Re: Hälvik-autojuhid
Päris heas suunas areneb asi juba. Enne oli vaid peeglite lõhkumine, nüüd läheb juba relvanduseks ja tapmiseks ära. Halleluujah.
Päris heas suunas areneb asi juba. Enne oli vaid peeglite lõhkumine, nüüd läheb juba relvanduseks ja tapmiseks ära. Halleluujah.
A kust otsast? Ela ise ja lase teistel elada, lihtsalt selle tõe mittejärgijate tegevusele peab olema valmis reageerima. Ilmselt ajab närvi minu valik olla võimalikult iseseisev, mitte jääda lootma välisele abile. Hälvik-autojuhil ei pea olema pumppüss, talle piisab oam džiibistki, et teistele (eriti tsiklistidele) tõsist ohtu endast kujutada, proovige sellises valguses mõelda. Välisilmas on muide kaasused olemas, kus süüdimõistmise aluseks ongi auto relvana kasutamine (ehk siis rammimine/allaajmine), guugeldamistöö jätan huvilistele. Millegipärast erutab ka see inimesi, et ma julgen tunnistada relvaloa ja relva omamist enesekaitseks. Kus ma olen maininud, et ma tahan sellega vehkida või peegleid purustada? See episood, kus ma kirjeldasin džiibimehe (001MHC, Nissan X-Trail) käitumist, lähebki pigem tõsise kehavigastuse põhjustamise katse alla. Relvarepliik sealsamas oli katse humoorikust lisada, aga nojah, kui lugejal on kompleksid ja silmaklapid..
Huumorist mittearusaamine ei vabanda
Teemasse - täna pole veel märganud ühtki hälvik-autouhti. Ilmselt asi selles, et linn suht tühi, hea vaikne kulgeda.
A kõigile meeldida niikuinii ei jõua Või kui ridade vahel sõitmise teemast väljend varastada, siis kõigi autojuhtide lugupidamist ära teenida ka mitte
Piisava esimese-ehmatuse respekti tekitab tagant läheneva V2 vaba sisse ja väljalase, ja möödumise kiirus ei anna selles suhtes aega ümber mõelda
Viisakas oled noorte emade vastu ülekäiguraja ees; kasutad nimetissõrme ja Brembo monoblokid teevad sust mõnusalt viisaka inimese. Nimetissõrme võib muidugi veel milleks iganes kasutada
Kogu sõitmise filosoofia.
Aga eks igaühel oma
Mitte ainult noorte emade ees. Sebrad on siuksed naljakad asjad, et mulle lausa meeldib jalakäijatele teed anda. Saab siis ju kohe räige lärinaga kiirendada
Mõni käibki linnavahel foorist-foorini kiirendamas. Kui iga ülekäiguraja ees ka seisma jääda saab sama läbisõidu peale kõvva rohkem kiirendamist (Y)
Noored emad on kujund, universaalne ja arusaadav tõde
Muu mudru, mis inimestel iseenesesest mõistetavalt peas valitseb, seda on aeg ajalt hea erroritega lõhkuda. Mitte eesmärgiga omaette vaid tehes loomulikult neid asju mida sulle meeldib teha. On ju error kui vaiksele kitsale kahe neljakordse maja vahel olevale tänavale jalutama tulnud vanainimene teeb hüppe seina äärde kiirusega mida tal juba viimased 10 aastat olnud pole. Neid vanainimesi on seal päris palju kus ma elan Ta on kõnniteel, mina sõiduteel, meie vahel pargib rida autosid. Ma ei tea mida ta mõtleb vbl. et terrorist või kohe kaotan juhitavuse, lendan õhku või muud sellist. Mis siis et ma tegelikult sõidan postkontorisse ja mulle lihtsalt meeldibki nii sõita. Ma isegi ei sõitnud meelega seekord sealt tänavast, lihtsalt valisin täna selle tee. Majade fassadide vahel on hääl resonantsis, tegelikult ju päris lahe. Peatänavale välja sõites inimesed seisavad enamikus ja vaatavad mis nüüd sealt kõrvaltänavast välja tuleb. Nine eleven two thousand and twelve parafraseerides dialoogi New Yorgi kohalt helikopterist filmist Diktaator
Nad rääkisid Porschest, by the way, penskarid said kuidagi teistmoodi aru. A ma sõidan lihtsalt postkontorisse, päriselt ka. Ja elus on tihtipeale nii. See et ma sellise rattaga sõita saan nagu mulle meeldib ja nii nagu mulle meeldib, teeb mind rahulikuks, tasakaalus olevaks, viisakaks ja õnnelikuks inimeseks. See on tegelikult hämmastav kuidas inimesed teevad samu asju täiesti erinevatel põhjustel, tsiklisõit kaasa arvatud...
