Püüan hoida eessõitva autoga suuremat pikivahet, et ma talle lihtsalt tagant sisse ei sõidaks. Tallinnas juba kaks korda kyllililendamise võimalus olnud.
Aga mina arvasin, et tsiklil on paremad pidurdusparameetrid
Kui ma juba 2tonni masinaga saan paremini pidama, kui kiirendan, mis siis veel tsiklist arvata?
Safety first!
Edu
Postitatud: 31 Mär 2007, 01:25
Postitas kaska
ants01 kirjutas:
zazel kirjutas:
Püüan hoida eessõitva autoga suuremat pikivahet, et ma talle lihtsalt tagant sisse ei sõidaks. Tallinnas juba kaks korda kyllililendamise võimalus olnud.
Aga mina arvasin, et tsiklil on paremad pidurdusparameetrid
Kui ma juba 2tonni masinaga saan paremini pidama, kui kiirendan, mis siis veel tsiklist arvata?
Safety first!
Edu
kiirendus ja pidurdusteekond ei ole küll omavahel kuidagi seotud
üks tekib tänu mootorile, teine tänud piduritele
Postitatud: 31 Mär 2007, 01:31
Postitas yeekim
O~nneks on need omadused ta'napa'eval ilusti balansis! Nt. uus GSX1000R kiirendab 0-100kmh u. 2,7s ja pidurdab veelgi va"hema ajaga.
Isegi minu 88a GSX pidurdab paremini kui kiirendab, Jawa, Ish jms andmed puuduvad.
Edu
Postitatud: 31 Mär 2007, 08:03
Postitas vilosius
Jutunhamon kirjutas:
Sõitsin sealt mööda kui mats juba käinud oli,suht sirge peal sihuke laks on muidugi kahju,kuid ega meiega veel arvestata
Teiega ei hakatagi arvestama, kui te tagasipöördel autole ette keerate.
Postitatud: 31 Mär 2007, 08:12
Postitas Jutunhamon
Ei tea,ei ole endal sihukesi kombeid
Postitatud: 31 Mär 2007, 09:57
Postitas Rennes
Tsitaat samast teemast rolleriklubi lehelt: "Loodame ,et rollerijuhiga midagi ei juhtu ja ikkagi see kisub jällegi rollerite mainet alla palun sõitke normaalselt ja järgige liikluseeskirju"
Vat siis mille pärast noored muret tunnevad ...
Postitatud: 31 Mär 2007, 10:09
Postitas Kameeleon
PANGE TÄHELE, JÄTKE MEELDE VÕI KIRJUTAGE ÜLES
Sellel samal maanteel pärast Murastet tuleb ilus pikk sirge kus me kõik rõõmsalt oma torud haljaks laseme....
See sirge on edaspidi tsiklitele SURNUD. Kitsede ja põtrade rajad lähevad sealt üle ja eelmisel aastal oli seal ca. 30 juhtumit kus kits, põder, või muu metsloom teele ette jooksis ja ka liiklusvahendilt löögi sai. Kuna vald keeldub sirget ääristavaid põõsaid eemaldamast ei ole võimalik metslooma enne märgata kui ta juba teil ees on.
Eile õhtul tapsin sellel sirgel soku poisi. Kuni ma politseid ootasin lasi ca. 10 ratast haljaste torudega sealt mööda. PIMEDAS !!!
Juba teist aastat sõidan rattaga seda sirget 60 km/h aga ka see ei ole alati piisav.
Raiuge endale pähe
MURASTE - VÄÄNA JÕESUU SIRGE
Postitatud: 31 Mär 2007, 10:24
Postitas frefighter
Jep, jutt jumala õige- isegi olen korduvalt seal koju sõites pidanud plokki pidurdama, et loomale otsa sõitu vältida ja tihti on seal jäetud nii tee äärde kui ka tee peale surnud kitsi- põtru vedelema (isegi ühest üle pand).
Ja ohtlik koht selles suhtes on ka keila-joa ja laulasmaa vah. lõik.
Oht suur just pimedas.
Postitatud: 31 Mär 2007, 14:52
Postitas asdf123
Rennes kirjutas:
Tsitaat samast teemast rolleriklubi lehelt: "Loodame ,et rollerijuhiga midagi ei juhtu ja ikkagi see kisub jällegi rollerite mainet alla palun sõitke normaalselt ja järgige liikluseeskirju"
Vat siis mille pärast noored muret tunnevad ...
Rollerijuhil on kinnine jalaluumurd ja vaagnaluu puruks(just käis opil), kaassõitja kohta ei anta mingit informatsiooni kõige rohkem mis kuulsin oli see kui meedikud ütlesid, et amptueeritakse ära vasaku jala varbad...
Postitatud: 01 Apr 2007, 16:51
Postitas Medic
Viljandi ringteel (see pisem mida läbid kui suundud linnast männimäele) kukkusin susuki gs500-ga väiksel kiirusel[umb 15km/h].
Näide sellest, et asfalt on veel külm ning kummid ei oma sellise jahedaga veel erilist haarduvust[või jäi kummi alla kivike/liiv mis poleks küll siin mingi haruldus].
Rattal tuli käiguvaheti sirgeks väänata & peegel paika panna, mootori kaan sai veidike kriipida.
Ise olin täisvarustuses ning minema jalutasin vaid väikese marrastusega.
Tunnistajaks oli rohelise ninja juht kellega sai koos sõidetud. Seekord pääseti olukorrast vaid ehmatusega.
