Re: Müristaja 2004a. Suzuki sv650s
minu arust oli ta algse veljevärviga ilusam.need sinised kuidagi karjuvad seal ja muidugi see kickass tuning seal peal on ikka liig mis liig.aga jõudu sellegi poolest,ega kõigile ei peagi meeldima.
minu arust oli ta algse veljevärviga ilusam.need sinised kuidagi karjuvad seal ja muidugi see kickass tuning seal peal on ikka liig mis liig.aga jõudu sellegi poolest,ega kõigile ei peagi meeldima.
Sellised küljegondlid teevad palju ilusamaks! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
Tuono kirjutas:Sellised küljegondlid teevad palju ilusamaks! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
+1
Sellisena näeb väga ratta moodi välja küll
Kas sellist plasti kohe originaalis toodetakse SV-le
Raam ka veel ära poleerida ja USD hark alla sättida - siis ei jää enam midagi muud üle, kui mõelda, et kurat, oleks pidanud tonnise ostma.
M4r6us kirjutas:Tuono kirjutas:Sellised küljegondlid teevad palju ilusamaks! http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
+1
Sellisena näeb väga ratta moodi välja küll
Kas sellist plasti kohe originaalis toodetakse SV-le
MotoMell kirjutas:Raam ka veel ära poleerida ja USD hark alla sättida - siis ei jää enam midagi muud üle, kui mõelda, et kurat, oleks pidanud tonnise ostma.
Ei, ei. Raam, kiige ja esiamordid mattmustaks nagu näha ka Tuono viidatud rattal (ei jää nii karjuma, kui poleeritud) ja küljeplastid peale
No mis nüüd siis:
Belly-pan on SV650 oma või on mõni muu külge pandud?
Sv oma.
Douchebag kirjutas:Isegi Rossi ei võistle tonnisega :)
Nüüd võistleb :D
Aga miks tsikli üle värvisid üldse, lihtsalt niisama? esialgu arvasin, et panid külje maha vahepeal, aga tundub, et mitte.
Rossi jutu jätkuks.. Mõtlesin ka vahepeal, et mu naked SV-le on koledasti vaja kõrgemaid jalaraudu (S omasid ntks) ja clip-one, et rauad mööda maad ei lohiseks ja kiiremini sõita saaks, aga tegelikult saab veel sõiduoskustes tuhandet muud asja parandada, enne kui üldse nende peale mõtlema peaks :). Kuigi clip-onid võiks niisama lõbu pärast isegi peale panna, oleks pisut rohkem cafe raceri nägu. On siin keegi selle modi ära teinud? S-i cliponid on mul juba olemas, aga S-i ülemine kolmik veel puudu. Teine variant oleks migni tagurpidi handlebar hankida, mis toob lenksud pea sama madalalale.
intz kirjutas:Douchebag kirjutas:Isegi Rossi ei võistle tonnisega
Nüüd võistleb
Aga miks tsikli üle värvisid üldse, lihtsalt niisama? esialgu arvasin, et panid külje maha vahepeal, aga tundub, et mitte.
Rossi jutu jätkuks.. Mõtlesin ka vahepeal, et mu naked SV-le on koledasti vaja kõrgemaid jalaraudu (S omasid ntks) ja clip-one, et rauad mööda maad ei lohiseks ja kiiremini sõita saaks, aga tegelikult saab veel sõiduoskustes tuhandet muud asja parandada, enne kui üldse nende peale mõtlema peaks
. Kuigi clip-onid võiks niisama lõbu pärast isegi peale panna, oleks pisut rohkem cafe raceri nägu. On siin keegi selle modi ära teinud? S-i cliponid on mul juba olemas, aga S-i ülemine kolmik veel puudu. Teine variant oleks migni tagurpidi handlebar hankida, mis toob lenksud pea sama madalalale.
Aravetel läks esiratas alt ära 90-100 pealt ja panin 40m perse peal! Värvimiseks piisav põhjus
Tavalised jalarauad lähevad vastu maad nagunii kui korralikult kallutad!
