Tehnoülevaatus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kas gondlid peavad ülevaatuse jaoks küljes olema, DR800'l siis, paagiplastikud, nokk ja tuuleklaas on ära, kas võin ilma nendeta ÜV'le minna?


Tiit von Berg

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Tiit von Berg »

Kas keegi oskab plaun vastata kas mul pevad olema suunatuled 2003 aasta ratta küljes ja kui peavad kas siis 2 ees ja 2 taga või ainult tagumised?
mis seis nede viguritega on

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Üldisel ei ole suunatuled vigurid ja kui valmistaja on nad külge pannud, siis nad peavad ka seal olema. Seda, et mõnel rattal on ainult 2 suunatuld, pole kohanud. Suunad külge ja töötama-enne ei tasu ülevaatusele nägu näidata!

Honda Transalp
Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas nolev »

pritsu kirjutas:

Tean seda, et sarnaselt erinevatele inspektoritele (tuleohutus, keskkonna, politsei jms) peavad ka ülevaatuspunkti töötajad "kliendi" nõudmisel täpsustama, millise õigusakti alusel mingit asja nõutakse. Suhtlesin just nendega seoses tulekustutitega seotud küsimuses (2008 ja 2009 aastal toodetud tulekustutitel ei pea peal olema kontroll-kleebist).

Millise õigusakti järgi neid tulekustuteid peab kontrollida laskma igal aastal? Otsides leidsin ainult nõuded, kuidas kontrolli läbi viia ja kasuatusvälba, mis oli pulberkustutitel 10 a. Ülevaatuspunktis küsisin spetsialistidelt ja need kahekesi kinnitasid, et peab olema igaaastane kontroll. Mulle nad ei osanud seletada, millise õigusliku normi järgi. Üks hakkas targutama, et kustuti autos ju niiskes ja külmas keskkonnas. Võib-olla võtan ma selle kustuti õhtul tuppa kaasa. Kontrollimisel võetakse tasu 60.- krooni. Selle raha eest vaadatakse kustuti väliselt üle ka kontrollitakse, et rõhk nn rohelisel oleks. No kurat, seda oskan ma ise ka teha ja kui ilmneb mingi hälve, siis võiks alles vastavasse asutusse pöörduda. Mul kustuti ca 4 aastat kontrollimata. Ülevaatusel pole seda keegi vaadanud vaid piirdutud ainult olemasolu pärimisega. Rõhk rohelisel ja pulber loksub ilusti sees ja kogu aeg autos. Miks ma seda siis kontrollida pean laskma? Kokkuvõtteks mina iga-aastast kontrolli nõuet ei ole leidnud. Kas keegi oskab õigele teeotsale juhatada?

Vabariigi algusaastael oli ARK büroodes lühikest aega nõue, et enne sõidukit arvele ei võeta, kui kindlustus tehtud. ARK kontoris oli isegi kindlustuse agent olemas. Ei tahetud minulgi tsiklit arvele võtta. Saatsin nad puu taha, kuna tsikkel oli sõiduauto kärus. Peale registreerija aknast väljavaatamist vormistati paberid kibekiiresti ära.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Kasutaja avatar

reimz
Postitusi: 108
Liitunud: 10 Mai 2004, 15:23
Tsikkel: GSX-R 1000 K3 / Warrior
Asukoht: Tallinn - Kiisa
Tänatud: 2 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas reimz »

Nonii. Ülevaatus tehtud.
Võtsin kuulda siinseid kommentaare ja läksin hommikul http://www.maitene.ee/ ÜV punkti.
Väga meeldiv kogemus. Sõitsin majaette, mees tuli välja. Ma ei jõudnud veel ratasat väljagi suretada ega kiivrit ära võtta. Ta ütles, et nii ilus ratas, et siin polegi eriti midagi vaadata, näita tulesid. Vaatas need üle ja kontrollis VIN koodi üle ja läksime pabereid vormistama.
Sealt ära tulema hakates ja head päeva soovides suutis ta veel üle ukse hüüda, et ära siis kihuta! :)

