Re: põrusin eksamil
Möh? Kuna seaduse järgi ei pea enam kindlustuspoliisi paberi peal kaasas kandma siis mul polegi näiteks sellist asja paberil olemas. Aga võibolla neil mingid omad seadused/eeskirjad.
Möh? Kuna seaduse järgi ei pea enam kindlustuspoliisi paberi peal kaasas kandma siis mul polegi näiteks sellist asja paberil olemas. Aga võibolla neil mingid omad seadused/eeskirjad.
kopu kirjutas:Möh? Kuna seaduse järgi ei pea enam kindlustuspoliisi paberi peal kaasas kandma siis mul polegi näiteks sellist asja paberil olemas. Aga võibolla neil mingid omad seadused/eeskirjad.
Väideti jah, et eksamisõidul on omad reeglid.
Eksaminaatoril pole arvutist võimalik äkki vaadata seda kehtimise asja siis vaja tal seda paberil kontrollida.
puna kirjutas:Eksaminaatoril pole arvutist võimalik äkki vaadata seda kehtimise asja siis vaja tal seda paberil kontrollida.
Seda on võimalik kõigil arvutist vaadata. Piisab ainult ratta numbrist.
https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... ?plang=EST
noh eksaminaator rõenäoliselt platsil ei viitsi kuskilt arvutit otsima hakata.
Kri§to kirjutas:noh eksaminaator rõenäoliselt platsil ei viitsi kuskilt arvutit otsima hakata.
Kui eksamile lähed ja isikut tõendava dokumendi esitad, lööb ta esimese asjana sinu andmed oma läpakasse ja vaatab kas oled ikka sama tegelane kes väidad ennast olevat.... vähemalt enda mullused kogemused sellised...
eksamil käisin enda rattaga ja enne vaadati kõik dokumendid üle nii juhiload ,kindlustus ,tehniline pass.
Kui eksamile lähed ja isikut tõendava dokumendi esitad, lööb ta esimese asjana sinu andmed oma läpakasse ja vaatab kas oled ikka sama tegelane kes väidad ennast olevat.... vähemalt enda mullused kogemused sellised...
Need andmed sisestab ta mingisse progesse, kuhu ta ka hiljem need kohustuslikud ja valikelementide läbimised kirja paneb. Ilmselt muidugi oleks normaalne kui LKF oma andmeid ka neile suudaks kuvada. Aga see on tahtmise taga kinni ilmselt. Ise muidugi käies eksamil sõbra rattaga võtsin kõik nõutavad paberid kaasa- igaksjuhuks.
dragontree kirjutas:Minul sai eksam läbi enne kui üldse alustada saingi.
Nimelt tegin eksamit oma rattaga ning polnud kaasas õigeid dokumente. Täpsemalt siis kindlustuspoliisi. Kuna seda paberit polnud, siis eksaminaator ütles, et eksamit teha ei saa.
Kõige naljakam selle loo juures on see, et kui varem helistasin liiklusregistri infotelefonile, et uurida mis dokumendid mul kaasas olema peavad, siis ei öeldud mulle selle kohta midagi. Kahjuks ei öelnud ka sõiduõpetaja mulle, et mis peab kaasas olema.
Sattusin ise täpseltsamasugussesse situatsiooni käesoleval suve keskel, erinevuseks oli see, et oli äsja arvele võetud tsikkel. Veel registris arvele kandes küsisin, kas on veel midagi vaja teha - mulle kinnitati, et kindlustus ja tänavale. Eksamit tehes selgus, et parku on tehnilises passis puudu üks rida "Järgmine ülevaatus ... ". Sinna see eksam lõppeski.
Hiljem eksamineerija ütles, et kui autoregister kandis üle Sakasa registri TÜV'i ja unustas selle tehnilisse passi märkida siis eksmineerijal puudub igasugune õigus ja võimalus elektroonilise informatsiooniga tutvuda - seda saavat teha vaid politsei.
Siit vana ja läbiproovitud tarkus - sihukestes kohtades ei tee "ülekindlustamine" mitte kunagi paha...
Elu on õpetanud, et mida rohkem paberit, seda puhtam perse. Ja nii ongi! Lihtsam see pakk kaasa vedada, kui pärast lollidega vaielda. Sain ülevaatusel sama asja maitsta - lube enam kaasas ei kanna, on vaid ID - no ja ülevaatusel öeldi, et tahavad lube näha. Kõik. Sõida aga järele, nagu kiusuks, hakkas veel paduvihma ka sadama...
