Sinu tee bikeriks...
Moderaator: Moded
kui ma juba kaela kandma hakkasin siis ema tõstis mu jawa tagaistmele, istus ise ette, siis andis gaasi ja läks. Mina jäin, numbrimärk ja pidurituli veritsevate reite vahel, lolli näoga talle järele vaatama....
nii ma püüangi juba mitukümmend aastat emale järele sõita. Aga kui kiiresti ma ka ei sõidaks, kui otseteed ma ka ei lõikaks. proovind baigiga ja enduroga, proovind heaga ja proovind kurjaga - ema punane jawa läheb ikka kolvisõrme lõdva klõbina saatel eest...
Ju ma eelmises elus siis ikkagi olin järelkäru...
nii ma püüangi juba mitukümmend aastat emale järele sõita. Aga kui kiiresti ma ka ei sõidaks, kui otseteed ma ka ei lõikaks. proovind baigiga ja enduroga, proovind heaga ja proovind kurjaga - ema punane jawa läheb ikka kolvisõrme lõdva klõbina saatel eest...
Ju ma eelmises elus siis ikkagi olin järelkäru...
Usinus-Kasinus-Cosinus
Algul oleksin superkrossi auto saanud aga nüüd otsustasin ikka motika kasuks. Kui sa seda selle zaz-i (sapakas) kohta küsisid <<motika?>>.Raigo kirjutas:Jorma88 kirjutas:Minul asi nii et juba väiksena olnud suur huvi mootorsõidukite vastu ja eks suurelt vennalt võibolla ka see motopisik sisse saadud. Mõned aastad tagasi oli plaanis hoopis mingi zaz osta et siis superkrossiga tegeleda aga kuna toimus siis elukohavahetus siis jäi asi katki ja käisin papsile motika ostmise plaani kaua kaua peale ja püüdsin isegi raha koguda ja lõpuks nüüd siis jõuludeks sain oma esimese motika ja kuigi see pole nüüd mingi väga suur masin aga sellegipoolest sellega väga väga rahul ja kui ikka vaadata neid suurte tsiklite hindu siis jah selle 50-70k juures uus krossikas on ikka suht kirves.Praegu maja ehitust ka alustatud siis vist praegu suuremat masinat endale lubada ei saa.
motika ?
Teen ka siis lühidalt.
Tatina - jänestega JAWA 175cm3 (pool raami oli isa enda tehtud). Selle rattaga õppisin sõidu selgeks ja ratas oli mul oma 5 aastat, siis tegin isegi nagu sammu tagasi ja sõitsin mõned aastad mopiga ja siis tuli Vjatka ning pärast seda oma 3-4 aastat pausi. Kooli lõppedes ei saanud ikka kuidagi ilma mootorrattata hakkama ja hankisin endale NX 650 Dominatori ja nüüd siis veel selle ratta kõrval ka KTM 300 EXC.
Kui juba kord oled tsikkliga sõitnud, siis ei saa enam kuidagi pidama...
Tatina - jänestega JAWA 175cm3 (pool raami oli isa enda tehtud). Selle rattaga õppisin sõidu selgeks ja ratas oli mul oma 5 aastat, siis tegin isegi nagu sammu tagasi ja sõitsin mõned aastad mopiga ja siis tuli Vjatka ning pärast seda oma 3-4 aastat pausi. Kooli lõppedes ei saanud ikka kuidagi ilma mootorrattata hakkama ja hankisin endale NX 650 Dominatori ja nüüd siis veel selle ratta kõrval ka KTM 300 EXC.
Kui juba kord oled tsikkliga sõitnud, siis ei saa enam kuidagi pidama...
KTM 300 EXC / KTM 450 EXC / Kawasaki Z750 S
Kõik algas ilmselt umbes 10-aastaselt ('95), kui sõber sääreväristajaga jalgratta eest ära sõitis. Särkat väga ei tahtnudki ja Deltale ei hakanud hammas peale. Mõni aasta hiljem elasin Tallinnas Biker's bub-i läheduses ja sai iga päev sealseid muskelmasinaid vesistamas käidud.
18 täis, tegin koos autolubadega ka A4 load. Sai talv otsa kooli kõrvalt tööga vajalikku summat kokku aetud ning ostsin oma esimese mootorsõiduki, 1985 Honda CB 450 N (20 kW). Oli teine üsna räämas seisus, kuid lausa rõõm oli teda üle värvida, pahteldada, kleepida ja muidu klantsida. Sõidurõõmu oli rohkem kui rubla eest. Pooleteise hooaja müüsin sama hinna eest maha.
Vahepeal toimetasin neljarattalisega, kuid selle hooaja alguses ei pidanud enam vastu, soetasin endale 1996 Honda VFR 750 F.
Mõnusat kulgemist kõigile üherattaveolistele!
18 täis, tegin koos autolubadega ka A4 load. Sai talv otsa kooli kõrvalt tööga vajalikku summat kokku aetud ning ostsin oma esimese mootorsõiduki, 1985 Honda CB 450 N (20 kW). Oli teine üsna räämas seisus, kuid lausa rõõm oli teda üle värvida, pahteldada, kleepida ja muidu klantsida. Sõidurõõmu oli rohkem kui rubla eest. Pooleteise hooaja müüsin sama hinna eest maha.
Vahepeal toimetasin neljarattalisega, kuid selle hooaja alguses ei pidanud enam vastu, soetasin endale 1996 Honda VFR 750 F.
Mõnusat kulgemist kõigile üherattaveolistele!
1992-1993 paar korda sain sõbra Jawaga sõita... kuna käiguvahetus ei sujunud, siis rohkem ei antud
17. mai 2006 istusin sisuliselt esimest korda motika selga... autokooli rattaga õppesõidu platsil...
Juuni 2006 ostin endale Fazeri...
September 2006 ostsin tonnise gixxeri ja panin rinka riided selga
Sept. 2006- 2 päeva Pärnu ringrajal (parim aeg 1:06.7)
Aprill 2007- 5 päeva Brno ringrajal (parim aeg 2:22.6)
Mai 2007- 6 päeva Pärnu ringrajal (parim aeg 58.74)
Sõita veel õieti ei oska, aga bikeriks võib vist juba pidada

