7. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Veebr 2015, 19:59
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

:D Klassika :bsmile:
Tere tulemast .

:)Saada mulle enda düno graafik... oleks hea võrrelda ;)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Veebr 2015, 23:36
Postitas Deiv

Nagu näha,siis kes ise turbotanud pole tsiklit ei tea ka hindadest midagi ja kõik tundub suht odav ja lihtne. Kus kohast paari sotiga uusi turbosi saab :roll: Mitte hiinakaid muidugi :mrgreen: Seda pudipadi ja muud tööd ja sebimist ei arvesta alguses keegi aga reaalsus on,et iga asi on 50.- või 100.- jälle :wink:

No siin miskid Sami juures seadistatud minu Busa paari aasta tagused graafikud kokku pandud ühele pildile (kuupäevad on kirjas graafikul) . 205 rwhp oli vist 0.6 bar. ja teine äkki ca.0.8-9 bar. boostiga :roll: Viimased kaks korda eelmisel kevadel-suvel on veel jõudu 281 rwhp / 255 tq. olnud @ 1.2 bar.boost , aga seda graafikut ei leia hetkel digitaalsena. :D
Pilt

Deiv 8)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Veebr 2015, 23:57
Postitas RasmusL

Siin üks soomes turbotatud Z1000 2004 a pilli dynograafik, sellist tahan omale ka :bsmile:

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 00:13
Postitas puna

Kui 3K saaks ma isegi ei mõtleks kas teha või mitte.
Keegi ilmselt oma töötunde ei arvesta sellel pole vist ka väärtust.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 09:32
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Siin üks soomes turbotatud Z1000 2004 a pilli dynograafik, sellist tahan omale ka :bsmile:

Pilt

Sellise seadega on suht vastik sõita ma kujutan ette. Algul ei lähe ja siis lööb selili.... milleks? :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 09:48
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

Nagu näha,siis kes ise turbotanud pole tsiklit ei tea ka hindadest midagi ja kõik tundub suht odav ja lihtne. Kus kohast paari sotiga uusi turbosi saab :roll: Mitte hiinakaid muidugi :mrgreen: Seda pudipadi ja muud tööd ja sebimist ei arvesta alguses keegi aga reaalsus on,et iga asi on 50.- või 100.- jälle :wink:

No siin miskid Sami juures seadistatud minu Busa paari aasta tagused graafikud kokku pandud ühele pildile (kuupäevad on kirjas graafikul) . 205 rwhp oli vist 0.6 bar. ja teine äkki ca.0.8-9 bar. boostiga :roll: Viimased kaks korda eelmisel kevadel-suvel on veel jõudu 281 rwhp / 255 tq. olnud @ 1.2 bar.boost , aga seda graafikut ei leia hetkel digitaalsena. :D
Pilt

Deiv 8)

Väänet on päris hästi, kas Sul on ülekanne ka muudetud? Palju surveaste on?
Hindadest ei teata siin jah suurt midagi, mul läks ainuüksi Sami juures 2000 euri. Seadistus ja eesti meistrite töö ümber tegemine.
Aga jah, turbotamise pakkumine, mis ma eestist sain oli 2500 euri, see sisaldas mingit kasutatud turbot ka.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 12:08
Postitas RasmusL

Janar sellega ongi suht s**t sõita, tüüp ise hakkas nüüd ümber tegema seda pilli, turbokolbid teiste vastu jne, just sellepärast, et niisama kruisida on kehv..aga vennal tehtud see asi nii,et niisama sõites on 200hp ja vajadusel kui tahab juurde,saab signaali nuppu vajutades +100hp :mrgreen:
Tegu siis selle pilliga, vb keegi on kuulnud:
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 17:43
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Janar sellega ongi suht s*** sõita, tüüp ise hakkas nüüd ümber tegema seda pilli, turbokolbid teiste vastu jne, just sellepärast, et niisama kruisida on kehv..aga vennal tehtud see asi nii,et niisama sõites on 200hp ja vajadusel kui tahab juurde,saab signaali nuppu vajutades +100hp :mrgreen:
Tegu siis selle pilliga, vb keegi on kuulnud:
Pilt

