Mootorratturite reisikirjad
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Reisikirjad
Kas seda nüüd eriliseks matkamiseks saab nimetada aga tegime kaasaga ühe kuuepäevase tiiru ümber Botnia lahe, soomlased nimetavad seda ka perämereks.
Plaan oli kohe järgmisel päeval, peale Bikeri suvepäevi minema panna aga igasugused toimingud, alates kohvriraamide paigaldusega (mille saadavusega minu rattale oli vähe probleeme ja tuli küljeraamid ise aretada), lõpetades rehvivahetusega.
Esialgne plaan oli Tallinnast Alandile, sealt Kapellskäri ja siis mööda maad Turu- Helsinki aga kuna pühapäevaks tahtsime kodus olla ja üks päev oli juba toimetuste peale ära kulunud, tuli väike plaanimuutus. Teisipäeva lõunast sai minema ja suund Helsikngi kaudu Naantalisse, et seda kaudu Finnlinkiga Kapellskäri jõuda, sel juhul oleks ajakaotust tulnud ainult pool päeva esialgsega. Seda liini olin kolm aastat tagasi korduvalt kasutanud, too aeg, peale rekkate, seal midagi bronnida ei saanud ja polnud ka kordagi juhust, et sõiduautot poleks ära mahutatud, tuli ainult varakult kohal olla. Kolme aastaga on nad nüüd ka oma reisijate vedu arendanud ja bronni võimalus tekitatud, õhtune laev oli muidugi täusin varattu.... SAAADANAAAAAA..... Ütleme nii, et kodutöö jäi kiiruga tegematta.
Tuli teha järgmine suunamuutus - mööda maad Kapellskäri.
Egas midagi, võtsime suuna põhja poole ja esimese öö magasime ära kusagil Munamäe(Mynamäki) kandis. Päeva nael oli muidugi see, et tassisin kaugemalt metsa alt jaaniussikese telgi juurde, et valgem oleks , Ally muidugi vaatas, et ilus asi jäädvustamiseks , muidugi, kui sähmakas ära käis, oli nalja nabani, esimese hooga ei tule ju selle pealegi, et välklamp välja lülitada, ma mõtlesin, et too kustutab oma tulukese nüüd päris ära aga ei miskit - hõõgus veel heledamalt edasi
Teine päev möödus suuremate vahejuhtumiteta, püüdsime igal võimalusel mere poole hoida ja õhtuks jõudsime Pietarisaarile välja, iseenesest kaunis koht ja selle tulemusena kõik täis asustatud, telkimiskoha leidmisega seega tükk tegemist. Lõpuks leidsime ühe kauni lahesopi, kust ühtegi maja ei paistnud ja väike teeke suundus ka sinnapoole. Kohale jõudes tabas muidugi totaalne hämming - kogu see koht sisaldas ainult graniiti ja ühtegi abivahendit telgi vaiade kivisse puurimiseks kaasas ka polnud, tuli oma 10 km tagasi sõita, kus eelnevalt olime üke ilusa järve "ära salvestanud".
Kolmanda päeva poole pealt tekkis mõte, et Torniost ainult umbes 100 km veel põhja kulgeda ja oleme polaarjoonel. Ega midagi - plaan muutus. Torniosse jõudes oli taevas põhja poolt täpselt seda nägu, et s...ks saab vihma, Haaparanda poolt, mis oli algne plaan, paistis ilus sinine taevas. Kuna lenks oli ikkagi õnneks minu pihus siis kasutasin seda..., põhja poole keeramiseks No vihma ikka saime aga pilvede järgi oleks oodanud hullemat.
"Nabapiirkonnas" olevast suveniiride poest sai Ally endale igavese vahva särgi, kus kaks põhjapõtra on tsikli otsas, minu nr-t kahjuks polnud. Seoses selle pildiga meenus kohe teema, uue Bikeri logo leidmiseks ja tõdemus, et küll soomlastel oleks see lihtne olnud
Nabapiirkonnast hakkasime nüüd allapoole liikuma Üle Tornio jõe ja olimegi Kunni juures. Navit uurides leidsin Lulea linnast Ämbri(ilma täppideta) nimelise hotelli ja sinna sai suund võetud, kuna hing ihkas väikest mugavust, sest ühe soome tsiklivennaga juttu puhudes tuli välja, et ta oli sealtpoolt just tulnud ja 200 km jooksul kõvasti vihma saanud. Telgi variant langes seega ära. Somm oli aga suurema vihma õnneks endaga soome kaasa võtnud, mõne koha peal veel vähe tibutas.
