Autokoolid
Moderaator: Moded
Re: Autokoolid
Ma küsiksin sellise asja veel siia vahele, et kas autokoolis peab käima kui lubasid tahan teha?
Mul on sõitmine väga selge.
aitäh
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Autokoolid
kui sa tead mõnda paremat moodust lubade tegemiseks siis ma arvan, et päris paljud oleks sellest huvitatud.
tegelikult ma väga loodan, et Sa tegid nalja
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Autokoolid
ImWannabe kirjutas:Mul on sõitmine väga selge.
Ma soovin kah, et mul oleks sõitmine väga selge , aga muudkui õpin ja õpin, ma vist andetu.
Re: Autokoolid
Mul on j22nud s6ita veel 2 korda.6petaja ytles mulle,et ma suht kindlalt selle ajaga korda asju ei saa-ma olen temaga suhteliselt n6us,esimest korda liikluses ikkagi.Et kas on kohustuslik neid lisatunde v6tta v6i mis?Ei ole eriti raha peale vihane,ei tahaks maksta neid hirmkalleid hindu.
Vabandust et t2ppareid pole.
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: 07 Aug 2007, 20:28
- Tsikkel: Suzu GSX 400E
- Asukoht: Keila, Niitvälja, Harjumaa
Re: Autokoolid
ImWannabe kirjutas:Ma küsiksin sellise asja veel siia vahele, et kas autokoolis peab käima kui lubasid tahan teha?
Mul on sõitmine väga selge.aitäh
keegi ei käsi ju käia, tee koolis lihtsalt eksamid ja maksa paberite eest papp, saadki läbi ega pea seal tundides istuma, kuna ark ei võta ilma kooli paberiteta jutule, hea kui oleks tuttav kel käpp sees, et ei pea käima, kuigi tänapäeval see raske juba
Re: Autokoolid
Nimelt mis on raske? Kooli eksamit teha ilma käimata? Aga mis seal kooli eksamil ja arki eksamitel siis vahet on ?
Re: Autokoolid
ImWannabe kirjutas:Nimelt mis on raske? Kooli eksamit teha ilma käimata? Aga mis seal kooli eksamil ja arki eksamitel siis vahet on ?
ma ei tea, kuidas teistel, kuid minu jaoks tundus ARK eksam kooli omaga võrreldes kökimöki
Re: Autokoolid
Gaspar kirjutas:Mul on j22nud s6ita veel 2 korda.6petaja ytles mulle,et ma suht kindlalt selle ajaga korda asju ei saa-ma olen temaga suhteliselt n6us,esimest korda liikluses ikkagi.Et kas on kohustuslik neid lisatunde v6tta v6i mis?Ei ole eriti raha peale vihane,ei tahaks maksta neid hirmkalleid hindu.
Kui Sa oskad välja tuua mõne põhjuse miks peaks autokool Sulle autokooli tunnistuse välja kirjutama, siis ei ole vaja lisatunde võtta. Aga arvesta sellega, et autokool ilusate silmade eest tunnistust ei anna, seega on eelnevalt vaja sooritada nii teooria kui sõidukeksam.kuna ise tunnistad, et sõit selge pole, siis pole vast lootust ka eksameid positiivselt sooritada. Niisama õnne peale pole mõtet ka eksamile minna.
Pigem võtad natuke rohkem sõidutunde ja saad asja selgeks ning teed eksami esimese korraga kui see, et käid korduvalt eksamit tegemas ning tegelikkuses ehk ikka teemat eriti ei valda.
Ja põhiline millele peaksid mõtlema on see, et see raha mille Sa hetkel kulutad autokoolile on tühine võrreldes sellega millised on Sinu kulud hilisemal sõiduvahendi omamisel. Kehva teoreetilise baasi või sõiduoskuse puhul on siiski hilisemaks kannatajaks Sinu luud ja kondid ja kindlasti ka rahakott.
Re: Autokoolid
ImWannabe kirjutas:Ma küsiksin sellise asja veel siia vahele, et kas autokoolis peab käima kui lubasid tahan teha?