Mida te hädaldate siin, minge sõitke natuke Itaalias (Roomas, või mõnes muus suuremas linnas) siis alles saate tõeliselt aimu hälvikutest Ühte ma ütlen - eestis ei ole liiklusega mingeid probleeme, samuti ei ole probleeme parkimisega. Ja eesti teed ei ole kehvas seisus.
Vot just
Mõttetu vaidlus. Autojuhtide puhul trügimine ja p**derastia on nagunii ületanud kõik piirid minu silmis. Ma ise kulgen ka suurema osa oma läbisõidust 4 ratta peal ja sellegipoolest arvan, et neid, kellel on teistest kordades kiirem, peaks kuidagi targalt koolitama.
Ülaltoodud toyotaidika manööver on tüüpiline näide sellest, kuidas lihtsalt liiga kiire on, et reastuda õigel ajal ja autojuht täiesti juhuslikult unustas ära, kuhu ta peab sõitma.
Soovitaks siin autojuhtidest kaasakiunujatel natukene süveneda meie UUDE liiklusseadusesse:
§ 33. Juhi üldkohustused - lg 2 p 8 enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid. Manöövri mõiste avab sama seaduse § 2 p 37) manööver on igasugune pööre või mis tahes sõiduraja vahetus või ümberpõige. See kehtib täiesti üksüheselt mõistetavalt!
Varasema seaduse alusel oli reastujal eesõigus, nüüd enam mitte. Ei ole mõtet jahuda paremakäe reeglist ega mitte millestki - manööver on manööver!
Eesti teed tõesti ei ole, Edgorodi omad on - kevade alguses.
Maaks kirjutas:Ja eesti teed ei ole kehvas seisus.
Kui numbrimärgi üle mõtled, siis eks tal see kõvatamine paista mujalgi silma.
reimps kirjutas:Halli värvi Nissan X-Trail, 2011.a., reg.nr 001MHC.
.. Midagi ta seal kõvatas oma naise ees, ma tiksusin edasi.
Maaks kirjutas:Mida te hädaldate siin, minge sõitke natuke Itaalias (Roomas, või mõnes muus suuremas linnas) siis alles saate tõeliselt aimu hälvikutest
Ühte ma ütlen - eestis ei ole liiklusega mingeid probleeme, samuti ei ole probleeme parkimisega. Ja eesti teed ei ole kehvas seisus.
Eestis ei ole probleem mitte liikluses, vaid juhtide "oma õiguse" taga ajamises.
triplekix kirjutas:Eestis ei ole probleem mitte liikluses, vaid juhtide "oma õiguse" taga ajamises.
Just täna nägin hommikul sellist. Nuta või naera. Sõitsin seisvate autode vahel foori taga esimeseks (teen ikka nii, sest nii suurendan ristmike läbilaskevõimet [positiivne aspekt, millest kõik võidavad] no ja lisaboonusena ma ei pea passima autode vingugaasis). Tumepruuni Fordi ette. Noorsand vanuses 25 roolis urises midagi läbi lahtise akna, lükkas käigu sisse, sõitis üle kõnnitee poolpõiki minu ette ning rohelise tule saabudes roomas ülidemonstratiivselt ja üliaeglaselt üle ristmiku. No sellist ei kasvata ei hea sõna ega ka peeglite äralöömisega.