Tegelikult Rootsi jõudmisega sai ka soe otsa, järgmisel päeval tee äärsed kraadid näitasid nii 12-12,5 kraadi sooja.
Täitsa lõpp, kus põhja-rootslased kihutavad Ma pole tükil ajal nii palju ja nii pikka aega järjest kiirust ületanud
Üks vahva seik oli, kui meile jõudis järgi mingi rootslaste "tsiklijõuk". Paar tüüpi pundi ees üritas iga fotoradari juures politseile ilusaid pilte jäädvustada, seda ala tagarattal läbides
Mina igatahes loobusin nende tempos püsimast, 160-200 kiirused selle kohvrihunnikuga lähevad juba ekstreemseks. Õhtuks maandusime Sundsvallist vähe edasi, ühes motellis.
Viiendal päeval oli esialgne plaan Kapellskärist läbi käia ja siis õhtuni Stokis kolada. See navi järgi sõitmine teeb inimese ikka laisaks, Gävlest oli plaan mööda rannikut paika pandud, kuna aga sattusime vastavatud teele, mida tarkvara ei sisaldanud, siis leidsin end navi järgi kusagilt põllult Igavese maataguse oleks pidanud läbima, et ringi saada ja otsustasime Uppsalasse välja sõita. Ja kus siis hakkas kallama
Lõpptulemus oligi selline, et läksime Kapellskäri ja ootasime õhtuse laeva ära sest sellises vihmas poleks Stokholmis küll huvitav saanud olema. Kallaski kuni õhtuni.
Järgmine päev kolasime veel Naantalis, Turus ja Helsingis ja õhtuks olime tagasi.
Kogu reis oli 2960 km. Bensukulu tuli selle kohvrihunnikuga ja kupatamistega kokku üllatavalt väike 5.5 sajale.
Vähe pildimaterjali kah, hot-i album muidugi arvas hea olema mõned pildid oma äranägemise järgi paika panna: http://live.hot.ee/gallery/show_gallery ... ?id=669327
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Reisikirjad
vovencij kirjutas:Juuli teisel nädalal sai tehtud väike nädalane soolomatk Nordkappile. Marsruut oli selline. Pilte eesti- ja venekeelsete kommentaaridega näeb siit.
väga ülevaatlik reisikiri. sain kohe palju parema pildi asjast . eks ükskord võtab ka sama asja ette
ilmaga sul seal põhjas eriti ei vedanud- selles mõttes, et udune oli
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
- Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Reisikirjad
dubweiser kirjutas:...
ilmaga sul seal põhjas eriti ei vedanud- selles mõttes, et udune oli
Kohalikega rääkides jäi mulje, et seal enamasti ongi selline ilm Peab vist kõvasti kas õnne või aega olema, et head ilma tabada
Riga 13 > pikk paus > CB500, V-Strom DL650 K5, Dominator
Re: Reisikirjad
Hei!
Panen siia juulikuise Norra tripi pildid. Pole suurem kirjamees kuid selle eest pilte jagub:)
Tegelikult oli plaanis Trondheimi poole sõita ning sealt Froya saartele kuid hoiatati, et seal sajab kõvasti ning hakkasimegi siis hoopis Mo I Rana poole liikuma. Sealt edasi Andenesele vaalasafarile. Vaalasafarile ei jõudnudki kuna oleks pidanud varem kohad ära broneerima. Andoyast Senja saarte kaudu üle Soome tagasi. Kokku natuke alla 4000 kmi.
Re: Reisikirjad
Mõned fotod reisist Läti-Leedu-Poola-Slovakkia-Tsehhi-Poola-Leedu-Läti-Eesti. Plaan millalgi miski reisikiri ka kokku kribada, et endal kunagi tore lugeda oleks.