17. mai 2006 istusin sisuliselt esimest korda motika selga... autokooli rattaga õppesõidu platsil...
Juuni 2006 ostin endale Fazeri...
September 2006 ostsin tonnise gixxeri ja panin rinka riided selga

Sept. 2006- 2 päeva Pärnu ringrajal (parim aeg 1:06.7)
Aprill 2007- 5 päeva Brno ringrajal (parim aeg 2:22.6)
Mai 2007- 6 päeva Pärnu ringrajal (parim aeg 58.74)
Sõita veel õieti ei oska, aga bikeriks võib vist juba pidada

Minu tee:
Oli mul uut sõiduvahendit tarvis. Sai jalgratas Viljandist ostetud, 3500 krooni. Peale ratta soetamist, laupäev, Viljandi turule. Noh ratas auto küljes ilusti ja mis siis ikka, parklast lettide vahele. Jooksin tehnikaleti juurde ja mis ma näen - ilus, valuvelgedega kirsipunane Delta vahib vastu. Olin vihast lõhkemas - hind vaid 3000 krooni! Hetkeks tuli mõte, et küsin isalt autovõtmed ning viin ratta poodi tagasi, võtku või mitte. Kuid oli aeg koju minna ja Delta jäi uut omanikku ootama...
Kui rattaga oli mõni nädal sõidetud, viskas üle - s*tta sest rattast.
Laka peal oli aga venna vana võrr - sinine teine. Sai see siis koos isaga peale pikka moosimist alla toodud. Esialgu asi käima ei läinud ja kui läks, törtsus ja paukus igast otsast, jõudu ei olnud. Sai siis otsustatud, et asi ei ole õige ja koos isaga mootor pulkadeks. Vändalaager oli läbi. Poodi, vahetatud. Pulgad mootoriks tagasi. Sõita oli asjaga kõva - jõudu oli ja üles läks igast mäest (ei maksa unustada, et taga oli Delta ratas ja suur, külvikult laenatud hammakas). Hiljem tuli aga kiiruse isu ja sai hakatud mootorit forsseerima. Natukene raamatuid tuubitud, sai surveastet tõstetud (internetist nägin mina siis veel und). Sellestki jäi väheks. Sai tuubitud veel, tehtud väljalase, viilitud aknaid, katsetatud jne. Edasi sai tehtud traktori käivitusmootori magneetost generaator ja kõik tuled külge pandud - parktuled, pidurituled, täis- ja pooltuli, suunatuled. Vot see oli üle küla võrr - 70 km/h tuli ludinal. Aga raske oli teine... sest kõik kohad olid kõikvõimalikke tilusid täis (11- aastase poisi mõiste "ilusast" rattast on lai).
Hiljem aga võrripisik kadus ja sai hakatud autot ehitama. Sai soetatud Moskvits 2140, sellel vahetatud mädand kere 408 oma vastu, väike "tuuning", kõik kokku-lahti kisutud jne... Sai üle katuse keeratud ja jälle jalamees.
Ja nüüd, peaaegu aasta peale Mosset, on minu garaazis IZ Planeta 2, millel äsja vahetatud väntvõll ja mis on esimeseks käivituseks peaaegu valmis. Iseasi, kuidas ma sellega ka sõita oskan
BTW - peale seda, kui Mosse sinna läks, kuhu päike ei paista, põkatasin hommikuti 2 nädalat T25 roolis tööle
Oli mul uut sõiduvahendit tarvis. Sai jalgratas Viljandist ostetud, 3500 krooni. Peale ratta soetamist, laupäev, Viljandi turule. Noh ratas auto küljes ilusti ja mis siis ikka, parklast lettide vahele. Jooksin tehnikaleti juurde ja mis ma näen - ilus, valuvelgedega kirsipunane Delta vahib vastu. Olin vihast lõhkemas - hind vaid 3000 krooni! Hetkeks tuli mõte, et küsin isalt autovõtmed ning viin ratta poodi tagasi, võtku või mitte. Kuid oli aeg koju minna ja Delta jäi uut omanikku ootama...