Maaks kirjutas:Mida te hädaldate siin, minge sõitke natuke Itaalias (Roomas, või mõnes muus suuremas linnas) siis alles saate tõeliselt aimu hälvikutest
Ühte ma ütlen - eestis ei ole liiklusega mingeid probleeme, samuti ei ole probleeme parkimisega. Ja eesti teed ei ole kehvas seisus.
Nii lolli juttu ajab veel ainult Tallinna linnavalitsus.
mis värk selle järvevana teega on ma sõitsin seal 70kmh nagu lubatud ja taga hõbedane mersu lasi signaali nagu ma jalus oleks ja kihutas mööda ka kadus kaugele eest
Järvevana teel 50kmh pole ?
426f kirjutas:mis värk selle järvevana teega on ma sõitsin seal 70kmh nagu lubatud ja taga hõbedane mersu lasi signaali nagu ma jalus oleks ja kihutas mööda ka kadus kaugele eest
Mina ka aru ei saa sinusugustest hälvikutest, kes 20km/h ainult kiirust ületavad ja meile jalgu jäävad. Ainuke ilus tee tallinnas, tuleb peale anda
Kaszpar kirjutas:Järvevana teel 50kmh pole ?
See märk kehtib jalgratturitele ja san tehnikutele.
mart211 kirjutas:Kaszpar kirjutas:Järvevana teel 50kmh pole ?
See märk kehtib jalgratturitele ja san tehnikutele.
Ja see on lasteaiakasvataja ,kes poolel teel koguaeg autosid peatab eksole
Kaszpar kirjutas:Järvevana teel 50kmh pole ?
suunaga Mustamäe poole ,viimane lõik on 70 km/h
Ülemiste poole samuti 70 kmh raudteest kuni ''uue'' osani.
Motorized kirjutas:Ülemiste poole samuti 70 kmh raudteest kuni ''uue'' osani.
Oled sa kindel, seal on (oli) tükk aega 50 kmh, kas see on ära tühistatud?
70 märgid on üleval nüüdsest jah.
426f kirjutas:mis värk selle järvevana teega on ma sõitsin seal 70kmh nagu lubatud ja taga hõbedane mersu lasi signaali nagu ma jalus oleks ja kihutas mööda ka kadus kaugele eest
Äkki oli tõesti kuhugi väga kiire, lennujaama või sünnitusmajja või midagi... aga kui mitte, siis igal oinal oma mihklipäev
antsa911 kirjutas:Ülaltoodud toyotaidika manööver on tüüpiline näide sellest, kuidas lihtsalt liiga kiire on, et reastuda õigel ajal ja autojuht täiesti juhuslikult unustas ära, kuhu ta peab sõitma.
Soovitaks siin autojuhtidest kaasakiunujatel natukene süveneda meie UUDE liiklusseadusesse:
§ 33. Juhi üldkohustused - lg 2 p 8 enne paigalt liikuma hakkamist, manöövri või sõiduki seismajäämise alustamist veenduma, et see on ohutu ega takista või ohusta teisi liiklejaid ning teel töötajaid. Manöövri mõiste avab sama seaduse § 2 p 37) manööver on igasugune pööre või mis tahes sõiduraja vahetus või ümberpõige. See kehtib täiesti üksüheselt mõistetavalt!Varasema seaduse alusel oli reastujal eesõigus, nüüd enam mitte. Ei ole mõtet jahuda paremakäe reeglist ega mitte millestki - manööver on manööver!
Kui mina oleks selle Toyota roolis olnud, siis see tsiklist ei oleks nii puhtalt pääsenud Ringile sõites on ristmiku ees selline kolmnurkne märk! Hea oleks ennast kurssi viia selle märgi nõuetega (see kohustab teed andma muide ka nendele liiklejatele kes mingil põhjusel ringil kasvõi tagurpidi peaksid liiklema
)
Ja ega selle §33 tundmine sullegi mööda külgi maha ei jookseks!
Pihelgas kirjutas:Maaks kirjutas:Mida te hädaldate siin, minge sõitke natuke Itaalias (Roomas, või mõnes muus suuremas linnas) siis alles saate tõeliselt aimu hälvikutest
Ühte ma ütlen - eestis ei ole liiklusega mingeid probleeme, samuti ei ole probleeme parkimisega. Ja eesti teed ei ole kehvas seisus.