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas nolev »

Seda dokumenti olen lugenud ja sellest ma iga-aastast hooldust küll ei leidnud.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Virx123
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Juun 2006, 13:58

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Virx123 »

nägin kuidas Paides Autocentrumi ylevaatuspunktis üks Streetfighter minema saadeti väga ülbelt :(

GS 500 E -> GSX750->Yamaha 1200 Streetfighter -> ZX9R fighter

joel
Postitusi: 1827
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas joel »

25. Kui vaatlusel tulekustuti rikkeid ei ilmne ja tootjapoolne juhend ei näe ette lühemat perioodi, korraldab tulekustuti (sealhulgas ka müügiloleva) valdaja hiljemalt kaks aastat pärast tulekustutil märgitud valmistamise kuupäeva tulekustuti esimese kontrollimise. Kui tulekustutile mõjub niiskus, vibratsioon või muu kahjustav mõju, kontrollitakse seda ühe aasta pärast. Järgnev kontroll viiakse läbi sama sagedusega.

Joel

ikkamina
Postitusi: 62
Liitunud: 20 Juun 2006, 11:31
Asukoht: Tallinn

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ikkamina »

Kuidas vaatavad ülevaatuskohad sellele, kui rattal on gondlid natuke kriibitud? (crash) Või peab ratas särama ja läikima nagu uus?

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas nolev »

joel kirjutas:

25. Kui vaatlusel tulekustuti rikkeid ei ilmne ja tootjapoolne juhend ei näe ette lühemat perioodi, korraldab tulekustuti (sealhulgas ka müügiloleva) valdaja hiljemalt kaks aastat pärast tulekustutil märgitud valmistamise kuupäeva tulekustuti esimese kontrollimise. Kui tulekustutile mõjub niiskus, vibratsioon või muu kahjustav mõju, kontrollitakse seda ühe aasta pärast. Järgnev kontroll viiakse läbi sama sagedusega.

Tänud. Sellest punktist olin ma kuidagi mööda vaadanud.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

hary
Postitusi: 126
Liitunud: 23 Apr 2007, 17:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas hary »

ei vahi neid kriipse keegi..kui just katki pole päris...kui väha häirib värvi markeriga peale või lase suts aerosooli või pane kleepse..

Mul "habe" seal Viljandi maanteel hakkas hääli mõõtma, üks sumps puudu, järelikult tuuning ja napilt sain läbi, 7 db jäi puudu mürapiirist..80-st siis...vana kirus mingit uut müraseadust millega palju mehi peaks ratta kuuri ajama varsti..

nolev kirjutas:
joel kirjutas:

25. Kui vaatlusel tulekustuti rikkeid ei ilmne ja tootjapoolne juhend ei näe ette lühemat perioodi, korraldab tulekustuti (sealhulgas ka müügiloleva) valdaja hiljemalt kaks aastat pärast tulekustutil märgitud valmistamise kuupäeva tulekustuti esimese kontrollimise. Kui tulekustutile mõjub niiskus, vibratsioon või muu kahjustav mõju, kontrollitakse seda ühe aasta pärast. Järgnev kontroll viiakse läbi sama sagedusega.

Tänud. Sellest punktist olin ma kuidagi mööda vaadanud.

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas markku »

Virx123 kirjutas:

nägin kuidas Paides Autocentrumi ylevaatuspunktis üks Streetfighter minema saadeti väga ülbelt :(

Mul Arki onud kandsis teh.passi sisse et ümberehitatud ja ühekohaline ja ei mingi probleemi ülevaatusel!!

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas ht99 »

hary kirjutas:

ei vahi neid kriipse keegi..kui just katki pole päris...kui väha häirib värvi markeriga peale või lase suts aerosooli või pane kleepse..