Mees on päris palju vaeva näinud :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 01 Mär 2015, 23:02
Postitas Deiv

No jällegi saan tõdeda,et olen ka selles Proboost.fi Jarmo Kelahaara dynos käinud oma kunagise GSXR1000 K2 - ga oma esimesel Soome sedistamise reisil ja minulgi on kodus graafik sealt ca. 260 rwhp ga. No sõitta oli sinna omajagu- Rovaniemisse ca. 850 km. AGA , reaalsus on see ,et sellel mehel on vist maailma optimistlikum pink,kuna see tuli 0.6 bar. boostiga = võimatu !!! Eestis Dynoyeti pingis oli tegu,et 200 rwhp. kätte saada reaalsuses sama seadega .
Tema pihustidriverboxi tõttu sulasid ka selle K2 kolvid ja lahkus elust mu esimene turbopill .Kõikidelt sommidelt olen selle pihustidriveri mittetoimimisele korduvalt kinnitust saand . Samas tema poolt toodetud rauaosa on suht OK - praegu Busagi mul sõidab Jarmo tehtud väljalaskekollega.
Ei maksa neid dynopinke võrrelda,kui pole reaalselt sama pilliga neid läbi käind. Sami pink on jällegi oluliselt pessimistlikum,kui Dynojeti oma Eestis. Ja Sami teadis ka täpselt seda oma pingi hälvet - sama seadega oli Sami pingis see eelnevalt postitatud graafiku 205rwhp. ja Eestis vastavalt 225rwhp.
Pohh. see graafik - reaalses sõidus selgub tõde .


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 08:32
Postitas Deiv

To Janar: minu Busal on ülekanne koguaeg stock olnud . Surveastet täpselt pole arvutand aga silindribloki all on 2.3 mm. tihendit juures ja eelmine nädal sai valmis Sami poolt üle käidud plokikaas , millel on nüüd tehtud ka paljukiidetud turbomootorile eriti hästi mõjuva pidav põlemiskambri kuju muutmise modifikatsioon ( Hemi mootoritel kasutatav lahendus) :wink: Saame näha -- Äkki saab veel väänet juurdegi kevadel kui uus turbiin ka külge saab :D Surveaste vast kusagile 9 kantti jääb :roll:
PS !!! Valede Eesti "meistrite" juures teed oma turbotöid Janar :nono: :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 18:26
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

To Janar: minu Busal on ülekanne koguaeg stock olnud . Surveastet täpselt pole arvutand aga silindribloki all on 2.3 mm. tihendit juures ja eelmine nädal sai valmis Sami poolt üle käidud plokikaas , millel on nüüd tehtud ka paljukiidetud turbomootorile eriti hästi mõjuva pidav põlemiskambri kuju muutmise modifikatsioon ( Hemi mootoritel kasutatav lahendus) :wink: Saame näha -- Äkki saab veel väänet juurdegi kevadel kui uus turbiin ka külge saab :D Surveaste vast kusagile 9 kantti jääb :roll:
PS !!! Valede Eesti "meistrite" juures teed oma turbotöid Janar :nono: :D

Zerial modifi oü peaks ju küll olema ok- tema tegi kollektorid ja paigaldas ka kõik muud vidinad. Suurim probleem on rohkem selles et R1 lihtsalt reaalselt pole ruumi, kui plastikuid ei lõika.
Ma nägin täna Sami juures mingeid plokikaani laua peal (tundusid nagu uued)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 18:28
Postitas RasmusL

Täna sai ära veetud kõik vaakumvoolikud, bensupump ja kütuserõhuregulaator paika, pildil olevad voolikud on veel ülipikad, aga ära saan ühendada alles kõik asjad siis, kui turbotoru saab lõplikult valmis tehtud ja pean veel koha nuputama bensurõhu kellale. Rooliamordi sain ka kätte ja pildilt näha kuhu ta umbes tuleb :)
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 20:04
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Täna sai ära veetud kõik vaakumvoolikud, bensupump ja kütuserõhuregulaator paika, pildil olevad voolikud on veel ülipikad, aga ära saan ühendada alles kõik asjad siis, kui turbotoru saab lõplikult valmis tehtud ja pean veel koha nuputama bensurõhu kellale. Rooliamordi sain ka kätte ja pildilt näha kuhu ta umbes tuleb :)