Nii lolli juttu ajab veel ainult Tallinna linnavalitsus.
Kusjuures jutt jummala õige! Just tulin sealt nädalaselt tripilt ja olin tõesti üllatunud
Mis põhjusel me nüüd siin modereerisime?
Maaks kirjutas:Kui mina oleks selle Toyota roolis olnud, siis see tsiklist ei oleks nii puhtalt pääsenud
Ringile sõites on ristmiku ees selline kolmnurkne märk!
Mängid rumalat või?
Mis see ringile sisenemine ja teeandmine sinna puutus? Nagu sa aru said, või oleksid võinud saada, sisenesid rattur ja tema kõrval startinud auto ringile PEALE toyoodiku möödumis ... Seega mis see "selline kolmnurkne märk" sinna puutus? Probleem oli hoopis ringilt väljumine ...
Ehitajate teele toimub seal väljumine ainult paremast reast ja selleks manöövriks tuleb reastuda üks 5 sekundit varem kui seda tegi toyoodik. Tehniliselt oli tegu parempöördega teisest reast, "üle" esimeses reas liikuva sõiduki.
Tore on muidugi alati kohata kaasratturit, kes ei pelgaks tsiklisti "nii puhtalt" minema lasta - õigus või mitte!
Maaks kirjutas:Ringile sõites on ristmiku ees selline kolmnurkne märk! Hea oleks ennast kurssi viia selle märgi nõuetega (see kohustab teed andma muide ka nendele liiklejatele kes mingil põhjusel ringil kasvõi tagurpidi peaksid liiklema
)
kõigepealt mine tee endale ka teised liiklusmärgid selgeks, "anna teed" märk ei anna õigust teha vasakpöörde reast parempööret eitea, kuidas see siklimees oleks paldiski maanteele saanud?
Jan kirjutas:Maaks kirjutas:Kui mina oleks selle Toyota roolis olnud, siis see tsiklist ei oleks nii puhtalt pääsenud
Ringile sõites on ristmiku ees selline kolmnurkne märk!
Mängid rumalat või?
Mis see ringile sisenemine ja teeandmine sinna puutus? Nagu sa aru said, või oleksid võinud saada, sisenesid rattur ja tema kõrval startinud auto ringile PEALE toyoodiku möödumis ... Seega mis see "selline kolmnurkne märk" sinna puutus? Probleem oli hoopis ringilt väljumine ...
Ehitajate teele toimub seal väljumine ainult paremast reast ja selleks manöövriks tuleb reastuda üks 5 sekundit varem kui seda tegi toyoodik. Tehniliselt oli tegu parempöördega teisest reast, "üle" esimeses reas liikuva sõiduki.
Tore on muidugi alati kohata kaasratturit, kes ei pelgaks tsiklisti "nii puhtalt" minema lasta - õigus või mitte!
Ma suurema osa km läbin jah neljarattalise roolis ja üsna tihti jääb mõne kaherattalise manööver mulle tõsiselt arusaamatuks.
Mõtetu vaidlus: meil sinuga on ilmselt erinev IQ tase Toyota liigub peateel (pole oluline kummas reas), suund vilgub ja ta soovib rida vahetada, kiirendad kõrvalteelt talle kõrvale ja siis hakkad veel kätega vehkima? Jummala normaale käitumine - onju?
Seda sa ju ikka tead kui palju 40km/h auto 5 sekundiga liikuda jõuab? vastus: 55m
Ainuvõimalik reavahetuse koht ongi seal Õismäele keerava tee ja Mustamäele väljuva otsa vahel, kui seda teha enne Õismäe tee otsa, sest muidu peaksid väljuma Õismäele. Suunamärguanne tuleks samuti sisse lülitada alles pärast õismäe teeotsa, muidu jääb Õismäelt tulijatele et tagad ringilt maha keerata ja ta sõidab ringile sulle ette.
Aga ma nüüd lõpetan Lihtsalt peab leppima, et mõned inimesed ei õpi kunagi liiklema.