Juuni alguses võin pakkuda järgmist teenust.
2 ratast koos varustusega on 6 juuni peale lõunal Müncheni lennujaamas ja laen koormast maha. Uuesti võtan sama koha pealt need samad rattad uuesti peale 12 juuni hommiku poolikul. Vahepeal on teil aega seal ringi kimada 6 päeva.
Nüüd hinnast. Ühe ratta koha hind oleks 4000 eeku.
See hind on tsikli ja varustuse transport edasi-tagasi.
Sõit on täiesti kindel. Puhkus ka sellesse aega juba planeeritud.
Ps. Kui väga vaja, siis võib mineku kuupäeva ühe päeva võrra ette poole tuua( arvestades Estonian Airi lennuplaani).
Tänase päeva seisuga on 1 istekoht bussis vabaks jäänud. Eelduseks kaasatulekul on lubades E tähe olemasolu. Üksinda puht füüsiliselt järjest 2200 km. läbimine väga väsitav kui mitte võimatu. Siis saab taha haakida suurema treileri kuhu läheb veel kaasatulev tsikkel.
Praegune kava:
Väljasõit Pärnust 04.06 kella 10.00 paiku.
Pärast 24-26 h sõitu jõuame Austriasse, kus meil bronnitud öömaja. Ja kuhu jääb buss koos treilaga maha nädalaks.
6-11.06 ringi kulgemine Alpides( programm ja marsruut on vääääääga huvitav).
11.06 ööbimine jälle tuttavas pansionis.
5.12.06 hommikul start kodu poole kuhu jõuame 13.06 õhtupoolikul.
Lubada julgen niipaljut- Et marsruut on tõeliselt vägev. Ööbimine hotellides, motellides ja mõni öö ka campas. Ehk siis telgi varustus igaks juhuks kaasa.
Huvilisel palun võtta ühendust kas noelamees@gmail.com või tel. 56215811
Ps. Ainult E tähe olemasolul lubades.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 13 Mai 2010, 23:41
Postitas Prets
Plaan minna suvel juulis siis rolleriga Norra läbi Kapellskäri. BLS laevadel pole kuuldavasti reisijatel vanusepiirangut ja üle piiri EL'is ja ka Norrasse saab üle 16 aastane probleemideta. Mopiload on olemas, ei tea kas väga aitavad. Muidu küsida tahan, kas tasuks roller eestis ära registreerida ja kindlustus organiseerida? Seal viibiks 2 kuud tööl, ametlikult muidugi.
Teine küsimus, mis tuleks rolleril enne sõitu ära vahetada, et 3000 kilti probleemideta sõita? Ainult õli vahetada? Roller on 139QMB mootoriga hiinakas, esituli, silinder on plaanis kindlalt vahetada, võimsamate ja tuntavamate firmade toodangu vastu. Piduriklotsid, väntvõlli ja nukkvõlli laagrid on mõttes, midagi veel?
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Mai 2010, 16:32
Postitas argoa
Ilma numbrita väljaspool Eestit minu teada sõita ei tohi olgu või 50cc
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 30 Mai 2010, 23:41
Postitas Sam55
Endal plaan siis juuni lõpus Slovakkiasse põrutada. huvitavad eelkõige külaelu ja lossid/kindlused...ja mäed loomulikult on siin teadjatel ehk soovitusi ööbimisteks, vaatamiväärsusteks, kus kindlasti tasuks käia ? ja ehk on ka midagi, mida kindlasti peaks teadma/vältima???
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 31 Mai 2010, 08:34
Postitas rattaletõmmatud
orava loss, jasna koopad, a neid sa tead kindlasti juba isegi
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 04 Juun 2010, 21:47
Postitas Piipz
käisime Primo ja Raigoga Soomes kalal.
Suuremalt jaolt oli see vist ikkagi kalatripp, kui et motomatk.
Aga siiski - kalavarustus ja kummikud jms panid ratta kaalu suhtes proovile, oleks pikali käinud, poleks vist üksi enam ratast püsti saanud.
Muidu küsida tahan, kas tasuks roller eestis ära registreerida ja kindlustus organiseerida? Seal viibiks 2 kuud tööl, ametlikult muidugi.
loomulikult vöta arvele ja tee ka kindlustus ja kasko. skandinaavias on registreerimata roller väga harv nähtus ja äratab kindlasti politsei ja piirivalve huvi. juhul kui soovid norra piirivalvele seletada kust said konkreetse rollu siis vöid ka muidu proovida.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 04 Juun 2010, 23:25
Postitas Prets
Juhtus nii, et reis jääb ära...
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 05 Juun 2010, 04:05
Postitas sitikass
Prets kirjutas:
Plaan minna suvel juulis siis rolleriga Norra läbi Kapellskäri. BLS laevadel pole kuuldavasti reisijatel vanusepiirangut ja üle piiri EL'is ja ka Norrasse saab üle 16 aastane probleemideta. Mopiload on olemas, ei tea kas väga aitavad. Muidu küsida tahan, kas tasuks roller eestis ära registreerida ja kindlustus organiseerida? Seal viibiks 2 kuud tööl, ametlikult muidugi.