Pildid siin:
http://picasaweb.google.com/Reinolt/Bik ... aAndPoland
http://picasaweb.google.com/kadriin/Eur ... A15MSE2wtc
Re: Reisikirjad
Märt78 kirjutas:Mõned fotod reisist Läti-Leedu-Poola-Slovakkia-Tsehhi-Poola-Leedu-Läti-Eesti. Plaan millalgi miski reisikiri ka kokku kribada, et endal kunagi tore lugeda oleks.
Pildid siin:
http://picasaweb.google.com/Reinolt/Bik ... aAndPoland
http://picasaweb.google.com/kadriin/Eur ... A15MSE2wtc
Hei,
Kas ööbisite hotellides või telgiga? Endal enam vähem sama reis plaanis nädalalõpus alustada. Et kui telgis siis oskad öelda kuidas sellisel tiirul telkimiskoha leidmisega lugu on? Ja kui hotellis siis miskid hinnad oleks huvitav teada:)
Taavi @ plaan Slovakkia-Ungari-Austria-Tsehhi-Slovakkia
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Reisikirjad
Kui hästi otsida, siis hostelites ja motellides saab päris hea rahaga linnade servades või maakohtades, et max 300 eek/in/öö saab isegi hakkama, slovakkias ühes kohas isegi sai 100 eeku öö, sai pesta ja magada ja oli OK. Vahepeal sai ka paremaid kohtasid vaadatud
Re: Reisikirjad
Tafka kirjutas:Märt78 kirjutas:Mõned fotod reisist Läti-Leedu-Poola-Slovakkia-Tsehhi-Poola-Leedu-Läti-Eesti. Plaan millalgi miski reisikiri ka kokku kribada, et endal kunagi tore lugeda oleks.
Pildid siin:
http://picasaweb.google.com/Reinolt/Bik ... aAndPoland
http://picasaweb.google.com/kadriin/Eur ... A15MSE2wtcHei,
Kas ööbisite hotellides või telgiga? Endal enam vähem sama reis plaanis nädalalõpus alustada. Et kui telgis siis oskad öelda kuidas sellisel tiirul telkimiskoha leidmisega lugu on? Ja kui hotellis siis miskid hinnad oleks huvitav teada:)Taavi @ plaan Slovakkia-Ungari-Austria-Tsehhi-Slovakkia
Me ööbisime (odavamates) hotellides. Telgi ja magamiskoti kaasa tarimise pelgasime liiga tülikaks. Austria ja Ungari kohta ei tea, aga Slovakkias ja Tsehhis on hinnad suht mõistlikud. Minul läks see reis maksma ca 11 000 krooni. Võtsime väga stressivabal, nautisime loodust, sööki ja jooki . Kuna sai väike käna maha pandud, siis tsikli remont ja uute pükse ostmine teeb reisi kalliks
.
Re: Reisikirjad
Märt78 kirjutas:Me ööbisime (odavamates) hotellides. Telgi ja magamiskoti kaasa tarimise pelgasime liiga tülikaks. Austria ja Ungari kohta ei tea, aga Slovakkias ja Tsehhis on hinnad suht mõistlikud. Minul läks see reis maksma ca 11 000 krooni. Võtsime väga stressivabal, nautisime loodust, sööki ja jooki
. Kuna sai väike käna maha pandud, siis tsikli remont ja uute pükse ostmine teeb reisi kalliks
.
Üks küsimus veel. Kaardiga maksmine Slovakkias ja tsehhis...just tanklates. Kas saab kaardiga hakkama või tuleks eelistada sula kaasas kandmist?(sula võtan raudselt kaasa aga nüüd mõtlen mis summa ulatuses...)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Reisikirjad
Tafka kirjutas:Üks küsimus veel. Kaardiga maksmine Slovakkias ja tsehhis...just tanklates. Kas saab kaardiga hakkama või tuleks eelistada sula kaasas kandmist?(sula võtan raudselt kaasa aga nüüd mõtlen mis summa ulatuses...)
