Täna sain tuttavaks ühe Suzuki DR400 sõitva inimesega, kokku saime Kuusalu Kärjääris, seega rahvas ikka sõidvab veel(vist)
Täna sain tuttavaks ühe Suzuki DR400 sõitva inimesega, kokku saime Kuusalu Kärjääris, seega rahvas ikka sõidvab veel(vist)
Sai ka arvatavasti selle sügise viimane sõit tehtud.
Marsruut:Saue-Keila-Harku-Laagri-Saue.
Muidu oli ok,ainult sõrmed olid pärast kanged,aga see rohkem varustuse probleem.
Üritan kevadeks korraliku varustuse ka sebida .
Ilm oli ilus,lihtsalt ei saanud sõitmata jätta.
Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Tervitaks kõiki hiliseid rattureid ning seoses jätkuvalt hea sõiduilmaga teeks oma esimese postituse siia foorumisse. Ring Tallinn-Keila-Türisalu-Tallinn oli täna päeval täiesti sõidetav. Tee oli suures osas kuiv, ilm ilus. Pangal korraks rattalt maha, kindad boxeri silindritele sooja, veidike värsket mereõhku hingatud, siis aga soojade kinnastega jälle edasi. Tunnine sõit mõjus üsna värskendavalt. Kuuldavasti olevat ka Tartu maanteel 1 (kollane) boxer liikvel olnud seega tervitused tallegi.
streetr6cer kirjutas:Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Mina näiteks eeldan,et selles teemas ikka jutt tänavaratastest käib.
Minu teise ratta piigid seisavad ilusti riiulis ja ootavad oma aega .
andrusl kirjutas:Mina näiteks eeldan,et selles teemas ikka jutt tänavaratastest käib.
![]()
)
Tänavalegaalse rattaga tänaval sõitmine ongi tänavarattaga sõitmine.
ps. sain minagi täna ühe baigimehega vastastikku käppa visata!
Eile sai kül päikesepaisteline ilm täielikult ära kasutatud.
u 120 km vuratud.
Vara veel ratast tukkuma panna.
Täna õhtul,kui tuul tõusis ja lumeollust sadama hakkas ,ning temperatuur järsult langes muutusid tänavad sedavõrd libedaks,et mul autogagi raske oli kohalt minema saada ja pidurdamist tuli aegsasti alustada,et sõitu mitte kellegi p...es lõpetada.Lähen siis poodi ja üle tee minnes lasen veel efektselt liugu nagu poisipõlves järvejääl ja äkki........lähenevad kaugusest ei millegi muu,kui mootorratta tuled ja minu kõrvalt vurab mööda Super Tenere oma täies hiilguses........ei ole see hooaeg veel lõppenud......!
Eile sai mõnikümmend km sõidetud, ühtegi kaherattalist ei trehvanud Lörts ja tatt maas, aeg akud maha monteerida ja kevadest unistama jääda.
Eks sai siis ise ka eile natuke ringi sõidetud Tallinna vahel, tuli ainult väiksematel tänavatel ette vaadata , et jää peale ei satu.... ratast igatahes kuuri talveks ära ei pane... kolmapäevaks saab võibolla piigid alla, siis saku rajale harjutama
streetr6cer kirjutas:Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Hmm, kas jäisel ja lörtsisel teel püsid bike'iga ka püsti või seal enduro transportvahendiks?
Kui esimene variant, siis äkki teed kiirkoolituse rahvale.
Mingi 3-4 aastat tagasi nägin kaht hullu biker'it Tallinnast Narva poole sõitmas. Asfaldil oli ikka päris kena lörtsikiht peal, aga poisid vurasid südamerahus. Kui keegi seletaks, kuidas need vennad bike tüüpi asjaga kurvides püsti jäävad ning ristmikutelt minema saavad, oleksin jube tänulik.
Ise sõidan vihmarehvidega kuni esimese kukkumiseni.
PS! Kuiva ilmaga annab Rapla rajal vihmarehvidega ka külmal asfaldil väga edukalt kallutada. Mingi nädal tagasi lõpetasin seal 21:00 kandis täristamise
Täna õhtul sõitsin Tallinnas. Inimesed vaatasid kui imelooma:D
See nägude moondumine on tõesti nauditav
Krt, selline tunne, et UFO, USA või Vene hävitaja või lendava Titaniku korral oleks ka imestus väiksem
Muidugi teine osa naudingust on tsikli sadulalt enne sõitu lume maha pühkimine
A jah, mul seisis ka ükskord väljas öösel, siis pidi ka lund või härmatist maga kraapima natuke.