Mul on sõitmine väga selge.aitäh
Mulle meenus kunagi postimehe elurubriigis ilmunud artikkel Paris Hiltoni kohta, kus kirjutati kuidas eelnimetatu kavatseb klaverimängu täielikult selgeks õppida. Mõned kohe on sellised üli-inimesed, kes selliseid asju suudavad - samas Rannapisugused pingutavad terve elu, käivad konservatooriumites ja ikka veel leiavad, et arenguruumi on terve maailm.
Mitte, et ma nüüd kedagi solvata tahaks, aga see pisiasi, et sa rattaga ümber ei kuku ei tähenda, et sind liikluses veel näha tahetaks. Ei räägi nüüd konkreetselt sinust, aga selliseid äpardusi, kes sirgelt sõita oskavad kuid platsisõidul kaheksa kastis hakkama ei suuda saada on nähtud küll ja veel. Rääkimata üldisest liiklusteadlikkusest.
Meenub üks kodanik, kes leidis samuti, et tal on sõit väga selge ning autokool on aja raiskamine - ostis load. Küsimusele "kes ristmikul teed annab" räägitakse midagi laiemast teest (parkla puhul) ning paremakäe reegli tõlgenduseks kosteti "see kes parempööret sooritab, sõidab enne" tekitas esimese emotsioonina küll kehavigastuste tekitamise tahtmise nimetatud inimese suhtes.
Pigem mine kannata need tunnid ära ja saa oma juhtimisõigus kätte sarnaselt teistele liiklejatele selliselt, nagu hea tava seda ette näeb!
Re: Autokoolid
Ma olen 3 aastat sõitnud rolleriga linnas pidevalt ja 2 aastat 125cc krossikaga rajal... Selles mõttes mul pole vaja muretseda rattaga ümber kukkumist. Aga jah, sain nüüd aru et peab sealt paberid saama
tänud!
"kes ristmikul teed annab"
Re: Autokoolid
Raul777 kirjutas:Gaspar kirjutas:Mul on j22nud s6ita veel 2 korda.6petaja ytles mulle,et ma suht kindlalt selle ajaga korda asju ei saa-ma olen temaga suhteliselt n6us,esimest korda liikluses ikkagi.Et kas on kohustuslik neid lisatunde v6tta v6i mis?Ei ole eriti raha peale vihane,ei tahaks maksta neid hirmkalleid hindu.
Kui Sa oskad välja tuua mõne põhjuse miks peaks autokool Sulle autokooli tunnistuse välja kirjutama, siis ei ole vaja lisatunde võtta. Aga arvesta sellega, et autokool ilusate silmade eest tunnistust ei anna, seega on eelnevalt vaja sooritada nii teooria kui sõidukeksam.kuna ise tunnistad, et sõit selge pole, siis pole vast lootust ka eksameid positiivselt sooritada. Niisama õnne peale pole mõtet ka eksamile minna.
Pigem võtad natuke rohkem sõidutunde ja saad asja selgeks ning teed eksami esimese korraga kui see, et käid korduvalt eksamit tegemas ning tegelikkuses ehk ikka teemat eriti ei valda.
Ja põhiline millele peaksid mõtlema on see, et see raha mille Sa hetkel kulutad autokoolile on tühine võrreldes sellega millised on Sinu kulud hilisemal sõiduvahendi omamisel. Kehva teoreetilise baasi või sõiduoskuse puhul on siiski hilisemaks kannatajaks Sinu luud ja kondid ja kindlasti ka rahakott.
Asi on nii,et ratast k2sitseda ma oskan(seda ytles isegi 6petaja).M2rke ja v2rke tean aga vot liikluskogemust pole.Mis nyyd k2ingi 2 aastat lisatundides kuni kogemused saan?Mul endal oli plaan kuskile v2iksesse kohta minna lubasi tegema.Load k2es saab juba vaikselt ise harjutada ja s6ita.Aga nojah kui kohustuslik siis kohustuslik (lisage raha p6letamise smail).
Re: Autokoolid
TO Gaspar: No kui sa pead lausa 2 a käima lisatunde tegemas, siis on küll kole lugu! Arvad, et oled nii saamatu?
Re: Autokoolid
Heh, endal sama asi, sõita oskan aga liiklusega on nii ja naa.
Täna just sain sõimata selle eest, et ei liikunud piisavalt kiiresti sellise paduka käes kurvis
"Sul ju peatee, kurat, mine mine!"