Nii palju, kui meil 2 aastat tagasi sealseid tanklaid külastada õnnestus, sai kõikjal kaardiga maksta.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Reisikirjad
sai ka kuu aega tagasi igas tanklas kaardiga maksta. Ise võtsin pool eelarvest kaasa erinevates valuutades, teise poole lootsin kaardiga maksta. Kus võimalik seal alati kaardiga maksingi, eriti tanklates. Ja täpselt tuligi välja. Väga odavates majutuskohtades läks üldjuhul sula tarvis
Re: Reisikirjad
servis kirjutas:Sel aastal tegime sõpradega sellise tripi:Läti-Leedu-Poola-Tsehhi-Saksamaa-Austria-Itaalia-Sitsiiliasse välja-Horvaatia-Bosnia-Horvaatia-Hungari-Slovakkia-Poola-Leedu-Läti-Eesti. ( kaart- http://www.album.ee/files/53/726/orig/16353726_PAfq.jpg )
Ja ratasteks olid:Kawasaki ZX6RR,Yamaha YZF-R1,Honda CBR900RR,Yamaha FZS600
Ratastega esinesed sellised probleemid:
R1-Poolas murdus piduriheebel,tagasiteel söestus staator.(Muidu vägagi OK matkaratas,läheb augustis veel Kreekasse)
ZX6RR- Tsehhis käskis politsei numbri saba alt välja tuua,pakkide all koormatuna oli saba väga alla vajunud amordist,seega ka number ratta taga peidus.
CBR900RR-Esigondlil yks pisike kinnitus murdus ära.
FZS600-Kukkus niisama kylili kaks korda,segastel põhjustel:)
Kõrgel mägedes nad muidugi kõik lõrisesid ja turtsusid.
Reisijuttu näeb sügisel ( kui keegi lugeda viitsib) (ja keegi kirjutada viitsib)
aga pildid iseenesest on siin http://www.album.ee/servis
Oi, see päris rahvusvaheliselt kuulus R1 (1 teatava pildi pärast, mis netis ringleb) .
Yamaha YZF 750R: R.I.P
Yamaha R1: Up & Running
Common fault as with most higher powered bikes is a tendency for the rubber bits to loose contact with the asphalt, resulting in uncontrolled abrasion of the upper and side parts.
-
- Postitusi: 375
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Reisikirjad
Kaua tehtud kaunikene... Siin siis lõpuks pildiseeria meie selle suve reisist.
http://pilt.delfi.ee/my_album/85753/ (650 pilti)
Tee viis läbi Eesti-Läti-Leedu.Poola-Tšehhi-Austria-Itaalia-Prantsusmaa-Monaco-uuesti Prantsusmaa-taas Itaalia-Šveits-jälle Austria-Lichtenstein-ikka veel Austria-Saksamaa-Tšehhi-Poola-Leedu-Läti- ja tagasi kodus. Kilomeetreid kogunes 7300 kanti. Seekord olime teel kuuekesi kolme tsikliga - Raitz-Pinchu, Jaxx-Raja, Arx-Jaana
Pinchu
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Re: Reisikirjad
Tre,
Meie pundi suvine juulikuu tuur viis sedapuhku (jällegi) Norra keskmistesse piirkondadesse. Kokku 11 päeva ja kilometraazi pealt 3000nde, vaadatud kuulsad Trollstigen ja fjord Geiranger ning ujutud kõikvõimalikes vett sisaldavates kogudes alates temperatuuridest 10 kuni 20 Ahjaa endistele kaaskannatajatele, et sedapuhku pidas ratas vastu ning nauding oli täielik
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Reisikirjad
Pinchu kirjutas:Austria-Itaalia
Pinchu
Rõõm tõdeda, et sama teeparanduse otsa arusaamatult väikesel Austria-Itaalia piiriületusel komistavad ühe suve jooksul mitu seltskonda:
Pinchu pildid
http://pilt.delfi.ee/picture/4109667/
http://pilt.delfi.ee/album/85753/?page=11
Meie pildid
http://tarmo.smugmug.com/gallery/488616 ... 1551_hxyR4
http://tarmo.smugmug.com/gallery/488616 ... 0950_MJEAM
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Reisikirjad
vabandus juba ette, et teemast vähe mööda, aga tekkis küsimus seoses reisimisega. Kas on keegi see aasta sloveenia kiirteedel sõitnud ja teab kohalikust kiirteemaksust midagi rääkida. Üks kõlakas (naised laval rääkisid) räägib sellest et sloveenid olla see aasta kehtestanud oma kiirteedele minimum poole aastase maksu. miski 30-40 euri kanti. Kui nii, siis ei raatsi sealt kaudu küll Horvaatiasse sõita. MIski 200 kildi pärast on see natsa liig. Mäletan et möödunud aasta oli see veel küllalt madal summa sama teekonna läbimisel.
