algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Vasta
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

reinuvader kirjutas:

Tere!selle teema algatajana,olen tänulik,et on võetud muresi kuulda ja on antud head-asjalikku nõu.kuid on ju ikka nii,et üks loll oskab rohkem küsida kui sada tarka vastata ja kirjutades-lugedes sõitmist ei õpi...siis ikkagi küsiksin veel üht-teist.nii,sõitsin enne st pea 2a 125cm3 võrriga(võrr on nii käte,jalgade kui mõtete e sõidustiili sisse kasvand)ja nüüd omades 250cm3/4T pilli on tekkinud ebakõlad e selline tunna nagu hakkaks päris otsast peale.
küsimused siis:
1:mis nõksuga neid pille käima löödaks,vahest läheb paugust-kahest(külmalt)...kui soojaks on sõidetud ja ise juba väsind ja kuskil juhtub välja surema,et siis tambi nagu hull...no ei lähe...või kui siis 5-8 löögi järel?
2:hüpped...võrriga läksin täiega peale ja tegelikult olid hüpped juba pikad-kõrged ning sain tihti kiita spetsidelt,et tuleb hästi välja....nüüd nagu algaja,hüpped kas küünlas...või esi rattal ja tihti viskab nagu viltu minema...et teen ma midagi valesti(kindlasti teen...aga mida?)
3:ei saa siiani aru,et mis käik oleks nagu kõige optimaalsem sõitmiseks...tihti kurvides lähen esimeseni välja(see on võrrist jäänud)ning siis on nina püsti või kurv otse ja nö taga ots tahab tihti alt ära minna(seda,et nii ennast pikali leian on väga tihti)
4:stardist minek?see küsimus puudutab nüüd juba Holstre MMM,i...sai eile proovitud(küll 450cm3/4t...kuna enda pill tegelikult veel puru ja loodan võistlusteks korda saada)et paari meetri pärast leidsin ennast selili maas ja nii lollisti,et kivi jäi täpselt sinna kohta selja alla kus kaitse lõpeb...kuradi valus oli.läksin 2,se käiguga...istusin hästi ees ja olin nagu rinnaga üle lenksi aga ikka(sama jama juhtus ka mu oma pilliga Valgas Jaanikeses trennis)
5:esipidur....kuidas selle kasutamisega on?mina nagu ei kasutagi,sest kardan,et läheb nina alt ära või nii...aga vist peaks,siis kuidas seda harjutada?ok esialgu aitab.EDU kõigile harrastajatele!Holstres näeme R...sk!

  1. Soojast peast käivitamiseks on nn. Hot-Start nupp, kasutage seda!
  2. Hüppamine - hoia gaas ühtlane ja kehaasend õige ja ei juhtu midagi. Sul vist see häda, et lähed hüppele peale, lased korra gaasi maha ja krudid jälle peale.
  3. Nelariga sõites ei ole mõtet teda kuuni pöördesse lasta. 1. käik on igal juhul liiast (isegi kahetaktilisel :)). Pigem sõida veits kõrgema käiguga ja aita mootorit siduriga, väsid ise vähem.
  4. Stardist lähed teisega, aga sidurit ei lase plaksuga lahti vaid tundaga, muidu lõpetad iga stardi pärast 2 meetrit :).
  5. Esipidurit ainult peabki põhiliselt kasutama, kuidas sa üldse muidu pidama saad? Aga nagu iga asjaga peab seda tubdega tegema, muidu on nagu stardiga aga siis seekord mitte selili vaid kõhuli :).

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

Reinuvaderile veel teadmiseks et kui kaua undad siis ei jahuta piisavalt ja kuumeneb üle hakkab mootor ise suurtel pööretel tööle,mul lukel juhtunud niimoodi just seal kus üles hakkab liikuma sissesõidu kohale karjääri juures!
Kuidas öelda,küttesegu hakkab ise plahvatama :roll: mul ka nii juhtunud kui jahutusradikas jahe oli,tõmbasin küülnlajuhtme ka veel pealt ära ikka veel käis edasi mõnda aega ja siis jäi vait pärast 1 minutit


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

nii et puhasta radiaatori veesärk ära ja kui veel peaks juhtuma siis rohkem gaasi 8)