Loodan ,et see on õige teema aga kas palun keegi teeks mulle selle õismäe ringi selgeks! http://www.hot.ee/fvc/oismae1.jpg
Ma lihtsalt ei saa sellest mitte midagi aru , kui ma tulen nüüd suunaga altpoolt ja lähen ringile ja öeldakse 3 väljasõita ,siis see tähendab seda ,et tuldud teed tagasi. Kõik on arusaadav kuniks märgini D ehk siis sealt saab mõlemalt rajalt ringil välja sõita nagu ma aru saan ja sisemiselt edasi sõita ringile? OKei järgmine märk on arusaamatu mida need 2 väiksemat noolt tähendavad ? Ehk ,siis eksamil viiakse mind raudselt sinna ja suure tõenäosusega ma ei tee seda ära kui seda ringi selgeks ei saa ,seega äkki keegi teeks puust ja punaselt
kaks väikest noolt näitavad sõiduradasid mis ringile lähevad.
Sõidad autode suunal 1->2->7->11
7->11 vahepeal vahetad rida nii, nagu sõidaksid ringilt maha. Aga maha sõitmise asemel lähed lihtsalt välimisele rajale. Sealt saab ka edaspidi maha sõita.
Üldiselt ei soovitata ringil rida vahetada suvalises kohas. Pigem ikka ainult sellises kohas kus on mahasõit.
Ühesõnaga õismäe ring on vist ainukene koht kus võin rida vahetada nr 7-nr 11 auto vahepeal ilma et sealt kohe väljuks? Olen aru saanud et muidu võib rada vahetada selle nö väikse eraldussaarega kohakuti olles. Aga välja saaks antud ringil sõita ka sisemiselt rajalt kuid see on vale?
Kristo_P kirjutas:Ühesõnaga õismäe ring on vist ainukene koht kus võin rida vahetada nr 7-nr 11 auto vahepeal ilma et sealt kohe väljuks? Olen aru saanud et muidu võib rada vahetada selle nö väikse eraldussaarega kohakuti olles. Aga välja saaks antud ringil sõita ka sisemiselt rajalt kuid see on vale?
Ma räägin muidugi edasi seda mida mulle autokoolis räägiti, seega pead ei anna, et see õige on. Aga mind õpetati nii, et rida peaks alati vahetama nii nagu hakkaks ringilt maha sõitma. Seega ringilt mahasõitmise kohal ei pea alati maha sõitma, võib ka rida vahetada.
Eraldussaarega kohakuti olles rea vahetamine tundus mulle ka alguses loogilisem, aga õpetaja rääkis selle kohta nii, et ringi peal paremast peeglist just väga palju ei näe ja seega see pole ohutu. Seetõttu ka parim reavahetuse koht oleks mahasõidu kohalt.
Aga kas suuna võib sisse panna juba C juures või on see liiga vara ,seega võib mulje jääda et tahan kohe välja sõita ja loetakse veaks ,ning kuskohas oleks reavahetus kõige pigem nõks enne eraldusaart D ?
Kui kaua suund sees peab olema kui sellelt rajalt välja sõidan .sest üsna pea tuleb ju parempöörde koht?
To Dragontree tänud ,see selgitab palju
Suunatuli on märguanne tagumisele sõitjale manöövrist, mitte näpuga paberil järje ajamine ´a la 3 sekundit või 100 meetrit.
Kui näitad suunda, siis mõtle alati enda taga sõitvale inimesele, et mida sa talle sellega öelda tahad, mitte liikluseeskirjade täitmise kohutusele.
muidugi. aga piipz reaalne elu ongi erinev sellest mida sa eksamil tegema pead. sõltuvalt eksaminaatorist, mõni loeb sekundeid ja pärast ütleb et liiga kaua või liiga vähe. muu ei huvitagi, kui ainult näpuga rea ajamine..
eks see käib näo järgi. kui sa sõidad normaalselt, siis ei tule kellelgi pähe hakata sekundeid lugema. kui sa aga püüad piinlikult ilusasti näpuga järge ajada, et kes mis ja kus, siis seda pabinat kasutataksegi sinu vastu ära. eksamineerijal on tegelikult suht igav ja üksluine töö. eriti igav hakkab tal siis, kui inimene normaalselt sõidab ja ei pabista.
lextastic kirjutas:muidugi. aga piipz reaalne elu ongi erinev sellest mida sa eksamil tegema pead. sõltuvalt eksaminaatorist, mõni loeb sekundeid ja pärast ütleb et liiga kaua või liiga vähe. muu ei huvitagi, kui ainult näpuga rea ajamine..
