7. leht 8-st

Postitatud: 28 Dets 2006, 11:27
Postitas oldmoped
Aerox kirjutas:
kuule kas sa oled jumala tark omast arust ?Nagu mul on Pirelli nael rehvid ja sa tuled siia paska ajama mine osta omale uus roller mis üle 50+läheb.
Kahjuks koos naelrehvidega kusagil poes kainet mõistust, teeoludele sobivast kiirusest arusaamist ja sõiduoskust lisana kaasa ei saa...

Postitatud: 28 Dets 2006, 14:22
Postitas simp
Aerox kirjutas:
valmar kirjutas:
Ja nüüüüd mõttetera rollerisõpradele :lol: :lol: :lol: naelkummid käivad selleks alla et kurvis külili eilendaks 8)
kuule kas sa oled jumala tark omast arust ?Nagu mul on Pirelli nael rehvid ja sa tuled siia paska ajama mine osta omale uus roller mis üle 50+läheb.Siis räägime edasi :!:
mulle tundub et siin on VÄGASUUR probleem tihendis ja tihendi ajukoores?:)

Postitatud: 28 Dets 2006, 15:57
Postitas -ShadowofDeath-
Nii...sai ka siis esimest päeva korralikult talvel sõita. Eriti libe ei ole, aga käna suutsin ikkagi panna. Sõitsin umbes 25km ja noh homme uuesti.
Lisaks veel, et mingeid talvekumme ega kette all ei ole ja eriti üle neljakümne ei sõida.

Postitatud: 28 Dets 2006, 16:03
Postitas Timmo
Kuskil lumi jälle maas :o ?

Postitatud: 28 Dets 2006, 16:33
Postitas miku00
põlvas sajab...:)=))))

Postitatud: 28 Dets 2006, 17:10
Postitas unlimited
Suutsin eile ka pikali end visata :( Kiirus oli mingi 30km/h umbes ja sellise 110cc dirtbikeiga hakkasin kruusatee peal kurvi võtma kuid ei märganud et selle sopa all oli jää jne, midagi ei saanud enam teha ka, õnneks jäin ise terveks ja tsiklil ka midagi ei juhtunud. :lol:

Postitatud: 29 Dets 2006, 21:10
Postitas *DDF*
Aerox kirjutas:
valmar kirjutas:
Ja nüüüüd mõttetera rollerisõpradele :lol: :lol: :lol: naelkummid käivad selleks alla et kurvis külili eilendaks 8)
kuule kas sa oled jumala tark omast arust ?Nagu mul on Pirelli nael rehvid ja sa tuled siia paska ajama mine osta omale uus roller mis üle 50+läheb.Siis räägime edasi :!:

See, et naelrehv ei mängi midagi, uisutad sa ikkagi edasi nagu kits libedal jääl! Ta aitab minimaalselt libisemise vastu aga noh parem ikkagi kui slikiga... kuid sõima ennast kui kuskil alla jääd :!:

Postitatud: 29 Dets 2006, 21:15
Postitas -ShadowofDeath-
Timmo kirjutas:
Kuskil lumi jälle maas :o ?
Sihuke õrn lumekiht on kuid muru paistab ikkagi läbi. Selle-eest on maapind jääs mis on suhteliselt libe.

Postitatud: 29 Dets 2006, 23:50
Postitas keits
Jõgeva kandis on õhtuti asfalti peal kohati jube liigelda..
tätsa jääs kõik.
Ühekorra panin teelt välja, kuna harjumusest vajutasin
esipidureid :oops:

ja bussijaamas suutis tumedates riietes Helkurita inimene ette joosta :x
(õnnetust ei toimunud, kuna hää mustriga kumm oli all, ja pidurid funkasid:D)

Postitatud: 30 Dets 2006, 14:04
Postitas RUNNER
hommikuti kui miinust on siis on muru härmas ja kui on taga sile kumm siis on nagu jääl..