Nooo hakkab looma juba ju :)

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 20:11
Postitas RasmusL

6h jebimist ja voolikud paigas.. :D See nädal peaks pritse teema ka kätte saama, siis saab hakata toda paika sättima..mõtlesin et tõstaks tagumist otsa ca 3cm, teeks uued kondid, mahuks 1kg tulekustutist tehtud veepaak saba alla ilusti ära :D Ega siin kaua polegi enam uimerdada, varsti Motoexotica


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 02 Mär 2015, 23:10
Postitas Deiv

No parem oleks kui vähemalt üks nendest plokikaantest nagu uus oleks :P Vaja ainult kätte saada sealt Sami juurest kuidagi , päris postitada ka ei tahaks :| Aga paari nädala pärast hiljemalt vaja töökaaslase NOS-itatud GSXR1000-ndet seadistama minna ja siis vast ikka saan kaasa krahmata oma kaane .

Janar - Zerial Modified on kindlasti OK aga vihjasin pigem sellele mootori ja kütusemajanduse meisterdamise kohale. Kas pidasid silmas Eestis asuvat kohta või Soomes ???

TurboKawa hakkab tõesti ilmet võtma juba :D Millal siis käivitamise plaan on ??? Vaata , et ühtegi kohta voolikutel painutama ei jää ja kokku ei voldi hiljem soojaga . '
Võib kujuneda kulukaks muidu :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 08:26
Postitas RasmusL

Paagi ja muud pudinad peaksin varsti värvimisest kätte saama, siis peaks proovima..enne näitust ma loodan, et saab eluvaimu sisse :D proovisin vedada jah nii, et võimalikult korralikult saaks


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 18:37
Postitas Janar.R1
Deiv kirjutas:

No parem oleks kui vähemalt üks nendest plokikaantest nagu uus oleks :P Vaja ainult kätte saada sealt Sami juurest kuidagi , päris postitada ka ei tahaks :| Aga paari nädala pärast hiljemalt vaja töökaaslase NOS-itatud GSXR1000-ndet seadistama minna ja siis vast ikka saan kaasa krahmata oma kaane .

Janar - Zerial Modified on kindlasti OK aga vihjasin pigem sellele mootori ja kütusemajanduse meisterdamise kohale. Kas pidasid silmas Eestis asuvat kohta või Soomes ???

TurboKawa hakkab tõesti ilmet võtma juba :D Millal siis käivitamise plaan on ??? Vaata , et ühtegi kohta voolikutel painutama ei jää ja kokku ei voldi hiljem soojaga . '
Võib kujuneda kulukaks muidu :mrgreen:

Deiv- Zerial Modified tegi kõigepealt kütusemajanduse ja ka turbo õlituse, dünos sattus turbost õli sisselaskesse ja kolb põles maha, siis eestis Risanti oü tegi mootori (vahetas kolvid, silindrid) ja pani turbo õli pumba. siis uuesti soome dünosse, kus selgus et mootoris on kolin sees ja ikka suitseb, siis tagasi eestisse Risanti, kus tuvastati et klapi mingid asjad olid jäetud lahti, aga otsustati ka saaled ja kast üle vaadata. pandi uued saaled ja turbole uus õlipump, siis uuesti Zerial Modifieldi, kus tehti uus sisselase ja uuesti ratas soome Sami juurde, kus selgus et kütuse torustik oli puudulik ja näidud kõikusid, (bensiinipump oli vahepeal pandud Risantis tagumise sadula alla kuna põhja alla tuli turbole õli pump) nüüd pani Sami bensupumba paaki sisse. Sisselase ei pidanud mõõdistuse tulemusel rõhku..... jne. dünos läks gaasitross ka puruks.(vahetus 3 tundi 2 meest) Aga nüüd õnneks on see rada läbi käidud ja kuna ma ise ei ole mehaanik siis lootsingi teiste (spetsialistide) teadmistele. Kallis kogemus aga nüüd on valmis ja mis siin salata ise ka targem ;)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 18:47
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Paagi ja muud pudinad peaksin varsti värvimisest kätte saama, siis peaks proovima..enne näitust ma loodan, et saab eluvaimu sisse :D proovisin vedada jah nii, et võimalikult korralikult saaks