Ei, Odium on tegelikult hea autokool, soovitan, õpetajad ka täitsa ok!
6 korda sõitmas käidud, 4 korda peaks veel olema ametlikult.
Kusjuures, eile sõitsin samamoodi, vihm jne, loodan, et homme päike tervitab ikka.
Eile kukkusin liiklusteooria ka läbi 60 küsimust ja ainult 7 valet võib olla
Re: Autokoolid
Mismõttes, ainult 7 valet võib 60-st olla. seda on niigi palju
Re: Autokoolid
Annushka kirjutas:TO Gaspar: No kui sa pead lausa 2 a käima lisatunde tegemas, siis on küll kole lugu! Arvad, et oled nii saamatu?
No ma olen arusaanud,et kogemused tekivad ikka aastatega.
Re: Autokoolid
Gaspar kirjutas:No ma olen arusaanud,et kogemused tekivad ikka aastatega.
Keegi pole ju väitnud, et pead paar aastat autokoolis käima. Autokoolis pead käima vaid niikaua kuni oled saavutanud sellise taseme, et oled suuteline ka iseseisvalt ehk ilma õpetajata liikluses hakkama saama. Muideks soomlased väidavad, et selleks, et inimese kohta saaks öelda, et ta tõesti oskab sõita, läheb vaja umbes 2000 sõidutundi- tavamõistes siis 7 aastat pidevat sõidukogemust. Loomulik, et kui varasemat sõidukogemust ei ole siis tunned ennast liikluses ebakindlalt aga ega see ei takista iseseivalt sõitmist, õpidki läbi oma kogemuste. Olenemata varasemast sõidukogemusest ja oskuste tasemest, teeme me kõik liikluses pidevalt vigu. Osad vead on teadlikud, st omast laiskusest tehtud, osad teadmatusest.
Väidetakse et liikleja teeb keskmisest iga paari minuti tagant väikese vea, kord päevas vähe suurema apsaka ja kord kuus tuleb ette olukordi, kus nibin-nabin jääb õnnetus olemata.
Soovitus- võta neid sõidtunde täpselt nii palju kuni tunned, et oled võimeline ka iseseisvalt liikluses hakkama saama, kui selline tunne käes, siis proovi ka koolieksamid ära teha.
Re: Autokoolid
FleXer kirjutas:Mismõttes, ainult 7 valet võib 60-st olla. seda on niigi palju
Ei ei, arusaadav, et kõik on tähtis jne aga kui oled harjunud sellise süsteemiga, et 50% õige tähendab läbi saamist(nagu põhikoolis) siis natuke karm jah see 7 valega värk.
Re: Autokoolid
unlimited kirjutas:FleXer kirjutas:Mismõttes, ainult 7 valet võib 60-st olla. seda on niigi palju
Sel juhul oleks küll palju kui küsimused ka normaalsed oleksid aga ei ole ju.
Re: Autokoolid
unlimited kirjutas:FleXer kirjutas:Mismõttes, ainult 7 valet võib 60-st olla. seda on niigi palju
Ei ei, arusaadav, et kõik on tähtis jne aga kui oled harjunud sellise süsteemiga, et 50% õige tähendab läbi saamist(nagu põhikoolis) siis natuke karm jah see 7 valega värk.
Meil muidu 45 kyssat ja 3 v6ib valet olla,samas seal on ikka v2ga debiilseid kysimusi sees-neid pole v6imalik vastata 6igesti kui neid ennem teinud pole.
Re: Autokoolid
Gaspar kirjutas:Meil muidu 45 kyssat ja 3 v6ib valet olla,samas seal on ikka v2ga debiilseid kysimusi sees-neid pole v6imalik vastata 6igesti kui neid ennem teinud pole.
huvitav millised need väga debiilsed küsimused näiteks oleks?