Postitatud: 02 Jaan 2007, 20:50
Postitas -ShadowofDeath-
Täna sai jälle sõidetud. Õues on maas sulalumi, vesi ja aias on pori kaa. Nende kolme teguriga on suhteliselt tore sõita. Stella väike esiratas liigub suurema kiirusega aukudes ja poris nii nagu ise tahab ja see peaks parandama sõiduoskusi. Head sõitmist teile!

Postitatud: 05 Jaan 2007, 15:23
Postitas yammu
Nüüd kõigil aeg osta endurokad! :lol:

Postitatud: 10 Jaan 2007, 18:24
Postitas Brabus
Nii palju siis selelst Lumi tuli maha ja valgeks läks maa ! :D
Praegu minu arust päris mõnus sõita.Täna oli veel väga mõnus soe ilm kuigi mõnes kurvis päike paistis niimoodi silma,et midagi ei näinud :)

Head SuveTalve!

Postitatud: 10 Jaan 2007, 19:02
Postitas Urbanstyle
Jah, tegelt t2na kuiva ilmaga, oli p2ris kena võtta 90 kraadi kurvi 60 kümnega :) jhm , Tahaks suve ja kuiva maapinda :) ja ohtralt p2ikest

Postitatud: 15 Jaan 2007, 17:57
Postitas KubsiK
Urbanstyle kirjutas:
Jah, tegelt t2na kuiva ilmaga, oli p2ris kena võtta 90 kraadi kurvi 60 kümnega :) jhm , Tahaks suve ja kuiva maapinda :) ja ohtralt p2ikest
mõned vennad ikka oskavad s6ita ma vaatan. ise ei saa ma suvelgi sellise asjaga hakkam, et l2hen 90 kraadisesse kurvi 60 km/h. isegi korralikul ja pyhitud asvaldil on see mulle raske.

Postitatud: 15 Jaan 2007, 18:04
Postitas -ShadowofDeath-
KubsiK kirjutas:
Urbanstyle kirjutas:
Jah, tegelt t2na kuiva ilmaga, oli p2ris kena võtta 90 kraadi kurvi 60 kümnega :) jhm , Tahaks suve ja kuiva maapinda :) ja ohtralt p2ikest
mõned vennad ikka oskavad s6ita ma vaatan. ise ei saa ma suvelgi sellise asjaga hakkam, et l2hen 90 kraadisesse kurvi 60 km/h. isegi korralikul ja pyhitud asvaldil on see mulle raske.
Selliseid mehi on veel palju. Kuigi oleneb sellest ka kui kõvasti spidomeeter tuunitud on. Tuttava Cpi spido näitab 60 tegelik kiirus kuskil 40-45.

Postitatud: 15 Jaan 2007, 21:45
Postitas Magimees
mulle ideaalne sõiduilm praeguse ilmaga.... ainult autojuhid vaatavad imelikult kui tagaratas käib ühest teeotsast teise ja samas , kui gaas nii põhja surutud, et enam pole midagi suruda :lol:
sai täna isegi mingi 90 kätte, väga jäistel teedel, ja kõik oli puhta fun!
Aga kui slikid all, siis väga ei soovitaks teistel sõita... Mul kärnkumm ja ikkagi suht ohtlik... aga kui on fun, siis ei kahetse.

Postitatud: 15 Jaan 2007, 22:02
Postitas miku00
eks järgmises kraavis näed oma funi...

Postitatud: 15 Jaan 2007, 23:28
Postitas Urbanstyle
Tegelt oli mu kiirus 55km/h (sisekurvis), gps, aga jahm, kiirust rohkem v2lja ei pigista rollerist lihtsalt, ja alati peab sügavalt veenduma, et kui sa sinan kurvi sisened kiirusel vms, siis pead teadma et kui midagi valesti l2heb , nt ei kalluta piisavalt palju ja leiad ennast vastasreast auto eest jne :) Ok aga muidu iga enda asi kuidas sõidab, j2lgigu liikluseeskirju, ja ärgu ennast ega teisi ohustagu :) oodates suve - aa muidu soovitan kõigil soojalt kanda valvel kaitsmetega mootorratta kostüüme jne, Talvel on pime, keegi kedagi ei n2e ja libe nii et igatahes : soovitan soojalt, (p2rast autoõnnetust) kus mulle lubadetta autojuht otsa sõitis