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Õhtust!see jutt peaks küll olema Holstre-nõmme MMM,i teemas, kuid kuna küsimus selline algajalik siis ikka siin.nimelt"esiteks müts maha selle ürituse orgunnijate ees ja sõitjate ees,kes panid ägedalt!mulle jäi silma üks huvitav detail ja kuna ise vaevlesin just sama häda käes(mu vaev oli õige suur kuna võistlustele ei saanud üldse peale...kuna masin lihtsalt ei läinudki käima ja k...pis täiega näkku)siis nägin mitu korda kus võistlejad oma masina välja suretasid või kustus masin ise...mehed andsid vänta nii kordi 1-mitu...ei midagi ja siis tuli ISAND TRIISA appi...ütles,et"mis on..ei lähe käima või"istus ise sanga ja lõi vaid korra...äärmisel juhul 3x ja pill käis,patsutas võistlejale õlale ja soovis head teed"!
siit küsin,et mis kuradi valemiga need profid siis pille käima löövad?iga motikas on ju erinev...igal ühel on omad käivitamis nõksud...või ei olegi siis neid nõkse ja asi ikka proffesionaalsuses?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mina nägin ka korra juhtust, kus herr Triisa tagus stardikurvis üht käima ega saanudki ;)

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

mella, kui sa mõtled teise klassi teist starti, siis nad seal tagusid jah mõnda aega, aga triisa sai käima selle lõpuks ikka.

Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Peab kasutama juba eelpool mainitud hot start nuppu, kui seda pole siis suretusnupp rakendada, segusiiber pärani ja taod kuivaks ning proovid normaalselt uuesti käivitada. Suretusnupp on tähtis alla hoida sellel ajal, kui gaas põhjas, muidu võib "koiba" vigastada. :D

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

niisiis paar rida ktm 525 manuaalist;
Mida teha juhul kui mootor on "täis".
Kukkumise korral võib mootorisse sattuda rohkem kütust kui vajalik. Selleks et mootor "vabaks pumbata" tõmba sisse dekompressioonihoob, keera "gaas põhja" hoia põhjas ja löö kickstarterit 5-10 korda seejärel käivita mootor tavalisel moel.

juhul kui karburaator on kiirenduspumbaga antakse iga gaasikeeramisega sisselaskesse ports kütust seega et vältida üleujutamist võib gaasi enne käivitamist anda ainult korra

kui ratas on ainult autodekoga siis samamoodi täisgaasiga kikker viis-kümme korda läbi lüüa ja käivitada.

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

mayhem kirjutas:

niisiis paar rida ktm 525 manuaalist;
Mida teha juhul kui mootor on "täis".
Kukkumise korral võib mootorisse sattuda rohkem kütust kui vajalik. Selleks et mootor "vabaks pumbata" tõmba sisse dekompressioonihoob, keera "gaas põhja" hoia põhjas ja löö kickstarterit 5-10 korda seejärel käivita mootor tavalisel moel.

juhul kui karburaator on kiirenduspumbaga antakse iga gaasikeeramisega sisselaskesse ports kütust seega et vältida üleujutamist võib gaasi enne käivitamist anda ainult korra

kui ratas on ainult autodekoga siis samamoodi täisgaasiga kikker viis-kümme korda läbi lüüa ja käivitada.

Krt,Kui sa ikka enne oled kõva 45min sõitnud ja siis maoli paned on jube raske seda 5-10 korda hoopi anda,et pill käima saada :P


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Lugemata postitus Postitas mayhem »

siis jah ei jää muud üle kui et rohkem putru süüa või siis elektristarteriga pill hankida.


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

Aa lükka tööle,teise käiguga,mul funkab alati :roll: kui võistlusel just pole :twisted:

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

matti kirjutas:

Aa lükka tööle,teise käiguga,mul funkab alati :roll: kui võistlusel just pole :twisted:

mis sa arvad, et lükata on kergem kui taguda?