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Autokoolid
Meenus üks internetist loetud nali ARKi testide kohta:
------- Original Message --------
Subject: Re: ARK ja tema huvitav füüsika
Date: Fri, 14 Dec 2001 09:43:39 +0200
From: "Veiko Smidt" veiko@post.matti.ee
Newsgroups: ee.auto
dob@tige,_et_nii_lollid_mittekuhugi_viivad_küsimused_on_ARK_testides
Pole küll ise neid uuema aja teste teinud, aga naabrimehest elukutseline
autojuht pidi need mõni aasta tagasi ette võtma, sest kaotas load ära. Oli
siis olnud küsimus, et kui auto pidurisüsteemis on õhk - mida juht peab
tegema? Aga sellist vastust polnud, et "juht ei satu paanikasse ja sõidab
rahulikult edasi". Kommentaariks niipalju, et naabrimees Kamazi'ga sel ajal
Re: Autokoolid
Huck kirjutas:Gaspar kirjutas:Meil muidu 45 kyssat ja 3 v6ib valet olla,samas seal on ikka v2ga debiilseid kysimusi sees-neid pole v6imalik vastata 6igesti kui neid ennem teinud pole.
huvitav millised need väga debiilsed küsimused näiteks oleks?
Kuule ma homme postitan sulle yhe.Praegust ei jaksa
Re: Autokoolid
Hämmastav suhtumine. Ütle palun, kas Sina läheksid hambavaluga hambaarsti juurde ning laseksid hammast puurida arstil, kes Tartu Ülikoolis oma hambapuurimispraktika 51% "tehtud" sai ning jeeli-jeeli arstiteaduskonna lõpetas?
Kui ei, siis miks sa tahad, et teised inimesed liikleksid koos inimesega, kes liiklusteooriat 51% tunneb?
Jube nõme on autot remontima hakata sellepärast, et mingi iseteadlik, seadust mitte tundev, ent 2 aastat rolleriga või jalakäijana linnas liigelnud tainas (sõna parimas tähenduses) ei oska ringristmikul õiget sõidurada valida, lähtub seda tehes mõne vale inimese eeskujust ning seetõttu lihtsalt kaasliiklejale ette keerab. Haabersti ringil saab pidevalt selliseid genitaliste näha, kes "sõidavad nii nagu minu isa siin koguaeg sõitnud on" või ei taha/oska/julge märke vaadata.... või ei tea lihtsalt millist märki ringil vaadata
Re: Autokoolid
rzz kirjutas:Hämmastav suhtumine. Ütle palun, kas Sina läheksid hambavaluga hambaarsti juurde ning laseksid hammast puurida arstil, kes Tartu Ülikoolis oma hambapuurimispraktika 51% "tehtud" sai ning jeeli-jeeli arstiteaduskonna lõpetas?
Kui ei, siis miks sa tahad, et teised inimesed liikleksid koos inimesega, kes liiklusteooriat 51% tunneb?Jube nõme on autot remontima hakata sellepärast, et mingi iseteadlik, seadust mitte tundev, ent 2 aastat rolleriga või jalakäijana linnas liigelnud tainas (sõna parimas tähenduses) ei oska ringristmikul õiget sõidurada valida, lähtub seda tehes mõne vale inimese eeskujust ning seetõttu lihtsalt kaasliiklejale ette keerab. Haabersti ringil saab pidevalt selliseid genitaliste näha, kes "sõidavad nii nagu minu isa siin koguaeg sõitnud on" või ei taha/oska/julge märke vaadata.... või ei tea lihtsalt millist märki ringil vaadata
Teil on täielikult õigus aga kui asi läheb nii kaugele, et autokoolis küsitakse selline küsimus nagu "Kui kauaks jäävad hašisi jääknähud inimese organismi?" Ma ei usu, et ma olen oht teistele liiklejatele kui me seda vastust ei tea. (see küsimus oli täpselt sellisel kujul ka eksamil)
Rääkimata teistest küsimustest, et vilkuva kollasega EI TOHI jääda seisma ja oodata rohelist vaid tuleb surmkindlalt sõita juba ristmikule.
Teooria teooriaks, aga selle rakendamine liikluses on hoopis midagi muud, algaja nagu mina vast ei mõtle iga õpitut asja liikluses koguaeg läbi, sellepärast tulekski võtta teooria võimalikult lühidalt, et meelde jääks aga võimalikult põhjalikult, et sellest kasu oleks.