Aga muidu hoian ratast garaažis kus miski 10 kraadi ikka, läheb alati ilusti käima ja ei pea väga kaua soojeneda laskma.
Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ja tore oli vaadata autojuhtide nägusi kes vastu sõitsid või kellest möödasõitu sooritasid. Sama tore oli 5.nov õhtul Haapsalust Tallinna sõita...minuarust olid teed väga ok aga mõned autod pidid ikka sõitma 70-80ga.(Jah mis teha olen tsipa raske käega ja eks õpin siis alles kui midagi juhtub ptüi-ptüi-ptüi)
Pikki otsi pole hetkel enam ette võtnud aga kool-kodu teekond on ikka veel tsikliga sõidetav. Aga tundub,et peab vist vaikselt mõtlema hooaja lõpetamisele.
Hooaeg jätkub kuni kannatab. Ja veel paistab kannatavat:) inimeste imestunud näod on muidugi lisanauding sõidurõõmule:)
täna enam pirital küll ei kannatanud , seessuhtes et võin kasvõi miinuskraadidega ringi lasta kui maa pole märg ega libe.
Tafka kirjutas:Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ..
Sulle sama küsimus, mis streetr6cer'ilegi - millega sa lörtsisel teel sõitsid ja kuidas kurvides püsti püsisid?
Tänud,
K
Hooaeg on läbi, motikas puhukusel kevadeni.
mina tean ühte härrasmeest, kes täna hommikul tartu linnas motorolleriga tööle kiirustas
ei saa mainimata jätta, et uksest välja astudes oli endal raskusi tasakaalu hoidmisega, kuna kõnnitee oli mõnusasti eilsest lörtsist kõvaks tammutud ja öö jooksul sadas veel 2-3cm lund peale
Ei mäletagi millal viimati selline talv oli kus terve talve lumi maas ja külma kah nii, et laudalagi praksub. Pigem on probleem saanimeestel ,et kas leiab lumelapi kus paarutada või peab suvel ilge pauga üle Kabina karjääri edasi tagasi panema punane poi nööriga järel.
Ei imesta kui kannatab tsikliga veel jõludeks vanaema juurde verivorste lõbima sõitta ja aastavahetusel kuuse allagi minna.
harimal kirjutas:Tafka kirjutas:Regula kirjutas:Inimesed vaatasid kui imelooma:D
Oi kahju,et kaamerat polnud kui ma 4.novembri hommikul Tallinnast Hiiumaa poole hakkasin sõitma....Pärnu mnt oli korraliku lörtsi kihi all ..
Sulle sama küsimus, mis streetr6cer'ilegi - millega sa lörtsisel teel sõitsid ja kuidas kurvides püsti püsisid?
Tänud,
K
Ise sõidan Honda Transalpiga(matka endu siis). Ütleme nii,et lörtsi sees isegi otse sõites oli tsipa närve kõditav tunne. Aga rahulikult tuleb liigutusi teha. Ümber reastumine võttis päris pikalt aega...otsid kohta kus oleks natukene vähem lörtsi ja siis õrnalt hakkad kallutama:P Raske kirjeldada....minul oli see,et pikalt ennem hakkad juba mõtlema,tegutsema ja põhiline,et väga järske liigutusi ei teeks. Õnneks suuremad kurvid olid lörtsist puhtad aga väiksemad tuleb lihtsalt tsipa aeglasemalt võtta. Muidugi kasuks tuleb see kui rehvidel korralik muster oleks....endal ees juba suhteliselt juust aga noh hädaga kannatab sõita küll.
Proovisime möödund talv nn. kaubiku naelad järele. Kes tee peal sõidab neile on see väga asjalik lahendus. Tagumisel rattal soovitan keskmised naelad liimida, servadel ja esimesel rattal seisavad ilma liimita küll. Maastikul loomulikult krossinaela vastu ei saa.
harimal kirjutas:streetr6cer kirjutas:Ma sõidan aastaringselt bike või enduroga. Minu jaoks pole vahet, kas temperatuur on +20 või -20
Hmm, kas jäisel ja lörtsisel teel püsid bike'iga ka püsti või seal enduro transportvahendiks?
Kui esimene variant, siis äkki teed kiirkoolituse rahvale.