Kui üldse pole küljes siis ei tehta ka miskit? :D


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas tazavi »

joel kirjutas:

25. Kui vaatlusel tulekustuti rikkeid ei ilmne ja tootjapoolne juhend ei näe ette lühemat perioodi, korraldab tulekustuti (sealhulgas ka müügiloleva) valdaja hiljemalt kaks aastat pärast tulekustutil märgitud valmistamise kuupäeva tulekustuti esimese kontrollimise. Kui tulekustutile mõjub niiskus, vibratsioon või muu kahjustav mõju, kontrollitakse seda ühe aasta pärast. Järgnev kontroll viiakse läbi sama sagedusega.

Siit loen mina välja, et valdaja teoistab kontrolli, ehk kleepsu pead ka ise peale panema, et kontrollinud oled. ei ole ju nõuet, et mingisuguses spets asutuses seda tegema peab? ise sõidan ringi 5kg ballooniga, millel mitte mingisugust kleepsu pole peal. Aegajalt kallutan ja jälgin seierit lihtsalt. Väidetavalt ei saa politsei kleepsu puudumise pärast trahvi ka teha.

Kinnitage või lükake ümber.

Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Sa ei viitsi määrust läbi lugeda ;)?
Tulekustuti kontroll ja hooldus korraldatakse tulekustuti valdaja poolt. Tulekustuti hooldust teostatakse hoolduskohas. Kontrolli võib teostada ka objektil, kus tulekustuti asub. Kontrolli ja hooldust viib läbi pädev isik.
pädev isik - sertifitseeritud asutuses alaliselt või lepinguliselt töötav isik, kellel on vajalik väljaõpe ja kogemus, juurdepääs vastavatele töövahenditele ja teabele tootja poolt nõutavate mis tahes protseduuride osas;

Õigekirjaoskus massidesse!

sandstorm

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sandstorm »

Oli tarvis ka maikuu jooksul ülevaatus teha ning kuna autoga olen eelnevalt laki tänava (maitene) ülevaatuspunktis käinud, siis mõtlesin tsikliga ka minna, hind suht norm (tsiklil 150.-). Jama oli muidugi see, et järjekord oli mingi 4 autot. Hakkasin ootama, pärast ligi pool h järjekorras seismist selgus, et tüüp, kes tsikleid vaatab, on juuni lõpuni puhkusel. Paluti kõigile sõpradele ka edasi öelda, et tsiklimeestal pole seniajani mõtet sinna proovima minna.
Järgmiseks katsetasin Kannu kõrtsi tagahoovis olevat kohta. Positiivne see, et järjekorda polnud, kohe võeti ette. Üks vahva vunts kontrollis seal, jutt oli hea tüüpidel, aga natuke hakkas esirehvi mustri pärasat ja hääle pärast virisema, aga kuidagi sai ikka ära nihverdada. Hind oli gramm kallim (200.- küsiti). Vähemalt tehtud. Kontrollis pidureid, tulesid, raami nr ja hääli.


Siipel
Postitusi: 89
Liitunud: 04 Nov 2007, 20:06
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Siipel »

sandstorm kirjutas:

Oli tarvis ka maikuu jooksul ülevaatus teha ning kuna autoga olen eelnevalt laki tänava (maitene) ülevaatuspunktis käinud, siis mõtlesin tsikliga ka minna, hind suht norm (tsiklil 150.-). Jama oli muidugi see, et järjekord oli mingi 4 autot. Hakkasin ootama, pärast ligi pool h järjekorras seismist selgus, et tüüp, kes tsikleid vaatab, on juuni lõpuni puhkusel. Paluti kõigile sõpradele ka edasi öelda, et tsiklimeestal pole seniajani mõtet sinna proovima minna.
Järgmiseks katsetasin Kannu kõrtsi tagahoovis olevat kohta. Positiivne see, et järjekorda polnud, kohe võeti ette. Üks vahva vunts kontrollis seal, jutt oli hea tüüpidel, aga natuke hakkas esirehvi mustri pärasat ja hääle pärast virisema, aga kuidagi sai ikka ära nihverdada. Hind oli gramm kallim (200.- küsiti). Vähemalt tehtud. Kontrollis pidureid, tulesid, raami nr ja hääli.