Kui rattaga oli mõni nädal sõidetud, viskas üle - s*tta sest rattast.
Laka peal oli aga venna vana võrr - sinine teine. Sai see siis koos isaga peale pikka moosimist alla toodud. Esialgu asi käima ei läinud ja kui läks, törtsus ja paukus igast otsast, jõudu ei olnud. Sai siis otsustatud, et asi ei ole õige ja koos isaga mootor pulkadeks. Vändalaager oli läbi. Poodi, vahetatud. Pulgad mootoriks tagasi. Sõita oli asjaga kõva - jõudu oli ja üles läks igast mäest (ei maksa unustada, et taga oli Delta ratas ja suur, külvikult laenatud hammakas). Hiljem tuli aga kiiruse isu ja sai hakatud mootorit forsseerima. Natukene raamatuid tuubitud, sai surveastet tõstetud (internetist nägin mina siis veel und). Sellestki jäi väheks. Sai tuubitud veel, tehtud väljalase, viilitud aknaid, katsetatud jne. Edasi sai tehtud traktori käivitusmootori magneetost generaator ja kõik tuled külge pandud - parktuled, pidurituled, täis- ja pooltuli, suunatuled. Vot see oli üle küla võrr - 70 km/h tuli ludinal. Aga raske oli teine... sest kõik kohad olid kõikvõimalikke tilusid täis (11- aastase poisi mõiste "ilusast" rattast on lai).
Hiljem aga võrripisik kadus ja sai hakatud autot ehitama. Sai soetatud Moskvits 2140, sellel vahetatud mädand kere 408 oma vastu, väike "tuuning", kõik kokku-lahti kisutud jne... Sai üle katuse keeratud ja jälle jalamees.
Ja nüüd, peaaegu aasta peale Mosset, on minu garaazis IZ Planeta 2, millel äsja vahetatud väntvõll ja mis on esimeseks käivituseks peaaegu valmis. Iseasi, kuidas ma sellega ka sõita oskan

BTW - peale seda, kui Mosse sinna läks, kuhu päike ei paista, põkatasin hommikuti 2 nädalat T25 roolis tööle

-
- Postitusi: 157
- Liitunud: 20 Apr 2007, 12:45
- Tsikkel: Jawa 350, Hayabusa, Diavel
- Asukoht: Tallinn
Vend tõstis mu 9 aastaselt Riga selga ja lükkas hoo sisse. Peale seda ei hoidnud midagi mind võrrist eemal. Võrriga mul ka esimene kukkumine ja ca 20 cm pikkune põletusarm jalal. 

Riga 13 > Riga Delta > Jawa 360/350 (1972) > Honda VTR1000F Firestorm (1998) > Suzuki GSX1300R Hayabusa (2010) > Ducati Diavel (2017)
Ega ka minu esimesed sõidud armideta ei olnudBullet1222 kirjutas:Vend tõstis mu 9 aastaselt Riga selga ja lükkas hoo sisse. Peale seda ei hoidnud midagi mind võrrist eemal. Võrriga mul ka esimene kukkumine ja ca 20 cm pikkune põletusarm jalal.

mul peaks siiamaani jalal miskit alles olema, kuna rattaga "üheks saades" surusin muidugi jalad vastu mootorit. Oi see võttis vanduma...
Aga noh, eks mõistus tule koos vanusega. (ei taha öelda, et keegi ilma on)
minu tee
algselt ikka võrriga esimesed sõidud ja mälestused jäävad elulõpuni armide näol
võrrihooaja vahepeal oli aga sõbrale tekkinud miskitsugune IZ ning oh seda rõõmu kui selle peale sai istutud ja sõidetud. peale seda hakkas aga hing ihkama miskit paremat kui võrr ning saigi läbi ime sebitud endale jänestega jawa ehk siis voshod, ja pärast seda lõi tsiklihaigus tõsiselt välja
iZid igas variatsioonis "krossikast" tõsimeelse "chopperini". ning pärast seda dnepr mt-9 aastast 73, millega ka praegu sõidan 