Eat your veggies, little people

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

Vastavalt kubatuurile ikka :lol:

Kasutaja avatar

HusabergHooligaN
Postitusi: 93
Liitunud: 25 Aug 2007, 17:01
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas HusabergHooligaN »

Leidsin huvitavat video materjali



Yamaha Tenere 2008
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

HusabergHooligaN kirjutas:

Leidsin huvitavat video materjali



Väga hea materjal, tekkis kohe tahtmine DVD soetada.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tere!Elavdaks seda vana...samas vahest üsna populaarset teemat.Nimelt olen hädas kurvide tehnikaga.Eriti veel siis kui kurvis on pehme liiv või ebamäärased rööpad.Rajal üldiselt kulgen üsna rahuldava kiirusega,hüpped ning sirged lõigud ka nn väiksemad kaameli küürud saab võetud,aga nagu kurv tuleb,raugeb mu hoog pea olematuks(samas kui hoog suurem,läheb kurv tavaliselt pikaks,sõidan vallile peale,või kui on rööpad,kukub esimene ratas nagu vallilt alla,või sõidab tagumine ots alt ära....ja kukkumisi on oiiii kui palju)ja rajal jään kurvides teistele jalgu.On ka öeldud,et minu taga on ohtlik sõita,et kurvides on oht,et mulle selga pannakse,kuna koperdama jään.Nagu kardan neid kurve.Seda tean,et kogu kehaga on tarvis kurvi suunda kallutada,aga tulemus on kuidagi väga koba.

Kasutaja avatar

zweitakter
Postitusi: 109
Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45

Lugemata postitus Postitas zweitakter »

Käisin mõni nädal tagasi Arumäe koolitusel, retsept oli lihtne: kurvi minnes peab olema hea kiirus, vastasel juhul ronibki esiots kurvis välja, kuna kartes kurvi sisse kukkuda ajad tsikli liiga vertikaalseks. Rohkem kallutada ja gaasi anda! Suht imelik tunne tekkis tegelikult, kuna hea hooga minnes praktiliselt puudutad ühe kannikaga maad ja kurvi jala peab maru kõrgele sirutama, aga intuitiivselt saab aru, et nii peabki asi käima.
Aga mõne guru arvamust tahaks ikka kuulda :wink:

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Ma pole kahjuks guru, aga üks väga oluline punkt on pilgu suunamise koht.
Kõik kipuvad alguses pilku vahetult ratta ette suunama või liiga lähedale ja nii läheb kogu kurvi läbimine metsa, isegi tavalise kaheksa puhul asfaltil. Seda õpetatakse peale krossi põhitõdede ka igasugustel teistel kursustel (Survival jne).
Pilk peaks olema suunatud sinna, kuhu tahad jõuda, peale seda läheb trajektoori ja kiiruse valik iseenesest paremaks (keha ja aju oskavad ise õge kiiruse ja trajektoori väljaarvutada). Alguses on seda raske sundida ja koguaeg peab meeldetuletama, et kaugemale vaadata, aga lõpuks ilmselt harjub see sisse. Välismaiste krossigurude nõuannete TOP10 on see teema üsna eesotsas. :wink:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selle vaatepunkti suunamise osas saquga 100% nõus, annab väga palju juurde. Alguses on küll natuke imelik, et järskudes 180 kraadi pööretes pead peaaegu üle õla vaatama aga kurvikiirus kasvab väga palju. Kui porle ette vahid siis sinna ka kukud tavaliselt!