Postitatud: 15 Jaan 2007, 23:45
Postitas Vanquish
Urbanstyle kirjutas:
Tegelt oli mu kiirus 55km/h (sisekurvis), gps, aga jahm, kiirust rohkem v2lja ei pigista rollerist lihtsalt, ja alati peab sügavalt veenduma, et kui sa sinan kurvi sisened kiirusel vms, siis pead teadma et kui midagi valesti l2heb , nt ei kalluta piisavalt palju ja leiad ennast vastasreast auto eest jne :) Ok aga muidu iga enda asi kuidas sõidab, j2lgigu liikluseeskirju, ja ärgu ennast ega teisi ohustagu :) oodates suve - aa muidu soovitan kõigil soojalt kanda valvel kaitsmetega mootorratta kostüüme jne, Talvel on pime, keegi kedagi ei n2e ja libe nii et igatahes : soovitan soojalt, (p2rast autoõnnetust) kus mulle lubadetta autojuht otsa sõitis
jajah, ma arvan ka,et keegi mõõtis su kiiruse kohe kurvis ära,et saaks baikerisse kõvatama tulla. Selliste karmidae veendujate/arvestajate/teadjate pärast need õnnetused juhtuvadki ja rolleristide maine nii maas ongi.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 08:33
Postitas Magimees
eks järgmises kraavis näed oma funi...
Seda ma nüüd küll eriti ei usu, kuna staazi ka ikka omajagu, peaasi ainult et esiratas pidamist täiesti ära ei kaotaks...

Postitatud: 16 Jaan 2007, 12:36
Postitas -Tarmo-
ma käisin ka oma rolleriga täna sõitmas.. õhuke lumi maas veel
mingi lasin koha pealt minema täiega siis järsku tuli asfalt ja roller lendas käte vahelt minema :shock:

eks siis jälle parandada midagi :P

Postitatud: 16 Jaan 2007, 13:49
Postitas Bensunäidik
Heh, mingi 3 nädalat tagasi, kui oli paks lumi maas siin, siis sõitsin suurel teel. 2 korda panin käna. Esimene oli siis, kui mingi hüpekas tuli vastu, ja kohe pärast seda oli post. Olin mingi 45 km h ja mitte midagi muud üle ei jäänud, kui essakad blokki..:D pärast enam käima ei läinud tükk tükk aega, kuni puhusin benafiltrisse. Siis läks, kuid mitte hästi.

Teine kord oli samal päeval. Sõitisn maanteel, lörts maas, selline väga libe tee oli, järsku vaatan sõbra subaru tuleb, jääb seisma ja karjub mu nime. Tagukaid mul pole aga mingeid pidureid peab ikka kasutama.:D Essakad blokki, kiirus oli mingi 55km h ja mingi 4 m veeresin maas pikali. Suht mõnna oli, ei, mulle meeldib väga kukkuda, isegi väga, aga rolleri huvides ma püüan rohkem mitte kukkuda. väga hea.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 14:09
Postitas kasutajanimi
Bensunäidik kirjutas:
Heh, mingi 3 nädalat tagasi, kui oli paks lumi maas siin, siis sõitsin suurel teel. 2 korda panin käna. Esimene oli siis, kui mingi hüpekas tuli vastu, ja kohe pärast seda oli post. Olin mingi 45 km h ja mitte midagi muud üle ei jäänud, kui essakad blokki..:D pärast enam käima ei läinud tükk tükk aega, kuni puhusin benafiltrisse. Siis läks, kuid mitte hästi.