Teine küsimus, mis tuleks rolleril enne sõitu ära vahetada, et 3000 kilti probleemideta sõita? Ainult õli vahetada? Roller on 139QMB mootoriga hiinakas, esituli, silinder on plaanis kindlalt vahetada, võimsamate ja tuntavamate firmade toodangu vastu. Piduriklotsid, väntvõlli ja nukkvõlli laagrid on mõttes, midagi veel?
tere vana .
soovin sulle häid elamusi norras eriti kui tuled üle polaarjoone .
kuid kindel on see et pead oma rolleri regama , sest siin riigis on selline asi kohustuslik.
seadusega on see kooskõlas ja endal ka parem liigelda. tagatud on kogu liikluskindlustus mis siin on väga turvaline ja tõhus.
aega see võtab muidugi halvimal tsenaariumil kuid see toimib ja võlgu ei jääda.
turvalisi kilomeetreid vennas.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 05 Juun 2010, 04:11
Postitas sitikass
tere vennad.
kas keegi plaanib tulla bodo kanti juulis?
turvalisi kilomeetreid vennad
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 05 Juun 2010, 12:27
Postitas Enn
Piipz kirjutas:
käisime Primo ja Raigoga Soomes kalal.
Suuremalt jaolt oli see vist ikkagi kalatripp, kui et motomatk.
Aga siiski - kalavarustus ja kummikud jms panid ratta kaalu suhtes proovile, oleks pikali käinud, poleks vist üksi enam ratast püsti saanud.
kruusateed ainult mõni kilomeeter kokku, üks neist ratastest ei oleks väga sellejaoks sobinud, seega me offroadimise peale väga ei panustanud.
Enn - ei joonud õlut, longerot ikka
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 06 Juun 2010, 12:50
Postitas piloot
Piipz kirjutas:
käisime Primo ja Raigoga Soomes kalal.
Suuremalt jaolt oli see vist ikkagi kalatripp, kui et motomatk.
Ja noh, polaarjoone kandis on juba käidud, 6 suve olen Norras töötanud ja Bodø kandis on ka ära käidud.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 10:46
Postitas Hr.Nõel
Neli bikerlast veetsid möödunud nädala tsiklitega Itaalia Dolomiitides ja veel seal lähedal paremaid kurusid võttes.
Kuiv statistika oleks järgmine- 5 ööd ja 6 päeva. Mõni km. alla 2000. 4 ööd telkides ja 1 öö kodukajutus. Põhirõhk oli pandud mägedes sõidule.
Suuremad ületused oleks siin.
Grossglocner- Edelweisspitze 2587 m, Hohctor 2576m.
Passo delle Erbe- 2006 m.
Passo Pordoi -2239 m.
Passo di Campolongo 1875 m.
Passo di Gardena 2137 m.
Passo di Sella 2244 m.
Passo di Falzagero 2105 m.
Passo Tre Croci 1809 m.
Passo di Giau 2233 m.
Passo di Fedaia 2057 m.
Passo di San Pellegrino 1918 m.
Passo di Valles 2033 m.
Passo di Rolle 1970 m.
Passo di Brocon 2066 m.
Passo del Sommo 1343 m.
Passo Campo Carlo Magno 1682 m.
Passo di Palade Gampen Joch 1512 m.
Passo di Stelvio 2757 m.
Passo di Foscagno 2291 m.
Passo di Eira 2209 m.
Passo dal Fuorn 2149 m. ( Sveits).
Umbrail pass 2503 m. (Sveits).
Passo del Rombo ( Timmelsjoch) 2474 m.
Passo di M. Giovo (Jaufenpass) 2094 m.
Peale nende veel igavene hulk väiksemaid mägiteid ja kurusid mida pole isegi kaartidele märgitud( selliseid 1 auto laiuseid ja kus võib igasugu pudulojuseid ette juhtuda).
Kui jumal aega ja viitsimist annab, siis ehk saab ka mõne reisikirja kunagi ülesse.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 13:17
Postitas pärnakas
Kui jumal aega ja viitsimist annab, siis ehk saab ka mõne reisikirja kunagi ülesse
Eks proovi meid kadedaks teha...
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 13:40
Postitas hannes
pärnakas kirjutas:
Kui jumal aega ja viitsimist annab, siis ehk saab ka mõne reisikirja kunagi ülesse
Eks proovi meid kadedaks teha...
Kohe, kui ma olen oma fotokast pildid kuskile üles sättinud...