-
- Postitusi: 375
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Reisikirjad
Tarmo kirjutas:Rõõm tõdeda, et sama teeparanduse otsa arusaamatult väikesel Austria-Itaalia piiriületusel komistavad ühe suve jooksul mitu seltskonda:...
Me sõitsime eelmine aasta selle tee täies mahus läbi, kui Austriast Horvaatiasse suundusime - siis veel polnud teeparandust. See aasta aga kämpisime Austria poolele ära, pagas maha ja läksime sinna niisama lõbusõitu tegema edasi-tagasi ja seda teed teistele näitama, seega takistust see endas õnneks ei kujutanud.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Reisikirjad
Hr.Nõel kirjutas:vabandus juba ette, et teemast vähe mööda, aga tekkis küsimus seoses reisimisega. Kas on keegi see aasta sloveenia kiirteedel sõitnud ja teab kohalikust kiirteemaksust midagi rääkida. Üks kõlakas (naised laval rääkisid) räägib sellest et sloveenid olla see aasta kehtestanud oma kiirteedele minimum poole aastase maksu. miski 30-40 euri kanti. Kui nii, siis ei raatsi sealt kaudu küll Horvaatiasse sõita. MIski 200 kildi pärast on see natsa liig. Mäletan et möödunud aasta oli see veel küllalt madal summa sama teekonna läbimisel.
Jutt täitsa õige jahh.
Täpselt ei mäleta aga umbes 37 EUR-i võis olla küll.
Igaljuhul meie rahas üle 500 EEgi.
Re: Reisikirjad
No neil on ju seal Sloveenias kõrvalteid ka ......
Kui Kiirteed on viimasepeal, siis kõrvalteid on paras vaenlasele soovitada, isegi kohalikud kipuvad kohati neist suure ahastusega rääkima....
Ma eelmine suvi hängisin seal natuke mööda kõrvalteid, nagu Lätti oleks sattunud, kindlasti on mõned neist paremad ka.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
- Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
- Asukoht: L-virumaa
Re: Reisikirjad
Mure haakub pisut teemaga:
kuidas saada Google mapis joonistatud matkateekond JPG failiks või lihtsalt välja trükkida.
Või ehk on mõni teine hea nõuanne.
Tänud ette
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 19 Mai 2005, 14:42
- Tsikkel: Husqvarna 450TE KawasakiGPZ750
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Kontakt:
Re: Reisikirjad
enne gepsude ja guuglite aega sai sellist asja kasutatud:
http://www.viamichelin.com/viamichelin/ ... mePage.htm
Husqvarna 450TE
Re: Reisikirjad
tedre kirjutas:Mure haakub pisut teemaga:
kuidas saada Google mapis joonistatud matkateekond JPG failiks või lihtsalt välja trükkida.
Või ehk on mõni teine hea nõuanne.
Tänud ette
ise teen sellise nupuga mis asub klaviatuuri paremal üleval otsas ning on kirjutatud Print Screen. Vajutad seda ning siis l2hed Painti ja paned Past. VB on lihtsamaid mooduseid aga ise teisiti ei oska.
Re: Reisikirjad
Hei
Aega läks aga sain mingi jutu kokku ja pildid üles enda augustikuisest reisikesest:)
http://taff.planet.ee/Eurotrip/Reis.html
Kunagi rohkem aega saan siis üritaks korralikumalt teha. Aga seni, kes viitsib see loeb ja igasugused mõtteterad ja kommentaarid, küsimused teretulnud. Ikkagi Tafka esimene reis:)
Esimene vasikas pidi alati aiataha minema:)
EDIT: Paar panoraam pilti ka mis sai tehtud minuarust fantastilise vaatega kohtades(välja arvatud Poola mets:P)
Ainult pilt ei anna edasi seda tegeliku tunnet:) Kvaliteet ehk üleminekud ühelt kaadrilt teisele annavad soovida...ei suutnud Coreliga väga hakkama saada selle silumisega.
http://taff.planet.ee/Eurotrip/panoraam/
EDIT 2: Lisaks veel mõned asjad millele mina enne reisi vastust otsisin.