Ajavad küll, nii on. Mõni ei saagi näppu paberilt lahti. Samas, eksaminaatorite hulgas leidub ka inimloomuse tunnusjooni evivaid isendeid. Nendega on võimalik isegi diskuteerida, kas väljasõit ristmikule nii-või naasugustel tingimustel oli ikka õigustatud ja asjakohane või mitte.
http://www.hot.ee/fvc/oismae1.jpg Täna oli siis õppesõit ja nagu ikka õismäe ringidega tekkis probleeme! Kas keegi teeks paintis joonega trajektoorid kui tulla Nr 8 auto poolt ja peab ringil tagasipöörde tegema ja teine variant ,et 2 väljasõit ringilt. kas see oranz punktiir joon näitabki trajektoori kui tahad sisemiselt rajalt väljuda? Ja nr 5 auto kui ma olen seal ,siis enam ringilt välja sõita ei saa ?
http://www.hot.ee/fvc/oismae2.jpg < ja siin nr9 auto poolt ja 2 väljasõita! Seal ma reastusin vist liiga vara ,algselt otse vasakule rajale ja siis sujuvalt paremale?
Kristo_P kirjutas:http://www.hot.ee/fvc/oismae1.jpg Täna oli siis õppesõit ja nagu ikka õismäe ringidega tekkis probleeme! Kas keegi teeks paintis joonega trajektoorid kui tulla Nr 8 auto poolt ja peab ringil tagasipöörde tegema ja teine variant ,et 2 väljasõit ringilt. kas see oranz punktiir joon näitabki trajektoori kui tahad sisemiselt rajalt väljuda? Ja nr 5 auto kui ma olen seal ,siis enam ringilt välja sõita ei saa ?
http://www.hot.ee/fvc/oismae2.jpg < ja siin nr9 auto poolt ja 2 väljasõita! Seal ma reastusin vist liiga vara ,algselt otse vasakule rajale ja siis sujuvalt paremale?
oranž/kollane punktiirjoon näitab ka kus/millal suunatuli peaks sisselülitatud olema,
Huvitav ,et mina pidin reastuma vasakule rajale, on seal vahet millisele rajale sõidad ?
Kujutan ette et 100% vastuse kuidas seda tegema peaks- saad oma sõiduõpetajalt kui selle ringi skeemi värviliselt välja prindid ja palud punase pastakaga joonistada oma küsimustele vastused. See foorumist õige vastuse otsimine võib tegelikult ainult pool võitu olla ja 50-60 võid persest saada. Pärast ikka s**t olla kui valesti läks....
Lisaks ka oma poolt paar "tõetera":
nimekirjas on ka teised põhilised kohad ja ringid, nii et head vaatamist!!
Kri§to kirjutas:Kujutan ette et 100% vastuse kuidas seda tegema peaks- saad oma sõiduõpetajalt kui selle ringi skeemi värviliselt välja prindid ja palud punase pastakaga joonistada oma küsimustele vastused. See foorumist õige vastuse otsimine võib tegelikult ainult pool võitu olla ja 50-60 võid persest saada. Pärast ikka s*** olla kui valesti läks....
Järgmine nädal kooliteooria tulemas ,ei tea kas sõidueksamist enam saabki teha ,kole külmaks on läinud ON keegi lähiajal teooriat teinud umbkaudu mitu küsimust? Lahendasin teooria ee's seal jäigi neid tulema 240ni tegin ,siis sai jaks otsa
Mina kevadel tegin A-kat,siis kooli teooria eksamil oli 60 küsimust
koolis oli ka minul hiljuti 60 küsimust
ARKi eksamil on 30 küsimust ja aega on 30 minutit. Mul võttis aega ca 10. Sellega jõudsin siis teist korda ka üle vaadata.
Väga lihtne on.
Kooli oma võib raskem olla, sest kool määrab ise kuidas eksamit teeb. Mul oli ka 60 küsimust koolis.