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Tere!Nii,et siis selline küssa..."kuidas olete saanud tagasi enesekindluse ja sõidutahte peale kukkumist mis oli üpris raske-hirmus"?
Eile,peale Põlvas käidud-nähtud krossi tekkis endalgi sõidu isu ning saigi mindud rajale,kus käin kogu aeg,nii,et rada igati tuttav.Üldiselt tundsin kohe peale esimest ringi,et TÄNA pole minu päev,sest tänu kuivadele ilmadele on meie rada väga pehme e liiv on nagu tuhk ja mul ei tule kuidagi seal liivas see sõit normaalselt välja.Rajal on ka üks nn platoo hüpe,millega jällegi olen ilusti hakkama saanud,nii,et hooga lendan peale ja kõrgelt üle....kuni eilseni!Nagu hüppe otsast välja lendasin, keeras masina tagaosa võrreldes esiosaga, pea täiesti risti, kuna hoog oli suur,olin kõrgel üleval, jõudsin mõelda,et üritan gaasi andes, maandudes masina sirgeks saada aga asi oli liialt ristis ja nii ta siis mind suurelt hoolt lennutas hoobilt võssa,seal läks lenks käest ja minu lend läbi võsa oli oiii kui pikk....tsikel tuli järgi(tegi õhus tiiru)aga õnneks ei kukkunud peale.Natuke aega maas toibudes ja saades aru,et läks õnneks...kuna kuskilt ei valutanud,hing oli sees ja tsikelgi terve....istusin tükk aega,käte värinal ja mõlgutasin omi mõtteid.
Ei teagi kuidas edasi....sõidu isu on???Masin on ostedud liisinguga,motokross väga meeldib....aga peres on 1a põnn(naine lapsega kodus)kogu elamine on nö minu taskust,panga laen,auto liising+motika järelmaks jne....aga kui see kukkumine poleks läinud nii õnnelikult??Äkki olen valinud vale ala,sest sõitnud(eelnevalt)polnud ma motikaga mitte meetritki,nüüd küll jah olen seda ala harrastanud juba pea 2a.Ja kodused on üli-väga vastu,et ma üldse selle alaga tegelen.....aga meeldib noh....või...ei teagi kohe,kuidas või kas edasi?
Küsin veel-kord,et "kuidas olete TEIE kel sarnane kogemus eneses leidnud jätkamise motivatsiooni"?

Kasutaja avatar

Bullrider
Postitusi: 216
Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
Asukoht: Tuusula, Viljandi
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bullrider »

Vahi kus pani venna mõtlema... :) Tõesti sul tuli kogu see vastutuskoorem kohe meelde??? Mul pole kll nii laias laastus tuld kunagi. Kunagi nooruses sai hullult kukutud ja pääle seda oli igasugune mootoriga kaherattalise kriis oma paarkend aastat - a no eks lähedased aitasid ka oma hirmujuttudega kaasa, et ma ratta selga ei saaks istuda. Nüüd libistan uuesti vanas eas rahumeeli ringi(just RAHUMEELI). Võistlusi käin aint vaatamas aga see ei sega harrastajatega tuuritamas ja enduuritamas käia.... See on su kutsumus, istu ratta selga ja sõida, nii saadki üle, põruta kasvõi mööda kruusateid - lihtsalt sõida. Ei pea ju ilmtingimatta krossirajal olema ja sääl ringe laskma ja ennast proffidega kõrvutama. Võid valida rahulikuma teekonna ja hing saab ikka selle , mida ihaldab.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

reinuvader kirjutas:

Tere!Nii,et siis selline küssa..."kuidas olete saanud tagasi enesekindluse ja sõidutahte peale kukkumist mis oli üpris raske-hirmus"?

Pole kunagi enesekindlus ega sõidutahe ära kadunud.. isegi suuremate vigastuste korral - võibolla asi selles, et olen titest peale sikliseljas aelaenud?

Samas kui nii mõelda, et miks peakski enesekindlus ja tahe ära kaduma?
Mõistusega võttes: kui laksu panid siis miks? Mis tegid valesti? Tee teinekord õigesti....

Juu ei ole päris hingega asjajuures kui blokk ette tekib :) minu arvamus... siis pole ju mõtet ka pingutada

Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 296
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Hommik!Pean nats selgitama vastanutele....nimelt, nii-sama mööda liivateid ma kulgeda ei saa,sest puuduvad motika load ja tsikkelgi on puhas krossikas.2-see nn äsjane kukkumine oli nagu viimane piisk karikasse,kuna kahjuks mul ei möödu ühtegi trenni kui nö käppa maha ei pane.See kõik panebki nats mõtteid mõlgutama,et äkki on vale ala valitud?Mis tegin-teen valesti,seda ei oska ju ise hinnata aga kui oled nö ise õppija....kust tuleks see aru saamine,et see-või too on vale.Muidugi tehakse ju krossimeestele nö treening päevi,et mine sinna....olengi käinud aga kui 2 päeva eest küsitakse 5000 eek,i...kõik õige(tasuta lõunaid ei ole)kahjuks ei kannata mu rahakott seda välja.
Aga noh,püssi veel põõsasse ei viska ja üritan juba tuleval nädalal taas rajal olla.Edu kõigile!