Jalarauad ei ole mul originaalid ja on nõks kõrgemad kuid vastu käivad ikkagi kui vaja.
intz kirjutas:Kuigi clip-onid võiks niisama lõbu pärast isegi peale panna, oleks pisut rohkem cafe raceri nägu. On siin keegi selle modi ära teinud? S-i cliponid on mul juba olemas, aga S-i ülemine kolmik veel puudu. Teine variant oleks migni tagurpidi handlebar hankida, mis toob lenksud pea sama madalalale.
Sai see töö just tehtud, ainult teistpidi - mitte nakedile ei pannud clippe, vaid S-ilt kiskusin maha plastiku:
Nagu planeta 4 näeb välja nüüd!
müristaja kirjutas:Nagu planeta 4 näeb välja nüüd!
Misasja!?
holma kirjutas:müristaja kirjutas:Nagu planeta 4 näeb välja nüüd!
Misasja!?
Planeta oli vist liialdus aga mu planetal oli pildilt vaadatuna samasugune esituli kunagi!
Teema juurde tagasi tulles, kust ma sv650s originaal kleepsude mõõdud saaksin?
müristaja kirjutas:Teema juurde tagasi tulles, kust ma sv650s originaal kleepsude mõõdud saaksin?
Seal müüakse neid selliste mõõtudega(tollides):
http://www.xtremedecals.com/default.tpl ... NSword=ww1
Suur tänu! Nüüd saan tegemisse anda kleepsud.
Tsikkel on väga ilus! Ingo on sind ilmselt tublisti aidand nõu ja jõuga? See selleks, uuriksin mis pikkuses mees oled ning kuidas on selle tsikli sõidu omadused? Ise hakkas sa sarnane isend silma ning uurin kuidas ratas üldiselt on. Kuidas mootor muidu vastu on pidand?
RUNNER kirjutas:Tsikkel on väga ilus! Ingo on sind ilmselt tublisti aidand nõu ja jõuga? See selleks, uuriksin mis pikkuses mees oled ning kuidas on selle tsikli sõidu omadused? Ise hakkas sa sarnane isend silma ning uurin kuidas ratas üldiselt on. Kuidas mootor muidu vastu on pidand?
Jõudu pole, paugub ja tühikäigul sureb välja ning kui gaasi peal hoida siis pöörded kõiguvad umbes 3 tuhande võtta üles alla.Peale keerates poob kinni ja jõnksutab. Ma ei tea kas see on ainult kokkusattumus aga tankisin eile esimest korda tsiklile 95-te ja peale 70 kildist sõitu oligi vsjo. Bensiini süsteemi vaatasin üle, surve olemas pump korras. Kõik filtrid ja muud vaakumvoolikud üle vaadatud. Hetkel jäid vahetamata ainult küünlad (võtme saan täna), kuid kui küünal peetis kas siis pöörded kõiguvad niimoodi?
müristaja kirjutas:Jõudu pole, paugub ja tühikäigul sureb välja ning kui gaasi peal hoida siis pöörded kõiguvad umbes 3 tuhande võtta üles alla.Peale keerates poob kinni ja jõnksutab. Ma ei tea kas see on ainult kokkusattumus aga tankisin eile esimest korda tsiklile 95-te ja peale 70 kildist sõitu oligi vsjo. Bensiini süsteemi vaatasin üle, surve olemas pump korras. Kõik filtrid ja muud vaakumvoolikud üle vaadatud. Hetkel jäid vahetamata ainult küünlad (võtme saan täna), kuid kui küünal peetis kas siis pöörded kõiguvad niimoodi?
Vägaväga "veesündroomi" moodi. Ehk siis küttega koos saanud topsitäie vett. Vesi kütuses käitubki täpselt selliselt. Mina laseksin paagi tühjaks läbipasitvasse nõusse, lasels siis settida tunnike-paar ja vaataks, mis põhjas on. Ühtlasi tuleb kogu toitesüsteem puhastada. Seda siis juhul kui kahtlused vee lisandumisest paika peavad. See oli esmane mõte, edasi liiguks mõte juba anomaalsemate hädade suunas...