Mis teil viga, teil on ruumi sättida :)
Vahetasin nädalavahetusel ksenoni plokki, mis asub mu r1 esi klaasi all :) Sinna on veel surutud angel ayes 4 plokki ja veel üks ksenoni plokk :) Noo krt seal on kitsas :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 19:01
Postitas puna

Janar mis su projekti maksumuseks nii läinud on?
Teisedki võiks oma maksumused kirja panna.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 19:31
Postitas cossie

Aga äkki teeks eraldi turborataste teema?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 19:38
Postitas puna

Keegi võiks selle teema üle käija küll ja asjad ära lahterdada.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 21:43
Postitas Janar.R1
puna kirjutas:

Keegi võiks selle teema üle käija küll ja asjad ära lahterdada.

Jah, teise mehe teemas oma rattast rääkida on tõesti kohatu :(


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 21:59
Postitas RasmusL

Mul jumala savi niikaua kui turboteemast või laiadest velgedest räägitakse, peaasi et ei tulda mingitest nr märgi v suunatule kaugustest halama :D :D

Janar...ma ei oskagi kohe midagi öelda sellepeale, loodan et saan pilli tööle, sest uuest hooajal kûll ei viitsiks hakata ümber midagi tegema. Ei tundu niiväga spetsid kui unustavad mootorisse kolina sisse.. :( aga hea et korras sul, päris närvesööva tee käisid läbi :D

Puna, ma arvan et kui siia summasid hakata kirjutama, siis on veelvähem huvilisi kes reaalselt alustaks turboprojektiga :D ...sedavõrd kallis lõbu on :(


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 22:15
Postitas JAWAmees

Nagu üks minu sõber ütleb- kallis on siis, kui kaks kätt on ümber ;)
Tegelikult ka oleks vägev, kui saaksid asjad kirja enam-vähem hindadega :bsmile:
Ise lugesin eile õhtul Deivi teemat turboclubis ja mitte ei tahtnud uni tulla peale seda :D

Edit: kui ei taha hindadest pajatada kartuses, et äkki satub naine lugema, siis arusaadav :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 22:26
Postitas Janar.R1
JAWAmees kirjutas:

Nagu üks minu sõber ütleb- kallis on siis, kui kaks kätt on ümber ;)
Tegelikult ka oleks vägev, kui saaksid asjad kirja enam-vähem hindadega :bsmile:
Ise lugesin eile õhtul Deivi teemat turboclubis ja mitte ei tahtnud uni tulla peale seda :D

Edit: kui ei taha hindadest pajatada kartuses, et äkki satub naine lugema, siis arusaadav :mrgreen:

Osad on väga erinevate hindadega, kõigepealt tuleks endale selgeks teha kui palju Sa rattale jõudu juurde saada tahad ja siis küsida juppe mis oleks hinnalt ja kvaliteedilt mõistlik valik.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 22:37
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Mul jumala savi niikaua kui turboteemast või laiadest velgedest räägitakse, peaasi et ei tulda mingitest nr märgi v suunatule kaugustest halama :D :D

Janar...ma ei oskagi kohe midagi öelda sellepeale, loodan et saan pilli tööle, sest uuest hooajal kûll ei viitsiks hakata ümber midagi tegema. Ei tundu niiväga spetsid kui unustavad mootorisse kolina sisse.. :( aga hea et korras sul, päris närvesööva tee käisid läbi :D

Puna, ma arvan et kui siia summasid hakata kirjutama, siis on veelvähem huvilisi kes reaalselt alustaks turboprojektiga :D ...sedavõrd kallis lõbu on :(

Rieju- Ega jah närvid olid nii läbi et ostsin eelmine suvi endale 2010 aasta suzuki gsx-r 1000 juubeli mudeli ( 1000 tk tehtud ) et suvi päris p...e ei läheks
Mul on see muidugi veel alles, aga nüüd arvatavasti müün ära, sest Turbokas on täiesti teisest maailmast ratas ja loodan et saan nüüd sellel suvel seda ka nautida