Palun vabandust ebapädeva küsimuse eest, aga kuidas tsiklitel pidureid kontrollitakse?
Noh omal ka varsti ülevaatuse teekond ees ja tahaks et asi ikka korras on.
Täna pidurid pidurdavad kuni blokeerumiseni :D

Kasutaja avatar

kki
Postitusi: 225
Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
Asukoht: Tallinn - Kadrina

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas kki »

pead ühe stoppie tegema.

tegelt pead lihtsalt näitama kuidas töötavad, ehk väikese sõidu pealt demonstreerid kuidad tagapidur ja siis kuidas esipidur töötab.

Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Raiki »

pole minul veel keegi küsinud et näita kuda pidurid töötavad .... :roll:

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

sandstorm

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas sandstorm »

Siipel kirjutas:
sandstorm kirjutas:

Oli tarvis ka maikuu jooksul ülevaatus teha ning kuna autoga olen eelnevalt laki tänava (maitene) ülevaatuspunktis käinud, siis mõtlesin tsikliga ka minna, hind suht norm (tsiklil 150.-). Jama oli muidugi see, et järjekord oli mingi 4 autot. Hakkasin ootama, pärast ligi pool h järjekorras seismist selgus, et tüüp, kes tsikleid vaatab, on juuni lõpuni puhkusel. Paluti kõigile sõpradele ka edasi öelda, et tsiklimeestal pole seniajani mõtet sinna proovima minna.
Järgmiseks katsetasin Kannu kõrtsi tagahoovis olevat kohta. Positiivne see, et järjekorda polnud, kohe võeti ette. Üks vahva vunts kontrollis seal, jutt oli hea tüüpidel, aga natuke hakkas esirehvi mustri pärasat ja hääle pärast virisema, aga kuidagi sai ikka ära nihverdada. Hind oli gramm kallim (200.- küsiti). Vähemalt tehtud. Kontrollis pidureid, tulesid, raami nr ja hääli.

Palun vabandust ebapädeva küsimuse eest, aga kuidas tsiklitel pidureid kontrollitakse?
Noh omal ka varsti ülevaatuse teekond ees ja tahaks et asi ikka korras on.
Täna pidurid pidurdavad kuni blokeerumiseni :D

Seal Veski kõrtsi taguses ülevaatus punktis vana ise kontrollis, kohapeal, kas pidurid on olemas. Kui su rattal pidurid blokeerumiseni võtavad, siis on korras ja võid vist mureta olla

Kasutaja avatar

chaga
Postitusi: 107
Liitunud: 23 Mai 2008, 21:31
Tsikkel: Yamaha XV700
Asukoht: tallinn-tapa

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas chaga »

sandstorm kirjutas:

Oli tarvis ka maikuu jooksul ülevaatus teha ning kuna autoga olen eelnevalt laki tänava (maitene) ülevaatuspunktis käinud, siis mõtlesin tsikliga ka minna, hind suht norm (tsiklil 150.-). Jama oli muidugi see, et järjekord oli mingi 4 autot. Hakkasin ootama, pärast ligi pool h järjekorras seismist selgus, et tüüp, kes tsikleid vaatab, on juuni lõpuni puhkusel. Paluti kõigile sõpradele ka edasi öelda, et tsiklimeestal pole seniajani mõtet sinna proovima minna.
Järgmiseks katsetasin Kannu kõrtsi tagahoovis olevat kohta. Positiivne see, et järjekorda polnud, kohe võeti ette. Üks vahva vunts kontrollis seal, jutt oli hea tüüpidel, aga natuke hakkas esirehvi mustri pärasat ja hääle pärast virisema, aga kuidagi sai ikka ära nihverdada. Hind oli gramm kallim (200.- küsiti). Vähemalt tehtud. Kontrollis pidureid, tulesid, raami nr ja hääli.

sai ka täna ülevaatus tehtud. kõigepealt võtsin sammud sinnasamma Kannu kõrtsi taha. seal selgus, et neil on praegu mootorratta ülevaataja puhkusel. mingi nädala pärast pidi saama seal teha.