StreetMoto kirjutas:müristaja kirjutas:Jõudu pole, paugub ja tühikäigul sureb välja ning kui gaasi peal hoida siis pöörded kõiguvad umbes 3 tuhande võtta üles alla.Peale keerates poob kinni ja jõnksutab. Ma ei tea kas see on ainult kokkusattumus aga tankisin eile esimest korda tsiklile 95-te ja peale 70 kildist sõitu oligi vsjo. Bensiini süsteemi vaatasin üle, surve olemas pump korras. Kõik filtrid ja muud vaakumvoolikud üle vaadatud. Hetkel jäid vahetamata ainult küünlad (võtme saan täna), kuid kui küünal peetis kas siis pöörded kõiguvad niimoodi?
Vägaväga "veesündroomi" moodi. Ehk siis küttega koos saanud topsitäie vett. Vesi kütuses käitubki täpselt selliselt. Mina laseksin paagi tühjaks läbipasitvasse nõusse, lasels siis settida tunnike-paar ja vaataks, mis põhjas on. Ühtlasi tuleb kogu toitesüsteem puhastada. Seda siis juhul kui kahtlused vee lisandumisest paika peavad. See oli esmane mõte, edasi liiguks mõte juba anomaalsemate hädade suunas...
Kuna tankla polnud just kõige hiilgavama kvaliteediga siis see vee värk on täiesti võimalik. Suur tänu info eest, uurin asja.
Kuidas seda kütusesüsteemi kõige lihtsam on tühjaks lasta antud ratta puhul? Mõtlen just seda peale bensupumpa kuni pihustiteni!
http://www.ehow.com/how_7905996_drain-t ... ected.html
Ega pole sul vihmas sõite olnud lähiajal? Äkki niiskuse-vee eemaldamise kanal umbes?
95 oktaanis küll asi ei saa olla, sest ise olen 13000km ainult sellega sõitnudki.
Kas FI -d ei kuva kellal? http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=82480
holma kirjutas:http://www.ehow.com/how_7905996_drain-t ... ected.html
Ega pole sul vihmas sõite olnud lähiajal? Äkki niiskuse-vee eemaldamise kanal umbes?
![]()
95 oktaanis küll asi ei saa olla, sest ise olen 13000km ainult sellega sõitnudki.
Kas FI -d ei kuva kellal? http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=82480
Ei ole vihmas sõitnud ja FI-d ka ei ole ees. Aga kas mingit ventiili pole kust seda bensiini saaks välja lasta?
Ei ole minuteada mingit spetsiaalset ventiili. Paak maha, pumba viis polti lahti ja pump maha. Siis näed ka ära mis nägu pumba enda filter on. Selle all peaks mingi filter olema.
Niisama pea peale keerates ei saa kogu bensiini paagist kätte. Ava selline, mis seda takistab.
küttega olen samade hädadega kimpus olnud (vähemalt nii tundus), panin uue kütt kõik nagu ok.
mingi aja pärast hakkas jälle vaikselt jamad tekkima(paugub ei , ei taha käivituda, tõmbab hingest kinni)
kevadel asi nii hull et hakkasin kahtlustama särtsu.
võtsin aku maha ja oligi kõik selge aku otsad olid nõrgalt kinni ja oksudeerunud. puhastasin tegin korralikud klambrid(vana omanik oli sinna mingi huinja aretanud) ja kõik jamad lõppesid.
igaks juhuks kontrolli akuühendused üle.
kõri kirjutas:küttega olen samade hädadega kimpus olnud (vähemalt nii tundus), panin uue kütt kõik nagu ok.
mingi aja pärast hakkas jälle vaikselt jamad tekkima(paugub ei , ei taha käivituda, tõmbab hingest kinni)
kevadel asi nii hull et hakkasin kahtlustama särtsu.
võtsin aku maha ja oligi kõik selge aku otsad olid nõrgalt kinni ja oksudeerunud. puhastasin tegin korralikud klambrid(vana omanik oli sinna mingi huinja aretanud) ja kõik jamad lõppesid.igaks juhuks kontrolli akuühendused üle.
Selge, kontrollin üle need ühendused!
Ratas korras, ei teagi täpselt mis viga oli. Kiskusin kõik paagi alt pulkadeks puhusin kompressoriga läbi ja korras oligi.
Ratas vahetas omanikku, seega minu poolt võib piduriketta luku teemale peale panna.