7. leht 19-st
Postitatud: 11 Apr 2006, 17:02
Postitas sang
1. Norton õige:
http://www.best-motorcycle-gear.com/nor ... story.html
2. Scrambler õige, head ülevaatlikku linki ei ole, aga vt nt
http://www.rrmotorcycling.com/mags/01summer/voxan.html
3. ei ole veel ühtki pihta läinud

Postitatud: 11 Apr 2006, 17:15
Postitas retro
3. gilera, vespa, italjet, xiainghjuing (loe: hiina tootja, kelle väljahääldamisest läks keel sõlme)
Postitatud: 13 Apr 2006, 10:04
Postitas sang
Kuna tobe minu mõtete äraarvamise mäng on vaibumas, annan peeneid vihjeid: japse on Roomas nagu muda, hiina kraami nägin aint restoranides ja ma ei küsinud rolleritootjat.
Postitatud: 13 Apr 2006, 21:19
Postitas saabastegakass
3. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
Postitatud: 13 Apr 2006, 21:23
Postitas sang
3. Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha
teen siis natuke jämedama vihje: pilusilmade toodangut ei ole mõtet pakkuda
Postitatud: 13 Apr 2006, 21:34
Postitas saabastegakass
hiline õhtutund

ei lase õigesti tunnetada peeneid ja vähem peeneid vihjeid, a teeme uue katse.
Väga jämedalt lähenedes peaks makroonisööjate juures olema protsentuaalselt suur osakaal kodumaisel toodangul, pakume siis
Aprilia, Cagiva, Ducati, Moto-Guzzi
Postitatud: 13 Apr 2006, 22:43
Postitas puhh
ehk ka BMW? Triumph on vast ehk natuke haruldane seal.
Postitatud: 14 Apr 2006, 00:11
Postitas bezdomn6i
hispaanias tundus suhteliselt enam olevat yamaha sr250 ja suzuki st250neid ja minisuguseid bultaco nimelisi uunikume. suurematest ratastest jäid silma bmw-d ja harley-davidsonid. muist ratastest nägid suht second handid välja.
itaalia ja rooma pole just hispaania, aga pakun välja, et mingeid paralleele ehk annab tõmmata...
kuna itaalias on vist mingid vahvad maksusüsteemid omamaise toodangu eelistamisel ja mingid soodustused olid vähemalt mõned aastad tagasi alla 350cc masinatele, siis pakuks välja, et levinuimad rattad võiksid olla cagiva, aprilia, ducati/moto-guzzid. a seal ju ka võibolla selliseid rattaid suhteliselt palju liikvel, mida mujal eriti pole? mingid moto morinid ja gilerad?
kaasaegsematest järsku gas-gasid ja derbid?
anna rohkem vihjeid!
Postitatud: 17 Apr 2006, 13:50
Postitas sang
pmst on minu mõeldud nimed läbi jooksnud. Ehk siis, Roomas nägin oksendamiseni igasuguseid rollereid, kamaluga kõikmõeldavaid japse ning umbes mõnel korral (võrdsel arvul) Ducatit, Moto Guzzit, HD-d ja klassikalist ehk vana Triumphi. Mida iganes te selle teadmisega nüüd peale hakkate:)
Aga järgmiste küsimuste esitamise au annaksin bezdomn6i'le kui sisulistele küsimustele vastuste leidjale.
Postitatud: 03 Juul 2006, 20:38
Postitas Kuzmitz
Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..
On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas

, kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
Postitatud: 03 Juul 2006, 21:24
Postitas kris.
Kuzmitz kirjutas:Kes vana asja meelde tuletab, see ei ole Valdeko Vende, vaid Kuzmitz..
On möödunud mõni kuu ja seega:
1) Kõik te ju teate, et Kawasaki on maailma parim mootorratas