Re: Autokoolid
Mida sa seda rohelist ikka seal ootad, kui kollane vilgub, ootad tunde ja teab, kas siis ka roheliseks läheb. Et jääd öösel ka fooritaga rohelist ootama või kui mingil põhjusel foor ei tööta. Need on sõnastuse tõmmeka küsimused. Ja nagu paljud, eks neid tõmmekaid peab teadma, kui tahad läbi saada.
Re: Autokoolid
unlimited kirjutas:Rääkimata teistest küsimustest, et vilkuva kollasega EI TOHI jääda seisma ja oodata rohelist vaid tuleb surmkindlalt sõita juba ristmikule.
Palun võta oma eksamiküsimuste raamat nüüd lahti ja ütle selle testi ja küsimuse nr. kus selline asi kirjas on.
Ma kaldun arvama, et seal võiks mingi peatee klausel vms ka sees olla, sest kui fooris vilgub kollane, tähendab see seda, et kehtivad märgid. Elik jääd küll vajadusel seisma, et peateel liikleja ei peaks oma liikumiskiirust ega -suunda muutma ning saaks segamatult oma eesõigust kasutada.
See "ei tohi" seal ei kõla veenvalt.
-
- Postitusi: 108
- Liitunud: 10 Mai 2004, 15:23
- Tsikkel: GSX-R 1000 K3 / Warrior
- Asukoht: Tallinn - Kiisa
- Tänatud: 2 korda
Re: Autokoolid
Oskab keegi Motokaru kontaktnumbri anda?
Kodulehelt ei leidnud. Tahaks teada saada, millal järgmine kursus algab jne.
Re: Autokoolid
asjaajamine hajas jah natuke veniv teist aastat seal õpin a'd. eelmine aasta lõppes hooaeg ära ja mu õppimine jäi pooleli. selle suve keskel helistasin et uurida kas siis õpe läheb ka edasi. öeldi et ikka läheb ja et juba osad tulevad arki examitelt tagasi helistasin kooli et enda sõiduõpetaja nr saada et sis temaga rääkida sõitmisest ja vrki. sain nr. ja kulus 1,5-2 kuud (vahepeal kahe vahepeal iga nädal helistades et milal sõitma saab) ja sain sõitma lõpuks
platsist oli meelde jäänud et see mees on päris tore ja rahulik, enamasti. (esimene platsi sõit siiani meeles kuidas pea alaspidi rambi küljepeal ripun jalg küllili vajund sõiduvahendi ja rambi vahel kinni. astub aivar rahulikul sammul minu juurde ja küsib et miks ma nii tahtsin nüüd teha
) ning sain sõitma. no istusin esimest korda peale aastast eemal olekut ratta selga ja öeldi et davai sõidame ja liiklusesse
. selle ühe sõidukorraga sain ise selgeks et umbes kuidas käike vahetada (kuna platsil töristab 1. käiguga) ja kuidas suunda näidata. esimese liikluses kukkumise tegin ka ära
kuna ei saanud käiku sisse vms isegi ei saanud aru mis juhtus ja vajusin parempöördel küllili. väikse poisina raskesiklit üles ka upitada a lõpuks sain hakkama
aga jah esimest korda elus sai kiirust 50 tunda rattaga. silmad võttis esimese randmeliigutusega suureks päris. suund ja signaal olid ka sassis koguaeg... iga teine suunanäitamine algas signaaliga.
aga teemasse niipalju et kui ise suur õppija ja huviline ning asjaajaja ei ole siis ei ole sul hajasse asja. sest sellel esimesel sõidul tänaval ei saanud ma ühtegi õpetusõna et kuidas paremini sõita. öeldi et mine jõusaali kuna 176kg'st sikklit peaks vägalihtne tõsta olema (vb 200-250kg'ste ratastega võtteldes jah) ning olen ma kindel et tahan ma üldse rattaga sõita ning et kui ma selline naine olen siis ei tasu mul a'd õppida.
ja aivarilt ikka neid kuradeid tuli
aga kui sul endal või sõbral tsikkel millega harjutada siis väga hea õpetaja. kuid alg baasi õpetamine ei ole tal eriti käpas. ja see et üks mees siin räägib et 2 aastat sõite tegema peaks siis selle peale ütleks et mul sama tunne enda kohta.
aga liigelge ikka ohutult
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.