Egas inimene massina vastu saa...
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: 21 Okt 2006, 10:44
- Tsikkel: Nomad'2014,Vulcan'2003
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Varasemas teismelisuses oli minimop, siis vaikus.
Kusagil umbes ylikooli lopus tuli mingi uunikumi pisik peale ja sai Vjatka yhelt memmelt ostetud, aga ei viitsinud ylevaatusekorda ajada ja jaigi maal ja suvilas tolmutamiseks. Vaimustus laks yle ja oligi 6-7a. suht vaikus jalle.
Nyyd sober hakkas aastake tagasi soitma ja nakatas pisikuga, saigi vaike cruiser hangitud. Ja noh, koik teadjad juba alguses vaitsid et vaikesest kasvad valja, neil oli oigus, pool hooaega vottiski aega. Nyyd siis suur ja mugav törin inzehauss, oi ma pole elun teadnud kui suured sobrad voivad maanteed olla
Kusagil umbes ylikooli lopus tuli mingi uunikumi pisik peale ja sai Vjatka yhelt memmelt ostetud, aga ei viitsinud ylevaatusekorda ajada ja jaigi maal ja suvilas tolmutamiseks. Vaimustus laks yle ja oligi 6-7a. suht vaikus jalle.
Nyyd sober hakkas aastake tagasi soitma ja nakatas pisikuga, saigi vaike cruiser hangitud. Ja noh, koik teadjad juba alguses vaitsid et vaikesest kasvad valja, neil oli oigus, pool hooaega vottiski aega. Nyyd siis suur ja mugav törin inzehauss, oi ma pole elun teadnud kui suured sobrad voivad maanteed olla

GBIS
http://mait.ee/trip/
http://mait.ee/trip/
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Kõik algas sel jaanipäeval ehk siis umbes kuu aega tagasi, kui üks kena kutt mind oma laheda bike'iga poodi sõidutas. Sellest ajast peale nägin ma unes vaid bike'e ning ilusaid mootorrattureid, mõtlesin vaid mootorratastest ja ei saanud muud moodi olla kui, et ostan endale ka ühe. Ja nii ma eelmisel nädalal tegingi! Issand kui kift bike'iga sõita on!!! Nüüd pean ainult veel load ka tegema...
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
ja mina mõtlesin,et huvitav mix kyll jaanipäeval nii järsult õhuniiskus tõusiskaia88 kirjutas:Kõik algas sel jaanipäeval ehk siis umbes kuu aega tagasi, kui üks kena kutt mind oma laheda bike'iga poodi sõidutas. Sellest ajast peale nägin ma unes vaid bike'e ning ilusaid mootorrattureid, mõtlesin vaid mootorratastest ja ei saanud muud moodi olla kui, et ostan endale ka ühe. Ja nii ma eelmisel nädalal tegingi! Issand kui kift bike'iga sõita on!!! Nüüd pean ainult veel load ka tegema...

Deem... täna kah hommik otsa ladistas. Kaia, käisid sõitmas vä?sepp kirjutas:ja mina mõtlesin,et huvitav mix kyll jaanipäeval nii järsult õhuniiskus tõusiskaia88 kirjutas:Kõik algas sel jaanipäeval ehk siis umbes kuu aega tagasi, kui üks kena kutt mind oma laheda bike'iga poodi sõidutas. Sellest ajast peale nägin ma unes vaid bike'e ning ilusaid mootorrattureid, mõtlesin vaid mootorratastest ja ei saanud muud moodi olla kui, et ostan endale ka ühe. Ja nii ma eelmisel nädalal tegingi! Issand kui kift bike'iga sõita on!!! Nüüd pean ainult veel load ka tegema...

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Kas vanasti ei tehtud enne ikka lube ära ja siis osteti ratas kõige selle eelkirjeldatu nautlemiseks?Olles ise juhtraua taga juba poisikesest peast,alates onupoja süles sõitmisest ja sellele loogiliseks jätkuks mopeed"Delta","jänese JAWA"ehk "Kavross",K-750,Suzuki gsx1100.Praegu oman K-750 JA KTM620LC4-ja.Ei taha midagi halba öelda,kuid statistika näitel on kahju noortest elamata jäänud eludest ja politsei "toitmine"kah eriti hea variantei ole.Loodan,et sõites mõistus jääks omale kohale ja ka load kiirelt tehtud saavad.Edu!
Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.