Re: Rumalad küsimused
Kas keegi leiab autoreklaami kus oli see hani. minumeelest Anu Lamp veel luges peale.
Aitäh.
Kas keegi leiab autoreklaami kus oli see hani. minumeelest Anu Lamp veel luges peale.
Aitäh.
pahadeplaneet kirjutas:Kas keegi leiab autoreklaami kus oli see hani. minumeelest Anu Lamp veel luges peale.
Aitäh.
Ää, mis hani?
See oli honda reklaam. Kontuuri tehtud.
http://www.kontuur.ee/index.php/3/13/117/185
scryth kirjutas:See oli honda reklaam. Kontuuri tehtud.
http://www.kontuur.ee/index.php/3/13/117/185
suur suur aitäh
Kas läti politseil ongi kombeks, et tagaiste on pabereid-träni täis, härrad ise istuvad autosse, aga autojuht peab öösel maantee ääres paduvihmas politseiauto kõrval seistes kommiraha kokku leppima? Kurss tuli 6LVL = 1EUR.
6LVL=1EUR
See on tõesti "läbi nagu läti raha..."
Lihtsalt huvi mõttes tahaks teada, et kuidas töötab tsiklitel mahuanduriga alarm ? Mille mahtu ta möödab, et kisama hakkab ? Autol ma saan aru, see suletud ruum.
Thesaarlane kirjutas:Lihtsalt huvi mõttes tahaks teada, et kuidas töötab tsiklitel mahuanduriga alarm ? Mille mahtu ta möödab, et kisama hakkab ? Autol ma saan aru, see suletud ruum.
Millisel tsiklialarmil sa oled näinud mahuandurit? Ma lappasin hetkel kümmekond minutit erinevaid pakkumisi ja ühelgi polnud säärast funktsiooni. Võibolla otsisin ka valest kohast
Thesaarlane kirjutas:Lihtsalt huvi mõttes tahaks teada, et kuidas töötab tsiklitel mahuanduriga alarm ? Mille mahtu ta möödab, et kisama hakkab ? Autol ma saan aru, see suletud ruum.
A tsikklil pensupaak suletud ruum
boob kirjutas:Millisel tsiklialarmil sa oled näinud mahuandurit? Ma lappasin hetkel kümmekond minutit erinevaid pakkumisi ja ühelgi polnud säärast funktsiooni. Võibolla otsisin ka valest kohast
http://www.scorpioalarms.com/products/a ... ter-sensor
Mikrolaine teema, wikipediast Microwave Detectors
boob kirjutas:Thesaarlane kirjutas:Lihtsalt huvi mõttes tahaks teada, et kuidas töötab tsiklitel mahuanduriga alarm ? Mille mahtu ta möödab, et kisama hakkab ? Autol ma saan aru, see suletud ruum.
Millisel tsiklialarmil sa oled näinud mahuandurit? Ma lappasin hetkel kümmekond minutit erinevaid pakkumisi ja ühelgi polnud säärast funktsiooni. Võibolla otsisin ka valest kohast
Leidsin siis ühe ratta, millel mahuanduriga alarm : http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Jälle targem
Miks sõidukit vahetades on kallim hind, kui sõidukit müües(kuulutustes on tavapärane tekst: "Soodushind ei kehti vahetuse puhul!")? Kas üritatakse ennast petta mingisuguse teadmisega, et oi ma tegin hea diili või on mingi muu põhjus?
Miks krossisaabastel need plekid ninaotstes on?
janis kirjutas:Miks krossisaabastel need plekid ninaotstes on?
janis kirjutas:Miks krossisaabastel need plekid ninaotstes on?
Et oleks hea konkurendile jalaga P...e anda!
janis kirjutas:Miks krossisaabastel need plekid ninaotstes on?
et sa oma varbaid ära ei lööks kui sa kukud või kui midagi juhtub, näiteks kivi lendab vastu varbaid.
RKsilver kirjutas:janis kirjutas:Miks krossisaabastel need plekid ninaotstes on?
et sa oma varbaid ära ei lööks kui sa kukud või kui midagi juhtub, näiteks kivi lendab vastu varbaid.
See plekk ei ole küll nüüd varvaste kohapeal: http://www.malcolmrathmellsport.com/ass ... ck_001.jpg
No päris tähest pole mõtet närima hakata, kaitseks ta ikkagi mõeldud on.
Selle pleki külge saab külmkapimagnetiga parkimiskviitungi kinnitada.