Teine kord oli samal päeval. Sõitisn maanteel, lörts maas, selline väga libe tee oli, järsku vaatan sõbra subaru tuleb, jääb seisma ja karjub mu nime. Tagukaid mul pole aga mingeid pidureid peab ikka kasutama.:D Essakad blokki, kiirus oli mingi 55km h ja mingi 4 m veeresin maas pikali. Suht mõnna oli, ei, mulle meeldib väga kukkuda, isegi väga, aga rolleri huvides ma püüan rohkem mitte kukkuda. väga hea.
Jutust on aru saada, et sulle meeldib väga kukkuda. Kaabu all ei ole kõik korras :twisted:

Postitatud: 16 Jaan 2007, 15:12
Postitas Robskar
Mul diol mõlemad kumid täielikud slickid. Ja sõber tegi 8sama ajal kui mina ta wallarooga sõitsin) 360 ära. väidetavalt. Ühe platsi peal( kossu plats), seal selline lörts maas, ja kui esiratas korra alt kadus, siis libisesid niimodi külg ees,mõlemad rattad libisesid.
See,eest oli tema wallarooga küll hea sõita, pidavus on haige noh. mingid pool kärnad all ,aga tollega võib vist igal pool mütata.
Enda slickidega liigun 2x paremini, kui sõber oma zenithiga, ei oska õelda, milles probleem. ta ei saa vapsee minema.
Teeme kunagi talvevl ,korraliku lumega oma gängi video ka.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 18:38
Postitas Martin.
Ei , lumes on mega lihtsalt.. Küll 110cc pit bike'ga . Kui lumi kinni sõidetud on kaif, muidu on lörtsi ja asjadega pidamine. kuskil 60km/h on asi nii hästi juhitav. Lased taguotsa ühele poole ja teisele poole , mega! 8) Samas , täna sai jälle tsikkel laiali lastud. küllaltki hea.. sõber suutis keti pooleks lasta. Ma küll ütlesin talle et kett on nii lõtv et ei saa muud teha kui poole gaasiga otsa sõita. No ma ei tea, üks hetk ta seisis seal ja käiguvahetuse pealt olevat pooleks löönd. Ei saa nüüd öelda et tema süü , pigem rohkem idiootidest hiinlaste.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 18:41
Postitas Kirs
Jajahh, aja veel midagi peale lõdva keti tootjate kaela. Näiteks tühi rehv. Geenius!

Postitatud: 16 Jaan 2007, 21:34
Postitas Martin.
Jah, ajangi . Kui keerad ennem sõitma minekut ketipinguti lõppu ja ratta poldi nii kõvasti kinni et s**t tagant väljas. JA Ta ikkka sul lõdvaks läheb .. on midagi valesti, + ketipingutit rohkem pingutada ei saa..
Ju siis kett venib.. kuid palju ta venib , kaks juppi vahelt ära võetud ja juba nädal aega ketiga sõidetud.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 21:42
Postitas Kirs
Kui juba kett nii kiirelt siis tootja kapsaaeda võib ajada küll. Miks siis üldse veel teist piinata, kui veel näha, et täiesti lõdva? Kas poleks otstarbekam vahetada kvaliteetsema keti vastu?
Kas sellel 110 kuubisel dirtikal mitte ei peagi kett suht lõdvalt jooksma? Minuteada, kui nüüd hästi mäletan on neil tagumise ketika juures selline juhttald vms. Kui tollel riistal keti keti suvalt päris pingesse paned, siis peale istudes juba venitab ketti. Pead ei anna, et just sinu ratta kohta see jutt kehtiks aga äkki sul sinna hoopis koer maetud? Kas selle keti number ei olnd mitte 420...kloostrimetsa motopes oli saadaval.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 21:46
Postitas Martin.
Täpselt, tahakski järgmist keti paremat. lõdvaks läks poole sõidu pealt ja oli plaan just minna koju ja kett lühemaks teha, aga ennem jõudis sirgeks tõmmata keti. Kett ka küllaltki s**t siis kui originaal jõua all endal lülid sirgeks tõmbab , või mis? Kett oli ostetud pisut üle nädala tagasi trendimpordist.

EDIT : + kipub teemast välja, võib sinna paika jätta selle juttu , ega see midagi niikuinii ei muuda.