Nõela jutule lisaks ja Sanga jutu kinnituseks ütleksin, et mida väiksem rada, seda mõnusam. Suured ja haibitud asjad nagu Grossglockner ja Stelvio mulle isiklikult sõidumõnu poolest küll head muljet ei jätnud. Üks igavene kangutamine (Stelvio 48 nõelasilmakurvi) ja meeletu ülerahvastatus, lisaks lilla-miljon masohhistist jalgratturit, kellest kolmveerandil hing paelaga kaelas... Vaated neilt on muidugi hoopis teine teema.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 14:55
Postitas korben
Ootan ka seda ridereport´i suure huviga.
Kahe kuu pärast pööran oma tsiklil ka otsa Alpide poole ja suur osa Passosid katub teie marsruudiga.
Igasugused kogemused ja nõuanded on soojalt oodatud..
Endal plaanis Grossglockner, dolomiidid, Stelvio, Route de les Grandes Alpes, Verdoni kuristik...Portovenere, Veneetsia ja tagasi koju (6500km ja u. 21 päeva)
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 17:09
Postitas Hr.Nõel
Verdoni kuristik
Aga kus kurat see asub. Meil oli ka üks ilmatu võimas ja põhjatu kuristik. Aga mis nimi oli- võta näpust ei tea
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 19:08
Postitas korben
Hr.Nõel kirjutas:
Verdoni kuristik
Aga kus kurat see asub. Meil oli ka üks ilmatu võimas ja põhjatu kuristik. Aga mis nimi oli- võta näpust ei tea
Aga palun.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 14 Juun 2010, 19:19
Postitas ollo
Hr.Nõel kirjutas:
Verdoni kuristik
Aga kus kurat see asub. Meil oli ka üks ilmatu võimas ja põhjatu kuristik. Aga mis nimi oli- võta näpust ei tea
Verdoni kanjon on lõuna-prantsusmaal, Monacost/Nizzast 100 km läände. Vaatamistväärt koht...
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 17 Juun 2010, 15:50
Postitas Hanno
Tere,
esialgne vabagraafikuga motoreisi plaan, sihtkohaga Moldova, muutus olude sunnil kiirvisiidiks autoga. S.t. vaja pmst lihtsalt võimalikul kiiresti ära käia. Plaanin startida ülehomme, laupäeval. Sellega seoses küsimus, kas keegi oskab soovitada, või vastupidi mitte soovitada marsruuti alates Poolast. Ise pole seni sattunud Warssavist paremale, Ukraina poolsesse külge. Kas oleks põhjust minna pigem ringiga ja läbi Warssavi? Samuti, kas keegi omab kogemust teekonnaka läbi Slovakkia, Ungari - Rumeenia? Milliseid lõike vältida, milliseid eelistada? Moldovas on sihtkohaks Komrat, ehk siis suht all otsas.
Tegin seal ka paar videot, lisasin ühe juutuubi. Telefonikvaliteet on muidugi telefonikvaliteet.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 20 Juun 2010, 13:36
Postitas fishbone
intz kirjutas:
arne kirjutas:
Tagasitee Itaalia saapaninast koju sai muidugi olema kiire, kuid ei unustanud me vahepeatusi Grossglockner`l, ega ka Kotkapesas.
Kotkapesa Wikipeadia lehelt lugesin välja, et tsikliga ei saagi sinna sõita. Kuidas seal reaalselt seis on, peab ikka bussiga loksuma? 4h tsiklivarustuses mägironimist ei viitsi küll harrastada
"The house can be reached on foot (two hours of walking) or by bus from Obersalzberg, the road having been closed to normal traffic since 1952."
Tervist
Eelmine aasta sai seal käidud. Üles saab bussiga. Tõsiselt kitsas ja huvitav tee. Soovitan igal juhul külastada.
Pildid Internetist
Minu esialgne näpuotsatäis fotosid on näha siin: http://www.iv.ee/dolomiiditripp/. Kui vaim peale tuleb, panen kommentaarid kah alla ja äkki lisan mõne foto veel.
Kuna endalgi plaan sügisel seal kandis väheke ringi hulkuda, siis tekkis küsimus, et kas te GPSuga rajalogi salvestasite?
Huvitav oleks seda veidi uurida.
Päikest,
Lauri
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 21 Juun 2010, 15:20
Postitas hannes
Lauri-R kirjutas:
Kuna endalgi plaan sügisel seal kandis väheke ringi hulkuda, siis tekkis küsimus, et kas te GPSuga rajalogi salvestasite?
Huvitav oleks seda veidi uurida.
Päikest,
Lauri
Sai salvestatud jah. Aga ei ole veel jõudnud uurida, et kui hea sai. Äkki kunagi panen selle geoapesse üles, siis saavad kõik huvilised uurida.
Re: Matkaplaan 2010
Postitatud: 22 Juun 2010, 17:25
Postitas MrR
Hr.Nõel kirjutas:
Neli bikerlast veetsid möödunud nädala tsiklitega Itaalia Dolomiitides ja veel seal lähedal paremaid kurusid võttes.
Kas tsiklid saatsite rekkaga kusagile Euroopasse ette?