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Lugemata postitus Postitas Vint »

reinuvader kirjutas:

See kõik panebki nats mõtteid mõlgutama,et äkki on vale ala valitud?Mis tegin-teen valesti,seda ei oska ju ise hinnata aga kui oled nö ise õppija....kust tuleks see aru saamine,et see-või too on vale.

Suur- suur karjäär on hea trenni koht, seal saad enda võimete järgi
vajutada, keegi ei suru tagant, keegi ei kooberda ees jne.
Kukkumisi tuleb kõigil ette kes kärnatavad, Kogu se sõitmine on siiski
ise-endale, oma lõbuks meeleheaks.
Mull sihuke mõte ikka, et kuradile need "kulkud" (läheb aeg edasi küll jõuab mõneni) peasi, et endal fun oli.

Kõike Hääd!
Terv. Vint


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Ei pea just koolitustel käima. Lihtsalt küsi rajal mõnelt kogenenumalt sõitjalt abi. Saad põhitõed teada ning palu tal ennats vaadata ja öelda kus on kõige nõrgemad kohad.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Bullrider
Postitusi: 216
Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
Asukoht: Tuusula, Viljandi
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bullrider »

Jepp, vaata rahulikult koolitusvideod läbi - maxxiselt (oli vist) on mitu asjalikku endurproffide õppevideot, sobib ideaalselt ka krossiradadele. Kõik seletatakse kenasti nullist lahti, et miks nii ja miks naa. Isegi kui sa seda osa säält oskad ja tead, ikka ei tee paha see uuesti ratta seljas läbi teha. Põhimõte on, et kasvad rattaga kokku. Kui eestisse satun, võin postitada miski dvd täie kui tahad.
Vbla tahad liiglühikse ajaga liigpalju - pole nigu eriti usutav, et paari aastaga peaks absull kõik nipid välja tulema - kui veel arvestada, et käid vaid ametlikel radadel hõõrumas ja seda heal juhul paar tundi nädalas...

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

reinuvader kirjutas:

see nn äsjane kukkumine oli nagu viimane piisk karikasse,kuna kahjuks mul ei möödu ühtegi trenni kui nö käppa maha ei pane.See kõik panebki nats mõtteid mõlgutama,et äkki on vale ala valitud?

Kui ma enda algust meenutan siis minuga võrreldes kukud küll vähe ju.... :D

Leia sile maalapp, tee sinna omale mingite rajude kurvidega rada ja järskude pidurdustega, nii, et paha hakkab... lase seal üks paar nädalat päevadläbi ühtepidi-teistpidi ja küll siis tulema hakkab.

Miks just sile? Sest radadel on kurvides reeglina miskisugused vallid või sooned olemas kus on liiga lihtne sõita, et midagi õppida.. sileda maapeal võib oma lollusest sikkelt alt minna igal sammul - saa kõigepealt need vead välja ja siis tuld!

Samas õpi ka ennem kurvisid esirattaga pidurdama, nii, et "peaaegu kohe kohe läheb alt ära piiripeal"

Vaata telkust/netist kuidas teised sõidavad, jälgi tähelepanelikult keha hoiakut... kõige suurem viga mis tehakse on see, et jälgitakse teisi mis ja kus nad mida teevad ja tahetakse järgi teha kuid keha asend jpm. on siklipeal nii vale, et sealt ei saagi midagi välja tulla.

Eriti kui sõidad muheda liivaraja peal siis unusta tsikli keskkohast ettepoole minemine ära! Liivarajal esirattal liiga palju raskust = pauk!

Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Või tule rinkale, pole hüppeid. Kross on tore ala ja võibolla tegeleks isegi aga need hüpped ... kui ikka valesti läheb siis on maa nagu sein ees ja ongi aamen.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

HeitiKender kirjutas:

Või tule rinkale, pole hüppeid. Kross on tore ala ja võibolla tegeleks isegi aga need hüpped ... kui ikka valesti läheb siis on maa nagu sein ees ja ongi aamen.

Saugal saab maastikul sõitmist ka nautida kui saab asfaldist siiber.
Mõnd korke stiilinäited.

Pilt
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

hämmastav! :) Ma arvan, et ma kingin talle pühendusega motoõpiku.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”