Päikselist sõitu,
Medic
Postitatud: 01 Apr 2007, 17:57
Postitas sepp
Medic kirjutas:
Viljandi ringteel (see pisem mida läbid kui suundud linnast männimäele) kukkusin susuki gs500-ga väiksel kiirusel[umb 15km/h].
Näide sellest, et asfalt on veel külm ning kummid ei oma sellise jahedaga veel erilist haarduvust[või jäi kummi alla kivike/liiv mis poleks küll siin mingi haruldus].
Rattal tuli käiguvaheti sirgeks väänata & peegel paika panna, mootori kaan sai veidike kriipida.
Ise olin täisvarustuses ning minema jalutasin vaid väikese marrastusega.
Tunnistajaks oli rohelise ninja juht kellega sai koos sõidetud. Seekord pääseti olukorrast vaid ehmatusega.
Päikselist sõitu,
Medic
mis imeloom see mootori kaan on?
Postitatud: 01 Apr 2007, 18:01
Postitas tuvi
"Mootori kaan" on see mollusk mis imeb külilikäinud mootorist õli ära ja enamuse lödistab maha!
Postitatud: 01 Apr 2007, 18:10
Postitas HeitiKender
ants01 kirjutas:
zazel kirjutas:
Püüan hoida eessõitva autoga suuremat pikivahet, et ma talle lihtsalt tagant sisse ei sõidaks. Tallinnas juba kaks korda kyllililendamise võimalus olnud.
Aga mina arvasin, et tsiklil on paremad pidurdusparameetrid
Kui ma juba 2tonni masinaga saan paremini pidama, kui kiirendan, mis siis veel tsiklist arvata?
Safety first!
Edu
Parameetrid ei loe midagi kui pidur blokki vajutatakse ja siis on küliliminek kerge tulema.
Postitatud: 01 Apr 2007, 20:45
Postitas yankee
Kas keegi teab midagi tänase Sõpruse pst õnnetuse kohta. Mingi vend oli super duke'iga pikki puud pannud.
mind huvitaks aind et kas oli kaitsevarustus või kiiver?
Ja mis teed selle informatsiooniga? Et teaks kumba kanda?
Postitatud: 08 Apr 2007, 10:43
Postitas riceboy
üldiselt kahtlustaksin et tüüp oli ratta seljas ilma ühegi kaitseelemendita...
Postitatud: 08 Apr 2007, 11:52
Postitas spinna
Liug mööda asfalti ja põrkumine äärekiviga või lihtsalt kivi või postiga teepervel võib ka parima kaitsevarustuse kandmisel lõppeda sama õnnetult. Peale halva õnne polegi midagi muud vaja.
Postitatud: 08 Apr 2007, 12:16
Postitas Mix
riceboy kirjutas:
üldiselt kahtlustaksin et tüüp oli ratta seljas ilma ühegi kaitseelemendita...
Miskistest teleuudistest juhtusin põgusalt kuulma-nägema selle õnnetuse kohta. Kui juurdelisatud fotod sündmuskohalt olid ikka tolle õnnetusega seotud, siis igatahes kiiver oli küll motikaga koos pildipeale jäänud. Ratas ka eriti katki ei tundunud olevat...
-
-
Räpinas
Postitatud: 08 Apr 2007, 18:41
Postitas IvarSiim
Räpinas sõitis auto ristmikule ja ette peateel liikuvale mootorrattale ja toimus kokkupõrge.
Kui autojuhti küsitleti, siis mees ütles , et ma m õ t l e s i n, et mul on peatee!!! Autojuht oli Viljandist. Midagi ei oska sellise asja peale kosta!
Ivar
Kõige tüüpilisem kahe osapoolega liiklusõnnetus tsikliga
Postitatud: 09 Apr 2007, 17:59
Postitas davidsoniharald
riceboy kirjutas:
...
Kõige tüüpilisem kahe osapoolega liiklusõnnetus tsikliga
Olen ka ise sellise õnnetuse teinud, kuid õnnestus veidi paremale hoida ja vaid riivasin autot... Kiirust ei ületanud, keerasin veel rulli tagasi kah, sest nägin, et kaks autot ootavad vasakpööret ja äkki nad ei näe mind. Autojuht vaatas mulle otsa ja hakkas keerama... Kiiver ja sõiduvarustus päästis mu luud - kondid tol korral...
Kõige tüüpilisem kahe osapoolega liiklusõnnetus tsikliga
Aga see rattavend tuli ikka hea kiirusegaka arvestades situatsiooni ja teed. Pakuks küll et mitte 50-nd.
Postitatud: 27 Apr 2007, 18:07
Postitas pritsu
Seekord ennustan õnnetust ette-kui te, kaks nolki R6-ga, ei lõpeta Keila linnas Eha tänaval kihutamist, juhtub teiega õnnetus.
Lugupidamisega,
Eha 40 elanik
Postitatud: 27 Apr 2007, 21:40
Postitas Intruder
Valdeku teel, Männiku poe juures ilmselt 650 kuubine dragstar ja sõiduauto olid kokku põrganud. Tsiklimees vist viidi kiirabiga ära.
Postitatud: 27 Apr 2007, 22:28
Postitas Steelrider
Eile hilisõhtul panin lasnamäe kanali linnapoolse sissesõidu juures külje maha. Peale kombe küünarnukki kulunud augu, murdunud pidurieebli ja lootusetult täistõmmanud tsikli mingeid kahjusid ei olnud. Küll aga üllatas, et lasnamäe poolt tulnud neljane bike'i meeste punt pead pööramata mööda tuhises, kui ma tsiklit püsti upitasin. Mina oleks seal kinni pidanud.