Tankimine: Kasutasin tuntumate firmade tanklaid(BP,Orlon,Lukoil,EuroOil) ja peaaegu kõigis sai kenasti kaardiga makstud(ainukesed kaks korda kui kaardiga maksta ei saanud oli Poola ühes Orlonis millegipärast ja teinekord keset Poolat kui pangakaardilt raha oli lõppenud:P).
Pangaautomaate võib "välismaalt" suht segaseks ennast otsida. Eestis oleme nii ära hellitatud,et iga säästuka nurgal on vähemalt üks automaat aga mujal nii lihtne pole. Tsehhis ma otsisin ikka päris tükk aega enne kui juhuslikult sattusin ühe automaadi otsa.
(NB! arvesta teenustasuga raha väljavõtmisel)
Kämpad: natukene kodutööd võiks teha kämpade osas. Kui tead kuhu piirkonda enam vähem satud siis ürita leida vähemalt kolme kämpa asukohad ja kämpadesse ürita jõuda valges(siin tegelikult palju seda mainitud aga mina jäin alati pimeda peale ööbimisega). Tundub,et enamus kämpad sulgevad enda territooriumi kui hämaraks hakkab minema. Nii sain ma seista päris mitme kämpa värava taga ja ei hingelist liikumas,et küsida.
Samas pean tõdema,et rekka parklates(Poolas) oli minuarust väga hea telkida. Peidad ennast kuhugi kõige tagumisse nurka(ja/või mõne rekka taha) ja pole hullu. Enamasti sai rekka parklas ikka muru peale panna telgi ja müra üle nagu ka ei kurda kuigi ma telgis ja võõras kohas olen suhteliselt kerge unega, sain ma kenasti magatud.
Slovakkias oli paras tegu telkimis koha leidmisega. Tsehhist tulles otsisin vist kella 00.00 õhtul kohta kuhu telk püsti panna....lõpuks leidsin teest 25m eemal koha...õnneks vähene liiklus ja natukene allpool teed.
Hetkel muud ei oska lisada, kui vaid seda, et Slovakkiasse läheks iga kell tagasi:)
Edu ja järgminekord äkki leian ka seltsiliseks teise matkaselli:)
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
- Postitusi: 203
- Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
- Tsikkel: Aprilia Tuono
- Asukoht: Jõgeva/Tallinn
Re: Reisikirjad
Tafka kirjutas:Hei
Aega läks aga sain mingi jutu kokku ja pildid üles enda augustikuisest reisikesest:)
http://taff.planet.ee/Eurotrip/Reis.htmlKunagi rohkem aega saan siis üritaks korralikumalt teha. Aga seni, kes viitsib see loeb ja igasugused mõtteterad ja kommentaarid, küsimused teretulnud. Ikkagi Tafka esimene reis:)
Esimene vasikas pidi alati aiataha minema:)
Väga äge reis. Ise olen ka rohkem sõitja kui eri kohtade uudistaja.
Tubli.
http://www.pohjatuultepojad.net
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Reisikirjad
http://forte.delfi.ee/news/varia/articl ... =wlastnews
Eestlased tsiklil ümber maakera
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Reisikirjad
efendi kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/varia/articl ... =wlastnews
Eestlased tsiklil ümber maakera
Tsiklonaudile nael kummi!
Re: Reisikirjad
efendi kirjutas:http://forte.delfi.ee/news/varia/articl ... =wlastnews
Eestlased tsiklil ümber maakera
Ka minupoolt neile palju edu ja suur .Tublid olete!
Re: Reisikirjad
oi hullusid, loomulikult kaasneb sellise reisiga ohtralt ettearvamatuid kulutusi, aga minu arusaama mööda on sihukese hullu tripi ettevõtmiseks vaja IDEAALSET kaaslast. Kui see reis teil korda läeb..siis olete küll eluks ajaks kokku määratud
lisavarustuseks GSR600
Re: Reisikirjad
Nagu ma aru saan, on tegemist ühtlasi ka maailma kauemkestvaima pulmareisiga.
Nimetet reisi kohta on tegelikult ka paralleelne teema tehtud. Keegi võiks kokku tõsta...
Edu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.