Mingi 3-4 aastat tagasi nägin kaht hullu biker'it Tallinnast Narva poole sõitmas. Asfaldil oli ikka päris kena lörtsikiht peal, aga poisid vurasid südamerahus. Kui keegi seletaks, kuidas need vennad bike tüüpi asjaga kurvides püsti jäävad ning ristmikutelt minema saavad, oleksin jube tänulik.
Ise sõidan vihmarehvidega kuni esimese kukkumiseni.
PS! Kuiva ilmaga annab Rapla rajal vihmarehvidega ka külmal asfaldil väga edukalt kallutada. Mingi nädal tagasi lõpetasin seal 21:00 kandis täristamise
Sõidan vaheldumisi bikega kui ka enduroga. Bikel tänavarehvid, endurol on krossirehvid. Eile käisin just bikega sõitmas, teed olid täiesti lumised ja jääs, natuke libe on, aga saab hakkama Bike puhul on nii, et kui tagaots hakkab libisema, siis keeran gaasi põhja, veidi aega käib ratas ringi, aga üldjuhul tõmbab kohe sirgeks. Esiratast ei tohi lasta libisema, muidu võib kergelt kukkuda. Enduroga on veel jama sõita, ei kisu eriti ühelegi poole
kuid mis siis juhtub, kui kuskil keegi huljaspea ei suuda oma masinaga toime tulla ja külili keerab? ja mis siis veel saab, kui tagant tuleb samasugune suverehvidega huljaspea?
vonk kirjutas:kuid mis siis juhtub, kui kuskil keegi huljaspea ei suuda oma masinaga toime tulla ja külili keerab? ja mis siis veel saab, kui tagant tuleb samasugune suverehvidega huljaspea?
Siis on jama käes....nii,et peab vist ikka talvepuhkusele panema või mingid naelad muretsema:P
võibolla on asi minus, kuid mulle tundub antud teema mõnes mõttes kõvatamine
ma pole kedagi kuulnud kiitlemas, et panin nädalavahetusel ühte võõrast ilma kummita
niiet kallid hulljulged ratturid, lükake oma suksud talveks talli
vonk kirjutas:võibolla on asi minus, kuid mulle tundub antud teema mõnes mõttes kõvatamine
![]()
ma pole kedagi kuulnud kiitlemas, et panin nädalavahetusel ühte võõrast ilma kummita![]()
niiet kallid hulljulged ratturid, lükake oma suksud talveks talli
Kisub OT aga ei ütleks,et niiii väga kõvatamine. Hetkel mul lihtsalt ainuke transpordivahend.....jah ühistransport on ka tore aga seda ülejärgmisest nädalast:P
vonk kirjutas:kuid mis siis juhtub, kui kuskil keegi huljaspea ei suuda oma masinaga toime tulla ja külili keerab? ja mis siis veel saab, kui tagant tuleb samasugune suverehvidega huljaspea?
s**t päev. A mis siis saaks kui mõlemal veel naelad all oleks ?? . Mis siis ikka saab. Maailm käib ikka õigetpidi ringi
See aasta enam ei "kõvata", eelmine aasta ja sel kevadel sõitsin aga küll, valge teega õnneks vaid üksikud korrad, libedaga aga küll ja küll. Mõni hommik, kui külateel olid rööpad jäätunud ning asfaltki kurjakuulutavalt taevast peegeldama hakanud, oli tiba tegemist, et kiirust kasvatada, aga mitte siiski ületamatult raske. Siis oli tsikkel ainuke transpordivahend kah.
Ei ole raske kurvides jne püsti hoida, ega see bike nüüd nagu siga libedal jääl kah ei ole. Sellist tehnikat, et tagaratta libisemise korral gaasirutskale tiir peale keerata, ma küll ei valda, tõsi. Soovitan asjahuvilistel lihtsalt kindlat meelt säilitada, kõik liigutused ette läbi mõelda (et huvitav, mis saab, kui sealt kurvi tagant mingi kihutav rullnokk külg ees tuleb Mesaga ning ma liiga sisekurvis olen - tuligi, olin väliskurvis) ning tunda sõidust rõõmu. Viimane on eriti oluline, kui pingsalt mõtled, et "jõuaks juba kohale", oled mingil hetkel liiga krampis ning järgmine hetk on kiiver kõmaki vastu pinnast.
Olen rääkinud, ei otsi vastukaja ega tüli.