, kuid mis aastal hakkas Kawa valmistama tehases spetsiaalselt politseirattaid ja mis oli mudeli täpne nimi?
2) Mis marki politseiratast on Kawa kõige kauem tootmises hoidnud? Mis aastatel see oli?
1) 1975, Z1 P (900cc)
2) KZ1000P ehk KZP, 1982-2005.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 03 Juul 2006, 22:38
Postitas Kuzmitz
jõudu Kris!
Postitatud: 05 Juul 2006, 22:19
Postitas kris.
Nonii, kes tunneb ära, mis ratas on pildil?
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 05 Juul 2006, 23:13
Postitas saabastegakass
Boss Hoss äkitse?
Postitatud: 05 Juul 2006, 23:18
Postitas -metsik-
Postitatud: 05 Juul 2006, 23:19
Postitas Kalapea
M ega dnepr ta kindlasti pole. Õige vastus on ikkagi Boss Hoss
Postitatud: 06 Juul 2006, 08:42
Postitas kris.
Noo nii, vaatamata sellele et ma Boss Hoss kirjad kroomitud pinnalt ära kustutasin, osutus küsimus lihtsaks.
Jõudu, Saabastegakas.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Tundub, et see teema on siin vaibumas
Postitatud: 03 Aug 2006, 14:57
Postitas Mõuki
....Seega kutsun üles, kasutajaid uurima-puurima ja küsimusi esitama. Lugesin kogu küsimuste-vastuste kogu läbi ja tundub ääretult kahju, kui selline väärt motoajalugu ja tänapäeva valgustav teema ajalooanaali läheks.
Seega esitan kollektiivile ka küsimuse:
1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas
Postitatud: 03 Aug 2006, 16:36
Postitas Aizar
Mõuki kirjutas:1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Honda CX 1977 aastast
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Hrm.. vesijahutus?
Re: Tundub, et see teema on siin vaibumas
Postitatud: 04 Aug 2006, 08:44
Postitas Mõuki
Aizar kirjutas:Mõuki kirjutas:1. Millisel Jaapani mootorrattal oli esimesena kasutusel V mootor.
Honda CX 1977 aastast
2. Milliseid uuendusi tõi see mootorratas motomaailma?
Hrm.. vesijahutus?
1. Vastus on õige
2. Vastus on osaliselt õige, lisaks vedelikjahutusele, sisaldas see ratas ainult elektristarterit, elektrilist süütesüsteemi mis oli täielikult eraldatud ülejäänud ratta elektrisüsteemist, et seda saaks käivitada ka käima lükkamise teel ja palju muid uuendusi.
Informatsioon pärineb:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CX_series
Aga Aizar, sinu kord küsida.
Postitatud: 04 Aug 2006, 09:13
Postitas kris.
Siit väike soovitus küsimuse koostajatele - pole teil ega teistel eriti huvitav, kui küsimuse vastus sisaldub Google poolt pakutud kolme esimese lingi seas või annab Wikipedia hetkega vastuse.
Rohkem pealehakkamist, härrased!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 04 Aug 2006, 09:16
Postitas Mõuki
kris. kirjutas:Siit väike soovitus küsimuse koostajatele - pole teil ega teistel eriti huvitav, kui küsimuse vastus sisaldub Google poolt pakutud kolme esimese lingi seas või annab Wikipedia hetkega vastuse.
Rohkem pealehakkamist, härrased!
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Nõus, Kris
Mul oli lihtsalt kiire ja mu eesmärgiks oli see suurepärane teema jälle ellu äratada. Raskemate küsimuste koostamine nõuab põhjalikumat ettevalmistamist. Aga üldjoontes olen su vastuväidetega nõus.
Postitatud: 04 Aug 2006, 16:34
Postitas Aizar
Küsin siis suhteliselt lihtsa küsimuse, saab Kris kiirelt ära vastata ja huvitavamaid asju küsida..
1960ndatel tootis Yamaha mootorrattaid koodnimetusega YDS.
1959 toodeti YDS1, 1962 YDS2, 1964 YDS3, 1965 YDS5 ja viimaks 1969 (?) YDS6 versioon.
Miks jäeti vahele YDS4?
Postitatud: 04 Aug 2006, 21:10
Postitas Credo
õigeks vastuseks on asjaolu, et jaapani kultuuris on number 4 ebaõnne number ning sellest püütakse hoiduda. sageli ei ole hotellis 4. korrust ning 4 hotellituba. ja number 4 tähendab oma nimekuju poolest surma ning ebaõnne.
viide asjaolule on järgnevas veebilehes peatükis >"250 YDS-5 et 350 YR-1":
http://www2.yamaha-motor.fr/actu/articl ... rticle=851
kes prantsuse keelt ei oska, selle jaoks on see minu postituse esimeses lõigus lahti seletatud.
Postitatud: 04 Aug 2006, 21:45
Postitas Aizar
Credo kirjutas:õigeks vastuseks on asjaolu, et jaapani kultuuris on number 4 ebaõnne number ning sellest püütakse hoiduda. sageli ei ole hotellis 4. korrust ning 4 hotellituba. ja number 4 tähendab oma nimekuju poolest surma ning ebaõnne.
Täpselt õige! Credo siis jätkab.
Postitatud: 04 Aug 2006, 23:43
Postitas Credo
1928 aastal juhtus selline lugu, et kaks venda, kes tegid mootorrattaid, said hakkama suhteliselt revolutsioonilise uuendusega oma rataste konstruktsioonis.
et selle uuenduse olulisust testida, otsustati teha üks pikk sõit.
küsimus koosneb neljast osast:
1) mis on see tänapäevalgi edukas rattatootja;
2) mis oli uuendus ratta juures
3) mis oli sõidu marsruut ning eesmärk
4) mis on kõige selle seos selle aastaga
Postitatud: 04 Aug 2006, 23:50
Postitas PsychoDad
Vennad Guzzid said just sellel aastal maha oma esimese õõtshargiga tagavedrustusega, mis paigaldati G.T. nime kandnud rattale. Et tõestada selle vastupidavust, sõitsid nad G.T.-ga oma peakorterist Mandello del Lariost ligi 6500 km kaugusel Põhja-Norrasse polaarjoone lähistele ja tagasi.
Aga palun.
Psihh
Postitatud: 04 Aug 2006, 23:51
Postitas Credo
ja neljas punkt ?
Postitatud: 04 Aug 2006, 23:56
Postitas PsychoDad
Selle tähistamiseks sai Guzzide uus matkaratas nimeks GT Norge.
Postitatud: 05 Aug 2006, 00:05
Postitas Credo
ning sõideti sama rada läbi.
huvilised leiavad tundide kaupa materjali motoguzzi koduka pealt.
haige inimene tuleb lasta alati järjekorras ette. sinu kord palun