Need plekid on selleks, et kui sa juhtumisi satud pimedal ajal oma krossikaga kuhugi asulateele siis helgivad need plekid auto tuledele vastu.
Vidget kirjutas:Miks sõidukit vahetades on kallim hind, kui sõidukit müües(kuulutustes on tavapärane tekst: "Soodushind ei kehti vahetuse puhul!")?
See on sellepärast, et müügi eesmärgiks on üldjuhul saada raha. Olles saanud vana asja vastu raha, on sul palju rohkem võimalusi uue asja muretsemiseks, kui vahetuse puhul.
See plekk krossisaapal varbaid tõesti ei kaitse kõige vähematki, see kaitseb talda ennast (traditsioonilisel moel kinnitatud e. pealse külge õmmeldud talda). Valatud tallaga saabastel seda plekki pole.
Kuidas te oma motikat pesete? Pigieemaldajaga? Vatitikkudega? Survepesuriga? Voolava veega? Autošampooniga? vms...
dux kirjutas:Kuidas te oma motikat pesete? Pigieemaldajaga? Vatitikkudega? Survepesuriga? Voolava veega? Autošampooniga? vms...
Survekaga suur sodi maha, autoshampoon käsnaga peale, survekaga maha. Pehme lapiga kuivatamine.
Nägin Horteses survepesurite osas pesu vedelike seas ka spets tsiklitele mõeldud pesuainet. Tsikli pilt oli peal, aga aega eriti polnud ja ei süvenenud asjasse.Survepesuri paaki see mõeldud oli. Mis see endast kujutab, eks katsetage ja jägage muljeid!
konstruktor kirjutas:dux kirjutas:Kuidas te oma motikat pesete? Pigieemaldajaga? Vatitikkudega? Survepesuriga? Voolava veega? Autošampooniga? vms...
Survekaga suur sodi maha, autoshampoon käsnaga peale, survekaga maha. Pehme lapiga kuivatamine.
Ja lõpuks vatitikud..
konstruktor kirjutas:dux kirjutas:Kuidas te oma motikat pesete? Pigieemaldajaga? Vatitikkudega? Survepesuriga? Voolava veega? Autošampooniga? vms...
Survekaga suur sodi maha, autoshampoon käsnaga peale, survekaga maha. Pehme lapiga kuivatamine.
Ei oska tavalist survepesurit kommenteerid aga Tööstuslik survepesur teeb radikale liiga, vanemate masinate velgedelt suutis värvi kah maha võtta - kindlasti väga ettevaatlikult või väga kaugelt teha. Suvel kui paljajalu sai rekkasid pestud, siis sai proovitud kui tugev see on ning kui kuskilt põlvekõrguselt vastu varbaid lasta, siis pärast olid varbad ikka verised ja nahk maas:mrgreen:
Ei hakka uut teemat tegema, aga täna juhtus selline kummaline apsakas rattaga:
sõitsin Pirita teel madalate pööretega 2-taktilisega, tuul oli vastu ja mootoril ilmselt raske (oleks kõrgete pööretega sõitnud poleks raske olnud), siis ühel hetkel kadus jõud täiesti ära - lisasin gaasi ning kiirus aina vähenes, vahetasin käiku alla, aga sama jama. Tõmbasin tee äärde seisma ning mootori temperatuur 'punane' ehk liiga kuum, kui minut tagasi oli hea soe (ilm oli külm, mina külmetasin). Lasin mootoril maha jahtuda ja siis sain sõita nagu tavaliselt.
Oskab keegi midagi kosta, kas tõsine probleem või tühine aps?
mootor oli kokkujooksmise piiril - ega see hea ole
Overkilla kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema, aga täna juhtus selline kummaline apsakas rattaga:
sõitsin Pirita teel madalate pööretega 2-taktilisega, tuul oli vastu ja mootoril ilmselt raske (oleks kõrgete pööretega sõitnud poleks raske olnud), siis ühel hetkel kadus jõud täiesti ära - lisasin gaasi ning kiirus aina vähenes, vahetasin käiku alla, aga sama jama. Tõmbasin tee äärde seisma ning mootori temperatuur 'punane' ehk liiga kuum, kui minut tagasi oli hea soe (ilm oli külm, mina külmetasin). Lasin mootoril maha jahtuda ja siis sain sõita nagu tavaliselt.
Oskab keegi midagi kosta, kas tõsine probleem või tühine aps?
Põhimõtteliselt oli situatsioon sul järgmine:
Sina homer:
Su 2T sõiduvahend oli Bart.