järgmiseks jäi teepeale TAK-i platsil olev ülevaatuspunkt. seal sai asi aetud. kontrolliti tulesid, häält, rehve, kiivrit jne. raha läks 200 eeku. nokkimist oli ka kui seda nokkimiseks nimetada saab. nimelt puudub mu rattal (Yamaha XV700 Virago, 1985a) gabariidi tuli. pole seal kohta, kus ta olla oleks saanud ja pole ka mingeid lüliteid. ülevaataja oli aga kindlal seisukohal, et see tuli peab olema. oskab keegi kommenteerida, kes sama ratast omab/omanud, kuidas selle tulega on, kas ta on seal originaalis olemas ja kui pole, kas ma pean siis hakkama ise midagi külge aretama? ülevaataja igatahes käskis selle asja kiirelt korda ajada.

Mario

Viimati muutis chaga, 02 Juul 2009, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
õige mees joob nii palju alkoholi, et ta suudab hiljem ära viidud taara eest pere ära toita
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Käisin just täna hommikul Kadakas Arctic Sporti juures ülevaatusel. Hind on küll kallim (300.-), kuid vaadati kohe üle. Lasti käima panna, et häält kuulda, tulesid vilgutada, gabariiti näidata ning suundasid vilgutada. Ja rehvimuster peab korras olema.
Asjad said kiirelt aetud!

Tervitused siinkohal härrale vastutulelikkuse eest! 8) :bsmile:

Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas argoa »

nolev kirjutas:

Seda dokumenti olen lugenud ja sellest ma iga-aastast hooldust küll ei leidnud.


NÕUDED ESMASTELE TULEKUSTUTUSVAHENDITELE JA NENDE VAJADUS

§25. Kui vaatlusel tulekustuti rikkeid ei ilmne ja tootjapoolne juhend ei näe ette lühemat perioodi, korraldab tulekustuti (sealhulgas ka müügiloleva) valdaja hiljemalt kaks aastat pärast tulekustutil märgitud valmistamise kuupäeva tulekustuti esimese kontrollimise. Kui tulekustutile mõjub niiskus, vibratsioon või muu kahjustav mõju, kontrollitakse seda ühe aasta pärast. Järgnev kontroll viiakse läbi sama sagedusega.

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas dan33 »

nokkimist oli ka kui seda nokkimiseks nimetada saab. nimelt puudub mu rattal (Yamaha XV700 Virago, 1985a) gabariidi tuli. pole seal kohta, kus ta olla oleks saanud ja pole ka mingeid lüliteid. ülevaataja oli aga kindlal seisukohal, et see tuli peab olema. oskab keegi kommenteerida, kes sama ratast omab/omanud, kuidas selle tulega on, kas ta on seal originaalis olemas ja kui pole, kas ma pean siis hakkama ise midagi külge aretama? ülevaataja igatahes käskis selle asja kiirelt korda ajada.

Mario[/quote]

Kui tehasepoolt pole tulede sisse-väljalülitit paigaltatud siis ei saa gabariite nõuda.
Arvatavasti lähevad sinu rattal tuled põlema süütest.
Minu rattal (drag star) on igatahes automaatselt sütivad tuled ja vahetada saab ainult kaug ja lähitulesid.Gabariidijaoks pole laternas kohtagi.
Tegelt ma panin käivitusvoolu kokkuhoiumõtes ise väikse lüliti vahele. :D

FZS 600,XVS1100
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas markku »

dan33 kirjutas:

nokkimist oli ka kui seda nokkimiseks nimetada saab. nimelt puudub mu rattal (Yamaha XV700 Virago, 1985a) gabariidi tuli. pole seal kohta, kus ta olla oleks saanud ja pole ka mingeid lüliteid. ülevaataja oli aga kindlal seisukohal, et see tuli peab olema. oskab keegi kommenteerida, kes sama ratast omab/omanud, kuidas selle tulega on, kas ta on seal originaalis olemas ja kui pole, kas ma pean siis hakkama ise midagi külge aretama? ülevaataja igatahes käskis selle asja kiirelt korda ajada.