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 22:49
Postitas JAWAmees

Mehed, lõpetage ümmarguse mulli puhumine :)
Teil on ju konkreetsed näited olemas, saate välja tuua oma kw/euro suhte.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 23:11
Postitas RasmusL

Okei okei, ma siis natuke kirjutan..paljud latravad foorumis, et turbotamise jaoks varu ca 2k..noo reaalsus on, et korruta see 2k x2 siis oled sammu lähemal reaalsusele :) Seda juhul, kui sa ei tee kõike otsast lõpuni ise ja vaakumvoolikut välja ei situ meetrite kaupa.. :) Sest reaalselt iga kvaliteet jubin maksab palju,. Sügisel näiteks kirjutasin Proboostile soomes lapimaal ja uurisin, et palju nende juures läheks niiöelda otsast lõpuni tehes..vastus tuli et 5k eur ja EI SISALDA mootori tööd..et siis 5k ja ca 200hp umb oleks saand tagarattast. Sellised hinnad on Tuning poodidel :D :D Täpsemalt hinna/hp suhte saan tuua siis kui pill valmis ja dünos käidud, aga ûtleme nii, et minu ratta puhul terve see fighteri projekt, veljed, kiige, traaversid, pidurid, tuled, paak, plastikud, värvimine, mootori tegemine,käigukast, turbotamine, vesipritse sûsteem ja uuesti värvimine kipub minema koos 2004a z1000 tooriku hinnaga sinna ca 15k euri kanti :) aga ma olen pilli teind ka nii, et tihkaks näitustel käia. Seda võib siis näha vast motoexotical ja kindlasti aprilli algul acs bomber showl Helsinkis :)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 03 Mär 2015, 23:22
Postitas Janar.R1
Rieju kirjutas:

Okei okei, ma siis natuke kirjutan..paljud latravad foorumis, et turbotamise jaoks varu ca 2k..noo reaalsus on, et korruta see 2k x2 siis oled sammu lähemal reaalsusele :) Seda juhul, kui sa ei tee kõike otsast lõpuni ise ja vaakumvoolikut välja ei situ meetrite kaupa.. :) Sest reaalselt iga kvaliteet jubin maksab palju,. Sügisel näiteks kirjutasin Proboostile soomes lapimaal ja uurisin, et palju nende juures läheks niiöelda otsast lõpuni tehes..vastus tuli et 5k eur ja EI SISALDA mootori tööd..et siis 5k ja ca 200hp umb oleks saand tagarattast. Sellised hinnad on Tuning poodidel :D :D Täpsemalt hinna/hp suhte saan tuua siis kui pill valmis ja dünos käidud, aga ûtleme nii, et minu ratta puhul terve see fighteri projekt, veljed, kiige, traaversid, pidurid, tuled, paak, plastikud, värvimine, mootori tegemine,käigukast, turbotamine, vesipritse sûsteem ja uuesti värvimine kipub minema koos 2004a z1000 tooriku hinnaga sinna ca 15k euri kanti :) aga ma olen pilli teind ka nii, et tihkaks näitustel käia. Seda võib siis näha vast motoexotical ja kindlasti aprilli algul acs bomber showl Helsinkis :)

Õige, ma või öelda, et mul läks maksma 1 hobune ca 80 euri.... ilma trantsportideta, aga see on nii suhteline, sest mul ei ole pill viimase piirini häälestatud ja varu veel peaks olema ca 100 hj


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 04 Mär 2015, 09:13
Postitas Deiv

Ma olen tavaliselt kõigile huvilistele öelnud,et vahet pole,mida toorikuks kasutada - reaalsus on see,et teine samasuguse tsikli hind läheb juurde :wink: Muidugi keegi ei usu seda kunagi :roll: Aga turbokas pakub sõites ka mitme tsikli jagu emotsiooni nii,et ses suhtes minu arvates kõik OK :D

Janar - nüüd on õige aeg R1 müüma hakata ja õiget toorikut,ehk siis seda Gixxerit föönitama hakata :mrgreen:
OK - vb. talvel siis . Kas Sami ei soovitand seda versiooni sulle :P

D 8)