto ja vahetas omanikku päris mitu korda. kuna aga auto ei olnud eestis, siis ka ei kirjutatud ümber. nüüd jõudis auto minuni ning ainult dokid on alles. muud paberid kõik kuskile kadunud autost. dokumentides olevat isikut ei tunne ning ei oska ka teda kuskilt üles leida. selleks mõtlesingi, et ennegi need paberid kadunud inimestel ja ega selle pärast ei jää ümber vormistamata.
Sten kirjutas:Ivoonu kirjutas:Mul Audil on 90 kmh 1500 rpm ja väänet jagub niipalju, et möödasõiduks ei pea käiku all avahetama, kuigi on kõigest 1.9 tdi ja öko on ta ka. Kui nüüd keegi arvab, et ma liikluses uimerdan, siis kaugel sellest
Ma esitan ka rumala küsimuse : Millest ja kui kaua sa möödasõitu teed selle autoga käiku vahetamata ?
Öko vastu ei vaidle aga kiirendus 90 km/h @ 1500 rpm on ju kalendriga mõõdetav ....
Sa pole vist kaasaegse diisliga sõitnud?
Nuki kirjutas:dokumentides olevat isikut ei tunne ning ei oska ka teda kuskilt üles leida.
Ma pole ka poolte oma autode endisi omanikke tundnud - mis siis?
Kui passi märgitud aadressile kohale minna ei viitsi, saada siis algatuseks lihtkiri. Facebookist/internetist pole seda nime otsinud?
Kas starteri harja juhe võib vastu starteri metallkorpust käia?
Ühe harja juhe on kummist vahetükiga korpusest isoleeritud ja selle juhe kuskile vastu ei lähe.
Aga pärast starteri puhastamist-lahtivõtmist ei mahu teise harja juhe enam korpusesse nii ära, et juhe vastu starteri metallist kaant ei lähe.
Endale tundub, et see teine on 'ground', ehk siis probleemi nagu poleks.
http://mikep.smugmug.com/photos/699562063_8K69Q-M.jpg - illustreerival pildil siis alumise harja juhe
See juhe ju selle poldi all lähebki korpusesse ja peabki nii olema.
ping kirjutas:See juhe ju selle poldi all lähebki korpusesse ja peabki nii olema.
Krt, ongi nii! Võin nüüd kandideerida nädala pimeda aunimetusele