Mario

Kui tehasepoolt pole tulede sisse-väljalülitit paigaltatud siis ei saa gabariite nõuda.
Arvatavasti lähevad sinu rattal tuled põlema süütest.
Minu rattal (drag star) on igatahes automaatselt sütivad tuled ja vahetada saab ainult kaug ja lähitulesid.Gabariidijaoks pole laternas kohtagi.
Tegelt ma panin käivitusvoolu kokkuhoiumõtes ise väikse lüliti vahele. :D[/quote]

Kui ratas on Usast toodud siis pole jah seda tuld, mul oli sama jama ülevaatusel vend ajas ja ajas eks sattusin ka motikavihkaja otsa!

Kasutaja avatar

chaga
Postitusi: 107
Liitunud: 23 Mai 2008, 21:31
Tsikkel: Yamaha XV700
Asukoht: tallinn-tapa

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas chaga »

dan33 kirjutas:

Kui tehasepoolt pole tulede sisse-väljalülitit paigaltatud siis ei saa gabariite nõuda.
Arvatavasti lähevad sinu rattal tuled põlema süütest.
Minu rattal (drag star) on igatahes automaatselt sütivad tuled ja vahetada saab ainult kaug ja lähitulesid.Gabariidijaoks pole laternas kohtagi.
Tegelt ma panin käivitusvoolu kokkuhoiumõtes ise väikse lüliti vahele. :D

on jap automaatselt süttivad tuled. ülevaataja ei tundunud väga motikavihkaja olevat kuid kuna seal platsil rahvast ei olnud, ju siis oli tal igav. igatahes raius, et ikka täiesti kindlalt peab olema gabariit, et kuidas sa muidu jätad tsikli teeäärde seisma kui politsei kinni peab. lähituledega ei tohtivat jätta ja ilma tuledeta ka mitte. pakkus välja, et kuna ratas pole kogu oma eluiga minu käes olnud siis on arvatavasti keegi kogu tulede süsteemi välja vahetanud.

nagu aru saan, siis ei pea ma mingit eraldi gabariiti külge aretama hakkama kui seda seal arvatavasti kunagi olnud pole? järgmine aasta tuleb loota, et ülevaataja ei hakka nokkima sellega või on mingi seadus ette näidata?

Mario

EDIT:

enne 1. jaanuari 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki eesmised ääretule laternad peavad vastama valmistaja poolt ettenähtule

ehk siis kui tehases pole neid peale pandud, siis võin ülevaataja pikalt saata aaaga samas, kust ma saaks mingi paberi, kus on kirjas, et mu rattal pole kunagi gabariidituld olnud? :?

õige mees joob nii palju alkoholi, et ta suudab hiljem ära viidud taara eest pere ära toita

kopu
Postitusi: 293
Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
Tsikkel: KTM 250 EXC-F
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas kopu »

Kui tee äärde seisma jääd siis paned kas ohutuled põlema või keerad võtme yhe astme võrra üle rooliluku vastupäeva. Mul on ka automaatselt põlema minevad tuled ja gabariidid saab põlema ainult võtit vastupäeva viimasesse astmesse keerates.

Kasutaja avatar

chaga
Postitusi: 107
Liitunud: 23 Mai 2008, 21:31
Tsikkel: Yamaha XV700
Asukoht: tallinn-tapa

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas chaga »

tagumine tuli läheb nii põlema aga esimest pole. nagu juba mainisin, pole pirni ja pole kohta, kuhu pirn käiks :( ohutulesid ka pole

õige mees joob nii palju alkoholi, et ta suudab hiljem ära viidud taara eest pere ära toita
Kasutaja avatar

Old-Thompson
Postitusi: 147
Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
Tsikkel: R6
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Old-Thompson »

Kas tasub üldsegi proovima minna, kui tagumised suunad on R6-l tagumiste tulede sisse paigaldatud(ledid) ja number asub nii nagu mõned lehed tagasi oli sinisel bikel?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”